רכבת לא עצרה בתחנה

מצב
הנושא נעול.
אם כתבת על מקרה שקרה ולא שאלה תיאורטית, למה אתה כותב

רכבת לא עצרה בתחנה
בשעת בוקר מוקדמת רכבת לא עצרה בתחנה. נניח שזו עובדה.
הנהלת הרכבת טענה שהרכבת כן עצרה.
לאחר בקשה ,הנהלת הרכבת שלחה דו"ח "אלקטרוני" של זמני כניסה ויציאה של רכבת ספציפית זו מכל תחנה. לפי הדו"ח הרכבת שהתה בתחנה המדוברת- דקה וחצי. זה המון זמן. כיצד זה יתכן? יש למישהו רעיון או מידע?
כיצד, היכן ואיך נרשמת הכניסה והיציאה...? בתחנה עצמה? ברכבת ?
נתון מעניין... לאחר שהרכבת לא עצרה בתחנה אלה רק האיטה...היא המשיכה בתנועה איטית לאורך זמן...
רעיונות ?
אם כתבת על מקרה שקרה ולא שאלה תיאורטית, למה אתה כותב
בכלליות ולא מפרט באיזו תחנה לא עצרה איזו רכבת ומתי?
 

mikig10

New member
פרטים נוספים

רכבת לא עצרה בתחנה
בשעת בוקר מוקדמת רכבת לא עצרה בתחנה. נניח שזו עובדה.
הנהלת הרכבת טענה שהרכבת כן עצרה.
לאחר בקשה ,הנהלת הרכבת שלחה דו"ח "אלקטרוני" של זמני כניסה ויציאה של רכבת ספציפית זו מכל תחנה. לפי הדו"ח הרכבת שהתה בתחנה המדוברת- דקה וחצי. זה המון זמן. כיצד זה יתכן? יש למישהו רעיון או מידע?
כיצד, היכן ואיך נרשמת הכניסה והיציאה...? בתחנה עצמה? ברכבת ?
נתון מעניין... לאחר שהרכבת לא עצרה בתחנה אלה רק האיטה...היא המשיכה בתנועה איטית לאורך זמן...
רעיונות ?
פרטים נוספים
תודה ל- sweetums שמספר/ת על מקרה נוסף. זו טעות אנוש .... שנהג טועה/מתבלבל.... ונסלח אם מתנצלים... ולא קרה אסון
למי שביקשו פרטים ..... המקרה ארע באחד מימי ראשון בחורף 2017.
רכבת מעכו לתל אביב ההגנה.
גם כיום בלו"ז הרכבת.... רכבות הלילה מעכו לנתב"ג ב0:21 2:21 3:21 לא עוצרות בתחנת ההגנה. הרכבת של 4:05 זו רכבת הלילה/בוקר הראשונה שעוצרת בהגנה. באותו בוקר ספציפי.(מה זה משנה התאריך...) הרכבת לא עצרה. הכרוז היה מבולבל.... הרכבת האטה ולא עצרה והמשיכה לנתב"ג. היינו שלושה ונאלצנו לקחת מונית חזרה לתל אביב ההגנה. (אין רכבת זמינה מיידית בשעת ההגעה)
דו"ח אלקטרוני של הרכבת מראה הפרש של דקה וחצי מזמן כניסה לתחנה לזמן יציאה מתחנת ההגנה. אם עמוד האיתות נמצא בתחנה עצמה... אזי זה לא יתכן. אך אם עמוד האיתות נמצא במרחק של מאות מטרים אחרי התחנה אז כן.... זה יתכן. האם מישהו יודע אם יש דו"ח מיקום ג'י פי אס ? מצלמות ברציף שיכולות להעיד אם עצרה או לא ?..
 

25306yosef

New member
למיטב ידיעתי, תחנת ההגנה ותחנת ת"א דרום הם למעשה תחנה אחת

פרטים נוספים
תודה ל- sweetums שמספר/ת על מקרה נוסף. זו טעות אנוש .... שנהג טועה/מתבלבל.... ונסלח אם מתנצלים... ולא קרה אסון
למי שביקשו פרטים ..... המקרה ארע באחד מימי ראשון בחורף 2017.
רכבת מעכו לתל אביב ההגנה.
גם כיום בלו"ז הרכבת.... רכבות הלילה מעכו לנתב"ג ב0:21 2:21 3:21 לא עוצרות בתחנת ההגנה. הרכבת של 4:05 זו רכבת הלילה/בוקר הראשונה שעוצרת בהגנה. באותו בוקר ספציפי.(מה זה משנה התאריך...) הרכבת לא עצרה. הכרוז היה מבולבל.... הרכבת האטה ולא עצרה והמשיכה לנתב"ג. היינו שלושה ונאלצנו לקחת מונית חזרה לתל אביב ההגנה. (אין רכבת זמינה מיידית בשעת ההגעה)
דו"ח אלקטרוני של הרכבת מראה הפרש של דקה וחצי מזמן כניסה לתחנה לזמן יציאה מתחנת ההגנה. אם עמוד האיתות נמצא בתחנה עצמה... אזי זה לא יתכן. אך אם עמוד האיתות נמצא במרחק של מאות מטרים אחרי התחנה אז כן.... זה יתכן. האם מישהו יודע אם יש דו"ח מיקום ג'י פי אס ? מצלמות ברציף שיכולות להעיד אם עצרה או לא ?..
למיטב ידיעתי, תחנת ההגנה ותחנת ת"א דרום הם למעשה תחנה אחת
הכוונה לתחנה תפעולית אחת. ולכן סביר להניח שזמן הכניסה לתחנת ההגנה בדו"ח של הרכבת הוא הזמן שבו הרכבת חלפה על פני סימנור הכניסה בכניסה לתחנת ההגנה מצפון, ואילו זמן היציאה הוא למעשה הזמן שבו הרכבת יצאה מתחנת ת"א דרום ולמעשה חלפה על פני סימנור ההתנעה הנמצא מדרום לתחנת ת"א דרום וכמה קילומטרים מדרום לתחנת ההגנה.

ולכן גם סביר להניח שזמן הנסיעה מסימנור הכניסה לתחנת ההגנה ועד לסימנור ההתנעה שנמצא מדרום לתחנת ת"א דרום הוא הזמן כפי שציינת (90 שניות).

במקרה שכזה על מנת לבדוק האם נתוני הרכבת נכונים, יש לאסוף מהרכבת דוחות אלקטרוניים של הרכבת ולבדוק על פי הדוחות כמה זמן לוקח לרכבות להתעקב בתחנת ההגנה ולהשוות עם הנתונים לגבי רכבת ספציפית זו.

את המרחק בין הסימנורים ניתן להעריך על פי תצלומי אויר.
 

mikig10

New member
תודה יוסף.... זה מידע מעניין

למיטב ידיעתי, תחנת ההגנה ותחנת ת"א דרום הם למעשה תחנה אחת
הכוונה לתחנה תפעולית אחת. ולכן סביר להניח שזמן הכניסה לתחנת ההגנה בדו"ח של הרכבת הוא הזמן שבו הרכבת חלפה על פני סימנור הכניסה בכניסה לתחנת ההגנה מצפון, ואילו זמן היציאה הוא למעשה הזמן שבו הרכבת יצאה מתחנת ת"א דרום ולמעשה חלפה על פני סימנור ההתנעה הנמצא מדרום לתחנת ת"א דרום וכמה קילומטרים מדרום לתחנת ההגנה.

ולכן גם סביר להניח שזמן הנסיעה מסימנור הכניסה לתחנת ההגנה ועד לסימנור ההתנעה שנמצא מדרום לתחנת ת"א דרום הוא הזמן כפי שציינת (90 שניות).

במקרה שכזה על מנת לבדוק האם נתוני הרכבת נכונים, יש לאסוף מהרכבת דוחות אלקטרוניים של הרכבת ולבדוק על פי הדוחות כמה זמן לוקח לרכבות להתעקב בתחנת ההגנה ולהשוות עם הנתונים לגבי רכבת ספציפית זו.

את המרחק בין הסימנורים ניתן להעריך על פי תצלומי אויר.
תודה יוסף.... זה מידע מעניין
מכאן אפשר להתקדם.
&nbsp
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה