מאוקטובר מלחמת אל-על בחברות הלואוקוסט עולה שלב

לאונידס

Active member
אתה מדבר הגדרות, אני מנסה לדבר תכלס

את הלקוח הממוצע מעניין כמה כסף הוא נותן ומה הוא מקבל.
Classic זה כמו שהיה עד עכשיו באל על, אותו מחיר עבור אותו שירות באותה טיסה
Flex כמו שהיה עד עכשיו, גם עד עכשיו היה אפשר לרכוש כרטיס במחיר גבוה יותר שמאפשר יותר גמישות רק לא קראו לו Flex. ביג דיל. אגב גם ב Low cost יש Flex
&nbsp
Lite מונח חדש, בא להציג טיסה זולה יותר תמורת פחות שירות. בכל המקרים שאני בדקתי ההוזלה במחיר די מינורית ורחוקה מאוד ממחירי Low cost זולים (יש גם יקרים).
בפרסומים הדגישו את המהלך כתחרותי במחיר ל low cost, נראה שגם אתה מסכים שהוא לא תחרותי.
&nbsp
ואז נשאר לשאול, מה יצא לנוסע מכל הסיפור הזה?
&nbsp
 
סינגפור איירליינס מפעילה חברת בת של לואו קוסט

אבל זה לא מותג, אלא ממש חברת בת נפרדת. אפילו לא קלטתי שהיא שייכת לסינגפור איירליינס עד שבדקתי ברשת...
 

המתמידים

Active member
יש הרבה חברות כאלה:

eurowings של קבוצת לופטהנזה, vanilla של ANA, וגם beijing capital של היינאן וגם flydubai שהיא תחת בעלות ממשלת איחוד האמירויות כמו Emirates וכו'
 

גילי ל

New member
אשמח לראות מחירים זולים יותר

וטוב שמבטלים את UP למרות שאין לי מושג לאיזה שיפור הם יכולים להביא במחירי לוא קוסט.
טסה די הרבה לברלין ומותג UP לא מצליח להתחרות בחברת גרמניה שמציעה מחיר זול יותר שכולל מזוודה, ארוחה והגעה לטגל שנוח הרבה יותר משנפלד. גם איזיג׳ט זולים יותר וזהים ל UP מבחינת חוסר הנוחות..
לפריז היה זול יותר להזמין באייר פרנס וללונדון טסתי באיזיג׳ט.
אני בעד אל-על וחושבת שהשירות טוב לנוכח הקהל איתו הם צריכים להתמודד (קהל שמתנהג אחרת לחלוטין בחברות זרות), אבל לא מוצאת סיבה לשלם יותר כדי לקבל דיילת שמדברת עברית.
 

RonspotNL

New member
גם אם אקבל מיליון יורו על כל טיסה איתם

אני לא אסע דרך אל על בשום פנים ואופן
 
למעלה