שני משחקים לסיום העונה: תמונת מצב

FrecCo

Member


 

fatnoam

Active member
אפשר לדבר על מה אנחנו רוצים שיקרה

או לפחות מה אני רוצה.
&nbsp
1. עד לפני כמה ימים הפיסטונס היו במקום 6 שמבשל להם סדרה עסיסית מול פילדלפיה, ואם יש משהו שאשמח לראות זה את אמבייד ודראמונד מתכסחים אחד עם השני במשך סדרה שלמה, על המגרש, ולמעשה גם בטוויטר.
&nbsp
2. ברוקלין חייבת לעלות. מגיע להם על ההתאוששות מהפציעה של קאריס לאברט. כשאולדיפו נפצע אמרתי לעצמי - המזרח חלש, לפייסרס יש תשתית מצויינת ומסורת מנצחת - ברור שהם יעלו, והם עולים. כשלאברט נפצע ממש הצטערתי על ברוקלין הסימפטית, כי עם הלוזריות שלהם היה ברור שהם הולכים לעוד עונת טנקינג מבוזבזת. ואז די-לו נהיה פאקינג אולסטאר, הנטס מראים אופי וקאמבקים, ויחסית לקבוצת אמצע טבלה במזרח יש להם אחלה סטאר קוואליטי ופשוט אוסף שחקנים שמשחקים כמו גברים - ראסל ולאברט כמובן, אבל ג׳ארט אלן המצויין, רודנה הוליס-ג׳פרסון, דמארה קארול ואחד החביבים עליי - ספנסר דינווידי.
מעל כל ההעדפה האישית הזו - ביום נתון, ברוקלין יכולה לנצח כל קבוצה בליגה. אז למה לא בעצם?
&nbsp
3. דנבר - קליפרס. בבקשה בבקשה. שתי קבוצות דומות בעיניי. באסה שטובי הועזב, אז זו באמת יכלה להיות סדרה מעניינת. בטח שהנאגטס פייבוריטים (3-1 בסדרה העונתית), אבל אני ממש אשמח לראות אותם שוברים את הראש מול לו וויליאמס, את יוקיץ׳ מתעצבן מהאנרגיות של הארל, וכמובן שתהיה דרמה כאשר גלינארי ייפצע במשחק 3 או 4 ויגמור לקליפרס את העונה באמת.
דנבר-ספרס יכול להיות אחלה פרס ניחומים.
&nbsp
4. אוקלהומה - יוסטון - כי ג׳ורג׳ שומר על הארדן בשיפוט פלייאוף יכול להחזיר את יוסטון לגודל הטבעי שלה. כי אם יש משהו שראסל ווסטברוק לא איבד זה את היכולת שלו להשמיד את הפוינט גארד שממול גם אם זה כריס פול. שיפריש את הגמד המלוכלך הזה. למרות שאני די מחבב את פול, אולי הוא יכול לתת סדרה טובה. ממש אתבאס אם אוקייסי יקבלו את גולדן (ויעופו אחרי ארבעה משחקים) או דנבר (ואז קשה לצפות, אולי ינצחו 4-3, אולי יפסידו 4-0 כמו בעונה הרגילה) אבל בכל מקרה לא יהיה ממש מעניין. חוץ מזה, אם הרוקטס יקבלו סדרה קשה בת׳אנדר, אולי זה ישפיע עליהם בשלב הבא של הפלייאוף, ואם יש משהו שאני רוצה שיקרה, זה שהם יעופו כמה שיותר מהר, כי הכדורסל המגעיל שלהם צריך להיכחד, ואולי זה יגרום להם לפטר את המאמן המעפן הזה.
&nbsp
5. יאניס מתחרע על גולדן בגמר הליגה. לא יודע אם הבאקס יצאו מהמזרח הזה (אני חושב שהסלטיקס והסיקסרס בנויות טוב לריצת פלייאוף; אני חושב שלקוואי יש הרבה מה להגיד בפלייאוף), אבל לראות את האלופה מקבלת דאנק אחרי דאנק אחרי דאנק על המוח יעשה לי טוב על הלב, בטח במה שמסתמן בתור ריצת הפלייאוף האחרונה שלהם עם דוראנט. ובאמת, יאניס הוא סוג אחר של כוכב. תשמעו אותו פעם מתראיין. פאקינג מגיע לו להגיע רחוק.
&nbsp
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
אם אוקלהומה תנצח את מינסוטה הערב

ואת יוסטון במשחק ישיר ביניהן בעוד כמה ימים, המצ'אפ הזה בינה ליוסטון ב3-6 בהחלט עשוי להתקיים. אני מאוד אשמח גם כי זו תהיה אחלה סדרה וגם כדי שאוכל להראות לך אחר כך שצדקתי
 

fatnoam

Active member
יש גם תרחיש שהן ייפגשו ב-2-7 בעיקר אם דנבר תפשל מול פורטלנד

 

rapgamer4ever

New member
אפשרי אבל מצריך תסריט מאוד מאוד ספציפי

שאוקלהומה תנצח את שני המשחקים שהם לא יוסטון, תפסיד ליוסטון, ושהקליפרס יפסידו 2/2 מהמשחקים שנותרו להם.
&nbsp
 

FrecCo

Member


"כי אם יש משהו שראסל ווסטברוק לא איבד זה את היכולת שלו להשמיד את הפוינט גארד שממול גם אם זה כריס פול. שיפריש את הגמד המלוכלך הזה. למרות שאני די מחבב את פול"
 
למעלה