שמות וזהות

אנטוליו

New member
ההבדל תיאר בזמנו יפה מורי ורבי הנרי מקוב.

יש לי קישורים רבים למאמריו הגאוניים, אבל מרוב הקישורים כבר איבדתי את הקישור הרלוונטי בו הוא משווה את היהדות לכת. בינתיים אתה יכול להתרשם מכתביו המחכימים כאן באתר [URL]https://www.henrymakow.com/[/URL]
כמובן, אני הגעתי למסקנה זאת בעצמי וזה היה בקשר ליחס לבע"ח ביהדות - מתנהגים אליהם כמו שמקובל בכת השטן - החל מזבח שהיה מקובל בבתי המקדש וכלה בשחיטה כשרה אכזרית שמקפידה להשאיר את הקורבן בהכרה מלאה עד שפיכתה של טיפת דם האחרונה שלו בזמן שאצל הלא יהודים מקובל עכשיו להמם את בע"ח לפני הירצחו. אתה יכול להתרשם מהשחיטה היהודית האכזרית בניצוחו של הרב הראשי של רוסיה החבדניק לאזר בסרטון הבא:
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=JSWtx_lIWOI&feature=youtu.be[/URL]
בקיצור - דת היא אוניברסלית ופונה להמונים על מנת להדריך אותם למטרות רוחניות - היהדות היא מסתגרת וחוסמת את דרכם של מחפשי הדרך.
 

SupermanZW

Well-known member
אז כת מתאכזרת לבע"ח ודת לא?

לדעתי לא זה הקריטריון. אם הקריטריון שלך הוא אמונות בלתי רציונליות שחלקן גרם בעבר או עלול לגרום לאכזריות אז לשיטתך כל הדתות למעט הג'ייניזם הן כתות.
 

אנטוליו

New member
יהתאכזרות לבע"ח אינה מאפיין של כת,

אבל שמענו כבר ביטוי "כת השטן" שמושכת את בני נוער מרושעים שפשוט נהנים לגרום סבל לבע"ח. מה לעשות - ביהדות היחס לבע"ח, כל טקסי זבח, כפרות ושחיטה כשרה לא מרנינים במיוחד וגרמו לשנאת יהודים באירופה, כי הם מתעקשים עם שחיטה הכשרה וטקס ברית מילה שדוחים כל עם מתורבת. אם אינך יודע - המנהגים האלה הופיעו אפילו בסרט התעמולה הגרמני נגד היהודים - היהודי הנצחי, DER EWIGE JUDE. אפשר לראות אותו ביוטיוב, אם טרם ראית. בנוסף, היהדות היא דת מסתגרת שמערימה קושיים ומגבילה את כניסתה אליה - עוד מאפיין של כתות סגורות, לעומת הדתות השמיות אחרות - נצרות ואיסלם שמקבלות בברכה כל מצטרף חדש לחיקן. מי לא כמו יוצאי רוסיה יכולים להרגיש בכך בישראל? הרבנים מתמרמרים זועקים בקול רם למה בכלל נותנים לעולי רוסיה אזרחות ישראל וטוענים שהם בכלל גויים, כלומר תתי אדם, UNTERMENSHEN.
 

SupermanZW

Well-known member
הנצרות האיסלאם והיהדות גרועות באותה מידה

לעולם היה טוב יותר ללא דתות בכלל, עם זאת אין האנושות (ברובה) מסוגלת להסתדר ללא דתות, הדתות ממלאות צורך פסיכולוגי חזק מאוד אצל אנשים דתיים, הם אינם מסוגלים להתמודד עם העובדה שהם עזובים לנפשם בעולם ושמה שקורה להם לא נובע מחשבון אלוהי כלשהו אלא משילוב של מעשיהם ונסיבות שאינן תלויות בהם ולכן הדיסוננס הקוגניטיבי שלהם שנכנע להבטחות של שרלטנים שמשתמשים בדתות כדי לשלוט על חלשים מהם (ודומים בכך לשרלטנים שהמציאו את אותן דתות לפני אלפי שנים) גרם להם להאמין שאם ירצו את אלוהים על פי הדת שמייצגת על פי אמונתם את רצונו יעניק להם אלוהים חיים טובים ו/או חיי נצח טובים לאחר מותם.

אם כל האנשים (המאמינים באלוהים) בעולם היו מאמינים בעצמם באותה מידה שהם מאמינים באלוהים, לא היו דתות בעולם ומכיוון שהדת היא מענה (מוצלח לצערנו) לחולשה נפשית וחוסר הערכה עצמית רוב האנשים בעולם מאמינים בדת כלשהי. רוב האנשים הם חלשים, כך תמיד היה וכך תמיד יהיה, לכן, לצערנו תמיד יהיו דתות.

אני לא טוען שאנשים שאינם מאמינים באלוהים הם חזקים בהכרח, גם ביניהם יש חלשים, אך כשאלה נופלים ליאוש יש להם סיכויים נמוכים בהרבה למצוא נחמה ולכן קורה לעיתים שבעקבות משבר קשה במיוחד אתאיסטים משכנעים עצמם להאמין ומאמצים דת ומאידך הם עלולים ללקות בדיכאון עמוק ואף להתאבד בסבירות גבוהה יותר (שיעור האתאיסטים שמתאבדים בגלל דיכאון גבוה משיעור המאמינים המתאבדים בגלל דיכאון)

אפשר גם להאמין באלוהים ולשלול את כל הדתות (האמונה הדאיסטית, בה אני מחזיק) אבל הדאיזם אינו נפוץ במיוחד כי אנשים נמשכים יותר לאמונות קיצוניות (דהיינו - אם יש אלוהים בהכרח יש דת המבטאת את רצונו, או ההיפך - אם הדת בה היו "אמורים" להאמין שגויה אזי אלוהים אינו קיים) מאשר לאמונות מתונות ויותר רציונליות (ותסכים איתי שאי אפשר להוכיח ואי אפשר להפריך את קיומו של אלוהים, לכן נשאר רק לבחור האם להאמין בו או לא).

מדוע אתה נטפל רק ליהדות לא ברור, גם הנצרות והאיסלאם אכזריות מאוד ויעידו על כך הטרור האיסלאמי בן זמננו ומסעות הצלב. גם הטרור האיסלאמי יעלם מתישהו כמו שהפסיקו מסעות הצלב וההגירה מחבר העמים ממילא הסתיימה, כל מי שרצו להגר משם לישראל כבר עשו זאת. האכזריות ביהדות ובנצרות כבר לא גלויה כבעבר וגם האיסלאם ילמד להסתיר את אכזריותו עם הזמן.
 

lEchoesl

New member
בחיי! כתות ממש לא מסתגרות. כתות להיפך פתוחות. הם מעוניינות

שכול אדם חלש אופי יצטרף אליהם והם יסחטו ממנו מה שיסחטו. היהדות ההיפך הגמור. בשביל להצטרף צריך לעשות דרך מה שאומר שהיא לא מעוניינת בהצטרפות אנשים. שזה אומר שהיא לא כת. פשוט מאוד אנטוליו. קצת היגיון
 

TaL53

New member
הנצרות למשל אחראית למיתות אכזריות במיוחד

של עשרות אם לא מאות אלפי בע"ח שנחשדו בכישוף (זה מעבר למיליוני האנשים שמתו בגלל שלא היו נוצרים או שלא היו "נוצרים נכונים"). מוזר שעובדות אלה לא פוגמות בתמיכתך ואהדתך לנצרות.
 

אנטוליו

New member
אני רואה שאתה נגד הנצרות כביכול בגלל

מיתות אכזריות במיוחד, רחמן בן רחמן כמוך! תזכיר לי מי בדיוק התאכזר למייסד הנצרות ולמה אבותיך, חברי הסנהדרין, עם כייפא בראשם, כה שנאו ורדפו אותו?
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=sR-aZkiN-VM[/URL]
 

TaL53

New member
אני שמח שהעלת את הנקודה

הזאת, טוליק. כי זכור לי שהפעם האחרונה שדנו בסיפור צליבתו של ישו העלתי מספר שאלות כנגד טענתך שהיהודים אשמים במותו, אך אתה התחמקת ומילאת פיך מים, דבר לא יפה כלל לדיסידנט ב"רמתך'
שנית,כאמור, הנצרות אחראית למותם של מיליונים ועשרות אם לא מאות אלפי בעח שהואשמו בכישוף. אתה הרי אוהב חתולים, לא? לספר לך מה הנוצרים עשו לחתולים שהואשמו כסייעני השטן?
 

אנטוליו

New member
כן, תספר לי מה עוללו הנוצרים לחתולים ולמכשפות.

בינתיים אני דואג להם ומאכיל אותם בחצרי וברחוב. יצורים אציליים. יש לי הבנה משותפת אליהם. טוב שאתה זוכר פרטים כאלה עלי. לא חבל שביטמן יחסום אותי שוב? תעשה לי פרוטקציה אצלו - יש לי הרבה חומר חושף וסרטונים מבדרים ברוסית שיוציאו אותך מהשיעמום שלך.
 

TaL53

New member
אני תמיד לשמח להעשיר את עולמך, טוליק

למרות שאינך מעריך את מאמציי לעזור לך.
&nbsp
https://www.thevintagenews.com/2017...population-and-the-spread-of-the-black-death/
&nbsp
http://www.badnewsaboutchristianity.com/gap_animals.htm
&nbsp
http://www.kattenstoet.be/en/page/497-510/cat-torturing-in-the-middle-ages.html
&nbsp
https://newrepublic.com/article/77728/history-violence
&nbsp
אגב, אני מבין שגם אינך מכיר את היחס של הנוצרים הקתוליים לפרבוסלביים ולפאגאניים שחיו במקום ממנו אתה טוען שהגעת. לספר לך על מסעות הצלב הצפוניים ומה עשו הנוצרים שם אחד לשני?
 
נראה לי שלא שמת לב בכלל לסרקזם שלי


אל דאגה, אני בעצמי אוהב חתולים גדול ויש לי אפילו חתול בבית
 

beatman

Member
זאת גברת


לגינה שלי באה כבר הרבה שנים חתולה שדומה לה ואחת הבנות שלה זאת החתולה שאת תמונתה הבאתי , גם לשכן שלי יש חתולה בצבעים אלה.
 

TaL53

New member
טריקולורית

כן, זאת תופעה ידועה בקרב חתולים. כמו גם שג'ינג'ים לרוב זה זכרים.
 
למעלה