שרשור אמהות (שלנו) - מצאי את ההבדלים

טליונום

New member
לגבי השיפוטיות

אני חושבת שזה גם משהו דורי.
ברור שגם דורנו משופע ב(א)נשים שיפוטיים אבל נדמה לי שבעידן הפוסט-מודרניסטי והניו-אייג'י זה כבר פחות on-trend. או אולי עניין של גיל?
בכל אופן יוצא לי לפגוש הרבה סבתות של חברים/ות של הילדים ואני שמה לב שיש להן הרבה מה להגיד על הכל. וגם גזענות הולכת יותר חזק בגילאים האלה (בעיקר מכיוון אשכנזי למזרחי). ואף שגם הן כבר מבינות שזה לא בון טון, נפלט להן מדי פעם... גם אימא של בעלי לוקה קלות במחלה ובחבר'ה שלה זה בכלל לגיטימי.
 
זה נכון במידת מה

אבל ההורים של בן זוגי פחות מחצינים את השיפוטיות שלהם, ולאמי יש מה לומר כמעט על כל בחירה של ילדיה בעיקר בכל מה שקשור לנכדים. את צודקת לגבי העניין הדורי אבל אני חושבת שיש לה גם מאפיינים ייחודיים.
 

איילה א

New member
צריך להתאמץ למצוא נקודות דמיון...

חוש ההומור, חיתוך הדיבור והקול. נראה לי שזהו...
אני הרבה יותר דומה לאבא שלי. גם במראה וגם באישיות. אני הרבה יותר מקובעת בחיים האישיים ויש בי התנגדות אינהרנטית לשינויים, ומאידך יש לי דרייב בלתי נגמר לשיפור בקריירה. אצל אמא שלי זה ההפך הגמור, אולי בגלל התקופה אבל לא רק. היא גם בעלת אנרגיה בלתי נגמרת, הינוקא לגמרי קיבל את זה ממנה ואני מותשת מאוד בקלות, גם ממנה וגם ממנו. אין לי בעיה לעבוד אינטלקטואלית כל היום, אבל אני לא טיפוס פיזי. קשה לי עם עיסוק בלתי פוסק. לצערי הגיל עושה את שלו לקרב אותה לרמה שלי. ינוקא קיבל ממנה (או מאבא שלו) גם את החברותיות, ואני הרבה יותר סגורה ומתבדלת.
לא יודעת לומר אם זה חיובי או שלילי, זה פשוט ככה. בכל זאת אנחנו מסתדרות מצוין. אני נותנת לה הרבה פעמים מבט מאזן על כל מיני סיטואציות בחיים.
 
למעלה