באזור הזה יש שבילים בשלבי פיתוח שונים
יש שבילים גם אם לא מפותחים עד הסוף מכיוון פתח תקווה לכיוון עתידים.
מאזור כביש גהה וקרוב יחסית למסילת הרכבת יש שבילי אופניים. חלקם סלולים וטובים. לא נותר אלא לחבר אותם לפתח תקווה.
נדמה לי שהיו כוונות בעבר לשביל אופניים, באזור כביש 4 ממורשה לכיוון צומת רעננה. לא יודע עד כמה התכנית הזו ריאלית.
אני באופן אישי הייתי שמח לזה מאוד. פעם בעבר הייתי רוכב בשולי כביש 4 ושוליים של כבישים מהירים אחרים. אהבתי לדווש במהירות. אבל דאגו לזה אנשים יקרים ובצדק. זה מסוכן מאוד. מאז הפסקתי עם הרכיבות בשולי כבישים בינעירוניים.
באזור הזה יש שבילים בשלבי פיתוח שוניםנת"צ או אפילו שביל אופניים לצד הכביש לא יקחו זמן כזה.
נת"צ על גהה ותחנות בכל מחלף יאפשרו קו היקפי מרשל"צ ועד כפר סבא שההמשכים ממנו יהיו בקווים מקומיים. במקומות שיאתרו דרישה ספציפית מענף לענף אפשר להריץ גם קווים ספציפיים. הנת"צ יאפשר מעבר מהיר של תחבורה ציבורית כפי שהנתיב המהיר עושה בכניסה לאיילון ובכניסה לירושלים ואף יותר מכך כי לא יהיה האלמנט של הכניסה לערים בקו הראשי.
 
לגבי שביל אופניים לצד הכביש: אופניים רגילות מסוגלות לעשות למעלה מ20 ק"מ בשעה בתנאי שטח בינעירוניים ומישוריים. שבילי אופניים לצד כביש גהה יכולים לאפשר לחלק מהתנועה (ואני מודע שאלו אחוזים טקנים אבל במצב התחבורה כיום כל אחוז תורם לרשת) להשתמש באמצעים כמו אופניים. ממחלף בר אילן לירקון המרחק הינו 5 ק"מ או 20 דקות רכיבה בקירוב. בירקון לא יגרם נזק משמעותי משביל אופניים של קילומטר לכיכר איסר הראל שבעתידים. המשך השביל הראשי צפונה היה מאפשר להגיע מעתידים למשה שרת של הוד השרון ב 8 ק"מ או 30 דקות ולאחוזה ברעננה ב 10 ק"מ או כ35-40 דקות.
יש שבילים גם אם לא מפותחים עד הסוף מכיוון פתח תקווה לכיוון עתידים.
מאזור כביש גהה וקרוב יחסית למסילת הרכבת יש שבילי אופניים. חלקם סלולים וטובים. לא נותר אלא לחבר אותם לפתח תקווה.
נדמה לי שהיו כוונות בעבר לשביל אופניים, באזור כביש 4 ממורשה לכיוון צומת רעננה. לא יודע עד כמה התכנית הזו ריאלית.
אני באופן אישי הייתי שמח לזה מאוד. פעם בעבר הייתי רוכב בשולי כביש 4 ושוליים של כבישים מהירים אחרים. אהבתי לדווש במהירות. אבל דאגו לזה אנשים יקרים ובצדק. זה מסוכן מאוד. מאז הפסקתי עם הרכיבות בשולי כבישים בינעירוניים.