שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
מגדל הרציף הישן

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
מגדל הרציף הישן
 

בועז ל

New member
מגדל הרציף החדש

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
מגדל הרציף החדש
 

בועז ל

New member
הקיר האקוסטי

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
הקיר האקוסטי
לפני שאני שומע תלונות נוסח "אוף, עם הקיר המשעמם הזה"
, אזכיר כי השלמתו היא קריטריון בעיניי הות"ל לפתיחתו של הקו הכפול. עד לא מכבר, היה הקיר אחד מגורמי הסיכון של הפרויקט. כעת מתברר שהחששות בלתי מוצדקים והקיר עומד לפני סיום.
 

בועז ל

New member
השלמת הקיר האקוסטי.

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
השלמת הקיר האקוסטי.
מבט בכיוון ההפוך. נותר קטע קצר בלבד להשלמה. קטע זה נמצא צמוד לקצהו של הרציף הישן וסמוך לבית הצמוד למסילה. הקיר ייבנה באופן שונה מעט מזה הנוכחי: עם חלון בתוכו.
 

בועז ל

New member
חניון הרכבת החדש.

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
חניון הרכבת החדש.
אופס...אין חניון. בשאלות נא לפנות לראש עיריית רמלה. בינתיים, ניתן להתנחם בכך שאין גם מזבלה.
 

liorschwimmer

New member
לצערי הדגש על בנתיים

חניון הרכבת החדש.
אופס...אין חניון. בשאלות נא לפנות לראש עיריית רמלה. בינתיים, ניתן להתנחם בכך שאין גם מזבלה.
לצערי הדגש על בנתיים
מעניין יהיה לבדוק את המצב עוד חודש או חודשיים. אני מהמר על התוצאה.
 

amit1270

New member
החניון בתחנת לוד לא נראה הרבה יותר טוב

חניון הרכבת החדש.
אופס...אין חניון. בשאלות נא לפנות לראש עיריית רמלה. בינתיים, ניתן להתנחם בכך שאין גם מזבלה.
החניון בתחנת לוד לא נראה הרבה יותר טוב
 

בועז ל

New member
תחנת כפר מנחם.

שבתשתיות
סיכום השבוע החולף במדור תשתיות התח"צ של הפורום. והפעם: דיווחים משלושה פרויקטים. ** דיווח מצולם מפרויקט הדגל היוצא של הרכבת - הכפלת הקו לב"ש. ** דיווח מילולי בלבד, אך מעניין, מפרויקט הדגל הנכנס - A1. ** גיחה קצרה לפרויקט התפעולי, המסתיים בימים אלה בתחנת נען. את הדייוח מפרויקט ההכפלה בחרתי לבצע בשני אתרים. "תחנת זברה" המשתדרגת ובהפרדה המפלסית במפגש 244. עד להיעלמותו המוחלטת של הבוץ מאגמי כפר מנחם, החלטתי לדלג על אתר זה, שכן וכידוע לכול: דוד פיינשטיין הנו מנהל הפורום היחיד בעל רישיון התבוססות בבוץ מתקן B-9001
פרויקט הדגל הנכנס ממשיך לספק כותרות ומידת העניין בו הולכת וגוברת עם התקדמותו. השבוע החלה ההצגה הראשונה של "להקת החימום" של "שפיר הנדסה", מבצעת הקטע המרכזי בפרויקט A1 - בתום שקיעתם של הטקסים הגדולים, החלו "מנרב" ושותפתה הרוסית MosMetroStroy (אני מקווה שלא איאלץ יותר להעתיק את השם הזה
) במלאכת הכרייה של מנהרה מס' 1. מכונת הכרייה, ה-TBM, הופעלה סוף-כל סוף "על אמת". בדיווח מפרויקט זה אביא מידע על קצב הכרייה ומעט נתונים. גשר 10 של הרכבת יזכה אף הוא להתייחסות נוספת. אסיים ב"פרויקט הדגל האמיתי והחשוב ביותר בתולדות הרכבת"
- הפרויקט התפעולי מנען, שמביא אתו בשורה אמיתית לנוסעים בקו ת"א-בית שמש-ירושלים. כהרגלנו בקודש, נצא לאתרי העבודה עם האוטובוס הבלתי נשכח
של אנדי.
תחנת כפר מנחם.
נמתין עד יעבור זעם הבוץ.
 

בועז ל

New member
A1
- במפעל הסגמנטים של "מנרב"

תחנת כפר מנחם.
נמתין עד יעבור זעם הבוץ.
A1
- במפעל הסגמנטים של "מנרב"
החזר חוב קטן. לבקשתו של אריק, אני מעלה סרטון קצרצר, אחד מתוך כמה שצילמתי, מתוך הטקס שנערך ביום ו' שעבר במפעל הסגמנטים של "מנרב". תנאי הצילום במפעל לא היו נוחים במיוחד (העוגות והפוקצ'ות מאוד הפריעו
) והתוצאות בהתאם. אי לכך, אני מאוד מקווה שששת קוראיי הנאמנים יתרמו תרומה להכפלת מספר הצפיות בסרטון.
 

easylivin

New member


A1
- במפעל הסגמנטים של "מנרב"
החזר חוב קטן. לבקשתו של אריק, אני מעלה סרטון קצרצר, אחד מתוך כמה שצילמתי, מתוך הטקס שנערך ביום ו' שעבר במפעל הסגמנטים של "מנרב". תנאי הצילום במפעל לא היו נוחים במיוחד (העוגות והפוקצ'ות מאוד הפריעו
) והתוצאות בהתאם. אי לכך, אני מאוד מקווה שששת קוראיי הנאמנים יתרמו תרומה להכפלת מספר הצפיות בסרטון.
 

בועז ל

New member
A1 - תחילת כרייתה של מנהרה מס' 1

תחנת כפר מנחם.
נמתין עד יעבור זעם הבוץ.
A1 - תחילת כרייתה של מנהרה מס' 1
אתמול זה התחיל. מכונת הכרייה הגרמנית של MosMetroStroy ו"מנרב" נגסה ביסים ראשונים באדמת לטרון. הטעם לא היה משהו (רק ב-
), ולכן נאלצה המכונה להסתפק בכרייה בת שני מטרים בלבד - כרוחב טבעת אחת של סגמנטים. בשל כמות העפר הקטנה במהלך ההפעלה הראשונית, לא נכנס "חילזון" פינוי העפר (בורג ארכימדס) לפעולה. עד סוף פברואר לא תעבוד המכונה ב"פול גז" ותכרה כ-20 מ' בלבד. למותר לציין, כי הנ"ל עקב ביצוע תהליכי פיקוח ובקרה, שמטרתם לוודא את עבודתה התקינה של המכונה לאורך זמן. חודש מרץ צפוי הקצב החלקי להימשך. כ-180 מ' צפויים להיכרות במהלך חודש זה. רק באפריל יואץ הקצב והמכונה תעבוד בתפוקה מלאה - כ-350 מ' כרייה לחודש עבודה. בתמונה המסבירה את הימנעותי מביקור באתר בלטרון: רק פיינשטיין וישו מסוגלים ללכת כאן.
 
בראבו לתולי התולעת!

A1 - תחילת כרייתה של מנהרה מס' 1
אתמול זה התחיל. מכונת הכרייה הגרמנית של MosMetroStroy ו"מנרב" נגסה ביסים ראשונים באדמת לטרון. הטעם לא היה משהו (רק ב-
), ולכן נאלצה המכונה להסתפק בכרייה בת שני מטרים בלבד - כרוחב טבעת אחת של סגמנטים. בשל כמות העפר הקטנה במהלך ההפעלה הראשונית, לא נכנס "חילזון" פינוי העפר (בורג ארכימדס) לפעולה. עד סוף פברואר לא תעבוד המכונה ב"פול גז" ותכרה כ-20 מ' בלבד. למותר לציין, כי הנ"ל עקב ביצוע תהליכי פיקוח ובקרה, שמטרתם לוודא את עבודתה התקינה של המכונה לאורך זמן. חודש מרץ צפוי הקצב החלקי להימשך. כ-180 מ' צפויים להיכרות במהלך חודש זה. רק באפריל יואץ הקצב והמכונה תעבוד בתפוקה מלאה - כ-350 מ' כרייה לחודש עבודה. בתמונה המסבירה את הימנעותי מביקור באתר בלטרון: רק פיינשטיין וישו מסוגלים ללכת כאן.
בראבו לתולי התולעת!
תודה בועז על הסקירה.
 

בועז ל

New member
בכיף. אגב, תולי או "זיוה אירינה"?

בראבו לתולי התולעת!
תודה בועז על הסקירה.
בכיף. אגב, תולי או "זיוה אירינה"?
ואולי כדאי בכלל לפתוח סקר/שרשור הצעות לקביעת שמה של המכונה? כמי שהציע את השם הראשון למכונה ("תולי"), אני מבטיח להפעיל קשרים בהנהלת הפורום ע"מ שהשם הראשון שהוצע אכן יתקבל...
 
רעיון מצוין. :)

בכיף. אגב, תולי או "זיוה אירינה"?
ואולי כדאי בכלל לפתוח סקר/שרשור הצעות לקביעת שמה של המכונה? כמי שהציע את השם הראשון למכונה ("תולי"), אני מבטיח להפעיל קשרים בהנהלת הפורום ע"מ שהשם הראשון שהוצע אכן יתקבל...
רעיון מצוין. :)
אם המכונה היא תולי התולעת , אז ירושלים צריכה להיות עיר הברקת עם או בלי הקוסם מארץ עוץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה