שרשור ערב היום ה- 37 בעיר 2025

shouldistay

Active member
אם רומי פרשה. זה נטו בגלל דודו הרשע. רשע טהור כלפיה

ללא כל סיבה
 

סטילהוק

New member
ניתוח כל תושבי העיר 2025 הנוכחיים מנקודת מבטי


דודו - דודו - נבל רשע מרושע ואכזר, מכוער מבפנים ומבחוץ, שמתנהג כמו מאפיונר וחושב רק על עצמו ולא איכפת לו מאף אחד אחר מלבדו.


לימור - מכשפה זקנה רעה מיזנטרופית צבועה נצלנית ומניפוליטיבית, החיילת השפוטה של דודו, ששונאת את כולם מלבדו.


הודיה - ילדה מפונקת וחולת צומי שאינה סגורה על עצמה, ניתנת להשפעה ולמניפולציות, ומדברת באוטוסטרדה שניתן להבינה רק עם כתוביות תרגום.


דניאל - אוחצ'ה אובר מוחצן מעצבן ופסיכוטי מלא בזעם ומחשבות פוגעניות אלימות ורצחניות, בעיקר כלפי נשים, שאותן הוא פולט ומתאר לסירוגין בצורה גרפית מזוויעה, ואין לי מושג איך הוא עבר את המבדקים הפסיכיאטריים
להתקבל בכלל לתוכנית הזאת, או שאולי פשוט אין כאלה מבדקים וכל פסיכי יכול להתקבל אליה.


מנואל - מגלומנית אגואיסטית ורעה שחושבת שהשמש זורחת מישבנה ואוהבת לאכול ראשים ולחפור חפירות לסין.


נטע - ילדה בכיינית ותמימה, אובר רגישה, קצת מטומטמת, שבשל רגישותה המוגזמת ניתן לערבבה בקלות, לעשות עליה מניפולציות ולשטוף את מוחה.


סיגל - בוצ'ה ערסית קשוחה וחביבה שאינה יודעת כיצד להתבטא ומתקשה להביע רגשות גם לאנשים הכי קרובים אליה שאהבתה אליהם היא טוטאלית.


דומיניק - ילדון שההורמונים שלו כפי הנראה עדיין לא התבגרו ומנהלים אותו במקום שהוא ינהל אותם ושלוט בהם, ולכן אף הוא נתון למניפולציות ולא רואה את התמונה המלאה.


ג'ו - תרח זקן נצלן מגלומן ונודניק לא קטן, שמתנהג כמו תינוק מגודל עם חיתול, וצבוע כפוי טובה לא קטן.


אליסה - ילדת אנרג'ייזר מתפרצת צבועה לקקנית וחנפנית, בעלת שיקול דעת מוטעה, שאינה מסוגלת לעצור לרגע ולקרוא את המפה נכון ולכן גם לא רואה את התמונה המלאה.


אודטה - טרחנית זקנה שמחזיקה מעצמה, חופרת, משעממת, ממאיסה את עצמה על כולם עם מנטרות מפגרות בשקל ובדיחות קרש, ובעיקר מיותרת.


רומי - בחורה צעירה אמיצה נבונה ואינטליגנטית, עם ביצים ועמוד שדרה שבניגוד לכל שאר חבורת הפחדנים העלובים החנפנים והצבועים, לא מפחדת מאף אחד ומסוגלת אף לעמוד מול הנבל המרושע הכי גדול של העונה ולהגיד לו מה היא חושבת עליו בפנים, וכל הכבוד לה על זה.
רק כמה חבל שהצופים לא גיבו ולא מגבים אותה ולא עומדים מאחוריה בקרב מול הרשע והרוע הבלתי נתפס שעל המסך מולם ושהם עדים לו כבר במשך חודש ימים. ולא מבינים שעומדים לאבד את התקווה הכי גדולה לקונטרא אמיתית מול הנבל הרשע של העונה, ושכשהיא תעזוב גיים אובר, והנבל של העונה יזכה, בדיוק כמו שמתכנן המניפולטור הגדול שבקיר.
 

רינה 157

Active member
מסכימה עם הכל. אבל רומי לא מעניינת כדי להחזיק עונה צריך את

כל הנבלים והמרשעות שמסביב כדי ליצור עיניין.... רק ג׳ו מצידי יכול לעוף ... יותר מסריח
ממריח....
 

סטילהוק

New member
אם היא היתה מקבלת כסף מהצופים שהיו מראים לה שעומדים מאחוריה

היתה קמה ברית בנות חזקה ומאוחדת שהיתה מהווה קונטרא רצינית וחזקה מול דודו הנבל המרושע של העונה וחייליו השפוטים ובראשם לימור המכשפה הרעה המניפוליטיבית שהיתה נחשפת במערומיה, ויוצאת משם בעצמה לפני שיגרשו אותה משם בבושת פנים כשכולם שם יגלו את פרצופה המכוער האמיתי. ואז גם היה יותר ציפייה, יותר כוחות, יותר הוגן, יותר עניין, יותר רייטינג, וכמובן יותר מתח בגמר, שזה הדבר אולי הכי חשוב בכל עונת ריאליטי, כי אם הגמר שלה דרדלה וצפוי מראש כך גם העונה תיחשב ככזאת, וכולם היו רק מרוויחים מזה. בעיקר הצופים, אך גם ההפקה עצמה שנאבקת עכשיו שלא למצוא את עצמה עם רייטינג חד-ספרתי, אם השיעמום וחוסר העניין בתוכנית ימשיך.
 

berens

New member
הבעיה שאף אחד מהתושבים לא מתחבר לרומי לא רק הצופים

 
ניתוח יפה ומעמיק,אך ב99% שלו הוא רק עוסק בהיבטים השלילים...

של אלו שאתה לא מחבב. ומאידך ב1% הבודד -רומי עוסק רק בהאדרה והצגה כמלאכית טהורת מידות וטוהר. יש הרבה אמיתות בניתוח שלך שהם מבחינתי נכונות.
&nbsp
אך בכל אדם יש כמה צדדים(כולל חיוביים למכביר)..אתה לקחת צד מאוד מאוד ספציפי של כל תושב/ת.הצד השלילי.
&nbsp
טוב שציינת "מנקודת מבטי".
 

סטילהוק

New member
בגלל זה ציינתי שזה מנקודת מבטי, כי ככה אני רואה אותם

ואני רואה אותם כבר חודש, על כל הטוב והרע שלהם. ומה לעשות שבעיניי לפחות אצל חלקם הרע עולה על הטוב עד כדי כך שהטוב גם אם קיים מחוויר מול הרע.
 

רינתי77

Active member
מעניין מה היה כל כך דחוף לפרוש היום במקום לחכות ולהעביר

את הכסף לדומיניק שאיתו התלטפה שבועות רבים.
 
לגמרי כמה טיפשות!!!!!!!!! לא שאהבתי את המשחק המגעיל שלה

שכולו ניצול על דומיניק , אבל גם אמרה לו הרבה דברים נכונים
שהוא לא רואה ומאד מקווה שעכשיו הוא יתעורר
זה מסביר את הבכי של רומי שכנראה ידעה
ראשונה
 
גם אני במקומה הייתי פורשת. הבינה שעם דומיניק היא לא תגיע

רחוק, והיא סתם מבזבזת את הזמן שלה בעיר...
 
למעלה