שלום לכולם

ליאת 6

New member
שלום לכולם../images/Emo185.gif

חדשה אצלכם ורציתי להתייעץ לגבי הפרוצדורה לקבלת האישור אנחנו מקיבוץ אליפז בדרום שכירים יש לנו ילדה בכתה דלת עם לקות למידה מאובחנת שעוברת גיהנום בבית הספר וילד מאד מפותח שמשתעמם קשות בכתה בית אנחנו רוצים מזמן לנסות חינוך ביתי. התחושה שלי שהוא עדיף בהרבה על החינוך הרגיל. אבל אני פוחדת שלא יאשרו לי מה הקריטריונים? איך לפנות ולמי? מה לכתוב בטופס? בזמנו קראתי את סאמרהיל והדברים דיברו אלי במישור העמוק ביותר גם שיטת מונטסרי דירה אלי במובן שיש לתת לילד אפשרות ללמוד תוך כדי זרימהוהתאמה להתפתחות שלו לתת לו גירויים וחופש בחירה ופעולה לבנות תחושת בטחון עצמי ודמוי עצמי חיובי ולעבוד עם הכוחות של הילד ולא רק עם חולשותיו. הנקודה השניה לגביה רציתי להתייעץ היא שהתפתחו יחסים קשים עם צוות בית הספר הנוכחי האם הדבר יכול להפריע בקבלת האישור? להנחייתכם אודה. איזה מזל שאתם קיימים....
 

Ella Bella

New member
היי ליאת ../images/Emo24.gif ברוכה הבאה !!

מקווה שמבינים גדולים ממני יענו, רק רציתי לשאול אם ידוע לך על ביה"ס הדמוקרטי באילת ואם היית בחוג בית או בסיור ל"קדם" בערד? (היו חבר'ה מקיבוץ סמר ונדמה לי שגם מאליפז).
 

ליאת 6

New member
בן הזוג שלי היה בכנס ../images/Emo137.gif

יש התארגנות ראשונית בינתיים וזה תהליך שכמובן ייקח זמן. הזמן פועל לרעתי כרגע כי הילדים ניזוקים בכל רגע שהם במערכת.
 
ברוכה הבאה ליאת!../images/Emo140.gif

רציתי לענות על דברייך למעלה אבל אני מנסה להיענות לבקשתה של נאוה ולא להוסיף לשירשור ההשמצות. לגבי הפרוצדורות של קבלת אישורים אני לא הכתובת אבל נשמע לי שאכן מתאים לך ולילדיך לנסות אלטרנטיבה חינוכית. נשמח לשמוע התפתחויות!
 
למעלה