אני לא מצליח לרדת לעומק השאלה,
כשאתה רוכב אתה פועל ומכיב לפי המצב שמסביבך.
אם יש לך מספיק נסיון או לא, זה לא משנה.
אם אתה תרכב בתוך המסגרת של ה 80% שלך, אתה תמזער את הסיכון שלך.
לרוכב אחר 80% מהיכולות שלו הם יותר מ 100% שלך.
ה 100% וה 80% זה לא פר כביש או פר אופנוע אלא פר רוכב, הנסיון שלו, הידע, היכולת והמזל שלו.
 
כל אחד קובע לעצמו את הרף ויצטרך לחיות עם התוצאה של ההחלטה הזאת.
 
פיתוי בכביש ציבורי זה רק חלקיק של סיבה שיכולה לגרום לתאונה.
פיתוי, חוסר יכולת, חוסר תשומת לב רגעית, חוסר מזל.. כל אחד מהדברים האלה עלול לגרום גם לרוכב הטוב ביותר לסיים את הרכיבה במקום אחר לגמרי.
 
מה שכן, אני בטוח שרוכבים שמיומנים רוכבים בצורה אחרת לגמרי מאשר רוכבים מתחילים.
 
רכיבה על מסלול משולה להשתתפות בסרט פורנו.
זה מגניב, זה אחלה, זה נראה ומרגיש סוף הדרך אבל תכל׳ס זאת עבודה מה זה קשה
ואז אתה חוזר הבייתה ונראה אותך מנסה לעשות את זה עם אשתך..
 
מסלול וכביש ציבורי זה בדיוק זה.