שוטר אידיוט (וכנראה גם גזען) מוציא להורג עבריין כושי זניח

סוהי 7

New member
כמה צפוי ולא מפתיע.......


אני רק לא מבין מאיפה נובע האיפוק שלך.....איך לא שירבבת עדיין את ביבי לסיפור.אני בטוח שלו השתדלת קצת יותר היית מוצא משהו.....
 
אתה אידיוט מנוול חסר כל תקנה!!!


"והסיבה שההפגנות נמשכות כל כך הרבה זמן היא ההתנהגות של טראמפ..." באמת???????????
אתה חייב בטיפול רציני של משטרת השפיות (שצריך להקים במיוחד בשבילך...)!! יש לך ולו "דוגמית" אחת פיצפונת ל"התנהגות מטורפת" ולא ראויה של טראמפ בעניין הרצח והמהומות הללו, אשר גרמה באופן ישיר ומובהק ל"הלהטת השטח"???? אתה חרפה איומה ונוראה לכלל הגזע האנושי!!!!
 

סוהי 7

New member
מפקד משטרת יוסטון הפגין ניצול בזוי של חופש הביטוי בדמוקרטיה

לפתוח ג'ורה כזאת של איש ציבור המופקד על חוק וסדר בהתבטאות גסה,חסרת דרך ארץ ומבישה כלפי נשיא המדינה שהוא מנהיג העולם מבחינות רבות....זהו ניצול מקומם של חופש הביטוי בדמוקרטיה,חוצפה שמחייבת את פיטוריו של חסר התרבות הזה מתפקידו. זה לא אומר שאני תומך בהתבטאויות לא "נחמדות" של טראמפ כלפי בכירים בממשל אבל הוא עדיין הבוס ויש הבדל ברור.
 

tgranot1

New member
שם זה אמריקה, לא ישראל

מדובר במשטרה עירונית. הבוס של מפקד המשטרה הזה אינו נשיא ארה"ב כי אם ראש העיר של יוסטון - אחת מהערים עצמן שטראמפ עצמו התקיף. חופש הביטוי שלו שהוא הדבר הראשון המעוגן בחוקה האמריקנית בא לידי ביטוי.
 
שטויות מדובלות וחסרות אחריות!!

וגם אתה חסר אחריות סידרתי!!!! CNN???? זה מה שאתה עושה בזמנך הפנוי?? "מאזין" לחרפה התיקשורתית הזאת???? הנבלות האלה הרי משדרים ומזמינים ל"ראיונות" אך ורק זבלים אנושיים שכמעט אף אחד לא מכיר, שמוכנים ללכלך כמה שיותר על הנשיא ואנשי ממשלו!!! אף אחד שיש לו אפילו משפט חיובי אחד לאמר על הנשיא, או על מה שהוא עושה, כף רגלו לא תקבל אשרת כניסה למיסדרונות ה-CNN....!!! בארה"ב כבר מזמן שינו את השם של הרשת הזאת מ-CNN ל-FNN (Fake News Network) והרייטינגס שלהם בביזיון הכי עמוק שהתרחש אי-פעם בתישקורת האמריקקית!!!
 

tgranot1

New member
בקיצור, לא הקשבת עד הסוף.

לא פלא. כי גם אתה כמו הטרמפיסט שייכים ללהקת הוינטלטורים - הרבה רוח ושווים לשיט בזמן שרב. איך אמר האיש המכובד " את הההצגות שישאיר להוליווד" ובינתיים אם אין לו משהו קונסטרקטיבי לתרום שלא יפריע.
 
אני מקשיב עד הסוף לכל מה שקורה סביבי כאן,

הרבההה לפני שאתה רק מתחיל "לעכל" את הדברים!!! אז "תירגע" - אם אתה יכול....
 

רשוי

New member
השוטר אשם כי רצח ,חבריו אשמים כי לא מנעו ממנו אלא עודדו

ידוע שרוב משטרות ארהב אנטי שחורים,את זה ראוי לחסל ואת המעורבים להאשים ולשפוט
 

סוהי 7

New member
יותר חנטריש ממה שאתה כאן ועכשיו קשה להיות

בניגוד למתחזה הידוע חוח האחד אני מאמין שאתה באמת גר בארה"ב,אז איך עוד לא ברחת משם על נפשך אם לדבריך ה"אימפריה" הזאת גמרה את דרכה?....למה אתה מחכה? ובעיניין ה"תישקורת" וה"טמבליביזיה"......הרי בלעדיהם אפילו לא היית יודע ששוטרים לבנים רצחו אזרח אפרו אמריקאי שהשתמש ביודעין או לא בשטר מזוייף של $20.
 

רשוי

New member
הצמדת אדם לקרקע חומר למוד במשטרת ארהב

כעת שוקלים לבטל חומר למוד זה
 

katomish

New member
פלויד היה על סמים ואלכוהול כשנעצר ולא היה מודע לגמרי למעשיו

אולי אפילו בכלל לא. הוא סבל מפראניות וצעק והשתולל גם לפני שרותק לקרקע. השוטר אכן פעל בחוסר אנושיות והיה צריך לשים לב למצבו בטח לא להמשיך לרתק אותו כשהוא מחוסר הכרה. אבל כמו שחוח אמר ריתוק לקרקע כדי להשתלט על חשוד הוא דבר בסיסי שמבוצע גם בישראל. נדיר ביותר עד לא קיים שהדבר מסתיים בפציעה בטח לא במוות למרות שחשודים מרותקים צועקים שהורגים אותם וחונקים אותם וכל דבר אחר כדי להביע את מצוקתם וכדי שישחררו אותם. הפעם היה מדובר בחולה לב שלקח סמים ואלכוהול שעם האנדרנלין שהופרש זרזו את מותו.
 
למעלה