AUSTRALIAN SURVIVOR S07E04

Seosi

New member
על כל מה שנעם וסטילהוק כתבו


ראשית זה בכלל לא מה שקרה, הצביעו לשני מתמודדים לשלוח לאי הגאולה, שם הם ילחמו בדו קרב ומי שינצח יחזור למשחק. ושנית, זה כלום לעומת מה שקורה באמריקה, כלומר, סנדרה פשוט קיבלה פסלון חסינות מתנה. אם זה יקרה באוסטרלית אז יהיה על מה לדבר.
 

אורישקי

New member


קודם כל סנדרה לא קיבלה פסלון במתנה, היא כן הייתה צריכה להשתמש במטבע שלה. גם הדרך שבה היא קיבלה אותו נבע מזה שיש למתמודדים שבאי ההכחדה את המחשבה מה לעשות עם הפסלון. (דרך אגב גם לדעתי היה צריך לעשות את זה יותר מעניין ולתת לה לוותר על משהו יותר גדול אבל זו עונת מנצחים ולכן הגיוני שהם יתמודדו עם המון דברים אחרים).
לפ הטוויסט הזה בעצם יש "הדחה" של שני מועמדים באותה מועצת שבט, כשיכו ללהיות שתהיה גם הצבעת 8-1-0 ומישהו שכל השבט נגדו ילך ויתחרה באי הגלות נגד מתחרה שהוא פשוט בחר להצביע לו? זה לא נראה לכם הרבה יותר הזוי?
 

noamlah

New member


נגיד שסנדרה לא קבלה אליל במתנה, כריס (גם מאי הרוחות וגם מאי ההכחדה) כן קבלו ובשלבים מתקדמים במשחק
מעבר לכך הטוויסט באוסטרליה כמו שאמרתי הוא נקודתי וחד פעמי
הם מודחים, יש תחרות בין שניהם מי חוזר, אחד חוזר
וזהו
אין השפעה על המשך העונה
אין השפעה על האקלים של העונה בגלל הטוויסט הזה

בגרסה האמריקאית הטוויסטים לעומת זאת לא מפסיקים עד הגמר והם נהיים מעונה לעונה העיקר ולא המשתתפים
תסתכל אפילו על השמות: "הישרדות: אי הרוחות", "הישרדות: אי ההכחדה", "הישרדות: אי האלילים"
הטוויסטים מוצגים לך בפרונט

באוסטרליה היו כמה טוויסטים לא ממש הכרחיים אבל אף פעם לא היו בפרונט של העונה, לא היו חלק מהסיפור שלה ולא היו ממש רלוונטיים מעבר למקום הנקודתי שבו הם נערכו
גם הטוויסט הזה, כמה שהוא נשמע הזוי, עוד שני פרקים כנראה לא יהיה ממש רלוונטי

וזה עיקר ההבדל
 

Seosi

New member


אני די בטוח שכל מי שהיה מוצא פסלון חסינות בתיק בשביל לקנות אותו במטבע אש אחד היה עושה זאת. במיוחד סנדרה, שיש למה מטרה גדולה על הגב. וכן, אני לא מעריץ את הטוויסט הזה שעשו באוסטרליה, אבל הרבה פחות אוהב את הטוויסט של אתגר האש בפיינל 4, כריס וריק חוזרים למשחק עם פסלוני חסינות, הטוויסט שדפק את ג'נט בפיינל 5, ויש עוד הרבה לספור. אז נכון, אני לא אוהב את כל הטוויסטים בעונה האוסטרלית, אבל אי אפשר להשוות זאת לעונות האחרונות של אמריקה. בכל מקרה, מציע לכם לצפות כדי לשפוט בעצמכם
 

Seosi

New member
מגיב על הפרקים, חוץ מהשישי


כי זה היה פרק ללא הדחה, ועדיין לא צפיתי בו, אבל קראתי מה קרה, לכן אגיב בקצרה שכן, אני לא עף על הטוויסט שמישהו חוזר מהדחה (למרות שהם לא באמת הודחו עדיין) אבל אם זה בין זאק ושוני אז ברור שאני מעדיף ששוני תחזור. לגבי שאר הפרקים, די באסה שמישל הודחה מוקדם, מאוד אהבתי אותה בעונה הראשונה שלה. הנרי גם אכזב, ציפיתי שהוא ילמד מהפרקים הקודמים, אבל כנראה שלא. אני מאוד מרוצה מניק, לגמרי השתפר מהעונה הראשונה, והוא משחק ממש טוב כרגע. גם הארי, אבל ניק עבר שיפור רציני. מרגיש בחסרונן של פיבי ופליק, אז ערבוב השבטים מגיע בדיוק בזמן.
 
למעלה