שאפו ענק למעיין, שעולה למקום הראשון הערב בדירוג שלי

פרארי1

New member
ואני לתומי חשבתי

שפרצופו של אמיר נחשף בהדחה של מנגיסטו, שהתאפשרה כשאמיר העביר פסלון חסינות למעיין.
 
אכן נחשף כשחקן מצויין, רק חבל שנפל עם הפסלון השני שההפקה

דאגה לצייד בו את יוסי (שני פיסלונים באדיבות ההפקה, פעמיים הודח ועדיין אנשים מהללים אותו כשורד אסטרטג מאין כמוהו, לך תבין. אני כן מעריכה את העובדה שנלחם עד הסוף, אבל הסגנון הכוחני שלו הרס לו כל פעם מחדש).

משהו תמיד היה לי פישי בקטע הזה, הרי ענבר ידעה שליוסי יש פסלון, הוא אמר לה באי המתים, ושם לא הייתה לו סיבה לשקר, אז למה היא פקפקה בו אח"כ? ולמה אמיר היה כל כך בטוח? אמיר היה משוכנע מידי בתור מי שבעצמו השתמש עבור מעיין בפסלון חסינות שקיבל בשושו מההפקה.
 

פרארי1

New member
וזו עוד נקודה לחיזוק מה שאני טוען לגבי ענבר

כל סאגת היש / אין פסלון ליוסי, הייתה תמוהה כל כך, שלא נותר לי אלא להניח (ולכתוב בשרשורים קודמים) שענבר לא ניחנה בחשיבה חדה במיוחד...
היא ידעה בוודאות על הפסלון, כמו שאמרת, הרי גם מנגיסטו היה שותף במציאתו ואין מצב בעולם שהוא לא סיפר לה על זה, אבל יוסי ערער אותה בשניה ואמיר, עם הבטחון יש מאין שלו, הוסיף לערעור הזה, במקום שהיא תעמוד על דעתה שיש פסלון וצריך להערך בהתאם.

ההמשך הישיר של זה הוא ההתחברות שלה בחפץ לב לחוטים בהם מעיין מושכת, כי ברור שמעיין התהפכה במאה שמונים מעלות והפכה מאסטרטגית קרה ומחושבת, לריגשי סטייל ענבר, איך מישהו בכלל יכול לחשוב אחרת?
 
אבל זה מוזר לי אפילו ביחס לענבר

אולי איזה עוזר הפקה טפטף מידע שגוי? כי זה ממש מוזר שאמיר יהיה כל כך בטוח ולא יחשוב על האופציה כריאלית.
 

סטילהוק

New member
אגב, יש פה מישהו שבאמת חשב שההפקה תוותר על מנגיסטו בשלב הזה?

הרי ההפקה שמרה לו על התחת לאורך כל העונה, ועשתה הכל להביא אותו ישירות מאי המתים לגמר, בלי שיתלכלך ויעבור את כל מה שעברו שאר השורדים במשחק, כך שהיה ברור לי מכתחילה שההפקה תמשיך לשמור לו על התחת ושיוסי המודח והמושבע הבא, למרות שהוא פי אלף יותר טוב ממנגיסטו מכל הבחינות. אך מכל רע יוצא גם טוב, ועכשיו למעיין יש 3 קולות מול 1 אצל המושבעים. למרות שזה עוד יכול להתהפך לאחר הדחתם של ורד ונתי ועוד אחד מברית השלישייה, אם מעיין תשיג שרשרת חסינות או פסלון חסינות לפני מועצת השבט האחרונה והגורלית שתקבע מי תהיה שלישיית הגמר העונה.
 

Bar EL

New member
מעיין הייתה אמורה לעוף מזמן

להזכיר לכולם - בהדחה של ענבר שגיא קיבל צמיד וטו משום מקום, בזכות טוויסט בקתת החרטא ברטא (ברור שזה נועד להציל את מעיין מהדחה) אחרת בלי צמיד הוטו הזה מעיין הייתה עפה בהצבעה של 3-2 והמשחק היה נראה שונה לחלוטין.
ברור שההפקה מתערבת עוד מימי העונה הראשונה בערוץ 10 וזה הולך ונהיה גרוע יותר מעונה לעונה.
הטוויסטים בהישרדות הישראלית דוחים - חזרת מודחים ועוד של 2 אנשים (בפירוש נועד כדי להחזיר את יוסי) כי כשפתאום היה קרב בין יוסי למנגיסטו הם החליטו לבטל את הקרב, לחכות ל2 המודחות הבאות ולעשות החזרה ש2 מתוך 4 חוזרים.
ההפקה פשוט מגעילה אותי עם ההתערבויות והטוויסטים שלה והפורמט נראה פח ביחס להישרדות האמריקאית שם הכל נקי- משחק חברתי ואסטרטגי לחלוטין בלי להיות תלוי בטוויסטים או בחסדיהם של ההפקה, כמו שצריך.

הפייבוריטית שלי היא ללא ספק מיכל שמשחקת את המשחק הכי טוב והיחידה שלא הייתה עפה על השנייה הראשונה בהישרדות האמריקאית ( מעיין אגב עם המשחק החברתי הכושל שלה הייתה עפה בפרק הראשון).
חבל שרק שמיכל לא תנצח כי יש לוזרים ממורמרים שלא הבינו את המשחק כמו בר ויוסי שיעדיפו להצביע למנגיסטו שלא עשה כלום וחזר בזכות היותו חביב ההפקה ושהה באי המתים 80% מהעונה.
 
שכחתי ממנגיסטו...

במצב שבו מנגיסטו ומעיין בגמר - קשה לי להאמין שיוסי, שגיא ובר לא יצביעו למעיין, היחידי מתוכם שעלול להצביע למנגיסטו זה יוסי, אבל זה יוציא אותו רע, להצביע לו ולא למעיין, הוא יכול לצאת לא נאמן ונקמני.

אם מעיין לא בגמר ומגיסטו כן אז יש מצב שיוסי יצביע למנגיסטו, אבל שגיא ובר? אין לי מושג, אין להם קשר איתו כמו ליוסי. מה שבטוח הוא שאמיר לא יצביע לו... אני לא בטוחה שאנשים יתלהבו להצביע למי שהיה על אי המתים כל העונה. בעונה הראשונה לא הצביעו מהסיבה הזו לנעם טור, בעונה שעברה אנשי הזומבי הגיעו ישר לאיחוד, בעונת ה-VIP נדמה לי שמי שנשאר על האי גם הגיע לאיחוד (נטלי ואושרי, לא?).

זה מאוד תלוי מתי ההפקה תחליט להחזיר את מנגיסטו למשחק.

ההפקה באמת מתערבת באופן מחפיר, אני מניחה שגם באמריקאית מתערבים אבל לא בצורה כל כך שקופה ובוטה, פה משתינים מהמקפצה.
 
למעלה