ררררומא עם ילדים

AlonPe

New member
ררררומא עם ילדים


נוסעים בשבוע הבא עם חמישה ילדים (לא כולם שלנו!
) בגילאים 10-18
אז קודם כל אשמח לעצות והמלצות באופן כללי.
ושאלות ספציפיות:
1. אנחנו נוחתים בבוקר. נהיה די מותשים, אבל בכלמקרה נקבל את החדרים רק אחה"צ. הייתי רוצה לפתוח ת'טיול בארוחה איטלקית טובה. נהיה באזור פיאצה נאבונה. אני יודע שכל האזור מלא מסעדות ובתי קפה, שהכי טוב לשוטט ולבחור, אבל בשביל הארוחה הראשונה הזו, אחרי הטיסה, הייתי רוצה "ללכת על בטוח", בלי להתברבר. אשמח לקבל המלצות על מסעדות באזור.
2. הזמנת כרטיסים. הצצתי באתר של הוותיקן, ראיתי שם את האפשרויות של ההזמנות (אגב, אתר מאוד לא ידידותי!) איך זה עובד? איך מקבלים את הכרטיסים שהוזמנו? וגם - אילו עוד כרטיסים אפשר ורצוי להזמין מראש?
תודה מראש.
 
אהובה עלי מאוד אבל הייתי לאחרונה ב-2010. קראתי דיווח חדש

יחסית מאוקטובר האחרון, בסיפור מסע של אנשים שאני מאוד אוהבת לקרוא. ואם הם אומרים שזו המסעדה האהובה עליהם ברומא, אני חייבת להסכים שכנראה עם השנים לא חל שינוי לרעה. אבל מה, להזמין מקום אפילו לצהריים, במיוחד אם מדובר בשבת ובראשון. אוסטריה דל פניו, Osteria del Pegno. גם הדירוג בפייסבוק עדכני ואני, עם הניסיון הישן שלי, מסכימה. לוקח קצת זמן וסבלנות למצוא, אבל זה קרוב לנבונה.
https://www.facebook.com/osteria.roma/?rf=129886913729355

בוותיקן הייתי פעם אחת לפני 11 שנה בסיור מודרך של חברה פרטית, כך שלא הזמנתי מראש דבר חוץ מהכרטיס לסיור. זה חובה? הצפיפות במקום מרקיעה שחקים לאחרונה ואני צופה שתהיה כזו גם בשבוע הבא. אפשר להסתפק במוזיאונים/אתרים אחרים? עד כמה הנוער רוצה את זה?
 

AlonPe

New member
It's never too late!


במקרה הכי "גרוע", זה היה משמש לפ'ם הבאה!

טסים הלילה.

תודה!
נשתמש.
 
למעלה