קריאה לכל ח"כ שמחשיב עצמו 'מרכז' - תמוך בהחלת הריבונות בבקעה

evglev1

Well-known member
מנהל
כשמירי רגב העלתה את רעיון הסיפוח בממשלת האחים

כשציפי לבני הייתה שרת המשפטים, וכשרת המשפטים היא ניצלה את כוחה כדי לקבור את החוק, וביבי ישב בשקט ולא נתן גיבוי לא למירי רגב ולא לציפי לבני.
 

סטילהוק

New member
שנינו הרי יודעים שנתניהו לא יחיל שום ריבונות בבקעת הירדן

וזו תהיה בסך הכל עוד הפרת הבטחה נוספת שלו שתצטרף לכל מיליוני הפרות ההבטחות שהוא כבר הפר ולא צייצת מילה על כך במשך יותר מעשור.

הסיבה שנתניהו לא יספח ולו יחיל ריבונות על בקעת הירדן היא ירדן והיחסים איתה, שלא לדבר בכלל על הסכם הגז עם ירדן שעלול להיפגע וע"י כך לפגוע ברווחיו של שותפו למתווה הגז המושחת תשובה, שיעניש את נתניהו בכך שנתניהו לא יקבל את מה שלכאורה סוכם ביניהם במחשכים בכדי שידאג להעביר לו בכנסת ויאשר את מתווה הגז שמדינת ישראל ואזרחיה לא ראתה ממנו ומרווחיו שקל עד היום, וספק אם בכלל תראה.

סיבה נוספת היא שפגיעה ביחסים של מדינת ישראל עם ירדן עלולים לקרב את איראן לגבול המזרחי, בנוסף להתקרבותה לגבול הצפוני. שלא לדבר בכלל על הפרוקסיז שלה בלבנון ובעזה.

ולכן נתניהו לא מיהר וגם לא ימהר לספח את בקעת הירדן למדינת ישראל ולהחיל ריבונות ישראלית בבקעת הירדן, בטח לא באופן חד-צדדי ללא תמיכה בינלאומית.

אך אם נתניהו בכל זאת יקיים פעם אחת בחייו את הבטחתו ולא מדובר רק המס שפתיים כהרגלו בקודש לפני כל בחירות להבטיח מה שהוא לא מתכוון לקיים מכתחילה, לפחות חצי מכחול לבן, ולדעתי אפילו הרבה יותר יצביעו בעד סיפוח בקעת הירדן.

ואגב, אל תתפלא ליכודניק שפוט של נתניהו אם שותפיך הטבעיים שהם יותר שותפיה הטבעיים של הרשימה המשותפת שמשתפי פעולה ביניהן בוועדת הכספים ומסדרים אלה לאלה כספים ותקציבים על חשבון קופת המדינה של כולנו, לא יתמכו ולא יצביעו גם בעד הסיפוח, כדי שלא לפגוע בברית הכספית בינם לבין הערבים. וגם אז לא אתה ולא נתניהו תבואו אליהם בטענות. למה? כי אתם צבועים.
 

סטילהוק

New member
כמה לא מפליא שותפיכם הטבעיים האנטי-ציוניים יימנעו בהדחת יזבק

יהדות התורה הכריזה שתימנע בהצבעה על הדחתה של היבה יזבק מכנסת ישראל, וזאת בגלל שלחרדים והערבים יש ברית ושיתוף פעולה כספי ביניהם שהם לא רוצים לקלקל כי זה משרת את שני הצדדים. אתם הבנתם את זה? ואלה להזכירכם שותפיו הטבעיים של נתניהו והביביסטים השפוטים העיוורים שלו. עכשיו תארו לעצמכם שכחול לבן היו נמנעים, מה היו עושים להם הביביסטים הצבועים ואיך הם היו תוקפים את גנץ על זה, ולא שגם ככה השפוטים העיוורים של נתניהו השרלטן מבלפור לא תוקפים אותו ואת כחול לבן על כל שקר שמשפיטם השרלטן מבלפור רק מוציא מפיו לגבם, אך שימו לב איך לא מזיז להם בכלל ששותפיהם הטבעיים, אהובי ליבם הפראזיטים, המשתמטים החשוכים וכופי הכפייה הדתית החרדית בין השאר גם עליהם עצמם, מכריזים שהם מתכוונים להימנע בהצבעה על הדחתה של היבה יזבק בכנסת בשבוע הבא. צביעות כבר אמרתי? אז הנה לכם עוד דוגמא לעד כמה צבועים הביביסטים השפוטים של נתניהו וחותמות הגומי שלו.
 
לנתניהו לא מפריע שלשותפיו הטבעיים גם הרשימה המשותפת היא

שותפה טבעית.
גם לא מפריע לו שרע"ם המפלגה האיסלמית ברשימה המשותפת היא שותפה טבעית של מיקי זוהר ושל נתן אשל.
אתה כבר יודע...כלל אחד לליכוד וכלל אחר לאחרים
הרשימה המשותפת היא זוועת עולם אם יש שביב של שיתוף פעולה בינה לבין כחול לבן, אבל שיתוף פעולה של הרשימה המשותפת עם יהדות התורה, עם מיקי זוהר ועם נתן אשל זה מבורך, כי זה לטובת שלטון הליכוד ונתניהו.
 

צורי80

New member
השותפה הטיבעית שלנו לא פוסלת את השותפה הטבעית שלכם

מתחשב מצידה
 

צורי80

New member
אני דווקא בעד לפסול את השותפה הטבעית שלך

חבל לי שמעט מהשותפים שלי, לא חושבים כמוני ומתנגדים לפסול את השותפה שלך.
 
כחול לבן וגם מפלגת העבודה בעד פסילה שלה, כך שנראה מוזר

שמישהו בעד פסילה של שותף שלו...
או שהיא לא שותפה של כחול לבן ושל מפלגת העבודה.

אני אגב בעד פסילה גורפת של מפלגת בל"ד. במקום להתעסק כל פעם עם חברי כנסת בודדים שלה, צריך לפסול את המפלגה כולה. לבל"ד אין מקום בכנסת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עובדה שהליכוד תמך בפסילת כך

למרות שאם בג"צ היה פוסל את הפסילה אולי לשמיר לא הייתה ממשלה כי כך הייתה מתנקמת בו על שהצביע בעד פסילתם וכך אחרי התרגיל המסריח היה צריך לבחור או שהתרגיל המסריח מביא לרוטציה שלא הייתה מתוכננת או שהולכים לבחירות.
 
לא הבנתי מה רצית להראות. יצחק שמיר מעולם לא ראה בכך שותפה

שלו.
למעשה הליכוד לא ראה בכהנא ובתלמידיו שותפים שלו עד לבנימין נתניהו מודל 2019.
עד לפני מספר שנים פייגלין ומנהיגות יהודית היו קשים לעיכול בקרב רוב אנשי הליכוד.
בשנת 2009 בנימין נתניהו לא רצה אפילו את האיחוד הלאומי בראשות כצ'לה בקואליציה. נתניהו העדיף אז את אהוד ברק ומפלגת העבודה ואפילו את ציפי לבני וקדימה אם היא הייתה מוכנה אז להצטרף לממשלת אחדות.
 

סטילהוק

New member
השותפה הטבעית שלך אולי ביביסט, לא שלי.

אתה ןמשפיטך השרלטן מבלפור אלה שישבתם איתם, פיזרתם כנסת בקולותיהם, מיניתם מבקר מדינה חותמת גומי בקולותיהם ועכשיו נתניהו משפיטך מנסה גם לקנות את חסינותו בקולותיהם. מעניין כמה אתנן מקופת המדינה הוא ייתן להם בתמורה לחסינות. ולא יפליא אותי כלל שאתה ושכמותך עדר הביביסטים השפוטים העיוורים שלו לא תצייצו מילה לגבי זה. כי לביבי מותר הרי הכל מבחינתכם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זאת גם דעתי לאור העובדה שעבור גנץ ואפילו עבור מיקי חימוביץ'

שבגלל המקום ממנו באה חשבתי שהיא שמלאנית קיצונית כמו אמנון אברמוביץ' אבל לאור העובדה שכחול לבן אומרים שבקעת הירדן בריבונות ישראל והליכוד דיברו על סיפוח. לדעתי הדבר הראשון שהכנסת ה-22 הייתה צריכה לעשות עם השבעתה זה להצביע על הסיפוח ובכנסת ה-21 זה היה אמור לצאת 100 ח"כים, בכנסת ה-22 רק 96 ח"כים או בעצם 97 כי לדעתי לאורלי לוי לא צריכה להיות בעיה עם זה, וזה גם היה מוכיח שכחול לבן מעדיפה ממשלה עם הליכוד על ממשלה עם מר"צ. באמת עדיין אפשר לעשות את זה. אם כי במצב הנוכחי זה לא יאפשר להעבודה-גשר-מר"צ להמשיך לתמוך בכחול לבן אחרי זה, אבל הם ממילא רוצים אחדות אז מה אכפת להם מהשמאל הקיצוני.

בכנסת ה-23 צריך לדרוש מכחול לבן להצביע כאיש אחד בעד סיפוח בקעת הירדן כתנאי לפתיחת מו"מ כלשהו לממשלת אחדות.
 
כאיש אחד?

בכנסת ה-23 צריך לדרוש מהליכוד להצביע כאיש אחד בעד תחבורה ציבורית בשבת כתנאי לפתיחת מו"מ כלשהו לממשלת אחדות.

דרישות אולטימטיביות לפתיחת מו"מ בסגנון אבו מאזן יכולות לבוא מכיוונים שונים...
 
למעלה