ספיישל פתיחה - מלון הסודות

elall

Member
מנהל
סה"כ נראה יפה ומסקרן

אבל אני לא ממש אוהבת את מה שחוליו עושה. למה? מצד אחד הוא נראה אמיץ, מצד שני מה הוא מנסה להשיג כשהוא מעמיד פנים בפני איסבל? כאילו שיצא לו משהו מזה. הוא לא יוכל להסתיר את האמת לנצח, ואיך נראה לו שאיסבל תגיב כתגלה מי הוא באמת? בטח תחשוב שהוא סתם נוכל
 

evglev1

Well-known member
מנהל
למיטב הבנתי הוא כבר שיקר לה ברכבת

כי הרי אם הוא בא ממשפחה עשירה כפי שהוא טוען, איזה אימא עשירה הייתה נותנת לביתה לעבוד בתור חדרנית, אז עכשיו הוא זורם עם השקר שכבר התחיל. חוץ מזה איסבל היא ישרה וטובה, אבל מי שאחראי להיעלמות אחותו, זאת אימא שלה, הוא אמנם לא יודע זאת, אבל עדיין הוא לא יודע על מי לסמוך ומי האויב שלו.
 

elall

Member
מנהל
זה היה מאוד ברור שהוא שיקר לה ברכבת

בשביל מה? ברור שהוא נדלק עליה, אבל סביר להניח שהוא הבין שלא יהיה לזה המשך, אז בשביל מה כל העמדת פנים? סתם כדי לדבר איתה קצת?
במלון הוא ממשיך עם השקר, אבל לי יש תחושה שהוא ממשיך מאותה סיבה שהוא התחיל מהתחלה ברכבת, אבל עדיין לא מבינה איך הוא לא מבין איזה השלכות יכולות להיות לזה?
עכשיו כשהוא נכנס כמלצר, הוא לא רוצה שהיא תעלה עליו, אבל בשביל זה הוא צריך פשוט להתחמק ממנה, שלא תראה אותו. אבל הרושם שהוא בכוונה כן מנסה להתקרב אליה, אז הוא ממשיך לשחק אותה עשיר. אני ממש לא חושבת שבשלב הזה יש לו איזשהם חשדות כלפי בעלת המלון או משפחה שלה לגבי העלמותה של כריסטינה, והוא "רודף" אחרי איסבל נטו כי היא מוצאת חן בעיניו, אבל שוב , מה נראה לו שיצא לו מזה?
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן זה המצב

ולכן אנדרס הזהיר אותו שהוא משחק באש ודרש ממנו לשמור מרחק.
 

faery18

New member
נראה שהוא שיקר לה כדי להימצא חן בעינייה

ובעודו שקוע במשימה שהציב לעצמו לא חשב שיהיה לזה המשכיות ולכן לא חשב שיהיו השלכות לשקר שלו אלא מבחינתו נראה שרק רצה לבלות את הנסיעה לצדה. מאוחר יותר במלון הוא באמת כבר כבל את עצמו עם השקר שהרי הוא על תקן חדרן עכשיו ככה שהוא די נמצא במלכוד מולה ואין לו דרך אחרת להצדיק את השהייה שלו שם כרגע אלא מלהמשיך עם השקר שהוא דייר עשיר במלון. אבל אני בטוחה שבסיטואציה אחרת הוא לא היה משתמש בשקר הזה מולה הוא פשוט לא חשב שיש לזה עתיד באותו רגע ברכבת.
 

elall

Member
מנהל
זה ברור שעכשיו הוא הסתבך בגלל העמדת פנים שלו ברכבת

עכשיו כהיא במלון. מה שהוא צריך עכשיו זה להתחמק ממנה, שלא תראה אותו בבגדי מלצר ותבין הכל. אבל הוא במקביל ממשיך את המשחק "אני עשיר". אז כשהם עמדו עם כל המשרתים בקבלת פנים, ברגע שהוא קלט אותה, הוריד את הראש ואחרי זה פשוט ברח משם. אבל יכול היה להסתפק בלהתחבא איפשהו. אבל לא, הוא הלך להחליף בגדים ובכוונה לאן שהיא תבוא אחר כך כדי לפגוש אותה, כדי לגלות לה שגם הוא שם במלון וממשיך לשחק את המשחק שלו. מה שאני שואלת זה למה הוא ממשיך את זה? הרי יכול היה פשוט להתחמק ממנה, שלא תדע בכלל שהוא שם במלון. אבל עכשיו יש לו שתי דאגות על הראש: הוא צריך גם להמשיך להיות מלצר ולדאוג שהיא לא תראה אותו במדי מלצר, וגם להעמיד פני עשיר.
 

faery18

New member
כנראה שהוא מתקשה לשמור ממנה מרחק עכשיו שהוא מבין

שהם הולכים לשהות באותו המקום.
אם ברכבת הוא חשב שאין לזה עתיד כנראה שעכשיו הוא מתחיל לפתח ציפיות וזה מה שמונע ממנו להמשיך לחשוב רק על החקירה אלא ממש להסתכן כי אם הראש עד עכשיו הכתיב את המהלכים עכשיו גם הלב נכנס לתמונה
 

faery18

New member
לפי הטריילר המקורי והמלא איסבל

מגלה די מהר שהוא לא עשיר ככה שזה לא הולך להימרח יותר מידי
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מזל שבאתי נחוש לצפות בסדרה

כי רבע השעה הראשונה של הצגת הדמויות היה משעמם, אבל במהרה הגיעה העלילה המובטחת של הסוד שכריסטינה גילתה וכנראה שילמה על כך בחייה והחקירה של חוליו והתחיל להיות מעניין.
 

faery18

New member
הרבע שעה הראשונה עסקה במפגש של הראשיים ברכבת


זה היה החלק הכי טוב
בכלל מקסים לראות צילומים מרכבת כזו עתיקה הן עדיין קיימות אבל מאוד נדירות.
 

INBALUSHY

New member
חיים שלי? מגניב

אוכל לצפות בזה בסופי שבוע יחד עם לילה ויום
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כנראה שלא, YES לא היו מאפשרים שתגיע לצופי הוט

בקלות כזאת ועוד בזמן שהם משדרים, כך שהם יוכלו לצפות בה בלי לעבור ל-YES, אולי בעתיד תהיה זמינה באינטנט, אבל לא במקביל לשידור של YES.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא הבנתי למה הכוונה בבלוג

למרות שאני בהוט וזה לא רלוונטי עבורי, אבל האם מדובר במה שמשודר עכשיו או שודר קודם וכתוב ערוצי ויוה, אז האם לקוחות יס יוכלו לצפות בטורקיות וקוריאניות שמשודרות בויוה פלוס ב-YES VOD בחינם?
 
למעלה