תפריט
עמוד ראשי
פורומים
פוסטים
חיפוש
מה חדש
פוסטים חדשים
פוסטים חדשים לפרופיל
פעילות אחרונה
משתמשים
משתמשים מחוברים
הודעות פרופיל חדשות
חפש בהודעות פרופיל
בלוגים
המומחים
השקעות נדל"ן בארה"ב
ייפוי כוח מתמשך , צוואות, ירושות
גישור
דיני משפחה
טיפול CBT
רפואת חניכיים שתלים דנטליים
דיני עבודה
דרכון פורטוגלי
הורים למחוננים
אדריכלות
פורום מיסים
טיפולי פוריות
שמאות מקרקעין
הסרת שיער
מכשירי שמיעה
אזרחות אוסטרית
איך לבחור עגלה לתינוק?
התחבר
הירשם
מה חדש?
חיפוש
חיפוש
חפש בכותרות בלבד
By:
פוסטים
חיפוש
תפריט
התחבר
הירשם
Install the app
Install
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
שאלה לנחושתן
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
אתה משתמש בדפדפן מיושן. יתכן והאתר הנוכחי יוצג באופן שגוי, כמו כן אתרים אחרים ברשת.
אנא שדרג את הדפדפן או השתמש
בדפדפן חילופי
.
הגב לנושא
תוכן ההודעה
<blockquote data-quote="יורה נחושתן" data-source="post: 139421781" data-attributes="member: 3971457"><p>פתרונות? אולי. . .</p><p></p><p>הפתרונות אינם יכולים להיות פתרונות "נשלפים". לדעתי מדובר כאן על תהליך שלם שאינו קצר כלל וכלל המחייב שינויים הדרגתיים ובראש ובראשונה, שינוי בגישה. ראשית, אם הלמידה באקדמיה מחייבת ידע מוקדם והתנסות בכתיבה מדעית, יש להתחיל בכך עוד ביסודי, באופן ספירלי. הלמידה ביסודי, בחטיבה ובעליונה חייבת להיות בעצם, הכנה לאקדמיה וכשמדובר במחוננים, על אחת כמה וכמה. המורים המלמדים מחוננים חייבים להיות בעלי יכולת לעבור מתחום לתחום ומנושא לנושא (מבלי להתפזר) בדיוק כפי שהמחוננים עושים בדרך כלל. הם חייבים להיות בעלי ידע כללי נרחב ובעלי יכולות לקשר בין הנושאים השונים - מאוד מאוד לא פשוט. אבל צריך להתחיל לעבוד על הכיוונים הללו. אולי מורים חדשים שמגיעים לאחר שעשו כבר קריירה קודמת או כאלו שלומדים במיוחד לעסוק במצויינות. בזמנו העברתי פרוייקט העשרה משמעותי בבית ספר כל שהוא בחירת המורים שילמדו שם, היתה באחריותי. מורים שהגיעו עם תעודות ותארים היו בטוחים שזה מספיק. אחת השאלות שנהגתי לשאול אות המועמדים היתה: "איזה ספר קראת לאחרונה ומתי?" ושאלות דומות. המועמדים ברובם היו מאוד נבוכים מפני שלא ציפו לשאלות מסוג זה אלא, לשאלות הסטנדרטיות. נראה לי שזוהי גישה שיכולה לתת כיוון,(לא רק זה כמובן) מהם ומיהם המורים/מורות שאנחנו רוצים לילדינו, הן במסגרת מחוננים ובודאי במסגרות ממוצעים.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="יורה נחושתן, post: 139421781, member: 3971457"] פתרונות? אולי. . . הפתרונות אינם יכולים להיות פתרונות "נשלפים". לדעתי מדובר כאן על תהליך שלם שאינו קצר כלל וכלל המחייב שינויים הדרגתיים ובראש ובראשונה, שינוי בגישה. ראשית, אם הלמידה באקדמיה מחייבת ידע מוקדם והתנסות בכתיבה מדעית, יש להתחיל בכך עוד ביסודי, באופן ספירלי. הלמידה ביסודי, בחטיבה ובעליונה חייבת להיות בעצם, הכנה לאקדמיה וכשמדובר במחוננים, על אחת כמה וכמה. המורים המלמדים מחוננים חייבים להיות בעלי יכולת לעבור מתחום לתחום ומנושא לנושא (מבלי להתפזר) בדיוק כפי שהמחוננים עושים בדרך כלל. הם חייבים להיות בעלי ידע כללי נרחב ובעלי יכולות לקשר בין הנושאים השונים - מאוד מאוד לא פשוט. אבל צריך להתחיל לעבוד על הכיוונים הללו. אולי מורים חדשים שמגיעים לאחר שעשו כבר קריירה קודמת או כאלו שלומדים במיוחד לעסוק במצויינות. בזמנו העברתי פרוייקט העשרה משמעותי בבית ספר כל שהוא בחירת המורים שילמדו שם, היתה באחריותי. מורים שהגיעו עם תעודות ותארים היו בטוחים שזה מספיק. אחת השאלות שנהגתי לשאול אות המועמדים היתה: "איזה ספר קראת לאחרונה ומתי?" ושאלות דומות. המועמדים ברובם היו מאוד נבוכים מפני שלא ציפו לשאלות מסוג זה אלא, לשאלות הסטנדרטיות. נראה לי שזוהי גישה שיכולה לתת כיוון,(לא רק זה כמובן) מהם ומיהם המורים/מורות שאנחנו רוצים לילדינו, הן במסגרת מחוננים ובודאי במסגרות ממוצעים. [/QUOTE]
שם
אימות
פרסם תגובה
פורומים
המומחים
משפחה
הורים למחוננים
שאלה לנחושתן
צור קשר
תקנון הפורום
מדיניות פרטיות
עזרה
עמוד ראשי
עברית (he_IL)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd.
Forum software by XenForo
®
© 2010-2020 XenForo Ltd.
למעלה