תורנו? שירלי וניר - הקרדיטים

shirleeey

New member
אכן, את היית השפעה גדולה!!!

ואם אני לא טועה, את הפנית אותי גם אל מיה...
 

simplicity83

New member
מאוד מחמיא לי!

תמיד משמח לשמוע, לא ברור איך עברה כמעט שנה וחצי מהחתונה שלנו...

ואכן אני זוכרת את ההתלבטויות שלך בנושא, לא היה לי ספק שמיה תהיה הכתובת בשבילך.
אני שמחה ששיתוף הפעולה היה כל כך מוצלח
 

ray of light

New member
מתה על ההזמנה שלכם

כבר אמרתי לך בעבר, היא ממש יפה והעיצוב מו-שלם!
 

shirleeey

New member
תודה


גם שלך הייתה מיוחדת ומקסימה ואני זוכרת שחפרנו על ההזמנות לא מעט... איך הייתי חוזרת לזה עכשיו כדי לעבור את התקופה הזו שוב!!!!
 

shirleeey

New member
אישורי הגעה

תכננו לעשות לבד- לחלק לחברים וכו'..
חודש לפני (באמצע ההתעסקות עם חלוקת ההזמנות) הבנתי שאין לי כוחות להתעסק גם בזה והייתי כבר די מותשת. התחלתי לחפש אפשרויות... לא מצאתי יותר מדי. שמעתי על
I PLAN אבל חצר נצר לא עובד איתו, בדקתי דרך "הסדרנית" ואמרו לי שאפשר רק בחבילה יחד עם שירות של הפקה שמגיעים לשם ועושים ממוחשב. ממש לא התאים.

ואז קראתי איפשהו פה בפורום על CALL4U (שוב סליחה שאני לא זוכרת אצל מי...). המחיר היה סביר יותר (1.5 לסמס)... בהתחלה לא הייתי מרוצה.
כל לקוחות אורנג' לא הצליחו להחזיר סמס, הניסוח של סמס לא היה בדיוק איך שביקשתי ובאותו יום הייתי באוויר מרוב תסכול ועצבים... אבל הבחור שם באמת נחמד והוא כן הלך לקראתי וכן היה לו חשוב שזה יהיה לשביעות רצוני- הם עשו כמות טלפונים כפולה בגלל הבעיה שהייתה באורנג' ובסופו של דבר יצא בסדר גמור והרגשתי שהוא באמת יעשה הכל כדי שאהיה מרוצה, אז כן ממליצה.
 

shirleeey

New member
מסיבת רווקות


כבר שנים שהחברים שלי יודעים שאצלי לא יהיה שום משחק, שאלון, שום "כל אחד מביא חפץ שקשור לכלה" וכל מיני כאלה. זה פשוט לא אני.

בנוסף, רציתי משהו קטן, עם החברים הכי קרובים. אז המעלפים האלה ארגנו ערב בדיוק בשבילי, חובבת בישול וחובבת אוכל איטלקי... התחלנו עם סדנת בישול עצמאית והכנו ארוחה מהסרטים פשוט. מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים, הכל... אח"כ המשכנו לקונספט FRIENDS. החלפנו חולצות לחולצות שהם הדפיסו, בדיוק כמו אלה שג'ואי הדפיס במסיבת הרווקים של רוס והיה פשוט מעולה! כל הערב כמובן תודלק עם הרבה אלכוהול ושטויות...
 

shirleeey

New member
עוד ממסיבת הרווקות

כמובן שגם את זה עיצב והדפיס אותו חבר מוכשר שעיצב את ההזמנה.
 

shirleeey

New member
שמלת כלה + איפור + שיער

ממש בתחילת הדרך הייתה לי מחשבה לנסות את מזלי עם EBAY אבל בשלב כלשהו הבנתי שלקנות שמלה בצורה כזו מתאימה בעיקר לרזות ולא למלאות שצריכות התאמות ועין מקצועית שיודעת מה מחמיא ואיפה לכסות (חדי העין הבחינו שאני לא רזונת במיוחד).

הייתי בהרבה מקומות, לא הגעתי בכלל לת"א כי לא עניין אותי להגיע לשם וחיפשתי רק באזור ראשל"צ וכאלה שיש להם מחירים סבירים. חלק אהבתי וחלק פחות, אבל היחיד שיצאתי ממנו בהתרגשות ועם אמא בוכה היה איציק אמיר בהרצל, בראשל"צ.
איציק עושה גם את האיפור וגם את השיער (את השיער בפועל עשה לי איציק ביחד עם מישהי מקסימה בשם לירז שהגיעה לסטודיו באותו בוקר, לא ראיתי אותה לפני כן). התארגנתי יחד עם כלה נוספת והיה בסדר גמור. הייתי סופר מרוצה מהתוצאה הסופית – השמלה הייתה יפהפייה, האיכות הגבוהה בלטה, קיבלתי הרבה מחמאות, הרגשתי מצויין וגם האיפור והשיער החזיקו פשוט נפלא. איציק מקסים ומקצועי ויש לו עין שקולעת ומבינה היטב. הוא ישר קלט מה מתאים, מה יחמיא ומה הסגנון. בין אם בשמלה, באיפור ובשיער. ממליצה בחום.

בתמונה - יורדת במדרגות במפגש. יש תמונה נוספת מעלפת של החתן החתיך מסתכל עליי בהתרגשות אבל לא ניתן אישור להעלות תמונות של החתן לבדו.
 

shirleeey

New member
בגדי חתן

נתחיל מזה שסמכתי על החתן היפה בעיניים עצומות.. לכן ממש לא בער לי ללכת איתו לבחור והשארתי לו לבחור באיזה מתכונת נעשה את זה.

כיוון שהוא במילא הלך עם ההורים שלו כי גם אבא שלו היה צריך לבחור חליפה, לא הלכתי איתו והוחלט שכמו שהוא לא יודע מה אני אלבש – גם אני לא אדע מה הוא לובש. סומכת עליו בעיניים עצומות כבר אמרתי? לא היה לי ספק שאני אהיה מרוצה ולא היה לי ספק שהוא יהיה חתיך, אבל בהחלט הופתעתי מהבחירה... אם מישהו היה אומר לי לפני כן שהוא יילך על חולצה לבנה דווקא, לא הייתי מאמינה. יצא חתיכי


כאמור, אין תמונה....
 

shirleeey

New member
הולכים לחגוג חודש ראשון בסרט ומסעדה


אמשיך אח"כ, מקווה שאני לא משעממת אתכם...
 
למעלה