רוצה לעשות שינוי קריירה ואשתי מתנגדת

עוד לא עשית שום שינוי קריירה, בינתיים אתה רק רוצה ללמוד

בינתיים אתה רוצה להקטין את היקף המשרה כדי לעשות תואר. לגיטימי. לפי דעתי טעית באופן הצגת הבעייה. לא יודע איך העניינים התגלגלו אצלכם אבל אולי זה עדיין הפיך. תגיד לה שבינתיים אתה רק רוצה לעשות את התואר. אתה אפילו לא עוזב את המשרה שלך. אם וכאשר תהיה לך הצעת עבודה בתחום החדש, תשבו ביחד ותחליטו.
 

dayoogla

New member


אהבתי. הלוואי היה עד כדי כך פשוט.
 

Cherry Bloom

New member
בלי קשר ללימודים, לא רואה למה אתם משמרים נישואים כל כך מתים

מזונות לא תצטרך לשלם, הילדים בגיל הזה יתמודדו יופי עם הפרידה. מה יוצא לך מזה שאתה נשאר נשוי בתנאים שאתה מתאר? פעם היה לכם טוב, סבבה, אבל זה היה אז. מאז הדברים בינכם השתנו. תקבל החלטות לפי המצב היום, לא לפי מה שהיה אז.
 
אם תוותר על התואר לטובת הנישואין, גם הנישואין יתפרקו בוודאות

כי אתה תאשים אותה לנצח על כך שמנעה ממך להגשים את החלום. איתה או בלעדיה, אם לא תעשה את התואר, תעביר את שארית חייך בתחושת פספוס וחרטה.

אי לכך אני חושבת שכן כדאי לך להתקדם עם התואר כי נשמע שזה משהו מאד חשוב לך ולא גחמה. לאור הגיל, יש לך חלון הזדמנויות מאד צר לעשות את המהלך.

במקביל, כדאי שתלכו לטיפול זוגי.
 

skickers

New member
אם הייתה לכם זוגיות בריאה, אולי היה כדאי להילחם עליה ולעשות

ויתורים. בזוגיות שאתה מתאר, מה כבר אכפת לך מה היא חושבת? תעשה מה שטוב לך.
 

שירה190

New member
לך ללמוד

כי אחרת זה יציק לך ואתה תתחשבן עם אשתך עד סוף כל הימים. אלא אם כן אתה יכול לדחות את הלימודים לשנה הבאה, ובשנה הנוכחית ללכת לטיפול ולברר אם אכן אתה רוצה להתעסק בתחום של יעוץ גנטי ומה אתה באמת מחפש.

אגב, בבדיקה לא מחייבת שערכתי בין ילדים להורים גרושים, מצאתי שככל שהילדים היו גדולים יותר כשהוריהם התגרשו, ככה היה להם קשה יותר לקבל את הגירושים. הם נטו לאבד אמון בהוריהם, בזוגיות ובקשרים בין אנשים, והרגישו שהוריהם רימו אותם שנים רבות. זאת לעומת ילדים שגדלו במשפחה עם הורים גרושים וזה היה סגנון החיים המוכר להם.
 

מאלף שבלולים

Well-known member
אישתך לא חלק מהנושא

אני רואה את זה מאוד פשוט, אתה רוצה ויכול ללמוד? עשית חלק אחד וסיימת בהצטיינות? תרד ההכנסה?
מה רע בזה שתהיה שלם עם עצמך?
לזוגתך זה לא מתאים? שתמצא לה גבר כן מתאים.

לא תלך ללמוד את שחפצה נפשך, תשלם על זה מחיר בהמשך.
אין כמו להגשים חלומות, ביחוד שהם כאן מונחים לפניך.
הצלחה רבה.
 
לא נשמע שכסף זה מה שמניע אותו

כל מהלך שהוא עושה, רק מוריד לו את ההכנסה. אנשים כבר עזבו קריירות מבטיחות לטובת חלום. שמעתי על כאלה שעזבו הכל והתחילו לגדל סוסים, פתחו יקב, נעשו אומנים, נעשו מטפלים ברפואה אלטרנטיבית. כל אחד והחלום שלו.
 
עדיין כדאי שהוא יברר מראש

מה הסיכוי שהוא ממש יעסוק בזה. זה תואר מקצועי והוא עושה אותו במטרה לעסוק במקצוע. אם זה לא ריאלי אולי הוא ימצא חלום אחר שמושך אותו לא פחות אבל כן ריאלי.
 

Brave Spirit

New member
מזכיר קצת סיטואציה בה אנחנו היינו לאחרונה

רציתי לצאת לרילוקיישן לארה"ב ואשתי התנגדה כי זאת הייתה טרחה גדולה מדי עבורה. הפרטים פה בפורום, תוכל לחפש לאחור. הודעתי לה שהחלטתי לנסוע חרף התנגדותה מכיוון שמדובר בהזדמנות יוצאת דופן, שלא מסרבים. לאור זאת כל האפשרויות פתוחות בפניה. היא יכולה להצטרף, היא יכולה להישאר כאן, היא יכולה להצטרף בחלק מן הזמן, וגם, אם כך תחליט, היא יכולה ליזום גירושין. בהתחלה זה לא התקבל טוב אבל עם הזמן היא ירדה מהעץ, החליטה שניסע כולנו, ועכשיו היא כבר לגמרי בעניין. המהפך הושלם והיא נוסעת (לבד) בנובמבר לראות בתים ובתי ספר, עושה תכניות נסיעה, מחפשת שוכרים לבית שלנו פה וכיו"ב.

לא בטוח שגם אצלכם זה ככה אבל לפעמים כשאנשים ניצבים מול מצב מוגמר, אזי נוהגים אחרת מאשר אם שואלים לדעתם.

רק מפני שיש לי קשר מסויים לתחום שאתה רוצה ללמוד ולעסוק בו, אני ממליץ לך מאד אם עדיין לא עשית זאת, לבחון לעומק את אפשרויות התעסוקה והשכר ולהחליט אם המצב בשטח מקובל עליך ואתה רוצה להמשיך בתכניות. כי המצב לא מי יודע מה.
 
למעלה