שר התחבורה פוגע בתחבורה בשבת

שר התחבורה פוגע בתחבורה בשבת

שר התחבורה פוגע בתחבורה בשבת
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5661239,00.html

חשיפת ynet, שלפיה במשרד התחבורה מובילים באחרונה מגמה של ביטול עשרות נסיעות בקווי אוטובוס שפעלו לפני צאת השבת ברחבי הארץ עוררה תרעומת בקרב פוליטיקאים ובקרב ארגוני התחבורה הציבורית במדינה. ראשון המתייחסים היה יו"ר כחול לבן, בני גנץ, שאמר בצהריים (יום ה') כי "מדינת ישראל היא מדינה יהודית ולא מדינת הלכה. ננצח ונתקן, כל אחד יוכל לחיות על פי דרכו".



לגנץ הצטרף ח"כ ניצן הורוביץ, יו"ר מרצ, שתקף את השר סמוטריץ', העומד בראש משרד התחבורה: "ככה שר פנאט מתעלל באזרחים. הוא החליט לבטל את כל הקווים הרגילים שנגמרים אחרי כניסת השבת או יוצאים לפני צאת השבת. למשל קווים לבתי חולים שמתחילים במוצ"ש לפנות ערב. ככה הוא 'נוקם' על קווי השבת החדשים של העיריות? רוצה לעשות שריר לבחירות? בושה. ניאבק בו ונעיף אותו".

בשבתות האחרונות, כך התברר, יותר ויותר קווים שפעלו בשבת לאורך שנים בערים המאפשרות זאת - החלו להתבטל או להידחות, בשל תלונות למשרד התחבורה מצד הציבור הדתי על קווים שעובדים בשבת. גורם במשרד אף טען שכמה עשרות קווים שזמן נסיעתם היה קרוב לצאת השבת הוסטו, כדי למנוע חילול שבת. "בחרנו להתחשב בציבור הדתי במקומות שאפשר מבלי לפגוע בשגרת חייהם של הציבור החילוני", אמר הגורם. "אנשים צריכים להבין שאנחנו מיישמים את המדיניות של הממשלה".
 

sweetums

New member
מאוד מרשים של"תלונות מהציבור הדתי" הם עונים ומטפלים מיידית

שר התחבורה פוגע בתחבורה בשבת
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5661239,00.html

חשיפת ynet, שלפיה במשרד התחבורה מובילים באחרונה מגמה של ביטול עשרות נסיעות בקווי אוטובוס שפעלו לפני צאת השבת ברחבי הארץ עוררה תרעומת בקרב פוליטיקאים ובקרב ארגוני התחבורה הציבורית במדינה. ראשון המתייחסים היה יו"ר כחול לבן, בני גנץ, שאמר בצהריים (יום ה') כי "מדינת ישראל היא מדינה יהודית ולא מדינת הלכה. ננצח ונתקן, כל אחד יוכל לחיות על פי דרכו".



לגנץ הצטרף ח"כ ניצן הורוביץ, יו"ר מרצ, שתקף את השר סמוטריץ', העומד בראש משרד התחבורה: "ככה שר פנאט מתעלל באזרחים. הוא החליט לבטל את כל הקווים הרגילים שנגמרים אחרי כניסת השבת או יוצאים לפני צאת השבת. למשל קווים לבתי חולים שמתחילים במוצ"ש לפנות ערב. ככה הוא 'נוקם' על קווי השבת החדשים של העיריות? רוצה לעשות שריר לבחירות? בושה. ניאבק בו ונעיף אותו".

בשבתות האחרונות, כך התברר, יותר ויותר קווים שפעלו בשבת לאורך שנים בערים המאפשרות זאת - החלו להתבטל או להידחות, בשל תלונות למשרד התחבורה מצד הציבור הדתי על קווים שעובדים בשבת. גורם במשרד אף טען שכמה עשרות קווים שזמן נסיעתם היה קרוב לצאת השבת הוסטו, כדי למנוע חילול שבת. "בחרנו להתחשב בציבור הדתי במקומות שאפשר מבלי לפגוע בשגרת חייהם של הציבור החילוני", אמר הגורם. "אנשים צריכים להבין שאנחנו מיישמים את המדיניות של הממשלה".
מאוד מרשים של"תלונות מהציבור הדתי" הם עונים ומטפלים מיידית
(או שמא הציבור =ע.י?) וכול שאר הציבור מוזמן להמתין חודשים לתשובות סתומות מהרשות.
יש פולאו אפ והתשובה של סמוטריץ מנותקת כרגיל מהמציאות
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5661239,00.html

ד.א במקביל בבית שמש מצאו דרך להוסיף 300 נסיעות ביום במכרז הנוכחי
https://www.bhol.co.il/news/1068351

 

נתנאל531

Well-known member
מי בעל יכולת להשוות קבצי GTFS

שר התחבורה פוגע בתחבורה בשבת
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5661239,00.html

חשיפת ynet, שלפיה במשרד התחבורה מובילים באחרונה מגמה של ביטול עשרות נסיעות בקווי אוטובוס שפעלו לפני צאת השבת ברחבי הארץ עוררה תרעומת בקרב פוליטיקאים ובקרב ארגוני התחבורה הציבורית במדינה. ראשון המתייחסים היה יו"ר כחול לבן, בני גנץ, שאמר בצהריים (יום ה') כי "מדינת ישראל היא מדינה יהודית ולא מדינת הלכה. ננצח ונתקן, כל אחד יוכל לחיות על פי דרכו".



לגנץ הצטרף ח"כ ניצן הורוביץ, יו"ר מרצ, שתקף את השר סמוטריץ', העומד בראש משרד התחבורה: "ככה שר פנאט מתעלל באזרחים. הוא החליט לבטל את כל הקווים הרגילים שנגמרים אחרי כניסת השבת או יוצאים לפני צאת השבת. למשל קווים לבתי חולים שמתחילים במוצ"ש לפנות ערב. ככה הוא 'נוקם' על קווי השבת החדשים של העיריות? רוצה לעשות שריר לבחירות? בושה. ניאבק בו ונעיף אותו".

בשבתות האחרונות, כך התברר, יותר ויותר קווים שפעלו בשבת לאורך שנים בערים המאפשרות זאת - החלו להתבטל או להידחות, בשל תלונות למשרד התחבורה מצד הציבור הדתי על קווים שעובדים בשבת. גורם במשרד אף טען שכמה עשרות קווים שזמן נסיעתם היה קרוב לצאת השבת הוסטו, כדי למנוע חילול שבת. "בחרנו להתחשב בציבור הדתי במקומות שאפשר מבלי לפגוע בשגרת חייהם של הציבור החילוני", אמר הגורם. "אנשים צריכים להבין שאנחנו מיישמים את המדיניות של הממשלה".
מי בעל יכולת להשוות קבצי GTFS
ולתת מידע מדויק על השינויים?
 

אוהד1110

New member
מעניין שתמיד "הסטטוס קוו" משתנה לרעת הציבור החילוני

שר התחבורה פוגע בתחבורה בשבת
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5661239,00.html

חשיפת ynet, שלפיה במשרד התחבורה מובילים באחרונה מגמה של ביטול עשרות נסיעות בקווי אוטובוס שפעלו לפני צאת השבת ברחבי הארץ עוררה תרעומת בקרב פוליטיקאים ובקרב ארגוני התחבורה הציבורית במדינה. ראשון המתייחסים היה יו"ר כחול לבן, בני גנץ, שאמר בצהריים (יום ה') כי "מדינת ישראל היא מדינה יהודית ולא מדינת הלכה. ננצח ונתקן, כל אחד יוכל לחיות על פי דרכו".



לגנץ הצטרף ח"כ ניצן הורוביץ, יו"ר מרצ, שתקף את השר סמוטריץ', העומד בראש משרד התחבורה: "ככה שר פנאט מתעלל באזרחים. הוא החליט לבטל את כל הקווים הרגילים שנגמרים אחרי כניסת השבת או יוצאים לפני צאת השבת. למשל קווים לבתי חולים שמתחילים במוצ"ש לפנות ערב. ככה הוא 'נוקם' על קווי השבת החדשים של העיריות? רוצה לעשות שריר לבחירות? בושה. ניאבק בו ונעיף אותו".

בשבתות האחרונות, כך התברר, יותר ויותר קווים שפעלו בשבת לאורך שנים בערים המאפשרות זאת - החלו להתבטל או להידחות, בשל תלונות למשרד התחבורה מצד הציבור הדתי על קווים שעובדים בשבת. גורם במשרד אף טען שכמה עשרות קווים שזמן נסיעתם היה קרוב לצאת השבת הוסטו, כדי למנוע חילול שבת. "בחרנו להתחשב בציבור הדתי במקומות שאפשר מבלי לפגוע בשגרת חייהם של הציבור החילוני", אמר הגורם. "אנשים צריכים להבין שאנחנו מיישמים את המדיניות של הממשלה".
מעניין שתמיד "הסטטוס קוו" משתנה לרעת הציבור החילוני
 

down und

New member
אתה טועה ומטעה במרבית התחומים הסטטוס קוו השתנה

מעניין שתמיד "הסטטוס קוו" משתנה לרעת הציבור החילוני
אתה טועה ומטעה במרבית התחומים הסטטוס קוו השתנה
לטובת החילוניים (וגם הגויים והתיירים וכו').
גם בקווי שבת, שבוס, סבבוס, נעים בסופ"ש.

גם בתחום בתי הקולנוע והתאטראות, עד שלהי ה-70 וראשית ה-80 לא פעלו
בתי קולנוע ולא תיאטראות בימי ששי בערב/לילה.
כיום רוב התיאטראות יש להם הופעה בשבת (ליל שבת, מה שנקרא יום ששי הרבה
אחרי כניסת השבת) ומאות אולמות קולנוע פתוחים בשבת וחג. וטוב שכך.

פיצוציות (קיוסקים) פתוחות לעייפה בעצם 24/7 חוץ מיום כיפור וערב יום השואה וערב יום הזכרון לחללי צה"ל.

סניפי סופרמרקטים, בעיקר טיב טעם, מעדני מאניה, סופר יהודה, AMPM ועוד
כמה פתוחים בהרבה ערים בארץ בששי לילה וכן בשבת בוקר וצהריים עד מוצא"ש בלילה.

בעבר הרחוק לא היה מקובל להתחתן בצורה חילונית והיום אברי גלעד ומרב מיכאלי ועוד כל מני סלב עורכים טקסי חתונה חילוניים.
 
בתחום התחבורה ציבורית לכל נוסע היו הרבה יותר קווים בשבת

אתה טועה ומטעה במרבית התחומים הסטטוס קוו השתנה
לטובת החילוניים (וגם הגויים והתיירים וכו').
גם בקווי שבת, שבוס, סבבוס, נעים בסופ"ש.

גם בתחום בתי הקולנוע והתאטראות, עד שלהי ה-70 וראשית ה-80 לא פעלו
בתי קולנוע ולא תיאטראות בימי ששי בערב/לילה.
כיום רוב התיאטראות יש להם הופעה בשבת (ליל שבת, מה שנקרא יום ששי הרבה
אחרי כניסת השבת) ומאות אולמות קולנוע פתוחים בשבת וחג. וטוב שכך.

פיצוציות (קיוסקים) פתוחות לעייפה בעצם 24/7 חוץ מיום כיפור וערב יום השואה וערב יום הזכרון לחללי צה"ל.

סניפי סופרמרקטים, בעיקר טיב טעם, מעדני מאניה, סופר יהודה, AMPM ועוד
כמה פתוחים בהרבה ערים בארץ בששי לילה וכן בשבת בוקר וצהריים עד מוצא"ש בלילה.

בעבר הרחוק לא היה מקובל להתחתן בצורה חילונית והיום אברי גלעד ומרב מיכאלי ועוד כל מני סלב עורכים טקסי חתונה חילוניים.
בתחום התחבורה ציבורית לכל נוסע היו הרבה יותר קווים בשבת
וסבבוס, נעים בסופש שבוס ונוע תנוע הן יוזמות פרטיות שלא נתמכות על ידי המדינה.
לא רלבנטי לכפייה דתית.
 

matrix200200

Active member
די ברור שזאת תשובה למהלכים של עירייות השונות שקרו לאחרונה

בתחום התחבורה ציבורית לכל נוסע היו הרבה יותר קווים בשבת
וסבבוס, נעים בסופש שבוס ונוע תנוע הן יוזמות פרטיות שלא נתמכות על ידי המדינה.
לא רלבנטי לכפייה דתית.
די ברור שזאת תשובה למהלכים של עירייות השונות שקרו לאחרונה
תזכיר לי עוד פעם, מתי היתה תקופה שבה עירייה מימנה תחבורה ציבורית בשבת ברחבי גוש דן?
או שגם עירייות השונות שמממנות את זה, זה יוזמה פרטית?
אגב, אני לגמרי בעד.
לדעתי העברת סמכויות (וגם חובת מימון) על עירייות זה הרבה יותר קרוב לחלום שלי, שבו המדינה לא מכריחה אותי לממן דברים שלדעתי פסולים.
אני כמובן בעד כך שיהיה חוק שיאפשר לחייב כסף על הנסיעה, כדי לצמצם את הסבסוד.
הסיבה היחידה שמדינה צריכה לסבסד תחבורה ציבורית, זה כדי לצמצם הוצאות ולהגדיל את הפריון.
כל זה לגמרי לא נחוץ בשבת, כך שאין שום סיבה שמדינה תממן את זה לאף אחד.
כמובן גם שלא תמנע מאחרים לעשות את זה.
היה עוד הרבה יותר טוב, אם פשוט היו נותנים לחברות הפרטיות לעשות את זה, אבל מימון על ידי עירייות זה כבר התקדמות לכיוון הנכון.
 
לא זה לא קשור, זה סמוטריץ היה עושה בכל מקרה

די ברור שזאת תשובה למהלכים של עירייות השונות שקרו לאחרונה
תזכיר לי עוד פעם, מתי היתה תקופה שבה עירייה מימנה תחבורה ציבורית בשבת ברחבי גוש דן?
או שגם עירייות השונות שמממנות את זה, זה יוזמה פרטית?
אגב, אני לגמרי בעד.
לדעתי העברת סמכויות (וגם חובת מימון) על עירייות זה הרבה יותר קרוב לחלום שלי, שבו המדינה לא מכריחה אותי לממן דברים שלדעתי פסולים.
אני כמובן בעד כך שיהיה חוק שיאפשר לחייב כסף על הנסיעה, כדי לצמצם את הסבסוד.
הסיבה היחידה שמדינה צריכה לסבסד תחבורה ציבורית, זה כדי לצמצם הוצאות ולהגדיל את הפריון.
כל זה לגמרי לא נחוץ בשבת, כך שאין שום סיבה שמדינה תממן את זה לאף אחד.
כמובן גם שלא תמנע מאחרים לעשות את זה.
היה עוד הרבה יותר טוב, אם פשוט היו נותנים לחברות הפרטיות לעשות את זה, אבל מימון על ידי עירייות זה כבר התקדמות לכיוון הנכון.
לא זה לא קשור, זה סמוטריץ היה עושה בכל מקרה
כפייה דתית זאת האידאולוגיה שלו , היא לא קשורה למהלכים החילוניים!
 

matrix200200

Active member
אם זה מה שאתה רוצה להאמין סבבה, זה לא כל כך משנה

לא זה לא קשור, זה סמוטריץ היה עושה בכל מקרה
כפייה דתית זאת האידאולוגיה שלו , היא לא קשורה למהלכים החילוניים!
אם זה מה שאתה רוצה להאמין סבבה, זה לא כל כך משנה
לגבי הכפייה הדתית, ייתכן שזאת אידאולוגיה שלו, אבל לצערי גם שלך.
האמונות שלך (והכפייה הדתית שבה אתה דוגל) בוודאי לא עדיפים.
גם אם נקבל את ההנחה שלך, למה הרצון במטונף שלך לדאוג ל"חלשים" על חשבון אחרים, עדיף על פני אמונותיו של סמוטריץ?
מה זה כבר משנה לי, מי שודד אותי, הוא או אתה?
אם כבר אני מעדיף אותו, כי הוא לפחות לא מנסה לגרום ל"1984" להפוך למציאות כמו שאתה וחבריך מנסים לקדם בהצלחה מרובה בכל רחבי העולם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ממתי דאגה לחלשים היא "רצון מטונף"? ומה הקשר ל-"1984"?

אם זה מה שאתה רוצה להאמין סבבה, זה לא כל כך משנה
לגבי הכפייה הדתית, ייתכן שזאת אידאולוגיה שלו, אבל לצערי גם שלך.
האמונות שלך (והכפייה הדתית שבה אתה דוגל) בוודאי לא עדיפים.
גם אם נקבל את ההנחה שלך, למה הרצון במטונף שלך לדאוג ל"חלשים" על חשבון אחרים, עדיף על פני אמונותיו של סמוטריץ?
מה זה כבר משנה לי, מי שודד אותי, הוא או אתה?
אם כבר אני מעדיף אותו, כי הוא לפחות לא מנסה לגרום ל"1984" להפוך למציאות כמו שאתה וחבריך מנסים לקדם בהצלחה מרובה בכל רחבי העולם.
ממתי דאגה לחלשים היא "רצון מטונף"? ומה הקשר ל-"1984"?
 

down und

New member
לא מצדיק את מטריקס2020 אבל אנסה להשיב במקומו

ממתי דאגה לחלשים היא "רצון מטונף"? ומה הקשר ל-"1984"?
לא מצדיק את מטריקס2020 אבל אנסה להשיב במקומו
דאגה לחלש, אני מקווה שגם בשבילו, היא לא דבר מטונף אחרת
(אם הוא חושב שעזרה לחלש היא דבר מטונף) הרי שדעה זו (שעזרה
לחלש) היא היא טינופת בזויה ובלתי לגיטימית.

מה כן? אני כן יכול להבין אנשים ואפילו להסכים איתם חלקית, שעזרה
לחלש על חשבונו של החזק היא דבר מטונף.


ובמלים אחרות, ככל שהשיטה יותר סוציאליסטית אני יותר מאשר מסכים שיש
בה משהו מטונף ובלתי לגיטימי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אה, כמובן, אז רק כשהחזק נהנה מכספו של החלש זו אינה טינופת?

לא מצדיק את מטריקס2020 אבל אנסה להשיב במקומו
דאגה לחלש, אני מקווה שגם בשבילו, היא לא דבר מטונף אחרת
(אם הוא חושב שעזרה לחלש היא דבר מטונף) הרי שדעה זו (שעזרה
לחלש) היא היא טינופת בזויה ובלתי לגיטימית.

מה כן? אני כן יכול להבין אנשים ואפילו להסכים איתם חלקית, שעזרה
לחלש על חשבונו של החזק היא דבר מטונף.


ובמלים אחרות, ככל שהשיטה יותר סוציאליסטית אני יותר מאשר מסכים שיש
בה משהו מטונף ובלתי לגיטימי.
אה, כמובן, אז רק כשהחזק נהנה מכספו של החלש זו אינה טינופת?
 

iritilan

New member
המדינה מממנת גם דברים שה'חזקים' נהנים מהם

אשמח לראות דוגמא אחת, שבה החזק נהנה מכספו של החלש
אחת כזו.
המדינה מממנת גם דברים שה'חזקים' נהנים מהם
כמעט כולם משלמים מיסים ברמה זו או אחרת כולל 'החלשים' (כלכלית) ויש שפע של דברים שהמדינה מממנת שרלוונטיים יותר למי שמבוסס מבחינת כלכלית. תיאטראות למשל מקבלים מימון מהמדינה וזו הוצאה שרק מי שמבוסס כלכלית יכול לשלם עליה גם אחרי המימון.
המדינה מממנת ספורט, מימנה לדעתי את האירוויזיון - כולן פעולות שהצריכה שלהם דורשת יכולת כלכלית.
נמלי תעופה נמנו על ידי כספי ציבור לא? ונצרכים יותר על מי שיש לו כסף.
חניות 'חינם' - מאפשרות לבעלי הרכב שימוש בחינם בקרקע ציבורית ששייכת לכל תושבי העיר כולל חסרי הרכב.
וכאן נתתי רק כמה דוגמאות להוצאות שהמדינה מממנת באופן ישיר.
אפשר לנהל ללא ספק דיונים ארוכים הרבה יותר על הנושא הזה, אבל זה ללא ממש המקום המתאים.
 

down und

New member
התיאטראות שרשמת זה שטות מוחלטת.

המדינה מממנת גם דברים שה'חזקים' נהנים מהם
כמעט כולם משלמים מיסים ברמה זו או אחרת כולל 'החלשים' (כלכלית) ויש שפע של דברים שהמדינה מממנת שרלוונטיים יותר למי שמבוסס מבחינת כלכלית. תיאטראות למשל מקבלים מימון מהמדינה וזו הוצאה שרק מי שמבוסס כלכלית יכול לשלם עליה גם אחרי המימון.
המדינה מממנת ספורט, מימנה לדעתי את האירוויזיון - כולן פעולות שהצריכה שלהם דורשת יכולת כלכלית.
נמלי תעופה נמנו על ידי כספי ציבור לא? ונצרכים יותר על מי שיש לו כסף.
חניות 'חינם' - מאפשרות לבעלי הרכב שימוש בחינם בקרקע ציבורית ששייכת לכל תושבי העיר כולל חסרי הרכב.
וכאן נתתי רק כמה דוגמאות להוצאות שהמדינה מממנת באופן ישיר.
אפשר לנהל ללא ספק דיונים ארוכים הרבה יותר על הנושא הזה, אבל זה ללא ממש המקום המתאים.
התיאטראות שרשמת זה שטות מוחלטת.
כי גם בתי ספר מהפריפריה, ובחינם, מקבלים הסעות להצגות תאטרון בעיר
הגדולה וגם כל התאטראות הגדולים יש להם מופעים בערי השדה במחיר ממש מוזל.

מי שמתאמן בספורט העממי הם בעיקר שכבות המצוקה שהספורט הוא אחד
הדרכים שלהם לצאת ממעגל העוני.
ראי את השמות הבאים, כולם גדלו במשפחות מצוקה:
אורי מלמיליאן
אלי אוחנה
משה סיני
רפעת טורק

אנשים משני העשירונים התחתונים שהספורט, כדורגל במקרה הזה, הוציא אותם
הישר לעשירון העליון.

וחנייה היא שוב שטות דמגוגית.
כי אם לא היו מקצים חניות, הרי השטח ברוחב 2 מ' במקביל למדרכה לכוון הכביש
לא היו בונים בו שיכונים למעוטי יכולת.
וקרקע ציבורית זה לא לקחת ממעוטי יכולת שום כלום, בטח שלא לתת לחזקים.
אגב, גם בשני העשירונים התחתונים יש בעלי רכב ממונע.
בעשירון התחתון יש לכ-30 עד 40 אחוז (!!) בעלות על כלי רכב. הם גם צריכים להחנות אותו ואם החניה היתה לא חינם להם, באחוזים מכלל ההכנסה, זה היה
יוצא אחוז הרבה יותר גבוה מאשר להוא מהעשירון העליון.
 

iritilan

New member
חנייה 'חינם' היא עדיין לתת שימוש בקרקע ציבורית ללא תמורה

התיאטראות שרשמת זה שטות מוחלטת.
כי גם בתי ספר מהפריפריה, ובחינם, מקבלים הסעות להצגות תאטרון בעיר
הגדולה וגם כל התאטראות הגדולים יש להם מופעים בערי השדה במחיר ממש מוזל.

מי שמתאמן בספורט העממי הם בעיקר שכבות המצוקה שהספורט הוא אחד
הדרכים שלהם לצאת ממעגל העוני.
ראי את השמות הבאים, כולם גדלו במשפחות מצוקה:
אורי מלמיליאן
אלי אוחנה
משה סיני
רפעת טורק

אנשים משני העשירונים התחתונים שהספורט, כדורגל במקרה הזה, הוציא אותם
הישר לעשירון העליון.

וחנייה היא שוב שטות דמגוגית.
כי אם לא היו מקצים חניות, הרי השטח ברוחב 2 מ' במקביל למדרכה לכוון הכביש
לא היו בונים בו שיכונים למעוטי יכולת.
וקרקע ציבורית זה לא לקחת ממעוטי יכולת שום כלום, בטח שלא לתת לחזקים.
אגב, גם בשני העשירונים התחתונים יש בעלי רכב ממונע.
בעשירון התחתון יש לכ-30 עד 40 אחוז (!!) בעלות על כלי רכב. הם גם צריכים להחנות אותו ואם החניה היתה לא חינם להם, באחוזים מכלל ההכנסה, זה היה
יוצא אחוז הרבה יותר גבוה מאשר להוא מהעשירון העליון.
חנייה 'חינם' היא עדיין לתת שימוש בקרקע ציבורית ללא תמורה
ואני לא אומרת ש'כל' בעלי הרכב 'עשירים' וכל חסרי הרכב 'עניים' אבל עדיין יש כאן מתן עדיפות לשימוש מסוים שמיטיב אם מי שיש להם רכב לעומת מי שאין.
ובמקום חניות אולי לא ייבנו שיכונים אבל ללא חניות השטח יכול לשמש לנתיב תחבורה ציבורית (שכולם יוכלו להנות ממנו), ניתב אופניים, הרחבת מדרכות במקומות בהם נחוץ, שתילת עצים נותני צל... וכו'
ואני מדגישה שוב הנקודה שלי היא שהמדינה מממנת - באופן ישיר או עקיף - גם לא מעט שרותים שהנהנים מהם הם גם ולפעמים יותר - המבוססים יותר כלכלית.
 

down und

New member
לא מבין את המסר של בין השורות/סאבטקסט/מוסיקה של דבריך

חנייה 'חינם' היא עדיין לתת שימוש בקרקע ציבורית ללא תמורה
ואני לא אומרת ש'כל' בעלי הרכב 'עשירים' וכל חסרי הרכב 'עניים' אבל עדיין יש כאן מתן עדיפות לשימוש מסוים שמיטיב אם מי שיש להם רכב לעומת מי שאין.
ובמקום חניות אולי לא ייבנו שיכונים אבל ללא חניות השטח יכול לשמש לנתיב תחבורה ציבורית (שכולם יוכלו להנות ממנו), ניתב אופניים, הרחבת מדרכות במקומות בהם נחוץ, שתילת עצים נותני צל... וכו'
ואני מדגישה שוב הנקודה שלי היא שהמדינה מממנת - באופן ישיר או עקיף - גם לא מעט שרותים שהנהנים מהם הם גם ולפעמים יותר - המבוססים יותר כלכלית.
לא מבין את המסר של בין השורות/סאבטקסט/מוסיקה של דבריך
נובע, חד משמעית, זה כמעט בשורות עצמן ולא רק בין השורות,
שמדינה לא צריכה לתת שירותים לשכבות החזקות.
מדוע לא, למען השם/לכל הרוחות?
הרי הם משלמים את עיקר המיסים.
 
למעלה