קצרים מהזמן האחרון

trilliane

Well-known member
מנהל
זו אחת הסיבות שקצת התאכזבתי כשישבנו שם – רק בצק ואין עסקיות

ואני בד"כ לא נוטה להזמין מנות בצק במסעדות, בעיקר לא בצהריים. אני גם בד"כ מתבאסת כשאני מזמינה "סתם" פסטה, כי פסטה אני יכולה להכין לבד גם בבית. נכון, הפסטה שאני מבינה בבית אינה טרייה, וגם הרטבים שלי לא תמיד מצליחים כמו שהייתי רוצה, ועדיין, גם במסעדות זה לא תמיד מתעלה למשהו מעבר לסתמי.
&nbsp
הניוקי של טאנטי באצ'י היה סבבה (זה מה שהזמנתי) פרט לכך שהם קראו למנה של ניוקי תפו"א (נטו) בשם המטעה "ניוקי סלק" (כי היה בה הרבה סלק, רק לא בניוקי עצמם) ומצאתי את עצמי אוכלת סביבם...
&nbsp
לקחת מהם הביתה נשמע לי כמו רעיון טוב, לא נהניתי לשבת שם פיזית; בשלב הזה של חיי כדי ליהנות מארוחה טובה אני זקוקה לכיסאות מסיביים מרופדים שמספקים תמיכה ראויה לעכוז ולגב ולא לכיסאות עץ וינטג'. הם מצטלמים מקסים ונותנים אווירה, אבל לא נותנים לגוף שלי להתרווח כפי שהייתי רוצה.
 

החתולית

New member
טעמתי את הכמהין הישראליות בתערוכת קולינרי האחרונה

הם הבטיחו לשלוח לי פרטים על הכמהין שלהם, ואיך הגיעו לארץ, אבל כנראה ששכחו.
&nbsp
אחרי שפתחו אותן עם קצת שמן זית, טעמן היה עדין יותר מאשר של כמהין מחו"ל. בהחלט טעם טוב יותר מאשר של שמן כמהין וממרחי כמהין בהם משתמשים במסעדות רבות.
 

pix37

New member
מנצל"ש - טאנטי באצ'י ממשיכה להקסים

המסעדה מאוד קרובה לבית שלי כ-3 דקות הליכה ?? ואנו אוכלים שם די הרבה, ולכן אני לא מעלה פוסט כל פעם אבל זו מסעדה שפשוט שומרת על מקצועיות והוגנות במשך ארוכות. הם מקבעים את המנות הקלאסיות מצד אחד, ומצד שני מידי פעם מרעננים ומחדשים מנות חדשות. כאשר הכל מתומחר בקצה הגבוה של הסביר. זה מקום שאתה יכול להרגיש בנוח כזוג לקפוץ לנשנוש ערב קטן או כוס יין לסגור או להתחיל יציאה, או להביא את כח המשפחה כולל הפלצנים מת"ל אביב לארוחה מלאה בלי נפילות. הלוואי ובארץ יהיו עוד מקומות כאלה, פשוטים, יציבים ועם מטבח שיודע מה הוא עושה.
 

sweetdreams

New member
מסכימה

 

salo22

New member
חומוס הבוטקה - מפרץ חיפה

טוב, מסתבר שמדובר במוסד מרמת ישי, שלא יצא לי לנסות עד היום, אבל רבים מאוד מכירים ומאוד מתלהבים, גם ברור לי מדוע, בגלל הריפיל כמובן. אז זה ממש קרוב לעבודה והתיישבנו שם לצהריים די זריז ואלו הרשמים:
לחיוב - קונספט מעניין וצוות מקסים, איזה כיף כשיש במסעדות, פסט או לא, בנות ובנים מסבירי פנים ואינטיליגנטיים (מהעמק?) ובכלל תחושה שאתה רצוי.
הריפיל - איזה כיף להיות במקום של ריפיל בו אתה לא מרגיש תחושה לא נעימה ולא ברורה לגבי הקונספט, אלא ניגשים אליך מיד ומדרבנים אותך להמשיך בארוחה. אגב עכשיו אני חושב על זה, אולי הריפיל רק לחומוס וללימונדה (לא רעה). ואולי לכל האיטמים שמזמינים.. מה שקצת מעלה סימני שאלה, נניח אם זוג יזמין אחד מכל דבר וימשיך רק עם זה, אבל נראה לי שיש להם כמה חוקים קטנים כתובים בעניין ובכל מקרה חובה להגינות ולהזמנה של כל הסועדים, אין ספק בזה.
הטריות - סופר טרי, כל מה שניסינו, יש כמה קטגוריות חומוס עם או בלי תוספות, סלט ירקות כמיטב זיכרוני וצ'יפס, אולי עוד הפתעה עממית או שתיים.. הפיתות די תפוחות וטובות, החומס "הסופי" נגרס כל דקה שתיים במכשיר שהכי עסוק שם, הפודפרוססור.

הפחות טוב - הטעם.. בעייתי.. החומוס אנמי ודליל יחסית ופה יש להם סוג של בעייה, לדעתי. זה חמוד, אך כמנת חומוס בפני עצמה בחומוסייה בעלת שם, היו הופכים שולחנות אם היו מקבלים חומוס כזה, הוא פשוט חסר לדעתי טעם וגם עומק, "דליל" משהו. גם מגיע די מעט בכל מנה, אך כמובן יש את עניין הריפיל.. ניסיתי חומוס עם שקשוקה ולאחר מכן עם גרגירים, זה חמוד, באמת, הכל חמוד שם, אבל לצערי זה לא מספיק טעים כדי לשכנע אותי להפוך את המקום לברירת מחדל קבועה, וזה חבל.
לגבי המחיר - חרב פפיות, אם הזמנת לראש חומוס ומנת צ'יפס וגם קציצות פלאפל נניח והגעת לסביבות 40-50 ש"ח ואז בערך עוד 3-4 פעמים ריפיל, סבבה של עסקה, תסלם, תתמודד אחרי זה מול התוצאות של חמצה ופיתות מרובות
אבל אם מזמינים לסיבוב שניים מקסימום ומשלמים 50 ש"ח לראש, מעדיף להשקיע בשיפודיות טובות באיזור ולשלם בצהריים 40-50 ש"ח לזוג שיפודים בשרי וכמה סלטים וטחינה מסביב.
קצת חבל, מקום שבנסיבות טיפה אחרות, אם החומוס היה אפילו מתקרב ללתת פייט לחמומוסיות החיפאיות החזקות באמת בטעמו ומרקמו, הייתי הופך בשמחה רבה לאופציה שבועית של פעם פעמיים (שלוש..).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חומוס סותם אותי בצ'יק, לא גומרת לבד אפילו מנה אחת...

אם מחפשים נדיבות בתוספות מסביב, נראה לי שפרג' עושה עבודה טובה הרבה יותר בזול (אנחנו לא מגיעים שם ל-40–50 ש"ח לאדם). חומוסייה נוספת שאנחנו פוקדים לא מעט בימי חול (כשלא רוצים לרדת לעיר) היא חומוס ברדיצ'ב (דתיים) במרכז הכרמל. חומוס טעים, אחלה פיתות, ואני ממש אוהבת את החציל הקלוי.
 

salo22

New member
ברדיצ'ב אנסה, תודה

שכחתי מהם, יש לי עדיין לנסות גם את החומוס ברולא.
 

HLAddict

New member
מניסיוני, אום שאקר נדיבים יותר

(מקבלים מג'דרה, שולבטה ונדמה לי שגם כדורי פלאפל עם החומוס), ואני רחוקה מלהיות אנינת טעם, לא מבדילה בין החומוסים שלהם.
&nbsp
לצערי, לרוב אני "נאלצת" להסתפק בחומוס הברסלבי של רמת אלון (לדעתי הוא דווקא ממש טעים).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם בפרג' מקבלים מג'דרה, פלאפל (אם מבקשים) וכו'

 

HLAddict

New member
לא הייתי שם די הרבה זמן, אבל מעולם לא קיבלתי בעבר

ואני לא מהמבקשים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למיטב ידיעתי לא צריך לבקש, אבל החבר'ה שלנו די קבועים במקום

אני מצטרפת רק פה ושם, לא אוהדת שרופה של סלט חומוס (ולמען האמת גם לא אוהבת מג'דרה ולא מתלהבת מפלאפל...).
 

sweetdreams

New member
מקבלים מג׳דרה ובורגול באופן קבוע, פלאפל תלוי במצב רוח שלהם

בגדול, הוא לא ״בילד אין״ בעסקה, והם התחילו לטעון שאין פלאפל בשבת, ודברים מהסוג הזה..
 

dani666

New member
הייתי בפארג' השבת, ואכן קצת מוזר. ...

.. ביקשתי פלאפל ולא הגיע (לא טרחתי בהמשך לתהות מדוע).
מעל הקופה שלט "זמנית לא מקבלים כרטיסי אשראי".
החשבון בסוף מגיע במקום על דף נייר אקראי על דף ייעודי עם "פארג'" למעלה ו"נא לגשת לשלם בקופה" למטה ....
&nbsp
החומוס היה בסדר כרגיל.
&nbsp
 

sweetdreams

New member
החומוס הוא הסיבה שאנחנו חוזרים

כדורי פלאפל זה בונוס נחמד, אין ספק, אבל בסופו של דבר מה שאני מחפשת בחומוסיה זו מנת חומוס טובה, עם פיתות טריות, עגבניה ובצל. וקפה קטן, לסיום.
כמות ואיכות הצ׳ופרים מעבר לכך אולי עושים יותר נעים, ומגדילים את הטיפ, אבל הם לא הכרח מבחינתי.
 

salo22

New member
תמחור

חומוס בסיסי למיטב זיכרוני באיזור 18-20, חומוס עם תוספות כמו שקשוקה או פטריות, 26 ש"ח, אני חושב שיש גם חומוס עם בשר לכיוון 40. צ'יפס קטן\גדול 15\25, סלט גם כן בסביבות, חמישה כדורי פלאפל נחמדים באיזור 8-10, אולי אני טועה.. לא זוכר במדויק, כמה ש"ח לפה או לשם.. כל אייטם מתומחר בנפרד, כולל אם אני לא טועה הלימונדה שעלותה כמה שקלים, לגבי הריפיל, אני חושב שזה רלוונטי לכל התפריט, כלאמר אם לקחת חומוס ב 20, צ'יפס 15 ופלאפל 8 ולימונדה 6, כנראה שתוכל לאכול ממנות אלו כאוות נפשך עד להתפקע, במחיר בסביבות 50 ש"ח.
 
למעלה