שרשור בעיות התנהגות לד"ר גובזנסקי:

zivadina

New member
שרשור בעיות התנהגות לד"ר גובזנסקי:

דר יוסי גובזנסקי הוא מומחה בפסיכיאטריה של הילד והמתבגר מאז 1990 . הוא מכהן כסגן מנהל מרפאת ילדים ונוער במרכז בריאות הנפש "שלוותה" בהוד השרון, ומנהל קליניקה פרטית בכפר סבא. ד"ר יוסי גובזנסקי מטפל בגישה הקוגניטיבית-התנהגותית בילדים ומתבגרים עם בעיות התנהגות, קשב ורכוז, חרדה, דכאון ומצבים משבריים, וישמח לענות על שאלותיכם בנושאים אלה. אתם מוזמנים להוסיף את שאלותיכם על בעיות התנהגות לשרשור שנפתח בפורום "הפרעות קשב ADHD".
 

ליאת 6

New member
צפיפות בכתות גורמת לתוקפנות

חשיבה שלילית וסטיגמה על הילדים גורמת לדימוי עצמי נמוך לדחיה עצמית וחברתית לכניסה לתפקיד של ילד עם בעיה להמשיך? המורה חשופה בצריח לבדה להתמודד היועצת מציעה לתת ריטלין והפסיכולוגית עמוסה.... אין טיפול אין הכוונה אין עבודה עם הכוחות של הילד רק עם החלקים החלשים שלו מה שמחליש אותו עוד יותר העדר חופש יוצר שינון ולא למידה.... היום ראיתי תכנית על אינשטיין דיבר מאוחר יחסית בגיל ארבע חמש בבית הספר סברו שהוא מפגר חולמני מנותק כיום היו מעלים אותו על ריטלין לא? מה זה היה עושה למוח שלו? יכולת ריכוז מבהילה כמעט עם קוים אוטיסטיים היו שולחים אותו לטיפול ? את המשפחה? דמיון ער ופעיל בהמשך חייו הצהיר שלידע אין משמעות לעומת כושר דמיון חי וערני שלשינון אין ערך לעומת יצירתיות כואב הלב על כל הילדים שהיכולות שלהם מעוכבות וזוכות לתיוג שלילי.
 
ריטלין היה רק עוזר לאיינשטיין אם

הוא באמת היה צריך את זה. ריטלין לא הורס את המוח. לפחות לא בשימוש נכון ובפיקוח המחמיר מדי הנהוג בארץ. ריטלין לא ניתן למי שלא צריך והפושעים של בית הספר והממסד הרפואי שלא נתנו לי ריטלין במשך כל הילדות שלי ולא סיפרו לי שהריטלין קיים עשו לי נזק גדול. אחת הסיפות העיקריות שהבן של לא הולך בגללן לבית הספר היא שאני לא מאמין להם שהם ידעו לזהות איזה תרופות הוא כן צריך.
 

ליאת 6

New member
בזה אני מסכימה איתך ../images/Emo10.gif../images/Emo10.gif

אספר לך מהכיוון השני בן אחותי ילד מחונן וחולמני המורה ביסודי שלחה לרופאה התפתחותית שמחליטה לגבי הריטלין באילת נתנה לו אחרי כחודשיים הופיעו הפרעות התנהגות ותפיסה הפך אלים עד כדי סכנה הפסיקו את הטיפול התרופתי היום הוא בן 21 מטייל כרגע בהודו סיים בגרות מלאה פלוס אומנויות בפנימיה לאומנויות של מצפה רמון בלי ריטלין. יודעת שי שילדים שמקבלים את התרופה וזה עוזר יש כאלו שלא. בכל מקרה עדיף חינוך ביתי. בקצב של הילד. קראת את הדיסלקציה כמתנה של רון דיוויס? מומלץ.
 
אין ניגוד בין ריטלין לחינוך ביתי.

בית ספר רע גם לאנשים עם נוירולוגיה בריאה וחינוך ביתי לא עוקף את כל הסימפטומים שהריטלין עוקף. אין שום בעיה לקחת ריטלין בחינוך ביתי. אני מאוד מצטער שלא קישלתי את שניהם מגיל צעיר. חינוך חליפי לצד בית ספר ריבלתי מגיל צעיר. חינוך חליפי במקום בית ספר קיבלתי מסוכות של י''ב. תרופות ללקויות למידה וריכוז התלחלתי לקבל אחרי הצבא. ההורים שלי חשבו הרבה יותר החופשיות מההורים שלהם ומבני דורם ואני מקווה שאני חושב הרבה יותר בחופשיות מהם.
 
למעלה