רכבת מהירה לפריפריית הדרום - 50 דקות מיותרות!

מצב
הנושא נעול.
הבושה והחרפה הן על כך שבקטע המרכזי ביותר ברשת המסילתית

אכן בושה וחרפה
אני יום יום נוסע מאשדוד לעבודה בתל אביב.
פשוט בושה וחרפה שרכבת לכיוון לוקחת 50 דקות !!! (לא כולל איחורים כן?)
כאשר באוטו כשאין פקקים (גם ברכבת אין פקקים) לוקח 30 דקות בודדות.
לא הכנסתי כאן אפילו את זמן ההגעה מהבית לרכבת שנמצאת בקצה העיר (כי לא נהיה חצופים נכון?)
ביזיון.
לאחרונה התחלתי לקחת את האוטובוס 280 לתל אביב והוא מגיע מהר יותר מהרכבת (פשוט בדיחה).
הבושה והחרפה הן על כך שבקטע המרכזי ביותר ברשת המסילתית
במדינה בשנת 2017 מסילה בודדת משמשת לקו רכבת מרכזי.
כל עוד לא יניחו את האצבע במפורש לכיוון הבעיה הקריטית הזו, לא יהיה פתרון.
על כך צריכה להיות המחאה הציבורית.
תכתבו לשר התחבורה אלפי מכתבים שדורשים להכפיל את המסילה הבודדת בצוואר הבקבוק ולאחר מכן בעיית משך הנסיעה בין אשדוד לתל אביב תיפתר מאליה.
היא לא תיפתר לפני כן.
 

אורי404

New member
מסילה בודדת למרחק קטן

הבושה והחרפה הן על כך שבקטע המרכזי ביותר ברשת המסילתית
במדינה בשנת 2017 מסילה בודדת משמשת לקו רכבת מרכזי.
כל עוד לא יניחו את האצבע במפורש לכיוון הבעיה הקריטית הזו, לא יהיה פתרון.
על כך צריכה להיות המחאה הציבורית.
תכתבו לשר התחבורה אלפי מכתבים שדורשים להכפיל את המסילה הבודדת בצוואר הבקבוק ולאחר מכן בעיית משך הנסיעה בין אשדוד לתל אביב תיפתר מאליה.
היא לא תיפתר לפני כן.
מסילה בודדת למרחק קטן
סדר גודל של כארבעה ק"מ מתל אביב ההגנה לתל אביב מרכז.
 
בוא לא ניתמם.

מסילה בודדת למרחק קטן
סדר גודל של כארבעה ק"מ מתל אביב ההגנה לתל אביב מרכז.
בוא לא ניתמם.
המסילה קצרצרה, אבל המשמעויות ההנדסיות והכלכליות אדירות. לא שזה גורע מהחשיבות של הפרויקט, כן? פשוט אי אפשר למזער את זה באמירה של "נו, סה"כ 4 קמ"
 

אורי404

New member
לא חצופים בכלל, לדעתי

אכן בושה וחרפה
אני יום יום נוסע מאשדוד לעבודה בתל אביב.
פשוט בושה וחרפה שרכבת לכיוון לוקחת 50 דקות !!! (לא כולל איחורים כן?)
כאשר באוטו כשאין פקקים (גם ברכבת אין פקקים) לוקח 30 דקות בודדות.
לא הכנסתי כאן אפילו את זמן ההגעה מהבית לרכבת שנמצאת בקצה העיר (כי לא נהיה חצופים נכון?)
ביזיון.
לאחרונה התחלתי לקחת את האוטובוס 280 לתל אביב והוא מגיע מהר יותר מהרכבת (פשוט בדיחה).
לא חצופים בכלל, לדעתי
הייתה תכנית לתחנת רכבת במתחם הסיטי. לא יודע באילו שלבים הייתה התכנית. לדעתי היה טוב מאוד לפתח את זה.
גם חבל לדעתי שאין שימוש בשלוחת הנמל. אפשרות להקמת תחנת רכבת באזור הצפוני של העיר.

מסכים איתך לחלוטין, שזמן הנסיעה ברכבת בלתי סביר. כפי שכתבו אחרים בשרשור כאן, לא מן הנמנע להוסיף מסילת רכבת לכ-4 ק"מ בין תל אביב ההגנה לתל אביב מרכז וכן לקדם את תכנית החשמול.
 

Bus Nerd

Active member
אתם צריכים לדרוש מסילה נוספת באיילון

רכבת מהירה לפריפריית הדרום - 50 דקות מיותרות!

https://www.facebook.com/pg/50minutesfaster
הנסיעה כיום מאשדוד - העיר החמישית בגדלה בישראל לת"א מרכז היא 50 דקות ויותר,
הסיבה לכך - התחנות שבדרך:
1. יבנה
2. ראשל"צ משה דיין
.3 בת ים - קוממיות
.4 בת ים - יוספטל
5. חולון וולפסון
66. צומת חולון
מה שעולה לנו 25 דקות מבוזבזות לכיוון. 50 דקות ליום. בכל יום. 3 מיליון נסיעות בשנה.
רק תחשבו איך ניתן לנצל את 500 הדקות ביום האלו אחרת. אני ,באופן אישי, שמגיעה בקושי לספר סיפור לילה טוב לילדים הקטנים שלי אשמח להגיע לארוחת הערב ולמקלחות.
אתם אולי הייתם יכולים לעשות אותו הדבר, או סתם לשבת עם בירה בים ולראות את השקיעה. במקום זה אנחנו רואים את השקיעה מהרכבת.
אנחנו פועלים לקידום רכבת מהירה לתל אביב, שתאסוף מיישובי הדרום – נתיבות, אופקים, שדרות, אשקלון, אשדוד ותיסע ישירות דרך החוף לתל אביב, כפי שכבר נעשה בערים כמו חיפה ובאר שבע, ומתוכנן להתבצע בירושלים.
אנחנו צריכים אותה פעם בשעה ובשעות הבוקר והערב העמוסות פעמיים בשעה, רכבות ללא עצירות ביניים כלל.
אנחנו צריכים אותך!
אם גם לכם חשובות 50 הדקות האלו, הצטרפו לדף, שתפו או צרו קשר ב - [email protected]
צאלה
אתם צריכים לדרוש מסילה נוספת באיילון
בלי מסילה נוספת באיילון אי אפשר לתת את מה שאתם מבקשים. אתם חייבים לשלוח מכתבים לשר התחבורה, שר האוצר, וראשי הערים שלכם.

בלי מסילה נוספת לא יוכלו לתת לכם רכבת מהירה.
 

Yarenn

New member
אין משמעוּת לגוֹדל הרשוּיוֹת המוּנציפיליוֹת

רכבת מהירה לפריפריית הדרום - 50 דקות מיותרות!

https://www.facebook.com/pg/50minutesfaster
הנסיעה כיום מאשדוד - העיר החמישית בגדלה בישראל לת"א מרכז היא 50 דקות ויותר,
הסיבה לכך - התחנות שבדרך:
1. יבנה
2. ראשל"צ משה דיין
.3 בת ים - קוממיות
.4 בת ים - יוספטל
5. חולון וולפסון
66. צומת חולון
מה שעולה לנו 25 דקות מבוזבזות לכיוון. 50 דקות ליום. בכל יום. 3 מיליון נסיעות בשנה.
רק תחשבו איך ניתן לנצל את 500 הדקות ביום האלו אחרת. אני ,באופן אישי, שמגיעה בקושי לספר סיפור לילה טוב לילדים הקטנים שלי אשמח להגיע לארוחת הערב ולמקלחות.
אתם אולי הייתם יכולים לעשות אותו הדבר, או סתם לשבת עם בירה בים ולראות את השקיעה. במקום זה אנחנו רואים את השקיעה מהרכבת.
אנחנו פועלים לקידום רכבת מהירה לתל אביב, שתאסוף מיישובי הדרום – נתיבות, אופקים, שדרות, אשקלון, אשדוד ותיסע ישירות דרך החוף לתל אביב, כפי שכבר נעשה בערים כמו חיפה ובאר שבע, ומתוכנן להתבצע בירושלים.
אנחנו צריכים אותה פעם בשעה ובשעות הבוקר והערב העמוסות פעמיים בשעה, רכבות ללא עצירות ביניים כלל.
אנחנו צריכים אותך!
אם גם לכם חשובות 50 הדקות האלו, הצטרפו לדף, שתפו או צרו קשר ב - [email protected]
צאלה
אין משמעוּת לגוֹדל הרשוּיוֹת המוּנציפיליוֹת
אם יאחדוּ מחר את תל אביב יפוֹ עם בת ים זה פתאוֹם ישנה את הפוֹסט הזה? אם יכניסוּ את חוֹלוֹן וראשוֹן לציוֹן? אם יאחדוּ את כל גוּש דן? אם יאחדוּ את כל מטרוֹפוֹלין תל אביב כוֹלל אשדוֹד?
 

tenen

New member
זה יכול לכתוב רק מי שלא מבין איך עובדים פוליטיקאים בערים

אין משמעוּת לגוֹדל הרשוּיוֹת המוּנציפיליוֹת
אם יאחדוּ מחר את תל אביב יפוֹ עם בת ים זה פתאוֹם ישנה את הפוֹסט הזה? אם יכניסוּ את חוֹלוֹן וראשוֹן לציוֹן? אם יאחדוּ את כל גוּש דן? אם יאחדוּ את כל מטרוֹפוֹלין תל אביב כוֹלל אשדוֹד?
זה יכול לכתוב רק מי שלא מבין איך עובדים פוליטיקאים בערים
פוליטקאים בעיר עובדים עבור העיר עליה הם ממונים באמצעות התקציב העירוני.
ת"א והרצליה הן ערים עשירות בזכות אזורי התעשיה ובת ים וחולון ערים עניות (ארנונה למגורים היא הפסדית)
&nbsp
אם תחבר את תל אביב עם בת ים פתאום יהיה כסף להפוך את בת ים למשהו אחר לחלוטין מבחינת נגישות.
מס השבח שיתקבל מזה שבת ים תהפוך לשכונה גדולה או שתיים בת"א יוכל לכסות בלי בעיה פתרונות תחבורה מתקדמים יותר.
&nbsp
יותר מזה, מבחינה ניהולית ת"א נשלטת ביד רמה ע"י חולדאי שמאוד ישמח לספח עוד שטח ות"א שגם היום יעילה בהרבה מבת ים תוכל להתייעל עוד יותר משום שאדם אחר מוביל הכל בלי שיש לו מתחרה אמיתי עם אינטרסים להבדיל את מה שהיום נקרא בת ים משאר גוש דן.
&nbsp
תיקח את יפו לדוגמא, יפו בלי שליטה מלאה של ת"א הייתה מתפרקת לגמרי, אין לה מספיק שטחי תעסוקה כדי להתקיים עצמאית, ובזכות זה שהפכה לחלק מת"א היא פורחת פי כמה מאשר בת ים.
&nbsp
הרצליה היא עיר שיש לה כסף, לא כמו ת"א אבל בהחלט יש כסף.
אם תספח אותה לת"א אתה תראה שתוך כמה שנים יוסיפו מסלול אחד לפחות אם לא שניים לכביש החוף למקטע שבין הרצליה לת"א ויעלימו את הפקקים.
הרי כאשר יש את אותו ראש עיר חיבור קצה אחד של העיר לקצה השני נשמע כמו משהו שבסמכותו המלאה לעשות וזה יעשה משום שיהיה את הכסף ואף ראש עיר לא רוצה שמקצה אחד של העיר לקצה השני יהיה פקק אחד גדול.
&nbsp
כמו כן חולדאי מאמין גדול בתחבורה ציבורית ושבילי אופניים, ע"י סיפוח של ערים לת"א אתה תראה שהתל אופן הופך לפרוייקט גדול ויעיל פי כמה עם עליה בשטחים בינהם אפשר לנסוע באופניים המושכרות.
 

Yarenn

New member
מה שאמרתי זה

זה יכול לכתוב רק מי שלא מבין איך עובדים פוליטיקאים בערים
פוליטקאים בעיר עובדים עבור העיר עליה הם ממונים באמצעות התקציב העירוני.
ת"א והרצליה הן ערים עשירות בזכות אזורי התעשיה ובת ים וחולון ערים עניות (ארנונה למגורים היא הפסדית)
&nbsp
אם תחבר את תל אביב עם בת ים פתאום יהיה כסף להפוך את בת ים למשהו אחר לחלוטין מבחינת נגישות.
מס השבח שיתקבל מזה שבת ים תהפוך לשכונה גדולה או שתיים בת"א יוכל לכסות בלי בעיה פתרונות תחבורה מתקדמים יותר.
&nbsp
יותר מזה, מבחינה ניהולית ת"א נשלטת ביד רמה ע"י חולדאי שמאוד ישמח לספח עוד שטח ות"א שגם היום יעילה בהרבה מבת ים תוכל להתייעל עוד יותר משום שאדם אחר מוביל הכל בלי שיש לו מתחרה אמיתי עם אינטרסים להבדיל את מה שהיום נקרא בת ים משאר גוש דן.
&nbsp
תיקח את יפו לדוגמא, יפו בלי שליטה מלאה של ת"א הייתה מתפרקת לגמרי, אין לה מספיק שטחי תעסוקה כדי להתקיים עצמאית, ובזכות זה שהפכה לחלק מת"א היא פורחת פי כמה מאשר בת ים.
&nbsp
הרצליה היא עיר שיש לה כסף, לא כמו ת"א אבל בהחלט יש כסף.
אם תספח אותה לת"א אתה תראה שתוך כמה שנים יוסיפו מסלול אחד לפחות אם לא שניים לכביש החוף למקטע שבין הרצליה לת"א ויעלימו את הפקקים.
הרי כאשר יש את אותו ראש עיר חיבור קצה אחד של העיר לקצה השני נשמע כמו משהו שבסמכותו המלאה לעשות וזה יעשה משום שיהיה את הכסף ואף ראש עיר לא רוצה שמקצה אחד של העיר לקצה השני יהיה פקק אחד גדול.
&nbsp
כמו כן חולדאי מאמין גדול בתחבורה ציבורית ושבילי אופניים, ע"י סיפוח של ערים לת"א אתה תראה שהתל אופן הופך לפרוייקט גדול ויעיל פי כמה עם עליה בשטחים בינהם אפשר לנסוע באופניים המושכרות.
מה שאמרתי זה
שלא אמוּרה להיוֹת חשיבוּת לגבוּלוֹת המוּניציפליים. מה זה משנה איזה גוֹדל הרשוּת המקוֹמית אשדוֹד לצוֹרך ענייני קווי רכבת.
 

ערןל1

Active member
אז תסתכל כמה תושבים התחנה משרתת.

מה שאמרתי זה
שלא אמוּרה להיוֹת חשיבוּת לגבוּלוֹת המוּניציפליים. מה זה משנה איזה גוֹדל הרשוּת המקוֹמית אשדוֹד לצוֹרך ענייני קווי רכבת.
אז תסתכל כמה תושבים התחנה משרתת.
ועדיין לא הבנתי למה התחנות שבדרך צריכות 4 רכבות בשעה.
 

YuMi2017

Member
הן לא צריכות

אז תסתכל כמה תושבים התחנה משרתת.
ועדיין לא הבנתי למה התחנות שבדרך צריכות 4 רכבות בשעה.
הן לא צריכות
זה פשוט "נוח" לרכבת ישראל...
זה מאוד לא נוח למאות אלפי הנוסעים מתחנות אשקלון-אשדוד-ראשל"צ
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה