שרשור תוכנית + ערב ה-23 בעיר 2025

tg151

Well-known member
וגם על הוויכוח של דומיניק ורומי. העיקר להראות את דודו כל הפר

 

סטילהוק

New member
בסוף לא הראו כלום על המיסוי ומי מיסה את מי

אז שדודו ירכוש את הפרק הוא יגלה שרכש סתם
 
שיבזבז עוד יותר טוב אבל אני בטוחה שעדכנו אותו שזה יהיה מחר

מי מיסה את מי
 
יורם זק יודע הייטב איפה מרוחה החמאה שלו והיא דודו חוגי.....

לטעמי הוא גם הריבה שלו.התושב היחיד שם שמחזיק את הפורמט ומנסה להרימו מעל התהום של 12% רייטיינג. בהקבלה לפורמט שאותו אני כה מכיר,ושרבות מ2025 מושתת עליו. דודו יודע איך לשחק.
&nbsp
הוא מנהל כבשגרה שיחות עם הרובוטים נותני השירות כתחליף לשיחות בחדר האח,או ישירות למצלמה.דרכם הוא מעביר את המסרים שהוא רוצה למסור לעולם שבחוץ.
&nbsp
כגון:חשיפת רגשות,ומסרים לקהל תומכיו. כך בונים BASE.
&nbsp
גם המסרי וידאו שהוא לוקח ללא שום היסוס כלכלי,מראים לי שיותר מאשר הוא רוצה לדעת הוא רוצה לשדר לקהל בחוץ,אותו קהל שמעניק לו את המענק הכספי כל שבוע שהוא דמות מורכבת עם רגש רב.מה יפה יותר לראות אב ובת ברגשות אהבה שכולנו יודעים מה הרקע הלא פשוט מאחורי זה.
&nbsp
יש שם תושבים בעיר הזו שפשוט לא מבינים את המשחק.יותר מידי עסוקים בכלכלי ששכחו שזה עדיין משחק שמבוסס רבות על אהבת קהל,ממש כמו הפורמט המקורי. גם אם כל העיר תהיה נגדך עדיין תנצח את המשחק אם הקהל בחוץ עבורך וזה המסר שדודו הפנים הכי טוב.
&nbsp
לגבי הבריונות ברשת והטוקבקים הלא פשוטים בכלל שמשפחתו של דודו צריכה לעבור. אני רוצה לכתוב פה משהו גם שמתקשר לפורום זה.ראיתי פה כמה תגובות שחומדות לצון על דודו ועל "ההסנפה" שלו.מה אתם חושבים שהבת של דודו לא גולשת פה?
&nbsp
למה לקחת פגם פיזי,אולי בריאותי של אדם ולעשות מכך צחוק? הייתם צוחקים על גמגום של אדם? על צליעה של אדם?
&nbsp
ולא אני לא "המן הרשע",אלא תומך שלו
גם כן המן הרשע עלק...הגזמות פראיות...
 

Goneril

New member
תמיד מעניין לקרוא אותך אלי


לגבי ההסנפה.. תראה אם זה בריאותי זה בר תיקון וזה אכן ממש מטריד כאשר צופים בלייב (זה חירפן אותי גם באח כשרועי היה עושה את זה)
אחרי הכל זאת מדיה ואם אדם בחר להיכנס ולהיחשף זכותינו להעביר ביקורת ולא ראיתי מעבר לצחוק משהו ממש פוגעני
 
זה שלך גונריל.אני אישית לא אצחק על משהו לא רצוני של אדם.

כמו שכתבתי היית צוחקת מאדם שמגמגם? או חולה טורט? אז מה אם הוא בחר להחשף בתכנית ראלטי,זה נותן לנו זכות לצחוק על מגבלות פיזיות שלו?

עזבי שכל אדם יחשוב מה שהוא רוצה לגבי הסוגיה הזו. זה בכלל צריך להיות שיקול של המנהלות הן צריכות לעשות סדר בנושא ולראות אם זה פוגעני או לא.יש חוקי פורום לא? מי כמוני יודע שאני יכול להטפל לכל דבר קטנוני בדמות שם,לעוות שמות משפחה ולהמציא קווי אופי שלא קיימים.בשביל זה יש חוקי פורום.
 

Goneril

New member
ראשית לא צחקתי.. למיטב זכרוני כתבתי שזה מעצבן

וזה נראה לי בגבול המותר לעומת דברים נוראיים שקראתי למשל בעונה ההיא שתמה חמורים הרבה הרבה יותר
למילים יש עוצמה וכח והפרשנות מן הסתם מוטה לפי נטיית הלב
מניחה שדודו נכנס לך ללב
 
תראה אלי, אתה צודק בהמון דברים שאתה אומר ועדיין

יש טעם לפגם בזה שהתוכנית כולה נסובה סביב מתמודד אחד. נכון שהוא מבין את המשחק, ונכון שהוא מספק את הסחורה, ונכון שהוא מספק את הקטעים המרגשים והכואבים, ונכון שהוא מספק את הקטעים המכעיסים ואת הריבים המעצבנים. ועדיין יד בעיר עוד אחד עשרה תושבים שאפשר לתת גם להם קצת פוקוס. פרקים שלמים נסובים סביב דודו. בלייב, 90 אחוז מהזמן רואים את דודו. צריכה להיות מידה של הגינות בריאליטי. גם בסרטים כאשר יש כוכב גדול, עדיין יש שחקני משנה. כאן אין שום שחקן משנה. אין יריבים, אין כבר אויבים, כולם מבינים שדודו הוא השחקן הראשי והם משחקים לידו וזה מוציא להם את החשק להיות שם. מיכאל הבין את זה מזמן ולכן רוצה הביתה. שרי נבינה את זה עכשיו ולכן הולכת הביתה. אז המופע של טרומן הפך להיות המופע של דודו. אז עם כל הכבוד לדודו ולסיפור הכואב שלו, לא בא לי לראות את המופע של דודו. הם חייבים להראות עוד תושבים, ואם הם לא מעניינים מספיק, אז יש להפקה בעיה. אז הם נכשלו בליהוק אם הם בוחרים כל היום להראות רק שחקן אחד. שיתנו לו את הבית עכשיו ולא ימרטו לנו את העצבים.
 

Rodrik Harlaw

Active member
לכתוב "גם אם כל העיר תהיה נגדך עדיין תנצח את המשחק אם הקהל

בחוץ עבורך" זה חוסר הבנה של המשחק.
זה לא האח הגדול שהקהל מחליט לבד. כאן למתמודדים יש יותר השפעה וריבים עם כולם לא יעזרו לו לנצח גם אם הוא יגיע לסוף. אני לא אומר שהוא רב עם כולם, כי יש לו כמה חברים והוא מנסה ליצור קשרים עם מתמודדים חדשים - רק מתייחס לטענה שלך שלקהל משקל גדול יותר מכל העיר.
כרגע העניין שהוא מייצר קונה לו את אהבת הקהל (רק 8K בשבוע) ועריכה חיובית של זק שבינתיים צריך אותו, אבל בעיר צריך יותר מזה כדי לשרוד ודודו כבר היה חסר אונים לא פעם כתוצאה מההתנהלות שלו. הוא הפיל על עצמו 8 מיסויים שבוע שעבר והצליח להרגיז את המנהלת פרויקט כי היה אגרסיבי מדי בחיזורים שלו.
גם אם בדרך נס הוא יגיע לסוף המשחק כשכל העיר נגדו, כמו שכתבת, יהיה קשה לו לנצח (תחשוב למשל שהמשחק מסתיים בהצבעה של התושבים כמו המושבעים בהישרדות).
&nbsp
לגבי הבזבוזים והפתיחות - הוא בהחלט הבין את זה יותר טוב מכולם. הבזבוזים על תושבים אחרים אפילו יותר מועילים לו מבזבוזים על עצמו.
&nbsp
ד"א, שם המשפחה הוא "קובי" ולא "חוגי" (אוטוקורקט?).
 
ודאי שיהיה לו קשה לשרוד,אך זה אפשרי,בייחוד שהוא לא באמת..

"לבד" הוא חכם מספיק כדי לטוות לו רשת בטחון עם "הפופלרית" שבבנות-הודיה. ועם כמעט כל חדש/ה שנכנסים לעיר.מה שמעניק לו בצאתם את מענק הפרידה שלהם.
&nbsp
גם לימור אם יתמזל מזלה להצליח במשחק תשמור עליו בעת צרה.
לדודו נוח לצייר את עצמו לבד מול כל העולם זה משרת את הנרטיב שלו.
&nbsp
לגבי משקל של קהל מול תושבים,והחלטה סופית מי הזוכה בידי תושבים.אני מציע לך להמתין קמעה עם ההחלטיות.
&nbsp
ההפקה עוד בונה את המשחק בחיתוליה,עונה 1 ,והם כמונו לומדים את הפורמט,שים לב לחוקים חדשים שצצים כל שבוע,שים לב גם לשינויים שיקרו בעיר עצמה,לתושבים עצמם,ולמשקל הקהל שלהערכתי יעלה ככל שרייטינג יירד.
 

Rodrik Harlaw

Active member
זה

בדיוק מה שכתבתי. יש לו חברים והוא מנסה לבנות קשרים עם החדשים.
רק תיקנתי את ההגזמה שלך שהוא יכול לנצח כשכולם נגדו.
&nbsp
ברור שאני לא יודע איך המשחק יסתיים - אכן יכול להיות שהקהל בלבד הוא זה שיחליט מי מבין המתמודדים האחרים ינצח.
מצד שני, אם הוא כן יסתיים בצורה שבה למתמודדים יש את ההחלטה, זה שכולם נגד דודו לא יאפשר לו לנצח. אתה לא יכול לדעת שלא כך המשחק יסתיים ולכן זה נראה מופרך לטעון מעכשיו שדודו יוכל לנצח כנגד כולם (לא כל שכן בכלל להגיע לסוף).
 

הצודקת11

Well-known member
אבל דודו לא צדק שנטע מיסתה את סיגל,פעמיים לפחות הוא ניסה

לשכנע את סיגל שנטע מיסתה אותה.
 
למעלה