ראש העיר ניו יורק והמשטרה חשפו את הטקטיקה של כנופיות התועמלנים במסיבת עיתונאים

סטילהוק1

Well-known member
במסיבת העיתונאים של אחרי הפריצה שערכו ראש העיר ניו יורק אדמס וראשי המשטרה נחשפה הטקטיקה של כנופיות התועמלנים המקצועיים ששוטפים את המוח לסטודנטים צעירים, בכדי להפוך אותם לרדיקלים ואיסלאמיסטים תומכי חמאס וארגוני טרור מוסלמי רצחני, ומנצלים את ההפגנות השקטות שלהם למטרותיהם הזדוניות בכך שהם רוכבים על גביהם והופכים את ההפגנות שלהם לפרועות ואלימות, בדומה מאוד לטקטיקה של כנופיית קפלן בשירות קטאר אצלנו שהספיקה להחליף כבר כל כך הרבה שמות ולגייס אידיוטים שימושיים חדשים שכבר קשה לעקוב אחריהם, אך בראש הכנופייה של הבוגדים הנאלחים והזויים שם כמו פה, תמיד עומדים אותם מושחתים ידועים, והמטרה גם פה וגם שם היא אותה מטרה זדונית,


ולכן חשוב מאוד שמשטרת ישראל וכוחות הביטחון שלה יעבדו במשותף עם המשטרה שם ויצליבו מידע לגבי כנופיות התועמלנים המקצועיים והמושחתים בשירות מדינות עויינות גם פה וגם שם, כדי להגיע למקור הכסף שעומד מאחורי החלאות הבזויים והאלימים האלה ומממנם. וע"י כך אני חותם לכם שהחקירה המשותפת שלהם תוביל ישירות שחותרת כבר שנים תחת ישראל, ארה"ב, אירופה והמערב. ואולי סוף סוף מישהו יתעורר ויבין שקטאר היא הבעיה העולמית העיקרית שמאיימת על העולם החופשי והמערב וכל הדמוקרטיות בעולם, וישימו פעם אחת ולתמיד סוף לבעיה והאיום הקטארי, לפני שהאיום הקטארי שהולך ומתפשט כמו שרפה בשדה קוצים בכל רחבי העולם, ישים סוף לעולם המערבי ולכל הדמוקרטיות בעולם.
 

אלפיני

Well-known member
יש מאמר שלם על זה בפוליטיקו מתחילת השנה אויל משריש. לך תעשה חמוצים במזרע
מה זה פוליטיקו? מי כתב את המאמר? מה המקורות שלו ועל מה הוא מסתמך? אני לא צריך לעשות עבורך את העבודה. יש לך מאמר גיבוי , תעלה לינק.
 
למעלה