שידות ומה שביניהן

מסכימה לגבי ארון ושידה

אנחנו מאפסנים את כל מה שכבר לא צריך בקופסאות של החיתולים, בתוך שקיות, ותוקעים בבוידם (או במקרה שלנו - במרתף). כבר יש לנו יסודות נוספים לבית שעשויים ממגדלים של פמפרס

בנוסף, כדי לחסוך במקום, וסתם כדי לעזור, אני לא מהססת להשאיל לחברות בגדים שכבר קטנים על הקטנה. יש לנו קהילה מגובשת של ישראלים בעיר (בארה"ב). כל מי שעוד מעט יולדת מקבלת את הציוד שהיא צריכה (ואם השאילה - מקבלת חזרה עם ריבית דריבית דריבית). אני מקווה שיהיה ככה גם עם הלידה הקרבה (רחוקה, כולה שבוע 6), אבל בהיריון הראשון לא היינו צריכים לקנות כמעט כלום. ועד עכשיו זה ככה - כל פעם אנחנו מקבלים חבילה מאלה שהילדים שלהם קצת גדלו.
וזה מוביל אותי לדעתי לגבי רכישות - כמה שאפשר לקבל או לקנות ביד שנייה - לדעתי עדיף. הדברים האלה כל כך זמניים... חבל על הכסף ועל איכות הסביבה.
 

loly0316

New member
הזמנת חבילת לידה

תל"מ ינואריות..מתי אתן חושבות לעשות/עשיתן הזמנת לידה? זאת רק אני חסרת סבלנות??
 
אני בעיקר "קונה" וירטואלית

מכיוון שגם לא נקנה שום דבר חדש אלא יד שניה בכל מקרה זו לא תהיה הזמנת לידה קלאסית.
כבר יש כמה חברים ששומרים לנו דברים ליותר מאוחר.
&nbsp
חופרת באתרים ו"מסמנת" לי דברים שאקנה מאוחר יותר.
 

היא321

New member
לי השידה ממש שימושית

יש לי שידה בגודל של מטר עם הרבה מגירות והיא הדבר הכי שימושי לי בעולם.
השידה הזו משמשת אותנו כארון (בגדים, מצעים, מגבות של הילדה) וגם המשחות, מדחום, אלכוהול, קרמים, מגבונים וכו' מאוכסנים במגירה הקטנה העליונה של השידה.
וכמובן ההחתלה. כשהיתה ממש פיצית בחורף הייתי מחתלת בסלון שהיה מחומם. היתה לי סלסלה עם הכל ומשטחים חד פעמיים. אחרי שזרם לי סילון של חרא על הספה התחלתי לחתל על השידה וזה כל כך הרבה יותר נוח שהכל נמצא בפינה אחת תחת היד.
 

היא321

New member
מצטרפת להמלצה יד 2

קניתי משם מיטה ב 250 שח. חדשה לגמרי כשהיתה כמעט ללא שימוש אצל המשפחה (היו בלינה משותפת בסוף) עולה בחנות 1200.
בכסף שחסכנו על המיטה קנינו מזרן של קינג קויל ב 1200 שח לתינוקת.
 
למעלה