קניית רכב חדש- שאלה

enigo

New member
בוחני רכב מכירים סוג מסוים של תקלות - הסוג שלא תוקע אותך

ואתה לא מודע לו בדרך כלל. גומיות קרועות, בעיות באיזון הבלמים וכן הלאה. בוחן רכב - בטסט או בבדיקות לפני קניה - לא מודע להאם המכונית עברה שיפוץ גיר או לא, האם מזרקי הדלק דרשו החלפה, מנגנון החלון דורש תיקון כל שנה, האלטרנטור מת בתדירות גבוהה מהרגיל ועוד עשרות סוגי תקלות.
מנהלי מוסכים נמצאים בעמדה טובה יותר לזהות דגמים בעייתיים, אבל גם במקרה שלהם הם רואים את העולם דרך חור מנעול צר בדרך כלל - חור המנעול של הדגמים שבהם הם מטפלים בדרך כלל, כך שכדי לקבל תמונה כוללת צריך לעבור אצל כמה וכמה מנהלי מוסכים (מהסוג שעוד עובד, ולא רק מנהל). אבל גם אז - מכיוון שאף אחד לא מנהל מאגר מידע מסודר, אף אחד לא ידע להגיד לך האם דגם א' אמין יותר מדגם ב' כאשר ההבדלים בינם קטנים, אלא רק להצביע על דגמים בעיתיים במיוחד.
 
יש לנו ניסיון של שנתיים על סוזוקי ספלאש שנת 2014

סביב 20K קילומטר בשנה ללא תקלות
יש לנו גם קליאו 1.2 ידנית שנת 2011 עם 110K ללא תקלות
&nbsp
זו לא סטטיסטיקה אבל מפריך קצת מהמוניטין הגרוע של רנו
 

Yonatangil

New member
למה לא צרפתיות?

לי יש ניסיון מעולה עם פיג'ו. אם נעול על קוריאניות/יפניות אז קיה זאת כמעט ערובה לכך שתוכל למכור את המכונית בקלות בהמשך הדרך (במיוחד אם תלך על אחת מהספורטאז'/פינקטו).
 
ידועות כמכוניות מתוכמות מידי

קשה למוסכניקים להתמודד איתן , קשות לתיקון, יותר מידי תקלות מעצבנות.
&nbsp
 

enigo

New member
הכללות הן דבר בעייתי, במכוניות כמו בבני אדם.

בפלואנס 1600, למשל, אין שום דבר מתוחכם, והיא קלה לטיפול - ומניסיוני האישי גם אמינה מאוד.
גם סדרת הדגמים של דאצ'יה - חברת בת של רנו - נבנים עם גישה של קלות ופשטות טיפולים, כדי שגם מוסכניקים בכפר נידח ברומניה יוכלו לטפל בהם בלי בעיה.
 
למעלה