שרשור פתיחה- רוני ותום- החקירה הרביעית

YossihNew

Well-known member
מה יהיה ? - רוני ותום היא סדרת הרפתקאות לילדים, מאת גיורא חמיצר, המגוללת את סיפורם של שני ילדים בני 12 שהם במקרה גם הבלשים הכי טובים בתל אביב ומצליחים לפענח חקירות שהתקילו אפילו את המשטרה. הם הפכים גמורים: רוני הוא ספורטאי מחונן ותלמיד מצטיין, ותום היא קצת משונה ומסוגרת. יחד, הם הופכים להיות צמד הבלשים המוצלח ביותר בתל אביב.

אז שנייה אחרי שהם חוזרים מהקיבוץ של סבתא של רוני, רוני ותום נתקלים שוב בצ'רלי בן עמוס, שמציג את החברה החדשה שלו, חלי. בנוסף, היחסים בין רוני ותום מתחילים להתערער בגלל עניינים רומנטיים.

מה שמתחיל כמפגש מפתיע ועליז, הופך עד מהרה לאירוע מסתורי, שנהיה אפל מרגע לרגע. איש בסיפור הזה אינו מי שהוא באמת. רוני ותום מוצאים את עצמם נמלטים מעבריינים מסוכנים, בורחים מהמשטרה, מתגנבים לאזור המאובטח ביותר בעיר, והכול בניסיון אחרון לעצור את מי שעלולים להחריב את... את מה?

מי יהיה? דילן דרור, אמילי מדואל, ארי חמיצר, מיילו טרסוב, בן אורנשטיין, גיל |כתר| ססובר, מתן טסמה, אלכס מוסקל, שי לי אלמוג, איתי פולישוק, מורן רוזנבלט, שי מיקה יפרח, אילן קובץ'.

מי מצטרף? ליאת בלו ועידית טפרסון, שהחרימו את הכנרת מסיבות מובנות ומעניין מה הן יעשו כאן. בנוסף, גם הודיה הזמרת באה לפזר קצת אבק כוכבים.

דעת הצופה לפני הצפייה: טוב, כל כמה זמן יוצאות שתי עונות. אז יאללה, רוני ותום 4, הנקמה של אנשי האי.
 

YossihNew

Well-known member
פרק 27:

אז איך רוני ותום יתאוששו מהתקרית עם חמיק?

מה יש ביניהם?

ומי זאת ג'ורדן?

 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
פקק? טוב, לפחות זה נותן המון זמן עם אורנה. אח, אורנה. לא יצאנו, הקשבנו לאורנה. זוכרים כשמורן יצאה עם פאקינג ג'וי ריגר? ישנתם, אה? זה השיר של הגברת ההיא. תום נראית נהנית במיוחד. מאוד.

לישון, אה? אה, כבר עשיתי את הבדיחה הזאת. שי, תתעורר. אה, גם רוני חוזר על עצמו. יש כאן באג.

לא אמרנו שיהיה להם שבועיים? הם אמרו שיחזרו באמצע החופש... נפילה מצוק זה מגבש. בעיקר בבתי ספר. אנשים מתבגרים פה תוך שנייה.

גם אני עברתי חוויה לא פשוטה. אפשר גם ליטופים מאורנה? נו, היה לך אותה עד גיל שלוש! גם אני חושב שאורנה מהממת. שום דבר לא נהרס, אורנה המושלמת. לא, אני לא מתגבר עליה. היא מדהימה.

יש טעות בתחזית שלך, רוני.

היא השקיעה. זאת בעיה. שום שש בש! סליחה. אתה לא מתכוון לנקות לה את השוקולד? מה זה, היא אפילו בלי בגד ים אמיתי. רונצ'וק? ממתי הוא רונצ'וק? בסדר, כולם היו בכנרת. נקפוץ אל תוך המים? חשבתי שזה כמו לקפוץ ממסוק באמצע הלילה. הבת השנייה של צ'רלי בשקשוקה, אגב. כבר הרבה זמן.

בטעות, אה? אני כבר רואה את "כיצד נתנהגה נכון במלון". ככה קוראים לזה, בטעות. גם ברזים לוקחים בטעות. כן, ההיא ה... דתייה. הילדים האלה שבאים למפורסמים, איזו בושה.

כן, רבים מתבלבלים. אם יודעים מי אתה זה כנראה כי הטרדת מפורסמים. למשל, יש איזה אחד שמטריד אותם בצפון, הם מה זה מסכנים. אני לא אוהב את התעלומות של פרק ראשון. הן לא שוות. אה, נו, זה קוקי. או פוקי. או שזאת את בזהות בדויה. חפרפרת מבית רוסיה. תגידו, אתם לא מכירים את שיטת ההדלפה? תום מכירה. בטוח. הו, טבלה זה נפלא. כן. אבל... נו, כבר ראינו את זה בזיגי ובמשחקי כס. בשביל זה אתם בלשים? לא יפה, רוני.​
 
למעלה