רמי לוי שובר את השוק 3חודשים בשקל

backbencher

New member
אסביר לך מדוע אתה טועה.

הלקוחות הנאמנים אינם משלמים לריק.
כאשר רמת המחירים נמוכה מאד (וזה מה שמשלמים לקוחות "יציבים") - אין תמריץ לחפש אצל מישהו אחר הוזלה "זמנית" נמוכה בכמה שקלים. אתה פשוט חש כי אתה כבר מקבל תמורה נאה מאד לכספך.
אני משלם כ- 230 ש"ח לששה קוים, אשר אחד מהם הוא קו של 99 ש"ח (ואני מסכים למחיר של 99 ש"ח לאורך זמן בגין הקו האחד הזה, משום שבן המשפחה הספציפי לו שיך הקו "שורף" מעל 9000 דקות חודשיות ואת כל ה- 20GB החודשיים).
זה יוצא מתחת ל- 40 ש"ח לקו בממוצע משפחתי, ולא אתחיל לתור אחר משהו זול יותר במצב ענינים זה.
אני פשוט שבע רצון.
לפני מאי 2012 (מועד השקת פעילות גולן טלקום) - שלמתי פי חמישה בעד חמישית מהקף הצריכה המצרפי של המשפחה...
 

ז ק ו

New member
נכון. כבר אמרתי בפורום בעבר, שאם מחלקים 148 ל24 חודשים

עבור שני קוים זה זניח לחלוטין . אבל אם הספק היה מיקר את החבילה -ללקוח ותיק, ב3 שקלים לכל קו, ולא גובה הבור סים - כי למעשה יש לו סים פעיל, וממילא לא מחליפים אותו. התחושה הייתה יותר נעימה ומשדרת הוגנות. מה שאין כן במתנייד פנימה, שאין לו סים פעיל, שאז ניתן לטעון שצריך לקנות סים חדש ויש לו מחיר. אבל אז זה פועל גם על מתנייד חדש לגמרי שלא היה כבר ויצא. ואתה יודע מה? לקוח שעזב וחוזר יש סיכוי רב שיהפוך ללקוח יציב.
 

k-don

Well-known member
משרד התקשורת אוסר על הפליה בין מנויים בתוכניות המוצעות

 

ב נ י 2007

New member
לא יודע עם התכוונת אליי שנעלבתי על מה

יש לי או לך לחשוב שנעלבתי כיום מה שמדבר לי זה איכות השירות והמחיר..עובדה שבימים האחרונים גם עברתי לחברת השקעות מיטב דש במחירים אטרקטיבים לעומת חברת ההשקעות הקודמת שהייתי סוחר דרכה.מה שקובע כיום המחיר השירות ואיכות המוצר. בגולן איכות המוצר פגום ולא סתם נוטשים אותם מדי חודש בחודשו אלפי לקוחות.
 

backbencher

New member
זה שהחלפת חברת השקעות לא מטשטש את הרושם

שסוננת על ידי גולן טלקום ונעלבת. תחושת העלבון משודרת מכל מלה שאתה כותב.
 

k-don

Well-known member
מעבר מסלול עולה. לכן הפתרון הוא לעבור חברה ואם גולן שימור

יתקשרו אז לחזור לגולן בתנאי שהחזרה ללא סים נוסף (ומרוויחים חודש מתנה*
 

k-don

Well-known member
רק הוא לא מפרסם עד מתי המבצע, שזה לא עומד בתנאי החוק

 
למעלה