שאלה בנוגע למיקום ארגז חול לחתול

דגלמנגה

New member
למקרא ההודעה שכותרתה "אצלנו יש ארגז פתוח" - דגדג לי להגיב,

אבל זכרתי את הדוגמה שנהג אבי לתת במקרים כמו הצדקנות העקשת של אניאורחת. וזה הולך ככה: ברחוב עוברים סוס ועגלה (אני מדבר על תל אביב של שנות ה-50-60'). הסוס מרים את זנבו, מסיט אותו הצידה ומוריד לכביש "עוגה" מהבילה ומסריחה. עכשו קיץ, השמש קופחת, הכביש חם, וה"עוגה" מתכסה בשכבה קרושה, שבולמת את התפשטות הסירחון. אבל!!! אם תיגע בה, באצבע או במקל, תישבר השכבה הקרושה והסירחון ישוב ויתפשט לכל עבר. הימצאותה שם אינה אסטתית ומרמזת על דברים לא נעימים, אבל - אלא אם כן תטרח לאסוף אותה ולסלקה אל פח האשפה ותשטוף היטב את הכביש - מן הראוי שפשוט תתעלם ממנה. היא שם, היא נושאת את פוטנציאל הסירחון, אבל אינה מפיצה אותו לכל עבר.
אם יש עדיין מישהו, שסבור שיוכל לגרום לגברת להבין שהעולם הוא כדורי ולא שטוח - שייבושם לו. לגבי כל השאר, הייתי ממליץ: לא באצבע ולא במקל.
 

גורדיאן

New member


 
ממש לא

כללי הפורום ברורים.
אסור לפרסם שם עסק וכל דבר פרסומי.
אין לפגוע ולעלוב בבני אדם (שזה כלל טוב לחיים בכלל).
מעבר לזה כל דבר שקשור לנושא הפורום שייך לפורום.
הבעת דעות הן חלק מזה.
אין לי בעיה שאת ואחרים מביעים דעה המנוגדת לי. אני רק תוהה ל ה צריך לדחוף אותה לכל דבר גם אם הוא עוסק במשהו אחר.
אנחנו כנראה לא נסכים ואין לי בעיה עם זה בכלל.
הלכתי היום ברחובות והסתכלתי על החתולים. חלקם קטנים. ממש גורים וחלקם בוגרים. הם נראו לי מאושרים מאד. יש להם מרחבים, יש להם חברה, יש להם אוכל. למה לקחת גור מהרחוב ולצמצם אותו לדירת 4 חדרים בקומה 5? ועוד להעביר אותו ניתוח לעקר אותו סתם כך? לדעתי, חתולים מאושרים יותר ברחוב. זה שאנחנו מגדלים אותם בבית זה להנאתנו בלבד.
כשמישהו לוקח חתול לגידול בבית ומעקר ומסרס אותו - הוא לא עושה טובה לאף אחד. גם ככה בבית הוא לא יתרבה. הוא מעקר כי זה יותר נח לגדל בעל חיים מעוקר.
אז מי מתייחס לחתול כרכוש שאפשר להתעלל בו? אני או את?!
בשם ה"צער בעלי חיים" אנשים מרשים לעצמם לפגוע בבעלי החיים ובבני האדם.
אני לפחות שמה את הדברים על השולחן : אני מגדלת בעלי חיים לטובתי ןלהנאתי. אני שומרת עליהם ומשקיעה כספים ואהבה וזמן בגידול שלהם.
בניגוד לרכוש דומם אני מודעת לעובדה שאסור לי להשליך אותם כשהם ייתיישנו או שארצה לחדש.
אבל בעל החיים כן בבעלותי וכן זכותי להחליט עבור מי אני אשקיע.
אם פותח השרשור רצה חתול בריטי אז הוא יקח חתול בריטי. זה לא עניינך. החתולים שיש לידך ברחוב יכולים להמשיך להתקיים ברחוב. ובריטי זה לא רק צבע (ואישית לא מכירה באזור שלנו או במודעות לאימוץ גור דומה לבריטי. אבל שוב. גזע זה לא רק צבע).
תפתחו פורום שתקראו לו "כלבים וחתולים לא גזעיים" ושם תהיה האג'אנדה של מי שמתעניין רק בלא גזעיים
ומצידי שבמקביל יפתח פורום של כלבים וחתולים גזעיים שבו אנשים יוכלו בחופשיות לנהל דיאלוג על גזעי החיות בלי שיותקפו שוב ושוב.
 

Yukita

Active member
מנהל
כן, אנחנו כבר יודעים שאת מנותקת מהמציאות

ופשוט מסרבת לראות מה באמת קורה ברחוב. בשרשורים אחרים אפילו בדף הנוכחי אפשר לראות דברים שלא ממש עולים בקנה אחד עם האושר והשמחה שאת משקרת לעצמך לגבי קיומם ברחוב. כבר דשנו למה הרחוב אינו טבע לפי כל הגדרה אפשרית, ואיך המציאות לא תואמת את הרעיונות שלך לגבי התרבות או אי-התרבות בבתים.
&nbsp
את יכולה לחזור לשירשורים קודמים שבהם כל נקודה ונקודה שהעלית כבר נטחנה עד דק וכל דבר שניסית להציג כעובדה הופרך מן היסוד באמצעות משהו קטן שאת מתעלמת ממנו: עובדות קיימות בשטח. אם את רוצה לחיות בעולם דמיוני ולהמשיך לגרום נזקים, האחריות היא עלייך - אנו לא מחוייבים לתמוך בכך בשום צורה. גם פותח השירשור יכול לבדוק בעזרת חיפוש פשוט את כל המענים שניתנו לך, או סתם לפקוח את עיניו ולהסתכל מן החלון, לראות מה קורה בחוץ ומה המרחק בין מה שאת מדמיינת לבין המציאות.
&nbsp
באשר למיני פורומים שאת חושבת שצריכים להתקיים, כפי שהכינוי שלך מבטא, את אורחת כאן. איש אינו מחויב לבצע שום שינוי על פי דרישותייך, את נכנסת לפורום קיים עם תקנון, עם אג'נדה ועם ניהול. הודעות שלא מתאימות לכללי הפורום הזה (ולא מה שאת בוחרת להחליט שהם הכללים) תימחקנה. איש לא מחויב לתת לך הרגשה טובה בהתנהלות שאינה מתאימה לאג' נדה של הפורום, איש אינו מחויב לשנות דבר בפורום על פי דרישות שלך. את, כאורחת כאן, יכולה בהחלט ללכת ולהקים לעצמך מרחב וירטואלי אחר. בזאת הדיון הסתיים.
 
כוחניות, בריונות וסתימת פיות

אינם מתאימים לדיון בין בני אדם. גם לא כשמתחבאים מאחרי מקלדת.
ברור שיש חתולים שנפגעים ברחוב אבל הרב לא.
האיזון נישמר ואפילו לדעתי יש מעט מדי חתולים בחוץ.
זה שלא כל הגורים שורדים זה בסדר. כמו בכל קבוצת חיות דחיה בטבע.
לא אכפת לי אם את קוראת לרחובות טבע או לא. בשורה התחתונה : חתולים יכולים לחיות בחוץ ואפילו מעדיפים לחיות בחוץ (יש לי חברה שאימצה 4 חתולים בוגרים מכל מיני אנשים שמגדלים עשרות בבית שלהם. שתיים עיוורות ועוד שתיים. יש לה בית עם חצר. הם יוצאים לחצר וחוזרים. ואז חתול אחד נעלם. הוא חזר אחרי שבוע אבל לא רוצה לידון בהית. הוא יוצא מהחצר ומשוטט ברחובות. מגיע פעם ביום לאכול וזהו. בדרכו הלכה גם השניה. אז עכשיו יש לה את שתי העיוורות בבית שיוצאות גם לחצר ועוד שניים שבאים רק לאכול אבל הפכו לחתולי רחוב מהעדפה שלהם. וזה אחרי שכל חייהם חיו בתוך בית סגור. וכן. הם מעוקרים.
(והפורומים פתוחים לכולם. הנושא על הקיר. את רק מנהלת את הפורום.
אני אורחת רק בכינויי. נמצאת במערכת תפוז מעל 18 שנה ובכינוי אניאורחת 14 שנה).
ההתקפות הבוטות של אנשים שבשם האג'אנדה שלבם מרשים לעצמם - היא בלתי נסבלת. ואני אמשיך להביע את עמדותיי.
אם את רוצה למצוא חתולים ברחוב ולגדל אותך בביתך - זכותך. אני חושבת שלחתול טוב יותר ברחוב ואתם סתם מתערבים במה שהוא לא שלכם.
אני מגדלת חתול לאחר שהתלבטתי בכך רבות. אני שמיה שהחלטתי לגדל. אבל אני לא משקרת לעצמי : אני מגדלת חתול עבורי וגם הוא נהנה מזה (למרות שאחת ההנאות שלו זה לשבת על אדן החלון ולהתבונן בעולם. אני בטוחה שהוא היה שמח להיות חופשי).
 
למעלה