אתה מדבר הגדרות, אני מנסה לדבר תכלס
את הלקוח הממוצע מעניין כמה כסף הוא נותן ומה הוא מקבל.
Classic זה כמו שהיה עד עכשיו באל על, אותו מחיר עבור אותו שירות באותה טיסה
Flex כמו שהיה עד עכשיו, גם עד עכשיו היה אפשר לרכוש כרטיס במחיר גבוה יותר שמאפשר יותר גמישות רק לא קראו לו Flex. ביג דיל. אגב גם ב Low cost יש Flex
 
Lite מונח חדש, בא להציג טיסה זולה יותר תמורת פחות שירות. בכל המקרים שאני בדקתי ההוזלה במחיר די מינורית ורחוקה מאוד ממחירי Low cost זולים (יש גם יקרים).
בפרסומים הדגישו את המהלך כתחרותי במחיר ל low cost, נראה שגם אתה מסכים שהוא לא תחרותי.
 
ואז נשאר לשאול, מה יצא לנוסע מכל הסיפור הזה?
 
את הלקוח הממוצע מעניין כמה כסף הוא נותן ומה הוא מקבל.
Classic זה כמו שהיה עד עכשיו באל על, אותו מחיר עבור אותו שירות באותה טיסה
Flex כמו שהיה עד עכשיו, גם עד עכשיו היה אפשר לרכוש כרטיס במחיר גבוה יותר שמאפשר יותר גמישות רק לא קראו לו Flex. ביג דיל. אגב גם ב Low cost יש Flex
 
Lite מונח חדש, בא להציג טיסה זולה יותר תמורת פחות שירות. בכל המקרים שאני בדקתי ההוזלה במחיר די מינורית ורחוקה מאוד ממחירי Low cost זולים (יש גם יקרים).
בפרסומים הדגישו את המהלך כתחרותי במחיר ל low cost, נראה שגם אתה מסכים שהוא לא תחרותי.
 
ואז נשאר לשאול, מה יצא לנוסע מכל הסיפור הזה?