שרשור הודעות הנהלה: אירוח זואי פולנסקי להורדה

fugitive

New member
שרשור הודעות הנהלה: אירוח זואי פולנסקי להורדה

האירוח של זואי פולנסקי שיובל ערך כאן נמצא עכשיו להורדה בפודקאסט של רדיו הר-הצופים מארח. הייתה תוכנית מעניינת מאד. יאללת תורידו.
 

fugitive

New member
וגם: אפרת גוש מתראיינת ב"פנטסטיק פלסטיק מאשין

" זה יקרה הלילה ב-1 (התוכנית). בר מראיין טלפונית את אפרת גוש לכבוד הסינגל החדש שלה (שתמיר מוסקט הפליא להפיק). מחר בטח גם יהיה אפשר להוריד את זה.
 

fugitive

New member
וגם: טחונים במערכת - תוכנית חדשה ברדיו

ימי ראשון ב-21:00 במקום התחממות גלובאלית של גל כדן (שסתם הייתה אחת התוכניות האדירות בתולדות התחנה...). תום וחגי משמיעים כל מה שנטחן אצלם ואצל אורחים (באולפן או בטלפון). להיטים ולא להיטים מהשוליים ולא מהשוליים. התוכנית הראשונה שודרה כבר בחיזוקו של יובל בורשטיין. יש כבר אייקאסט.
 

fugitive

New member
וגם, מיום ראשון - שידורי בוקר ../images/Emo12.gif

דודו יפרסם מתישהו עוד פרטים, אבל בעיקרון משבוע הבא, השידורים החוזרים יסתיימו ב- 8 בבוקר, ואז יתחילו תוכניות חדשות שלנו, לפעמים עד 9 ולפעמים עד 10 (תלוי בחסדי מכללת דוד ילין). סטיי טיונד.
 

ענבל מ

New member
תוספת: התכנית ה-100 של תיבת נח. השבוע.

(מי היה מאמין). מתוכננת תכנית שתסקור את הרגעים המשמעותיים והחוזרים ונשנים בתיבה, דהיינו- מה השמעתי הכי הרבה בתכנית. משהו כמו תכניות סוף השנה העברית של בעז, אבל פה תהיה אנדרלמוסיה בין המקומות + שירים לועזיים ועבריים גם יחד. נכבדי הפורום והמאזינים מוזמנים לנחש- 1. איזה שיר הושמע הכי הרבה פעמים 2. מי האמן שהושמע הכי הרבה פעמים רביעי בתשע. אכן.
 

fugitive

New member
אני אוסיף על ההימור המושכל של עמרי

הפעם ברצינות, אני מהמר שיהיו הומסיקס, מאד בליס וגם שלום גד (יש מצב ששלום גד הכי מושמע). בלועזי זו נראית כמו משימה בלתי אפשרית. אני זוכר הרבה 15 steps של רדיוהד, אז אולי הם.
 

davecom

New member
אני חושב שיש לי אינסייד אינפורמיישן

אז אני לא אפצה פה.
 

ענבל מ

New member
גם אני נפלתי בפח

וחשבתי ששלום גד הכי מושמע, כנראה בשל החודשים האחרונים. מד בליס כמובן היו אמורים להכנס, אבל לא היה זמן.
 

ענבל מ

New member
תודה! ופלייליסט התכנית ה-100 13.1.10

מתי כספי ושוקולד מנטה מסטיק- נח אסף ארליך- לילות בלי חג רם אוריון- אינסוף The Homesicks- Everybody Wants A Piece of Me אנטיביוטיקה- פלסטיק ריק Pits- Come My Way Radiohead- Idioteque פג אדיר- שקר על המסך יאפים עם ג'יפים- הבת של הדיקן אלי לס- רחוק מהמשק Lebanon- Joan of Arc שלום גד- ילד מוזר דני הדר- מה מה מה הפליז- ימים ללא מרפא
 
למעלה