שאלה לגבי מחירים......

אכן נושא טעון

די לעשות חיפוש על המונח "כסף" בפורום כדי למצוא שני עמודים מלאים. זה דיון אחד שהתקיים בעניין. בדיוק השבוע, במקרה או לא במקרה, חשבתי על הנושא רבות. לצערי המסקנות שהגעתי אליהן דומות לשלך, אלישוע. יש לי כל כך הרבה דוגמאות וסיפורים בעניין שקצרה היריעה מלפרט. הדבר החשוב ביותר בעיני הוא היושר המקצועי. אני לא ארגיש בנוח לקחת סכומי עתק עבור טיפולים. לא כרגע. כשסטודנט שעדיין לא סיים ללמוד את המקצוע דופק מחיר של מטפל מדופלם המחשבות שלי נעות בין "כל הכבוד לו על המודעות העצמית" לבין "זה לא הוגן". מטופלת שלי הלכה למטפל שלקח המון כסף לטיפול בדיקור, אחד מהרופאים ששמים מיליון נקודות באוזן וכנראה למד את המקצוע בסוף שבוע שלם, ומטופלים עומדים אצלו בתור. כשניסיתי לעזור לה להתגבר על הנזקים שנגרמו בטיפול שלו, חשבתי בקול רם על השאלה אם אני הייתי לוקחת את אותו סכום היו לי יותר מטופלים ובעלה אמר: "אם היית לוקחת סכום כזה היו צוחקים עלייך". למה? כי אני לא רופאה וגם בת פחות מחמישים. שוין.
 
מעניין לראות

שהצליל "כסף" בהיפוך אותיות נושא את הצליל "ספק" מלשון "ספקנות", או ספק מלשון "אספקה". או פסק מלשון "הפסקה", או מלשון "קופסא", מכאן אפשר לחשוב על כל הקונוטציות והמשמעויות ותת המשמעויות של המושג "כסף". יש גם כיסופים, ופיכס. סתם תלמוד
 
זה עובד גם באנגלית/גרמנית/צרפתית?

מישהי פעם ישבה חצי שעה והראתה לי גימטריות על "מאומן" (מתוך נ-נח-נחמ-נחמן מאומן): אמונה, אמנות, אמון (trust), אימון... כשהסברתי לה ש"מאומן" = מהעיר אומן (באוקראינה), היא התרגזה אבל לא היתה לה תשובה.
 
אהלן דוד

אפשר להשתעשע בצלילים גם בגרמנית ובכל שפה, לא תמיד זה קולע, אני גם לא מכיר שפות פרט לערבית ואנגלית. כך שלא יכול לומר, אני נע במגבלותי אבל אם תקח את הצליל MONEY תקבל תת צלילים כגון מה אני, מי אני, מאה נהיה ( בעל המאה..), מניה, מה נהיה, מי נהיה, אמא אין, אמן, אמונה, למנות, מינוי, מן יה, מאין (יש-אין) ועוד ועוד כל מיני משמעויות שאינן זרות לצליל כסף.
 

tomerit

New member
זו כבר שאלה אחרת

מה מקרי, מה מכוון, מה אמיתי, מה דמיוני.
 

מאיר72

New member
כסף בהיפוך אותיות = פסק

זה יכול לבוא מהמילה להפסיק וכו'. זה באמת כבר לא שיך למשמעויות וכו' סתם פולמוס ללא משמעות. ומראש אני יודע טוב מאוד איזה משמעות חזקה יש לכל מילה ומילה ולכן כאשר יש מילה מסוימת הנסיון להתאים אותה למשהו אינו נכון.
 

מאיר72

New member
זה גם יכול להיות אספקה

זה יכול להיות גם פסיקה וזה יכול להיות עוד הרבה מאוד דברים. אבל מקור לדבר יש רק אחד, השאר זה נסיון להתאים למשהו שנוח לנו.
 
נכון יש לצלילים גוונים ותת גוונים

ומהרבה מהם אתה יכול ללמוד דבר מה על הנושא. בהחלט בעזרת כסף אתה יכול להיות פוסק ועל זה נאמר "בעל הדיעה הוא בעל המאה", לא שאני מסכים עם זה כמובן. אין זה נסיון להתאים למה שנוח לי. אני מדבר מתוך מחקר בין מספר שנים. מקור אחד יש לכל וזה נכון, השורש, הד.נ.א של הצליל. בדרך כלל הוא מתחיל בקמצים. אחר כך כבר נעשה מתוחכם יותר ומשלב חיריק, צירה וכל שאר הצלילים. שאל כל תינוק ויגיד לך. כמעט כל התינוקות מתחילים להגיד אבא ולא אמא, למרות שמן הצדק יהיה הפוך. טוב נראה לי שאולי התקדמתי מידי. אינך חייב להתעמק בזה, אני אישית מוצא שיש במוסיקה הרבה יותר מתו אחד מונוטוני.
 
נקודה נוספת שנוגעת להומיאופתיה

והיא שרוב רובו של תהליך המעקב אינו כרוך בתשלום ונעשה באופנים שונים, טלפונים, מיילים, פקסים וכו'. כל אלה אינם כרוכים בתשלום למרות שכרוכים "בכאבי ראש" לא קטנים למטפל. יש ראקציות ויש לא מעט שאלות שדורשות התייחסות, כך שהסכום הגבוה 250-600 כביכול יוצא הוגן וזול באופן יחסי. אם פציאנט קיבל יעוץ טלפוני נכון ויודע שיש לו מטפל שמשאיר לו אפשרות ליצירת קשר, כל אלה ועוד חייבים להלקח בחשבון.
 

טאוֹ

New member
שרשור בנושא תמורה כספית לטיפולים

גם לי הזדמן בשבוע שעבר להרהר בנושא, ומחיפוש קצר בפורום באמת מצאתי הרבה שרשורים רלוונטיים. הנה שניים מתוכם: 1. טיפולים וכסף 2. כסף וטיפולים השרשור הראשון נכתב לפני כשנתיים וחצי, השני לפני כשנה; מעניין לראות את הדומה והשונה ביחס לשרשור הנוכחי.
 
../images/Emo45.gif תודה טאו

לא ראיתי שהבעת דיעה, תן קצת קצת מעצמך. בחיי, אני באופן אישי הייתי מוכן לעבוד חינם ללא אגורה, רק שיעניקו קורת גג לילדי, אספקת מזון בריא, חשמל למחשב ולמקרר, ביטוח בריאות ( לא שאעשה עם זה משהו אבל שיהיה ), אגרות חינוך, ספרים, בגדים, שכחתי משהו? אה כן, חופשה פעם פעמיים בשנה, כאן בארץ החצבני מתאים לי שבוע בכל פעם. חבל שזה לא ככה. אני בכלל חושב שאנשי הרפואה צריכים להיות פטורים ממיסים ואגרות וכל הטירחה הכרוכה בהתנהלות כלכלית. אני רוצה שיביאו את מצרכי המכולת אלי עד הבית
יש לי עוד דרישות, אבל נתחיל באלה.
 

טאוֹ

New member
תודה, אלישע

אני רק בהתחלת דרכי בעולם הטיפולים, ולכן אני עדיין בשלב של גיבוש דעה בנושא. מכל מקום, בינתיים ובאופן כללי, אני יכול לציין שאני מקבל את הגישה הרווחת בבית-הספר בו אני לומד. גישה זו אומרת שיש לקחת כסף עבור טיפולים, שאם לא כן נוצרת עם הזמן אנרגיה שלילית סביב העניין. כמובן שאנחנו גם מטפלים בהתנדבות במקומות שונים, אך כאשר מתחילים לטפל יש לקחת כסף, והסכום המדויק פחות חשוב; חשוב יותר שהמטפל יבקש עבור הטיפול סכום איתו הוא מרגיש שלם לגמרי. אם המטפל יבקש סכום נמוך ממה שהוא חושב שמגיע לו, בין אם בגלל שהמטפל לא מרגיש בטוח בעצמו ובטיפול שהוא נותן, בין אם המטופל לחץ לקבל הנחה, ובין אם מסיבות אחרות - משהו שם עלול להתחיל "לחרוק". כנ"ל אם המטפל דורש סכום גבוה יותר ממה שהוא חושב שמגיע לו. כסף הוא אכן נושא טעון אצל אנשים רבים, והדבר מתבטא בתשלום עבור טיפול אבל גם בהמון דברים אחרים. אני באמת יכול לספר לך הרבה על כך, אבל תחילה שלח המחאה בסך 150,000$ לחשבון הסודי שלי בשוויץ, ונמשיך משם...
 
למעלה