תגידו, מה המצב בבית הספר שלכם מבחינת אלימות

ICיילת

New member
אצלנו בית ספר פרטי -

מטפלים באלימות בצורה מאוד נחרצת ולכן בניי כמעט אינם חשופים לאלימות
דוגמא - היה ילד משכבה גדולה יותר שהיה קורה לבני "שמן" בכמה ארועים
ברגע שבני התלונן - הילד הושעה למחרת והוריו הוזמנו לשיחה עם המנהלת
זה נפסק
כן קורה מקרים של מריבות בין שתי כיתות בכדורגל, אבל זה משהו הדדי, לא מישהו שמציק למישהו
אני חושבת שהעניין של הטיפול הנחרץ באלימות זו אחת הסיבות שאני בבית ספר פרטי כי לי זה מאוד חשוב
העלות יקרה
 

מירי,

New member
ואם זה לא היה נפסק- מה היו עושים?

מעיפים אותו ל'קיבינימאט'- נכון? זו אחת הסיבות ששמחתי שהבן שלי בחר לעזוב את החצי פרטי, הגישה של כאן ועכשיו מה מתאים לנו (זה היה בתיכון והאלימות שם אם קיימת היא אחרת, אבל בהחלט הייתי לפחות למקרה אחד שבו זו הייתה ההתנהלות...)
&nbsp
אף אחד מילדי לא סבל מאלימות, היה לי (לצערי) ילד שביסודי פעל באלימות (לא בהצקות נמשכות מול ילד אחד) וטיפול נכון הביא לפתרון הבעיה (זה לקח בערך 4 או 5 שנים נוראיות בעיקר עבורו ועבורנו ההורים), למזלי גם ההורים האחרים לא חשבו שצריך להעיף אותו ל'קיבינימאט' (להפך, חלקם הצטערו כשהוא לא המשיך איתם לחטיבה)
 

מ א1

New member
נקודה למחשבה: הילד המציק הזה יגדל

וילך עם הבת שלך לחטיבת ביניים ומשם לתיכון...וימשיך להציק! ואם לא פיזית אז בדיבורים או "ילכלך" עליה והיא תסבול ממנו כל הזמן...אל תצפי לכלום ממערכת החינוך אין להם כלים ויש להם מלא איסורים והתוצאה של הטיפול של המערכת היא כלום אחד גדול והילדים ממשיכים לסבול. תעשי רעש ותערבי הורים, מורים, מנהלת ופיקוח של משרד החינוך! בזמנו היה "הקו החם" של משרד החינוך שאפשר היה להשאיר פרטי המקרה ופרטי בי"ס בעילום שם...תנסי אם זה עוד קיים. ואם צריך, תכנסי למנהלת ותגידי שעד שלא יפסיקו ההצקות את יושבת עם הילדה בכיתה ובהפסקות ויוצאת איתה לכל הטיולים...אולי אז מישהו יתעשת ויטפל במציק...גם לפרסם בעיתונות המקומית שבבי"ס X התלמידים חווים אלימות ואין טיפול בזה מצד המורים והמנהלת. אל תשבי בשקט כי הילדה תסבול ממנו כל הזמן! וכל זמן שלא "מחזירים" מלחמה זה ילך וייעשה יותר גרוע
 
למעלה