אני בספק אם תמצא מוצר מדף.
אבל אפשר לקחת כמה מוצרי מדף ולאלתר מהם מוצר די ״מקצועי״.
בגדול יש שתי דרכים להוביל כבל בין הידית למעצור עצמו:
דרך אחת: כבל בתוך צינור-מוליך כל הדרך בין הידית למעצור. על המעצור עצמו יש תושבת לתוכה נכנס המוליך והכבל ממשיך לבד ומתחבר למנוף של המעצור, שם מתורגמת תנועת הכבל לתנועת זרוע המעצור וללחץ של הרפידה על החישוק.
דרך אחרת: הכבל עובר דרך מקטעים של צינור מוליך, ובמקטעים אחרים הוא חשוף. בנקודות בהן הכבל יוצא מהצינור המוליך ונחשף - יש תושבת, המקובעת לשלדה, שמבצעת ״קונטרה״ לתנועת הכבל.
הפתרון שיישמת, לפי התמונה, מבוסס על הדרך האחת. צינור מוליך רצוף.
הפתרון האפשרי מבוסס דווקא על הדרך האחרת - מקטע צינור מוליך שמוביל מכידון האופניים לנקודה מסויימת על העגלה שמלפנים. מקטע ארוך מספיק ובעל ״ספייר״ מספיק שיאפשר סיבוב של העגלה לקצה טווח התנועה הרצוי/מותר/אפשרי. אתה משחיל את הכבל מידית המעצור דרך המקטע הזה ומשאיר את הקצה חשוף (בינתיים).
בהמשך - אתה מתקין שני מקטעים נוספים של צינור מוליך בין כל אחד מהמעצורים לכיוון הצינור המודד שהתקנת קודם.
תצטרך לקבע כל אחד מקצות הצינורות לשלדה באמצעות תושבת. משהו שנכנס אליה בצד אחד הצינור המוליך (עם הכבל) ובצד השני יוצא רק הכבל. משהו בסגנון הזה:
https://www.chainreactioncycles.com...ioncycles.com/brake-cables/brake-cable-spares
אבל התושבת הזו צריכה להיות מקובעת לשלדה.
לכבל שמגיע מהידית אתה מחבר מפצל של מעצור ״קנטיליבר״. משהו כזה:
https://www.jensonusa.com/Problem-Solvers-50mm-Wide-Cable-Hanger
החיבור נעשה בנקודת האמצע של המפצל, ואת עודפי הכבל אתה חותך, ושם בקצה ״נעל״ כדי שהכבל לא יפרם.
עכשיו אתה לוקח כבל נוסף, ללא ״גולה״ בקצה, ומשחיל אותו לתוך המפצל כך שהמפצל באמצעו.
השלב הבא הוא השחלה של שני קצות הכבל, דרך התושבות, לתוך שני הצינורות המוליכים לכיוון כל אחד מהמעצורים. חיבור הכבל למעצורים.
תצטרך לחשוב קצת ולתכנן הרבה וגם לבצע - שמיקום התושבות והמפצל יהיו כך שמשיכה בידית תפעיל תנועת כבל שתועבר דרך המפצל לשני קצות הכבל שמחוברים למעצורים.