שירשור תמונות שקיעה וזריחה

JuveFan

New member
כלפה צודק... אני כבר לא יכול לשתוק

אני לא יכול יותר לשתוק. יוני, אתה כזה פלצן שאפשר למות ממך. יש הבדל בין לפרסם פעם אחת את התמונות שלך ולעזוב את זה לבין לטחון שוב ושוב כל הזמן את התמונות הללו שאין בהן שום דבר אחר חוץ מאותם חיילים בשקיעה בפוזות שונות. אותה גברת בשינוי אדרת. אני פשוט לא יכול לשתוק יותר ואני מתנצל. זה בוער לי מבפנים. בתור לוחם לשעבר, קשה לי לראות את ההתרברבות הזאת שלך. אין בעיה לבוא ולתת מהידע שלך לאלה שירצו ללכת בדרך הזאת וגם אני עשיתי את זה, אבל יש גבול. לוחמים צריכים לסתום את הפה ולעשות את מה שהם צריכים לעשות. אתה בא עם הדאווין שלך, משחק אותה כאילו זה סוד גדול שאתה משרת בשלדג ושאתה לא רוצה שידעו אבל אתה מספר לכולם איפה אתה משרת ואז "מצטנע" עלק ומבקש מכולם לא להתייחס אלייך כאל אלוהים למרות שאתה בהחלט מתנהג כאחד כזה. אני מאוד מתנצל על ההודעה הזאת ואני אף פעם לא נוהג לכתוב ביקורת שכזו, אבל כפי שכבר אמרתי - אני לא יכול לשתוק ואני לא היחיד שחושב ככה. יש עוד כמוני. ההודעה הזאת נכתבה כביקורת, אל תיקחו אותה כאל ירידה אישית. גם לא אתה, יוני.
 

tolko

New member
בוווווווווווווווווווווווות!!!!!

לא יודע אם מה שאתה אומר נכון, כל העסק הזה של יעני למשוך תשומת לב ואז כאילו לשחק אותה צנוע (לגבי מקום שירותו - בשביל מה זה היה טוב להתחיל שוב את הדיון הזה כאן? בתור לוחם לשעבר אתה צריך לדעת שלא מתעסקים עם כאלה נושאים בפורום ציבורי שחשוף לכל אחד), אבל הבנאדם נמצא פה הרבה זמן, תורם המון ואני מדבר המון מהידע שלו, גם בפורום וגם בצ'ט. הוא בנאדם באמת טוב ומצחיק, לא מתנשא ולא תופס תחת (ולא חסרים כאלה פה שמשרתים בגולני/מג"ב/חי"רמכ/תותחנים וכו' שעושים מהשירות שלהם SAS במינימום). אז אם הוא רוצה גם ווסאח, למרות שאני לא בטוח בכלל שאתה צודק, תן לו מה אכפת לך, זה כואב לך כל כך?
 

כלפה

New member
למרות שאני לא התקבנתי ליוני אבל...

יש קצת הגיון במה שאתה אומר. אבל אני יכול להבין שהוא עושב את זה,ואת האמת אני לא יכול להבין למה זה מפריע לך שהוא עושה את זה.הבנאדם עוזר ה לאנשים ושואלים אותו שאלות.נכון הוא מראה תמונות וכל זה,אבל מה אכפת לך בנאדם??? live and let live או איך שלא אומרים את זה.
 

JuveFan

New member
כפי שכבר אמרתי

לעזור זה מצויין. אין בעיה שהחבר'ה הצעירים של הפורום יבואו וישאלו אותו שאלות. גם אותי הרבה אנשים שואלים שאלות וגם כתבתי מאמר בבלוג שלי שלפעמים אני מפנה אליו חבר'ה צעירים ששואלים אותי איך היה בצבא בתור לוחם. אבל יש הבדל בין זה שאתה פשוט נמצא פה ואתה ידוע כאחד שיכול לתת תשובות לבין לבוא ולהתברברב על כך בפורום כל שני וחמישי. התמונות יפות כשלעצמן, אבל יוני לא בא לכאן הרי לפרסם תמונות, במיוחד לא כאלה שחוזרות על עצמן. יש משהו מאחורי זה. צעירי הפורום אמנם עדיין מתלהבים מזה כמו כל אחד לפני צבא שמעולם לא היה קרוב לדברים הללו, אבל בעוד שנה-שנתיים, גם אלה שישרתו בקריה יבינו את מה שאני אומר. צר לי, יש לי בעיה קשה עם רברבנות והתנשאות.
 
למעלה