רפורמת מיסוי ירוק יוצאת לדרך !( התקציר מגלובס )

BGW

New member
טכניקום חבל על המאמץ שלך מדובר בפצוע קשה ,אין לו

שום קשר לשוק ההון
יושב בכל הפורמים כמה שנים ומחפש בהזיות קשות מפולות במדדים ובמניות
לא מסוגל היה לעשות טרייד אחד של לונג ולא של שורט
הוא פשוט אדום מתסוכל
הורחק משני פרומים בסקרים עקב התנהגות בזויה כלפיי החברים
&nbsp
 

dw2322

New member
זה אמור לסייע להגדלת השימוש בגז

לדחוף את חברת חשמל לעבור יותר מהר לשימוש בגז וכן את מפעילי האוטובוסים.
אממה? למפעילי האוטובוסים מתחילה לצוץ אלטרנטיבה נוספת וזה שימוש בחשמל.
כולם רוצים אוטובוסים חשמליים. זה להיט. אין זיהום. בכלל. אין רעש. בכלל. פנטסטי.
עיריית ת"א למשל עוזרת לדן לעבור את הרגולציה כדי ש 5 האוטובוסים החשמליים המושבתים של קו 4 יעלו לכביש. אני מבין שהבעיה היתה שזה חשמלי מיוחד, שעובד בעזרת קבל גדול, מה שאומר מתקן הטענה גדול במסוף, ובשביל זה צריך לקבל אישור מחברת חשמל, והם גררו רגליים. עכשיו אושר ולכן הפלא החדש אמור בקרוב להתחיל להסתובב באלנבי.
כך שלא טריביאלי יהיה לשכנע מפעיל צי אוטובוסים לבחור לקנות אוטובוסים המונעים דווקא בגז טבעי.
הבעיה הגדולה עם האוטובוסים החשמליים היא שהם יקרים רצח (והנוסע לא משלם יותר כסף בשביל לנסוע באוטובוס חשמלי). האוטובוס עם הקבל יותר זול כי לא צריך סוללת ענק. מכאן שבשלב הביניים (נגיד 5 השנים הקרובות) יש סיכוי לאוטובוסים מונעי גז אם הפרש המחיר בינם לבין החשמליים יהיה מספיק גדול.
בעתיד, כשעלות הרכבים החשמליים תרד? אין ספק בכלל לאן השוק ילך.
כולם רוצים חשמלי.
תחשוב על זה רחוב בעיר ו... שקט. אין רעש. אין זיהום. נפלא.


צי משאיות יש יותר סיכוי. גם ככה מתעלקים עליהם יותר ויותר (חיפה אוסרת כניסת משאיות ישנות אם לא תתקנה פילטרים)
 

טכניקום

New member
DW

לשימוש באנרגיה חשמלת יש יתרונות וחסרונות ( לשינוע כלי רכב )
היתרונות הם אוויר נקי לחלוטין ( אין פליטת גזים רעילים לסביבה )
וכפי שציינת שקט סיבבתי ובתוך חלל הרכב ,
בנוסף לעלות הגבוה של הרכב קיים בלאי של המצברים ,
" שיש להם אורך חיים כפונקצייה למספר ההטענות בחשמל "
והמרחק שיגמע הרכב בין הטענה להטענה
"אינו גדול יחסית למנועי דיזל או מנועים מופעלי גז ,
 

dw2322

New member
נכון

שאלתי על זה היום ומסתבר שזו הסיבה מדוע לא צפוי מעבר משמעותי בשנים הקרובות של משאיות מדיזל לחשמל.
ההסבר הוא שמנוע הדיזל פשוט אמין מאד מאד, כשאפשר לנסוע עליו מיליון ק"מ, בעוד סוללה ברכב חשמלי תספיק ל 100-150K ק"מ ואז תדרוש החלפה, וזה מייקר את העלות.
&nbsp
לאוטובוסים יתכן וכן יהיה לובי לקדם את המעבר לחשמלי, למרות העלות הגבוהה, אולם משאיות כנראה ימשיכו לנסוע על דיזל.
 

BGW

New member
דגנרט אם יש לך ביצים בא תרים עוד סקר אם רוצים אותך

כאן או שלא רוצים אותך כאן
ניראה מה יהיה התוצאה
גם בפעם הזאת אני מעריך שרוב החברים יעיפו אותך מכאן כמו שעשו לך בשני אתרים אחרים ובצדק
אתה פשוט לא מתאים למסגרת שכזו
&nbsp
הפחד אוכל אותך מסקרים ומהאמת עליך אוכל אותך
 

dw2322

New member
רשמתי לפני כמה ימים: המיזם מתקדם היטב ועומד בלו"ז

 

ANZ1

New member
יש הרבה יתרונות למעבר לחשמל

1. לישראל יש 2 משאבים עצומים בחינם - שמש ומדבר ענק, 70 אחוז ממדינת ישראל זה מדבר, אין שום בעיה ש80 אחוז מהחשמל בישראל יהיה נקי לגמרי,
גז עדיף על נפט או פחם, אבל הוא לא נקי, הוא מזהם.
2. במדינה צפופה מאד כמו ישראל, הזיהום הוא לא רק לא נעים,
אם יחשבו כמה עולה למערכת הבריאות כל הזיהום הזה, וכמה מיליוני ימי עבודה בשנה אובדים, יגלו שעדיף לעבור לחשמל.
עשרות אלפי אנשים בישראל חולים בסרטן ומחלות נשימה בגלל הזיהום בחיפה וגוש דן.
3. נכון זה יצריך הוצאת כסף מהכיס, אפשר לעודד מכוניות חשמליות פרטיות על ידי הורדת מיסים, כמו שעושים, זה לא עובד בחברות מסחריות כי הן לא משלמות מיסי רכבים, לכן צריך לעודד אותם בצורה אחרת, אבל זה יחזור למדינה כשפחות אנשים יהיו חולים, ויהיה הרבה פחות עובדן ימי עבודה.
 
כל "רפורמה" זה מסווה להעלאת מיסים...

הם חושבים שהעם אידיוט. הרי ה"רפורמה" מייקרת את החשמל למרות שהמעבר לגז אמור להוזיל אותו...כמו שרשות המים אמרה שהמערכת בעיריות של המים לא יעילה ונדרשת "רפורמה" ליעול המערכת וזה נגמר במחיר מים של פי 4 ...מכבסת המילים...תכל,ס זה לא משנה כלום כי ממילא חברת החשמל עוברת לגז בגלל איכות הסביבה ומחיר הגז. לכן זה עלה תאנה להעלאת מיסים.
 

טכניקום

New member
לירושלמי

כידוע נתח ניכבד מהכנסות המדינה מתקבל מהבלו על הדלקים ,
למעשה מחירם הסופי ללקוח של הבנזין \הסולר \והנפט מורכב ברובו ממיסים ,
השימוש בגז "כתחליף ילך וייגבר "וידחק את צריכת הדלקים הנוזליים ,
ולכן המדינה חייבת לייצור הכנסה תחליפית , ומדוע שנת 2028 ?
כנראה שעד לתאריך הנ"ל הטמעת יישום המעבר לגז ייגבר !
 

bogii

New member
פתי מאמין לכל דבר מי שהאמין שלהמיר את מנוע הבנזין בגז יהיה

משתלם נוכח לדעת עם הזמן שנערי האוצר דואגים
במרץ לכרסם בכדאיות והיום כמעט אין מי שממיר
פעם מחיר הסולר היה שליש ממחיר הבנזין
לאט לאט נערי האוצר דאגו להעלות את הסולר
למחיר שיא ומיסוי מטורף


ואם אתם חושבים שכל המספרים שהוצגו
נעשו על ידי גפני או מנדהו מחברי הכנסת
תשכחו מזה
רוב העבודה נעשית ע"י נערי האוצר ושלוחיהם


למי שלא יודע אין להכניס מכוניות ממונעות בגז
לחניונים תת קרקעיים שזה אומר תשכחו
מהחניה הפרטית שלכם בחניון שלכם ובחניונים הציבוריים

לי באופן אישי יש העדפה בשימוש בחשמל ולא בגז
שתשובה יחפש פציינטים אחרים
 

טכניקום

New member
bogii

!) המדינה לא מעונינת לשנע מכוניות פרטיות בגז בגלל הסיבה שנקבת !
2) משאיות מונעות בגז יצטרכו לחנות במקומות מיוחדים ומוגנים !
3) נכון !מחירו של הסולר עלה לרמת המחיר של הנזין והסיבות ?
עם ישראל החל להשתמש בצורה מוגברת
ברכבי שטח ומכוניות עם מנועי דיזל ,
והכנסות המדינה מבלו וממע"ם קטנו בטור הנדסי
דהיינו עקום הגרף ירד חדות
-בעלי משאיות \או מוניות מונעות בסלור \יכולים להתקזז בשומה השנתית
עם עלותו הגבוה של הסולר ( "לעמך " אין את הפרוילגייה הזאת )
4) תעיין בדרגת הזיהום של מנועי מכוניות
ותסיק שהזיהום של מנועי דיזל נימצאים ,
בשיא המזהמים !!
 
למעלה