2 ידיעות חמות מהשעות האחרונות

fatnoam

Active member
זה הרבה יותר פשוט מזה

ברוקלין הם הנמושות של הליגה. אף אחד לא רוצה לחתום שם או להגיע לשם, אז הם חייבים לשלם אוברפיי על כל שחקן.
&nbsp
כדי לשנות את הסטטוס הזה, הם צריכים להתחיל לנצח, ושחקני רוטציה לגיטימים - כמו אלן קראב - יעזרו להם. זה ממש לא משנה כמה הם עולים, כי במילא בשנה שנתיים הקרובות ברוקלין לא מתכננת להחתים אף FA גדול, כי היא יודעת שאף אחד לא יתקרב לשם. הם צריכים לצלוח איכשהו את התקופה הזו שבחירות הדראפט שלהם ממושכנות. כמה שקראב הוא חוזה לא טוב, הוא עדיין עדיף על אוסף שחקני ה-D-league שהרכיבו את הסגל של הקבוצה הזו בשנים האחרונות.
 

picki23

New member
אני לא חושב כל כך רחוק ממך

אני חושב שזו יכולה להיות עסקה טובה בתנאים שאתה מציג, שכן הם ייראו לגיטימים תוך שנתיים או בעוד שנתיים בדיוק (לפי גמר החוזה של ראסל). מצד שני אם ברוקלין עולה לפלייאוף השנה ויש כוכבים שירצו להגיע לשחק בקבוצה הלא מקולקלת של ניו יורק - קראב לא סחיר כל כך. אם ברוקלין בעוד שנתיים רוצה להאריך לראסל את החוזה, להאריך ללאברט את החוזה ולהחתים סנטר/ פורוורד ברמת אולסטאר וקראב לא נחוץ יותר - כלומר הוא לא שווה את המחיר של החוזה שלו, אז הוא ייבחר באופציית שחקן ולכן ברוקלין לא תחתים שחקנים ותתעכב בעוד שנה - וכל שנה משנה.

אני פשוט חושב שהגישה של להחתים שחקנים על כסף גדול בשביל להעלות את הערך של הפרנצ'ייז תופסת אם יש לך נכסים מניבים - ולברוקלין אין כי כפי שאמרת כל הבחירות ממושכנות.

לברוקלין יש שנה להפסיד מזה, או יותר.
 

ofer1732

New member
כל הכבוד לניל אולשי (הgm של פורטלנד)

יש להם פיירול מטורף ועם כל המיסים הטרייד הזה חוסך להם קרוב ל60m רק לעונה הנוכחית וקראב חתום לשתי עונות מעבר לזה.
קראב קלעי טוב אבל ה-10 נקודות למשחק שנתן להם בעונה שעברה לא קרוב ללהצדיק מחיר כזה.

מבחינת ברוקלין, שנה שעברה הם ניסו להחתים את קראב על חוזה של 19m לשנה כפול 4, עכשיו הם שולחים תמורתו את אנדרו ניקולסון (שהוא dead money) וה6m לשנה שהוא מרוויח אז הם מקבלים את קראב בעצם ב13m לשנה כפול 3, מחיר טוב אם הם חושבים שהוא כוכב, אישית אני לא ראיתי מספיק מקראב בשביל להצדיק גם 13m לשנה ובכל מקרה אני חושב שהם היו אמורים לקבל גם נכס או שניים בשביל ההקלה העצמוה בפיירול שהם מאפשרים לפורטלנד.

עוד 2 נקודות בעניין הזה:
1. פורטלנד מייצרת tpe בגודל 13m, יאפשר להם להתחזק במהלך העונה בשחקן משמעותי אם הם יהיו חזק בפלייאוף וירגישו שהם צריכים פוש בשביל לעשות רעש, הם מעבר לתקרת המס ומימוש הtpe יעלה להם ביוקר אז זה די longshot אבל טוב שיש את האופציה למקרה ש-the right oppertunity will present itself.

2. אנדרו ניקולסון חתם לפני שנה בוושינגטון על 26m עבור 4 שנים ועכשיו מקבל waive מפורטלנד מה שאומר שהוא הרוויח 26m בשנה אחת בלבד, לא רע בשביל שחקן ליגה גבולי.
 

rapgamer4ever

New member
חיסכון עצום מצד פורטלנד

 

Cade Foster

New member
אני דווקא לא מבין מה הוא עשה פה

במקרה הכי טוב זה נשמע לי כמו ירידה מהעץ לפני שהעסק הופך לכישלון קולוסאלי, אולי רק על זה מגיע לו צל"ש.
&nbsp
קיץ שעבר הוא השווה הצעה על קראב שנתן מיני עונת פריצה. מה שקרה מאז זה שקראב הפך לאחד מקלעי השלשות הטובים בליגה (1.7 למשחק ב44.4% שזה פנטסטי בכל קנה מידה). לאיזה שיפור הוא כבר ציפה? שיהפוך לפול ג'ורג'? נו באמת.
&nbsp
זה בערך כמו שאתה עושה RAISE כשיש לך זוג 3 בפלופ ואחר כך מתקפל בריבר כשאתה מבין שליריב שלך יש 90% סיכוי לנצח את היד.
 

ofer1732

New member
התייחסתי רק למהלך הנוכחי בשבחים שחילקתי לו

ההתנהלות הכלכלית של פורטלנד בקיץ הקודם הייתה מזעזעת, כל הקבוצות ביזבזו בלי הכרה אבל פורטלנד במיוחד חילקה חוזים מופרכים לשחקנים בינוניים אחד אחרי השני כשהפיירול שלה גם ככה היה גבוה.

קראב יותר טוב משאר האלבטרוסים (לנרד, טרנר) אבל לא כזה חיוני לקבוצה, בטח לא במחיר של 60m לעונה, הם היו חייבים להקטין את הפיירול והצליחו לעשות את זה מבלי לפגוע מקצועית קשה בקבוצה ומבלי לוותר על אף נכס, זה בהחלט הישג מרשים.
 

Cade Foster

New member
אין לי מחלוקת איתך

פשוט מעניין אותי מה בדיוק חשבו לעצמם בפורטלנד כשהשוו את החוזה שלו. מבחינתי העונה האחרונה של קראב היא הצלחה והחוזה שלו היום אמנם עדיין נראה אוברפייד אבל הרבה יותר הגיוני מאשר שנה קודם לכן.
&nbsp
אם כבר לזרוק אוברפיידס לברוקלין הייתי שולח את טרנר ולנארד, לא שחקן שהאמינו בו עד כדי כך ובסך הכל היה בסדר גמור בעונה החולפת.
 

fatnoam

Active member
אבל אולי ברוקלין לא רצו אותם

לפני שנתיים פורטלנד היתה אחת הקבוצות הכי טובות מבחינת Value for money.
&nbsp
במקום להמיר את הנכסים האלה בשחקנים יותר מוכחים, בפורטלנד החליטו לרוץ עם הסגל הקיים. החתימו את כולם, הביאו את פסטוס אזילי, והפכו לקבוצה יקרה.
ואז הם לא עשו פלייאוף.
&nbsp
אז עכשיו במקום קבוצה זולה עם Upside, הם הפכו לקבוצה יקרה שיש מצב טוב שתחמיץ את הפלייאוף.
&nbsp
הרעיון למשכן שחקני רוטציה יקרים הוא טוב, כי גם לילארד וגם משולם חתומים עוד כמה שנים קדימה, ויהיה זמן להחליף אותם. החיסכון של קראב גם עוזר להם להימנע מהגבלות להבאת שחקנים שקשורות בתקרת שכר, וגם הם קיבלו טרייד אקספשן (של איזה 13 מליון, די גבוה), מה שיעזור להם מאוד בעסקה עתידית על כוכב שלישי לצד לילארד ומשולם.
 

Cade Foster

New member
לא ממש הבנתי איך זה עוזר להם בעסקאות עתידיות

כל המטרה של הטרייד היא להקל על מס המותרות. אם אתה מביא שחקנים באותו הערך אתה מפספס את המטרה. או שהמטרה שלך היא להביא שחקן טוב יותר מקראב שיושב על חוזה נוח (שווה לטרייד אקספשן) אבל מן הסתם אף קבוצה לא תהיה מוכנה לדיל כזה.
&nbsp
אגב, "עסקה עתידית" במקרה של טרייד אקספשן תקפה למשך שנה. הם יצטרכו להזדרז עם זה, ולא נראה לי שיש מציאות יותר מידי גדולות בשוק כרגע, בטח לא של כוכבים.
 

ofer1732

New member
הם יכולים להשתמש בו גם בקיץ 2018

כשאולי יהיה להם טיפה יותר מקום מתחת לתקרת המס (למרות שאני בספק עם האקסטנשן המתקרב של נורקיץ')

בנוסף יש היום המון קבוצות עם פיירול גבוה ואפילו מעבר לתקרת המס, בתחילת העונה כולם אופטימים ועם שאיפות אבל יגיע שלב בעונה שבו חלק מהקבוצות האלה שלא הצליחו להגיע לפלייאוף יחליטו לשנות כיוון ואולי להתחיל להיפטר משחקנים יקרים בשביל לחסוך מס ולעשות טנקינג, נכון זה יעלה לפורטלנד הרבה כסף להשתמש בTPE ולכן סביר יותר שזה לא יקרה אבל תמיד טוב שיש לך האופציה לקלוט שחקנים טובים בחינם (או אפילו ביחד עם נכס) אם מישהו נואש מספיק בשביל למכור, אל תשכח גם שהבעלים שלהם הוא המילארדר פול אלן ממייקרוסופט וזה לא סוף העולם מבחינתו להשקיע קצת יותר אם השדרוג יהיה משמעותי.

אגב "כוכב" הם בכל מקרה לא יוכלו להביא, רק שחקנים שמרוויחים עד 13M.

לגבי השאלה בפוסט הקודם שלך - אני מחזק את התשובה של נועם, בברוקלין מאוד תופסים מקראב (הם אלו שהחתימו אותו מלכתחילה על החוזה המפלצתי שלו) אז היו מוכנים לקלוט אותו מבלי לדרוש בחירות דראפט, הם בחיים לא היו עושים את זה עם לנרד/טרנר
 

picki23

New member
אני חושב שלטרנר יש פחות ערך טרייד

עם לנארד אני מאמין שהוא נותן צ'אנס של עוד שנה ..

פורטלנד חשבו שיש להם שחקן שישי עם אלן קראב וקיבלו פחות מזה. עשו טעות שנה שעברה וקלטו את זה השנה, זרקו אותו קיבינימט - החוזה שלו אסטרונומי והם רוצים להחתים עוד שחקן (הם חייבים אם הם רוצים לשמור על מקולום -לילארד) בקיץ הבא או דרך טרייד.

אני משער שהם היו רוצים לצרף 3 או 5 :

ינסו להחתים את PG אולי אפילו יתנו הצעה למקס על לברון , או KD .

אבל אם זה 5 אז הם ירצו לצרף את בוגי ויעדיפו לנסות לתת לו פלייאוף ראשון אם לניו אורלינס לא יצליחו. לפורטלנד יש המון נכסים צעירים - נואה ונלה, קולינס, סוואניגן. אח"כ יצטרכו לוותר על בחירות דראפט בשביל החוזה של טרנר והם טופ 4 בפוטנציה (חשוב הפוטנציה)
 
נצל"ש- מזכיר לכולם לשים לב מה קורה עם חידוש הליג פאס

ידוע שהם עושים חידושים אוטומטים מבלי שאנשים ישימו לב.
אצלי למשל, הודעה על חידוש אוטומטי הגיעה ישר לתייקית הספאם במייל שנה שעברה.
אז שלא יעבדו עלינו..
 
אין לי שמץ, אני לא מוצא את המייל משנה שעברה

מניח שבחודש, חודשיים הקרובים
 
מה שכן אפשר לעשות

אם שילמת דרך הפאי פאל, אז תוכל להיכנס ללשונית הרלוונטית של התשלום בחשבון.
ואז אתה רואה פירוט אם יש אופציה לחידוש אוטומטי או לא. אמור להתווסף גם תאריך.
 
דן גילברט טוען שאין לו מושג מאיפה הדיווחים

על הדרישה של קיירי לטרייד.
מה לעזאזל קורה בממלכת קליבלנד?..
 

Cade Foster

New member
יצא לי להיזכר בזה:

http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/1981/182207248/ספורט_ומוטוריקה/NBA_ומכללות
&nbsp
בואו נחדש את הדיון. האם בעקבות ההתפתחויות האחרונות בקליבלנד דעתכם משתנה? האם בוסטון צריכה לחשוב איך להיות הכי טובה שהיא יכולה להיות כרגע, מה שעשוי להספיק לה לצאת מהמזרח ולהיות מרחק סדרה אחת מאליפות? או שאתם בכל זאת הייתם מעדיפים לשמור את הצעירים ולבנות לא רק ליום שאחרי לברון אלא גם ליום שאחרי קרי ודוראנט?
 

מור תור

New member
כל פעם יהיה מישהו אחר שהוא בטופ

עכשיו לברון קרי ודוראנט
מחר מישהו אחר
לדעתי כדאי לבוסטון לחתור להיות טובים עכשיו
אין לדעת מה יהיה מחר
 
למעלה