רוצה לעדכן על שיפור בתת"כ

כשהגעתי לפורום הזה הייתי גורת תת"כ, חולה *רק* שנה וחצי. וזוכרת שמה שחיפשתי בו בעיקר היו סיפורי החלמה. בהמשך למדתי שהחלמה במחלה הזו היא לא היעד אלא הבראה.
חבל לי שהפורום היה לא פעיל בשנים האחרונות כך שלא תיעדתי פה את השלבים בשיפור.
אבל לספר שלפני כחודש בערך - חזרתי לישון! אחרי עשר שנים.

זו עדיין לא שינה נורמלית, שקמים ממנה עם בטרייה יותר מלאה מזו של יום קודם. אבל זה הדבר הכי דומה לשינה נורמלית שחוויתי מאז שחליתי. ובלי כדור שינה. שלפני כן בכלל לא עבד עלי גם במינונים הכי גבוהים.

זה שם אותי במקום אחר לגמרי. אני עוד לא בריאה ולא חזרתי לגמרי לתוך המוח שלי או הגוף, אבל זה מרגיש שאני עצמי מסתובבת איפשהו באזור שלהם, במסדרון ככה. אם הדימוי הזה מובן.

זו הרגשה מדהימה לגמרי, וכמובן עם החשש שזה יעלם. כאילו כל יום אני מוסיפה עוד כמות קטנה של אנרגיה למאגר שנמצא באוברדרפט מטורף. אז עוד לא הגעתי למאזן מיושר. אבל הנפילה למטה, מפעולות יומיומיות שאני עושה, הוא פחות חמור.

וכמו סיפורי ההחלמה שמצאתי בפורום כשהתחלתי בו, גם לזה אין איזה הסבר שיוכל להיות המלצה למישהו אחר. אני מניחה שזה כן קשור לכל הדברים ששיניתי ועשיתי מאז שהפורום הזה לימד אותי מה עושים בשביל שיפור. אבל אין משהו שאני יכולה לקשור אותו לטוויסט המדהים ולא צפוי הזה בעלילה.

לא יודעת בדיוק מה המסר שאני מנסה להעביר, שקורים נסים? שרב הנסתר על הנגלה במחלה הזו?
כנראה שיתכנו שינויים גדולים באופן מפתיע ועל פני שנים ארוכות.

לבשורות טובות לכולם וכולן
ויו
 
המשך הדיווח על שיפור:
עבר לי ה-POTS לא יודעת להגיד אם לגמרי, אבל היכולת לעמוד חזרה וגם הסיבולת לשינוי טמפרטורה בהקשר של מקלחת. יכולה להתרחץ ולשטוף כלים, לפעמים שניהם באותו יום. זה מטורף. משהו שהיה מחוץ להישג ידי עשור.
לא יודעת להצביע מתי בדיוק אבל נראה לי ששבועיים לפחות. אז חזרתי לישון בספטמבר ובערך תוך חודש או פחות עבר הפוטס. מעניין אם ברפואה יודעים על קשר בין הדברים.

היום הסתכלתי במראה וראיתי בעינים שלי את עצמי. זה גם כן מטורף, קרה אולי עוד פעמיים בעשר שנות המחלה.
מצליחה הרבה יותר לחשוב.
מצליחה לנקות את הבית.
שניהם לא היו אפשריים קודם.

לבשורות טובות לכולן.ם
ושנה טובה
ויו
 
למעלה