שמש|
שרשור דמי לובאטu

dilan angel

New member
Fix a heart -האהוב עליי


עם כמה שהמילים קיטשיות,
מי ששברו לו ת'לב- יתחבר מאוד
היא ממש מרגשת
 

dilan angel

New member
הופעה אקוסטית קצרה


אחלה הופעה-
דמי מראה פה יכולות ווקאליות ממש טובות
 

omer719

New member
ראיתי את ההופעה הזאת,

או חלקים ממנה.
זאת אומרת רק את גיב יור ארט א ברייק


היא בהחלט מעולה שם, גם נראית טוב, שלא כמו באקס פקטור (~~#@!גבות!?)
 

dilan angel

New member
בארני עם סלינה גומז- גיל 6


אוקיי דמי הייתה ילדה שמנה , מוזרה עם משקפיים
מדקה 2:10
 

omer719

New member
ואו איזו השקעה


אני כבר אעבור על הכל, נראה מעניין במיוחד
שוב תודה.

אז מי לוקח על עצמו לעשות את זה גם על בריטני
? Shiri from the block?
 
על בריטני זה כל כך ארוך!


שצריך מאה שירשורים בשביל לספר עליה לפרטי פרטים כמו על דמי!

אולי משהו הרבה יותר מתומצת יתאים.

ואגב אני אשמח גם לשירשור על אל איי ריד כי אני מאוד מתעניינת ואוהבת מפיקים!
 

Moses The Fish

New member
סחטיין על ההשקעה אבל יש כאן המון המון

אי דיוקים, בעיקר לגבי המחלה וההתמוטטות. אני באופן אישי שמעתי את השם שלה בהקשרי דיסני למיניהם ולראשונה חיברתי תמונה לשם כשנודע על האשפוז שלה. ראיתי בחדשות קטע מהראיון שלה עם רובין רוברטס ב20/20 (ראו להלן) ונורא נורא הסתקרנתי כי היא לא נראתה לי בכ-לל ילדת דיסני חייכנית וסכרינית. חשבתי שיש בה משהו "אפל" ו"מלוכלך". לימים צפיתי בתוכנית האהובה עליי בנות (HBO, חובה!!!) ואחד הפרקים הסתיים עם השיר skyscraper, שלא הכרתי. נורא התלהבתי משיר שהפזמון שלו חוזר שוב ושוב על המילה "גורד שחקים" אז חיפשתי ביוטיוב ונורא התלהבתי מהקול הסדוק הזה, ראיתי שזו דמי לובאטו, ואז קראתי קצת על למה הקול שלה כל כך סדוק והופך את הבטן בשיר הזה... (אני באופן אישי לא מתה על הקול שלה, הוא נשמע קצת כמו אוטוטיון, גם בלייב, בחיי
)

אז ככה-
1. דמי לובאטו וסלינה גומז הן חברות ילדות!
הן נפגשו בתור לאודישנים של בארני (ה"תפקיד" הראשון של כל אחת מהן). אגב- ג'סטין ביבר התחיל עם דמי לפני שהוא ניסה את סלינה. לימים דמי - מעריצה שרופה של קלי קלארקסון - סיפרה שהיא בכלל לא רצתה להיות שחקנית אבל הלכה לאודישנים לתפקידי משחק כדי לממן לימודי מוזיקה.
2. הפריצה שלה היתה בשנת 2007 - באותו יום היא נבחנה לשני תפקידים ראשיים בשני פרוייקטים בהתהוות של דיסני - התפקיד הראשי ב"מחנה רוק" לצד האחים ג'ונאס ותפקיד ראשי בסיטקום "תנו לסוני צ'אנס". "הלסתות שלנו נשמטו", זה מה שאמר עליה נשיא דיסני על האודישן שלה, והיא קבלה את שני התפקידים על המקום, וגם חוזה הקלטות. חוץ מזה, מבקרים קראו לה "הדבר הכי טוב שיצא מדיסני מאז קריסטינה אגילרה"
3. בהמשך לזה, היא נחשבה ל"כוכבת דיסני המוכשרת", בדור הזה של הג'ונסים, מיילי סיירוס וסלינה גומז, אבל בין הטוקבקיסטים היא נחשבה ל"שמנה והמכוערת". היא קראה את הטוקבקים האלה כמובן.... וחזרה להרעיב את עצמה.
4. ביומולדת 16 של מיילי סיירוס היא הצטלמה על השטיח האדום בכניסה לאירוע עם צלקות על פרק כף היד שלה, הדוברת של דיסני, עוד לפני שדמי ראתה את התמונות, הוציאה הודעה לתקשורת שדמי לא חותכת את עצמה אלא שאלה סימנים מ"צמידי גומי שהיא הורידה כמה דקות לפני כן". בפועל דמי נחרדה מהתמונות, אמרה לכולם שהכל בסדר, ופשוט המשיכה לחתוך את עצמה במקומות אחרים. זו התמונה המפורסמת שהציתה את הסערה ששככה חמש דקות אחר כך:
http://2.bp.blogspot.com/_lLsdaCVk3.../110210_demi_lovato_cuts_herself_544_XXXX.jpg

5. היא דווקא כן כתבה חלק גדול מהשירים שלה (co write). היא מנגנת על פסנתר מגיל צעיר, וגם על גיטרה ותופים.
6. היא היתה חברה של ג'ו ג'ונס לאיזה חמש דקות יח"צניות (במקרה הם נהיו זוג בזמן שהם קידמו דואט חדש של דיסני ואת סרט ההמשך של "מחנה רוק"), הוא זרק אותה וכמה חודשים אחר כך הם יצאו ביחד לסיבוב הופעות משותף של הסרט, כשהוא מביא לסיבוב ההופעות את החברה החדשה שלו. אין שום קשר בין הפרידה לבין ההתמוטטות.
7. ב-28 באוקטובר 2010 דמי נקראה לשיחת נזיפה עם המנהלים שלה ואבא שלה (=אבא חורג שלה, היא לא מדברת עם האבא האמיתי שלה כבר כמה שנים, וכתבה עליו שיר שבו היא מאשימה אותו שהוא גם היה אלכוהוליסט ואלים כלפי אימא שלה) בגלל שהיא "חגגה יותר מדי" בערב שלפני. זה היה באמצע סיבוב הופעות עולמי עם האחים ג'ונאס. השמועה היתה אלכוהול (היא היתה בת 18), קוקאין ועוד כל מיני. בקיצור, סקס סמים ורוקנרול. דמי חשדה שאחד מהרקדנים הלשין עליה, ובטיסה חזרה מקולומביה היא פשוט ניגשה לרקדנית הג'ינג'ית אלכס וולש, דפקה לה אגרוף לעין והתיישבה בחזרה במושב שלה.

8. חמש דקות אחר כך היא כבר איבדה את זה לחלוטין - היא הבינה מה היא עשתה ונכנסה לפאניקה, התחילה לבכות, התנצלה בפני ההורים שלה. עם הנחיתה המנהלים שלה וההורים שלה עשו לה "התערבות" והודיעו לה שמחכה לה מטוס לשיקאגו, אם היא מוכנה לקבל עזרה. בגלל שהיא היתה ב 18 היא לא היתה חייבת להיכנס לגמילה שלא מרצונה ובכל זאת היא לקחה אחריות והחליטה לטפל בכל האישיוז. היא התאשפזה ב"טימברליין נולז" ליד שיקאגו, מוסד טיפולי שמתמחה בטיפול בנערות עם הפרעות למיניהן.
9. כשהתפרסם דבר האשפוז שלה לא היה ברור אם מדובר באשפוז פסיכיאטרי, בגמילה או מה שזה לא יהיה. היא גם נחשבה לילדת דיסני חייכנית ו"נקייה". רק באפריל 2011 (שלושה חודשים אחרי שהיא סיימה תוכנית של 90 יום במוסד טיפולי לנשים) היא התראיינה לתוכנית התחקירים 20/20 וסיפרה על הסיבות לאשפוז: הפרעות אכילה (סוג של אנורקסיה, שהוא טכנית גם בולימיה) שהתחילו בגיל 7 (!!!), השחתה עצמית (היא חתכה את עצמה מגיל 11), טראומה, דיכאון ולמעשה עד האשפוז דמי לא אובחנה ולא טופלה בהפרעה דו קוטבית שהיא גילתה שיש לה ממש בטימברליין נולס. היא סיפרה בראיון שהטריגר לרוב הדברים האלה היה העובדה שבגיל 12 היא עברה התעללות ע"י החברים שלה בבית ספר ("בולינג"), הם קראו לה "זונה" ו"שמנה" (הוביל להפרעות אכילה ולחתכים), עד שהיא פשוט עזבה את הלימודים (היא וסלינה גומז למדו ביחד, בבית. דמי סיימה את הבגרויות שלה בגיל 16). חוץ מזה, כל תקופת האשפוז המעריצים שלה קראו לה "להישאר חזקה", ועם שחרורה מהטיפול היא הלכה וקיעקעה על פרקי היד שלה את המילים stay strong שגם מכסות את הצלקות שלה מהחתכים. (אז זהו, שהיא לא חתכה לעצמה את הורידים ולא ניסתה להתאבד, כשמישהו חותך את עצמו זה לא מרצון למות - זו דרך להתמודד עם הצפה בלתי נשלטת של רגשות.)
10. ב-2010 היא הסתכסכה עם סלינה גומז, מאז היחסים שלהן התקררו, לשון המעטה. (למרות שדמי סיפרה שסלינה היתה בין הבודדים שהתקשרו אליה כשהיא היתה בטיפול). חוץ מזה, בתקופת האשפוז מפיק העל טימבלנד פירסם סרטון ביוטיוב שבו הוא אומר לדמי שהוא "מת לעבוד איתה". היא סיפרה שהיא שמעה על זה בזמן האשפוז וזה היה אחד הדברים ש"החזיקו אותה" שם. הוא לקח חלק גדול בעבודה על האלבום השלישי שלה כשהיא השתחררה. (וגם מיסי אליוט המלכה, וג'ייסון דרולו, וכך היא זנחה את סגנון הפופ-רוק שאפיין אותה, וחתכה לאר נ' בי)
11. אחרי שהיא השתחררה היא הודיעה שהיא לא חוזרת לתוכנית שלה בדיסני (מה שהוביל, אוטומטית, לביטולה) כי היא לא מסוגלת לחזור לעבוד מול מצלמות עדיין. היא סיפרה בין היתר שרוב האנשים שעבדו איתה ידעו בדיוק מה קורה אבל כולם פחדו שהיא תפטר אותם אם הם יעזו להגיד משהו, או שהיא לא תהיה חברה שלהם, ולכן הדבר הראשון שהיא עשתה אחרי הגמילה זה לפטר ולהיפטר מהאנשים האלה
היתה שמועה שמיילי סיירוס ניסתה לשכנע אותה לעשות סמים (שמועה שדמי גרמה לה בעצמה - יום אחד היא פשוט אינפלה את מיילי וצייצה בעצבים ש"חברים אמיתיים לא מנסים לדרדר אותך לסמים" ושיום אחד היא תכתוב "ספר שחושף את כל האמת על כל הכוכבות ההוליוודיות"). בינתיים היא הפכה לחברה הכי טובה של האנה בת' (ה-BFF לשעבר של מיילי, שהדליפה את התמונות של מיילי מתמסטלת), נרקומנית "משוקמת" הוליוודית ידועה...
12. בהמשך לזה: אתר בליינד גוסיפ טוען שדמי עדיין מסניפה קוקאין
ושהיא חזרה לגמילה כמה פעמים, בתקופות שבהן היא "סגרה את הטוויטר" באופן מקרי ליום-יומיים... זה הזמן לספר שדמי לא הודתה בשימוש בסמים קשים עד ינואר השנה (!), וגם אז רק באופן עמום ביותר. כשהיא נשאלה לפני כמה חודשים ישירות על שימוש בקוקאין היא ענתה שהיא "לא רוצה לדבר על זה", ושאחרי כל הופעה היא היתה כל כך בדיכאון שהיא היתה עושה "כל מיני דברים" כדי להישאר בהיי...
13. השיר skyscraper הוקלט לפני ההתמוטטות והגמילה, כשהקול שלה היה גמור והרוס לגמרי (בגלל ההקאות), והיא בכתה במשך כל ההקלטה. אף אחד לא ידע למה... כשהיא השתחררה היא חזרה לאולפן לסיים את העבודה על האלבום השלישי, ניסתה להקליט את השיר שוב כשהקול שלה בריא, אבל הם הרגישו שהגרסה הראשונה וה"שרוטה" יותר מרגשת והשאירו אותה.

14. מה אתם חושבים, שדמי עדיין עושה סמים?
בבליינד גוסיפ טענו בשבוע שעבר שסיימון מחזיק אותה קצר ומאז האקס פקטור היא עושה קצת פחות...
 

Moses The Fish

New member
והסרט "חזקה למרות הכל"

http://mtv.walla.co.il/episode/demi_stay_strong/

כמה קווים משותפים יש לבריטני ודמי? חוץ מהתמכרות לסמים, אשפוזים, ביפולאריות (טוב, אצל בריטני זו עדיין שמועה)... גם דוקומנטרי סטייל "תראו איך אני משתקמת" ל-MTV. אז MTV צילמו דוקו מהמם על סיבוב ההופעות של דמי לאלבום השלישי שלה, שמלווה אותה לפני ואחרי ההופעות הראשונות של הטור, ובזמן ביקור בטימברליין נולס. היא מספרת כאן על מה הוביל להתמוטטות, על תקופת האשפוז (מצמרר), והכל בלי פילטרים. יש כאן משפטים שהופכים את הבטן כמו "כן חתכתי את עצמי מאז הטיפול" ו"לפני שעליתי לבמה בכיתי שעה בחדר ההלבשה ולא רציתי להופיע" (למה? כי היא הרגישה שהיא העלתה חמש ק"ג בגלל כמה ביסים בחג ההודיה)

בעיניי סרט חובה!
 

Moses The Fish

New member


אני אוהבת סיפורי זוועה הוליוודים

גם בריטני היא חת'כת סיפור
וזה ממש ממש דומה
שתיהן נסיכות דיסני... שתיהן התפרסמו בגיל צעיר, שתיהן באות ממשפחות דרומיות קצת שרוטות,
רק שאצל בריטני זה היה דיכאון שלא אובחן ולא טופל בזמן והלך והתדרדר, אצל דמי זה היה כמה הפרעות והתמכרויות שלא טופלו והלכו והתדרדרו.
 

andre93

New member
סיימון הזה חתיכת סדיסט


נראה כאילו הוא בכוונה בחר בשתי זמרות שעברו טראומה.
 

Moses The Fish

New member
כבר ציינתי כאן

שדמי לובאטו ומיילי סיירוס שתיהן היו במו"מ לשפוט באקס פקטור. מיילי הרבה יותר מצליחה ומפורסמת מדמי וסיימון החליט לחתום עם דמי כי היא יותר אדג'ית.
על הכיסא של בריטני ספירס רצו להושיב בכלל את וויטני יוסטון קצת לפני שהיא מתה ממנת יתר באמבטיה.

אז כן, סיימון בהחלט רצה בנות "דפוקות" בפאנל
 

andre93

New member
זה היה מעניין! כל הכבוד על ההשקעה


היא עשתה 3 אלבומים? מתי היא הספיקה להוציא את שני האלבומים הקודמים? באיזה אלבום הופיע skyscraper ?
 

Moses The Fish

New member
טנקס האן

כן, היא פרצה בגיל 15, היום היא בת 20, היה לה זמן להוציא אותם. האלבום הראשון שלה היה רוק באבל גאם, את רוב השירים שם היא כתבה עם האחים ג'ונאס (את דונט פורגט, שיר הנושא, היא כתבה עם ניק ג'ונאס). הסינגל הראשון מתוכו היה השיר "גט באק" שהיא כתבה איתם. היא אמרה שנמאס לה משירים על פרידות והיא החליטה שהיא רוצה לכתוב דווקא שיר על "בוא נחזור להיות ביחד"... אבא של הג'ונאסים היה המנהל שלה באותו זמן. באלבום השלישי היא ניסתה יותר ג'ון מאייר (כתבה איתו שני שירים, אחד מהם נכנס לאלבום, השני הודלף שבוע שעבר ונקרא shut up and love me).
שני האלבומים הראשונים שלה מכוונים לדמוגרפיית ה-tweens

את האלבום השלישי היא הוציאה שנה שעברה, והיא זנחה לגמרי את הרוק ונשארה עם הפופ והאר נ' בי. היא עבדה עם טימבלנד וריאן טדר מוואן ריפבליק. סקייסקרייפר הוא מהאלבום הזה. זה אגב האלבום שכאילו הקפיץ אותה (התעשייה, וכל האיי ליסט, תמכו בה המון בגלל השיקום שלה ובעיקר בגלל הסרט "חזקה למרות הכל") אבל הוא לא הגיע למקום הראשון בבילבורד 200 (שני הראשונים כן). מה שכן, "גיב יור הארט א ברייק", שיצא לפני מאה שנה אולי מהאלבום השלישי, הגיע רק לא מזמן למקום הראשון במצעד הפופ של הבילבורד (זה השיר הראשון שלה שמגיע למקום הראשון במצעד של הבילבורד).
 
למעלה