שאק, מגי ודוראנט שבא לעזרת חבר

Cade Foster

New member
זה מחזק את הטענה שלי

אם שחקנים רלוונטים לא רוצים לחתום אצלך (תהיה הסיבה אשר תהיה) יש לך 2 אופציות: או ללכת לטנקינג (בשביל זה לא צריך את פיל ג'קסון הגדול, מספיק סם הינקי) או לבנות את הסגל הכי טוב שאתה יכול עם השחקנים שבכל זאת מוכנים לבוא. את ג'קסון זה לא מעניין, הוא רוצה רק שחקנים שמשחקים משולש ורק מאמנים שמאמנים משולש. אין אף GM אחר בליגה שהיה ממנה את המאמנים שהוא מינה, ורק בגלל הסיבה הזו. זה נראה כאילו שום הישג שיגיע אליו לא נחשב בשבילו אם הקבוצה שלו לא משחקת את המשולש. כאילו שכל הקבוצות המצליחות בשנים האחרונות מריצות משולש. זה מגוחך.
 

rapgamer4ever

New member
אני לא לגמרי בטוח למה הניקס החתימו את פיל ג'קסון

אבל אחת הסיבות שאפשר להעלות על הדעת היא כדי למשוך שחקנים בשוק החופשי. לשחק אצל פיל ג'קסון זה יותר סקסי מאשר לשחק אצל דריל מורי.
אני לא שופט את פיל רק לפי מבחן התוצאה (הוא לא מצליח להביא שחקנים). אני שופט אותו גם לפי הדרך, וכשאתה יורד על הכוכב שלך ללא סיבה נראית לעין זה כנראה לא מוסיף לאטרקטיביות שלך בפני פרי אייג'נטס.

מלו לא מסכן אבל פיל ג'קסון עושה עבודה גרועה בתור ג'נרל מנג'ר. הוא מוריד את הערך של מלו בו בזמן שהוא רוצה להעביר אותו בטרייד.
 

rapgamer4ever

New member
אני לא מאמין בגישת ה"מי אנחנו שנערער"

דבר ראשון- אם אין לנו את הזכות לבקר אז מה אנחנו עושים פה בעצם?
יש לי עיניים, אוזניים ושכל ישר ואני משתמש בהם גם כשמדובר בפיל ג'קסון.

דבר שני- לפיל ג'קסון יש 0 קבלות בניהול פרנצ'ייז. הוא מאמן ענק אבל אלה שני מקצועות שונים שדורשים סט כישורים שונה לחלוטין. אתה יכול לקחת מ"כ מעולה אבל שים אותו מפקד אוגדה והוא יהיה מזעזע. כמובן שזה נכון גם להפך.

אני לא רואה איך sneak diss חוזרים בטוויטר כנגד הכוכב שהחתמת אותו ל-5 שנים עם אפשרות להטיל וטו על טרייד, זה מהלך שיוביל אותך קדימה. האפקט היחיד הוא שעכשיו פיל מקבל הצעות מעליבות מהקליפרס של מלו תמורת אוסטין ריברס. בכלל אם אתה עוקב אחר ההתנהלות של פיל ג'קסון זה פשוט מביך... הניקס העסיקו אותו כדי שיהיה הפנים של הפרנצ'ייז, לא כדי שיתחבא מאחורי הקלעים כשנהיה בלגאן. ומדי פעם יזרוק איזה ציוץ מתריס כדי שלא ישעמם לו יותר מדי... בין אם על שחקנים בקבוצה שלו או על שחקנים בקבוצות אחרות.
 
תשובה

א' - יש ביקורת עניינית כמו שאתה חושב שהחוזה של נואה ביזיוני(תזכיר לי מי רצה לחתום במקום נואה? סביר להניח שהוא החזיק אותם בביצים אבל בסדר), שהיא מקובלת בעניי אבל להכניס ציוצים בטוויטר ותהיות אישיות לגבי האופי של פיל לצד ביקורת עניינית הופך את זה ללא רציני לטעמי, כי הידע שלנו בפן האישי לפחות מזערי עד לא קיים, ולכן הכל ספקולציות גם בעידן החשיפה.

ב' - אני מחזיק בדעה כל כך שונה ממך, אתה לקחת שני עולמות כל כך מקבילים וכל כך רקומים אחד בשני, שהעבודה היום יומית השוטפת שלהם משתלבת תמיד (אלה אם כן זה מכבי תל אביב שם אין קשר בין הנהלת הGMים למאמן) והפרדת אותם לשמש וירח (מ"כ ומפקד אוגדה?) לדעתי הם הרבה יותר מקבילים ממה שנדמה לך, כן יש שוני, כן תהיה חייבת להיות תקופת הסתגלות.

פופוביץ' אגב עשה את אותו תהליך, היה מאמן ראשי אומנם לא בNBA ועבר להיות GM.
דניי אינג', ג'רי ווסט, פט ריילי כולם עשו משני העלומות.

או שהיית סקאוט/אנליסיט/סוכן (כמו במקרה של בוב מיירס) מוצלח והפגנת ראיית והבנה ייחודית או חדשנית (במקרה של מאסאי).

הניקס העסיקו אותו כדי לנסות שנות את הדמית שלהם, ואולי אפילו להוות יעד יותר אטרקטיבי לשחקנים, אני חושב שמי שציפה שפיל יהיה הירו אוף דה דיי או ה"פנים" של הפרנצ'ייז היה צפוי להתבדות בלאו הכי.
 

rapgamer4ever

New member


א- הליגה מפוצצת בכל-כך הרבה סנטרים שעומדים על הטרייד בלוק שעצם השאלה שלך "מי רצה לחתום במקום נואה" היא לא במקום. ברוק לופז, ג'ליל אוקאפור, נרלנס נואל, יונאס ולנצ'יונס, גרג מונרו, יוסוף נרקיץ', מייסון פלאמלי- כולם זמינים.
עזוב אחי, רובין לופז היה בניקס שנה שעברה ופיל העביר אותו בטרייד. אל תיכנס אפילו לשאלה איזה סנטרים היו בנמצא כי זה רק יוציא את ההחלטה של פיל ליותר אומללה.

טוב לדעת שביקורת כלפי קרקס הציוצים של פיל ג'קסון היא לא רצינית. כי לדעתי מה שלא רציני זה לעקוץ בטוויטר את לברון ג'יימס או הציוץ האלמותי הבא:
Bleacher's Ding almost rings the bell, but I learned you don't change the spot on a leopard with Michael Graham in my CBA daze.

דינג היא עיתונאי שפרסם כתבה ביקורתית כלפי כרמלו.
הנמר שלא משנה את חברבורותיו הוא כרמלו.
מייקל גרהאם זה שחקן שפיל ג'קסון חתך מהקבוצה שלו לפני איזה 30 שנה.
פשוט מביך... אין לי דרך אחרת לתאר את זה.

ב- היחיד מבין האנשים שציינת שהצטיין גם כמאמן וגם כ-GM הוא פט ריילי.
העבודה של מאמן ו-GM משתלבת אבל כל אחד אמון על חלק אחר במערכת. זה שאתה מאמן טוב לא הופך אותך למנהל משאבים טוב. או למנהל משא ומתן טוב. אלה פשוט מקצועות שונים.

אני מסכים איתך שהכתובת הייתה על הקיר... מי שציפה שפיל ג'קסון יעשה ניסים ונפלאות השלה את עצמו.
 
אם אף שחקן טוב לא רוצה לחתום אצלך לך לטאנקינג

באמת. גם אם אתה פיל ג'קסון.
חד משמעית: להחתים שחקן בינוני על חוזה ענק זו טעות נוראית של GM. לעזאזל, להחתים שחקן טוב על חוזה ענק עלולה להיות טעות קשה (וגם את זה הוא עשה, עם מלו). הגישה שלך (נחתים שחקנים בינוניים מינוס על שכר של שחקנים מעולים) היא בדיוק הגישה שלא תביא אף קבוצה לתוצאות, אף פעם. רק תסכול וביקורת.
 

Reutk

Active member
בעניין הציוצים בטוויטר חייבת לציין שזה פשוט מחרפן אותי

יכול להיות שאתה צודק ואנחנו לא יודעים כל מה שקורה שם. אבל למה, למה, למה לעזאזל לרדת על השחקן שלך בטוויטר? מה עוד אפשר להשיג בזה חוץ מלהוריד את הערך שלו או שלך או של המועדון? וכן זה משגע אותי בגלל תכונות שאני מייחסת לפיל ג'קסון שהוא מניפולטיבי וחכם ולא מתאים לו להגיד סתם משהו שהוא חושב בלי שהוא ירצה להשיג מזה משהו, רק שהדבר היחיד שנראה לי הגיוני זה שהוא מנסה לחסל סופית את הניקס. שאר הדברים אולי עוד אפשר לטעון שדברים לוקחים זמן או שהם לא הסתדרו כמו שהוא תיכנן. אבל זה? זה פשוט משגע אותי, כבר אמרתי?
 

billc

New member
מי החתים את מלו על חוזה מקס בלי סעיף יציאה? פיל

ולכן פיל אשם
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
המועדון הזה כל כך מגוחך שבא לי לבכות

אני לא נכנס להיבט המקצועי של זה כי בסופו של דבר, זה כולה פאקינג ברנדון ג'נינגס
אבל ההתנהלות הכללית פשוט בדיחה
עכשיו גם מדברים על זה שיש מצב שהם ישחררו את רוז אבל את כרמלו, זה שלא הוביל אותם לשום מקום, הם מתעקשים לשמור ולתת לו חוזה עתק כאילו שהוא יוביל אותם לאיזה מקום.
&nbsp
 

billc

New member
החוזה של רוז מסתיים בסוף העונה, אז זה לא משנה

הבעיה שם כרמלו, שיש לו חוזה גדול שלא מסתיים, ולכן הם מעדיפים למצא לו קבוצה
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
והוא גם פרק כתף הלילה אז זה ממש לא משנה

צחוק הגורל אגב
ביום שהם משחררים את הרכז השני שלהם, הרכז הראשון אולי סיים את העונה
 
למעלה