תקצוב של משרד החינוך

bennyaz

New member
תקצוב של משרד החינוך

מדוע משרד החינוך לא מעביר את התקציבים שיועדו לחינוך הילדים ישירות למשפחות הבוחרות בדרך החינוך הביתי ? הרי תקציב זה מגיע מהמיסים שמועברים למדינה אך לא חוזרם חזרה לאותם משפחות. אומנם מדובר פה בבחירה חופשית ומודעת של ההורים אך בכל זאת נקודה למחשבה ...
 
בדיוק שאלו אותי היום!

וזה מה שעניתי- לא מידע אלא מתוך "קומן סנס"- א.משרד החינוך אחראי לחינוך הממלכתי ולכן מתנגד לחינוך ביתי. מבחינתו, הוא "עושה טובה" להורים שלא שולחים את ילדיהם לביה"ס בכך שלא שפ אותם בכלא אז בודאי ובודאי לא ישלם להם... ב.נראה לי שיש כאן חשש לניצול לרעה וכאן אני גם מסכימה- יש הורים (לא אתם-אל תקפצו...)שעלולים להחליט שעדיף להם לא לשלוח לבי"ס וכך לחסוך תשלומי הורים ,ילקוט,ספרים וכו' מצד אחד, ולקבל כסף מהמדינה מצד שני ומצד שלישי- לא להשקיע בחינוך ילדיהם בבית.
 

sarit32a

New member
כסף....כסף...

לגבי תקציבים: לדעתי הכסף לא צריך להגיע בצורה ישירה להורים יש מספר אפשרויות א- אני קונה חומרי עזר למשל אטלס מביאה קבלה ומקבלת תמורתה את הכסף. ב- חנויות מסויומות בו אני יכולה לרכוש ציוד שסוכם עליו כמו טושים, מחוגות,דברים, ספרם ועוד... ג- תשלום עבור חוגי העשרה. וזה רק קצה הרעיונות בטוחה שיש עוד רבים וטובים. הכסף אמור להיות עבור תלמיד ולצרכיו וכך זה מתנהל בארצות נהורות.
 
חוץ מזה עדיף לא להפנות את תשומת לב

הרשויות אלינו. למה לבוא ביותר מדי דרושות. מספיק לדרוש שיעזבו אותנו לנפשינו.
 
למעלה