רוצה לראות את יוסטון מול גולדן ולא יכול

Cade Foster

New member
שיחקתי קצת עם הTM ויצא לי טרייד ברוקלין-בוסטון


http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8vpjuqg

intro: במרכז הטרייד עומדים 2.5 שחקנים - גורדון הייוורד, ג'וליוס רנדל ודניאל ת'ייס. כל השאר הם לשם איזון משכורות ולא אמורים לשנות למי מהצדדים.

הצד של ניו אורלינס: הפליקנס במצב בעייתי. הם פתחו עונה עם 7-7 שזה לא קטסטרופה, אבל הם מדורגים במקום ה11 עם אותו מאזן כמו יוטה ויוסטון, שבוודאות יסיימו עם מאזן טוב יותר. צמרת המערב נראית חזקה מאוד וכוללת את דנבר והקליפרס שנראות טוב מהצפוי. בקיצור, יהיה לפליקנס קשה מאוד לעשות פלייאוף השנה, ועונה בלי פלייאוף ככל הנראה משמעותה לאבד את דייויס.
מה שהטרייד הזה עושה הוא בעצם מגדיל את הVariance. יש סיכוי טוב שזה יוביל אותם ללוטרי עם חוזה בלתי סחיר של הייוורד שלא יצדיק את ההימור, אבל אם הוא חוזר לעצמו זה טרייד שמשפר אותם בכמה וכמה רמות. הייוורד בלי החלודה הוא בפער השחקן הכי טוב בטרייד, ומגיע בדיוק לעמדה שהיא כבר שנים עקב האכילס של הקבוצה. ועל הדרך הם נפטרים מהחוזים המעצבנים של היל וג'ונסון, אפילו שהם רק לעונה הקרובה.

הצד של בוסטון: גם בוסטון לא פתחה את העונה בהתאם לציפיות, אבל לה יש הרבה יותר מרחב תמרון. הבעיה העיקרית שלה היא שהחוזה של הייוורד עלול להיות לא סחיר אם הוא לא יחזור לעצמו, ובינתיים נראה שהנוכחות שלו די מזיקה לג'ייסון טייטום שנראה בכמה רמות פחות טוב מאשר בעונת הרוקי. עמדות הכנפיים עמוסות מאוד, מה שאי אפשר לומר על הפרונטקורט שלהם שמאחורי ביינס מלא בשחקנים צעירים שלא מקבלים יותר מידי דקות, כצפוי. בכלל - בוסטון מתקשה מאוד להשיג נקודות בצבע העונה. רנדל פותר להם את הבעייה הזאת, הוא יכול להתאים ליד הורפורד (יש ביג מן שלא יכול להתאים ליד הורפורד?) וגם ליד מוריס בעמדת הסנטר, גם כשחקן חמישייה וגם כשחקן ספסל. החוזה של קראב יורד מהספרים בקיץ, מה שמשחרר לבוסטון את הפקק ומאפשר לה קצת אוויר לקראת החוזים החדשים של קיירי ורוזייר בקיץ הקרוב ובראון בקיץ שאחריו. החיסכון התקציבי מהטרייד הזה הוא עצום - גם מקבלים חוזה מציאה של רנדל (סביר שגם הוא יירד מהספרים בקיץ כי יש לו אופצית שחקן) וגם נפטרים מחוזה המקסימום של הייוורד.

הצד של ברוקלין: הפציעה של לאברט די סותמת את הגולל על התקוות שלהם להיכנס לואקום של המקום האחרון שמוביל לפלייאוף במזרח. הם בסך הכל מחליפים את החוזה ההזוי של קראב שלא תורם להם שום דבר גם ככה (אפילו את השלשות הוא לא קולע העונה בינתיים, והוא עומד על PER 2.2) בשלושה חוזים קצרים אחרים, כשהאטרקטיבי מביניהם הוא דניאל ת'ייס שיושב עדיין על חוזה רוקי ויכול להיות הרווח שלהם מהטרייד הזה.

דעות?
 
למעלה