אורחים בפורום
New member
אלה קווי דן שקיבלו רישיון להפעיל אוטובוסים בשבת: 9, 18, 19,
24, 51, 61, 66, 89, 104.
אלה קווי אגד: 6, 7, 12א, 13, 14, 15, 18, 19, 23, 25, 28, 35, 37, 40, 45, 51, 52, 57, 59, 63, 64, 79, 271, 245, 221, 103, 113, 114, 115, 123, 133, 393, 394, 430, 444, 500, 501, 821, 823, 826, 829, 834, 841, 842, 843, 845, 853, 848, 909, 921, 947, 963, 968, 991, 702, 852, 200, 205, 207, 210.
קיבלו גם רישיון עוד עשרות קווים של מטרופולין, אגד תעבורה, אומני אקספרס, קווים, אפיקים, נתיב אקספרס, נסיעות ותיירות, ג'י בי טורס, גלים, ש.א.מ.
בטוח שהקווים האלה מכסים את המסלול של קו מס' 1 וקו מס' 189 שלא קיבלו רישיון.
משרד התחבורה נתן למאות הקווים האלה רישיון לשבת אך הוא עושה הפרדה בין גוש דן לבין יתר חלקי המדינה: בגוש דן הוא החליט לתת לאוטובוסים רק שעת נסיעה אחת לאחר כניסת השבת ולפני צאת השבת כי הוא דאג לתחליף של מוניות שירות. לשאר חלקי הארץ הוא נתן את כל יום השבת להפעלה רצופה של האוטובוסים.
כנראה שמישהו בכוונה מונע מגוש דן אוטובוסים בשבת ואלה לא החרדים אלא שר התחבורה בכבודו ובעצמו שמעדיף את טובת מוניות השירות על פני טובת כלל החילונים.
אלה קווי דן שקיבלו רישיון להפעיל אוטובוסים בשבת: 9, 18, 19,והיעדר מוניות שירות בקו 1 ו 189 מוכיחה שאין תיכנון.
אם הקווים האלו מצדיקים בניית קווי רק"ל כולל קטעים תת קרקעיים אין שום סיבה לוגית במצב הנוכחי שלא יהיו בהם מוניות שירות. היעדר מוניות כאלו מוכיחה שלא מדובר במערכת המתוכננת להענות לדרישה אלא בלוטו שרירותי של קווים שאינו מהווה רשת תחבורתית אמיתית וזה בלי שנזכיר את בעיית התימחור הנפרד.
24, 51, 61, 66, 89, 104.
אלה קווי אגד: 6, 7, 12א, 13, 14, 15, 18, 19, 23, 25, 28, 35, 37, 40, 45, 51, 52, 57, 59, 63, 64, 79, 271, 245, 221, 103, 113, 114, 115, 123, 133, 393, 394, 430, 444, 500, 501, 821, 823, 826, 829, 834, 841, 842, 843, 845, 853, 848, 909, 921, 947, 963, 968, 991, 702, 852, 200, 205, 207, 210.
קיבלו גם רישיון עוד עשרות קווים של מטרופולין, אגד תעבורה, אומני אקספרס, קווים, אפיקים, נתיב אקספרס, נסיעות ותיירות, ג'י בי טורס, גלים, ש.א.מ.
בטוח שהקווים האלה מכסים את המסלול של קו מס' 1 וקו מס' 189 שלא קיבלו רישיון.
משרד התחבורה נתן למאות הקווים האלה רישיון לשבת אך הוא עושה הפרדה בין גוש דן לבין יתר חלקי המדינה: בגוש דן הוא החליט לתת לאוטובוסים רק שעת נסיעה אחת לאחר כניסת השבת ולפני צאת השבת כי הוא דאג לתחליף של מוניות שירות. לשאר חלקי הארץ הוא נתן את כל יום השבת להפעלה רצופה של האוטובוסים.
כנראה שמישהו בכוונה מונע מגוש דן אוטובוסים בשבת ואלה לא החרדים אלא שר התחבורה בכבודו ובעצמו שמעדיף את טובת מוניות השירות על פני טובת כלל החילונים.