שרשור באקלאש 2017

AMEOBI

New member
דעה מקריאת תוצאות

חחחחחחחחחחחח

ג'ינדר מהאל אלוף הWWE...יש יותר מגוחך מזה?
יופי WWE...תמשיכו להראות לי כמה צדקתי כשהפסקתי לראות את החרא הזה לפני כמה חודשים. איזה בדיחה.
מה עם מיין איבנט במניה הבאה...ג'ינדר מהאל נגד רומן ריינס?
 

Aberforth

New member
דעה.

אני מבין את השינוי שנעשה החל מעידן הPG, שמחזיק החגורה לא מסמל את הפרצוף של החברה, אלא זהו יותר אביזר/אמצעי כדי לספר את הסיפור שהחברה רוצה לספר.

אבל באותה נימה, היה להם עד לפני שנתיים את סטינג בחברה, והוא לא זכה בתואר הזה, וג'ינדר מאהל כן?

#לקפוץ את הכריש
 

kendog keds

New member
פייר, אם היית שם מולי שני תסריטים

של סטינג חוזר כמו איזה שק וזוכה באליפות (שזה יותר מצבן אפילו מהרעיון שרוק חזר בזמנו וקטע את האליפות הארוכה של פאנק עם פיפלס אלבו), או ג'ינדר זוכה במפתיע באליפות, הייתי הולך על האופציה השנייה. לפחות כאן עוד יכול לקרות איכשהו משהו טוב, של מישהו שניתנה לו הזדמנות והצליח להוכיח את עצמו, לעומת לתת את האליפות לחטיאר בתור "הוקרה" על מה שעשה בעבר
 

kendog keds

New member
הארה

ראיתי את האירוע ב-|WWE| נטוורק, את רובו עם אוזניות, ככה שמעבר לתוצאות היבשות הצלחתי לשים לב שזה אירוע בפאקינג שיקגו והקהל היה
כל הערב בכל הקארד, פלוס שרוב הקרבות היו מהנים מאוד לצפייה. גם מהרפר-רואן למשל מאוד נהניתי, היה קרב פיזי חזק וטוב, בקצב לא איטי מדי.
&nbsp
כמו שאמרתי לגבי רסלמניה, ברבות הימים למדתי שאין תוצאה שתשנה לאורך זמן, באמת שאין מה לקבוע אזה טובים או גרועים האירועים לפי קריאה של תוצאות. עד התוצאה יש איזה רבע שעה של קרב שהוא המוצר שנותנים לך. הרי אף אחד לא נהיה אוהד רסלינג מלקרוא תוצאות...
&nbsp
לגבי ג'ינדר, זה פשוט הכי מוזר אבר. גם לי ישר עלתה בראש ההשוואה ל-JBL, לשיימוס, ליוקוזונה שזכה אחרי פחות מחצי שנה בחברה, וכמובן לגרייט קאלי - שהוא אולי הכי קרוב למה שקרה עם ג'ינדר מבחינת "לא מגיע לו".
&nbsp
ההבדל בין ג'ינדר לאחרים הוא לא בהכרח בכישרון בזירה - אני מניח שאנחנו לא באמת יכולים לדעת עד כמה מישהו מוכשר כשהוא נטו ג'ובר בקרבות של 4 דקות כל הקריירה. ההבדל כאן הוא ש-WWE כבר החליטו בעצמם שהוא לא מספיק טוב, אז זה פשוט הזוי שדופקים לו
כזאת.
&nbsp
ג'יי בי אל כשזכה היה כבר אלוף אירופה, אלוף הארדקור, אלוף זוגות מיליון פעם, היה אובר מאוד בגימיק של APA השתיינית שסוגרים חשבונות לאנשים בתשלום. הוא גם היה אהוב על מקמהן ומוערך בכל הקטע שהוא גם הוציא ספר על התנהגות פינססית וכו', ומעל לכול - הוא ביגמן עם מימדים שווינס אוהב. הוא מעולם לא היה אובר כמתאבק יחיד, אבל היה אפשר להבין למה ינסו למתג אותו מחדש וללכת לכיוון שלו. ועובדה שזה בסוף הצליח והיום הוא דמות מוערכת ונחשב לאחד הגדולים בעידן המודרני.
&nbsp
יוקוזונה ושיימוס היו הילים גדולים ודורסניים שבכלל שזכו באליפות כשהם בלתי מנוצחים ב-WWE (אם אני לא טועה לגבי שיימוס). נכון שבמקרה כזה תמיד יש אנשים ברוסטר שיותר "מגיע להם", אבל זה עדיין אמין והגיוני. קאלי אולי לא נופל בשום הגדרה של "אמין", ואצלו ממש אפשר להגיד "לא מגיע לו", אבל אפשר לראות למה מישהו ב-WWE יחשוב שבשביל למכור את זה לילדים קטנים זה רעיון טוב.
&nbsp
ג'ינדר...
על מה ולמה? הם בבירור רואים בו ג'ובר, הם אמנם מנסים לשדר וגם אומרים מפורשות שהוא עבד מאוד קשה והשתפר מאוד בתקופה האחרונה, אבל עדיין - מדובר בבן אדם שנמצא שנים בחברה, מעולם לא התנסה בסטוריליינים אפילו חצי מרכזיים, מעולם לא היה בשום פיוד ראוי לציון ומעולם לא בלט בכישרונו מעל האחרים. אני מבין את השוק ואליו וההסבר שמצד אחד הוא רימה ומבחינת הסטוריליין הוא לא בהכרח מתאבק טוב כמו שהוא ערמומי ומשתמש טוב באחים שעוזרים לו, ואני מבין את הגישה שלו ש"רנדי אורטון כבר לא מה שהיה לפני 10 שנים" (לא שלפני 10 שנים אורטו היה יותר טוב), אבל עדיין - זה פשוט תמוה.
אבל זו דרכו של הפיצול - כשיש שתי אליפויות, תמיד יתחילו לנסות אותן על אנשים פחות ראויים ושתי החגורות יאבדו מהערך שלהן.
&nbsp
&nbsp
 

TL PUNK

New member
האחים סינג עוד מתאבקים?

אני לא כ"כ רואה NXT אבל אני זוכר שהם היו טאג טים
הם טובים? יש להם פוטנציאל כצוות בסמאקדאון?
אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל אם כבר ג'ינדר....אלוף....ה WWE ....
יכולים להכניס אותם כצוות להתחרות על אליפות הזוגות תוך כדי שהם
עוזרים לג'ינדר.במילא כל מה שהם עושים כרגע זה לחטוף מכות מאורטון ,לפחות שיתנו להם איזה פוש על הדרך או משהו.
 
למעלה