backbencher
New member
אסביר לך מדוע אתה טועה.
הלקוחות הנאמנים אינם משלמים לריק.
כאשר רמת המחירים נמוכה מאד (וזה מה שמשלמים לקוחות "יציבים") - אין תמריץ לחפש אצל מישהו אחר הוזלה "זמנית" נמוכה בכמה שקלים. אתה פשוט חש כי אתה כבר מקבל תמורה נאה מאד לכספך.
אני משלם כ- 230 ש"ח לששה קוים, אשר אחד מהם הוא קו של 99 ש"ח (ואני מסכים למחיר של 99 ש"ח לאורך זמן בגין הקו האחד הזה, משום שבן המשפחה הספציפי לו שיך הקו "שורף" מעל 9000 דקות חודשיות ואת כל ה- 20GB החודשיים).
זה יוצא מתחת ל- 40 ש"ח לקו בממוצע משפחתי, ולא אתחיל לתור אחר משהו זול יותר במצב ענינים זה.
אני פשוט שבע רצון.
לפני מאי 2012 (מועד השקת פעילות גולן טלקום) - שלמתי פי חמישה בעד חמישית מהקף הצריכה המצרפי של המשפחה...
הלקוחות הנאמנים אינם משלמים לריק.
כאשר רמת המחירים נמוכה מאד (וזה מה שמשלמים לקוחות "יציבים") - אין תמריץ לחפש אצל מישהו אחר הוזלה "זמנית" נמוכה בכמה שקלים. אתה פשוט חש כי אתה כבר מקבל תמורה נאה מאד לכספך.
אני משלם כ- 230 ש"ח לששה קוים, אשר אחד מהם הוא קו של 99 ש"ח (ואני מסכים למחיר של 99 ש"ח לאורך זמן בגין הקו האחד הזה, משום שבן המשפחה הספציפי לו שיך הקו "שורף" מעל 9000 דקות חודשיות ואת כל ה- 20GB החודשיים).
זה יוצא מתחת ל- 40 ש"ח לקו בממוצע משפחתי, ולא אתחיל לתור אחר משהו זול יותר במצב ענינים זה.
אני פשוט שבע רצון.
לפני מאי 2012 (מועד השקת פעילות גולן טלקום) - שלמתי פי חמישה בעד חמישית מהקף הצריכה המצרפי של המשפחה...