קובי מרימי ו-HOME מתרסקים בטבלאות ההימורים

GM1988

Well-known member
ריאקשן לשיר הישראלי

הבחור הזה תמיד מחמיא ותמיד אוהב את כולם, אז אפשר לא לקחת אותו הכי באובייקטיביות אבל בכל זאת : )

 

צוות Kuss

New member
אני גם חייב להגיד משהו על השיר הישראלי

לדעתי השיר סבבה, מתאים בול לסגנון של הזמר והוא לא גרוע. אבל...

אני מאוכזב.

דווקא השנה כשמארחים הייתי מצפה לשיר ישראלי אסלי אותנטי מקפיץ להיטי ואמיתי. לשיר של קובי אין שום קשר לישראל, אין שום סממן ישראלי ובמקום להקפיץ ולהתסיס (ללא קשר למיקום בתחרות) הוא מדכא ומבאס. לשלוח את השיר הזה בכל שנה אחרת היה סבבוש, אבל דווקא השנה? למה? יש כאן כשל אטומי ומי אשם בכך? לא ברור. אף אחד. ככה יצא. כבר היה עדיף את שלווה.
 

GM1988

Well-known member
נכון

השיר הזה יכול להיות אחלה פתיח לאלבום או שיר סיכום.
אבל כשמדובר בשיר בפני עצמו שאמור לייצג מדינה - ועוד מדינה מארחת - זה כבר משהו אחר.
כל השנים ישראל כאילו מעודדת באירוויזיון שישראל היא מדינת תיירות ומוסיקה ופאן, ודווקא עכשיו שזה אשכרה מגיע לכאן - מביאים את הדבר שהכי לא משדר את הווייב הזה.
 

lidia80

New member
מסכימה איתך אבל לא מאוחר להציל

למשל אם השיר יהפוך לדואט יש לו סיכוי להפתיעה
נגיד שיסמין לוי תעלה בבית השני לבמה ותיצטרף לשיר..
זה יכול היה להיות מדהים...ולא להיות מרדים
 

Uri04

New member
תיאורטית אפשר הרבה דברים

אפשר גם להחליף את קובי באוהד שרגאי, יוצר השיר (שהביצוע שלו נסבל הרבה יותר), אבל מבחינת חוקים, תקנון ושות' כבר אי אפשר לשנות בצורה כזאת דרסטית אחרי הדד-ליין.
 
כברקיבלתם מקפיץ מרים

ואפילו ניצחתם. על מה אתם מדברים. דילדו מקפיץ מרים ואפילו יש בו קטע מזרחי מה אתם רוצים? קיבלתם מזרחי מקפיץ מרים גם בגולדן בוי והגעתם למקום 9.
הבעיה עם השיר של קובי (שאני לא זוכר איך קוראים לו) היא לר שהוא לא מקפיץ, אלא שהוא פח פחי אשפה
. אם זה היה שיר טוב, למרות היותו בלדה אז למה לא? ברור שהיינו נהנים. אבל זה שיר עולב עולבים. ראשית האנגלית. מה הקשר לעזאזל. רק על זה שאתה שר בשפה לא טבעית לך כבר הופך אותך ואת השיר לפייק. בנוסף הלחן הגנרי, העיבוד המיושן, וכמובן שירת הפאתוס של קובי. אם היה מקבל יצירה כנה ואמיתית *בעברית*, ושר בקטן, מהלב והנשמה, אז למה לא. שיר טוב הוא טוב ולא משנה הז'אנר. כך שתרדו כבר מהפנטזיה על שיר מקפיץ ומרים. כבר הגשמתם אותה.
 

Uri04

New member
אני לא חושב שיש מישהו שבאמת בונה עליו לניצחון

אז זה לא ממש חדשות מסעירות. יש כמה שירים וביצועים חזקים הרבה יותר השנה.
 

בלואנגל

New member
לא ניצחון, אבל לפחות לא מקום 26-23.

אני לא חושב שאף אחד מ-4 הפיינליסטים של הכוכב הבא היה מביא ניצחון,
אבל בוסקילה, כתריה ואפילו שפיטה יכלו להגיע עם שיר מקפיץ/משמח שיסיים בטופ 14.
עם המלצר מרדימי זה מקום 23 ומטה, וזה היה ברור עוד לפני חשיפת השיר שלו.
הכי מעצבן זה שאחרי הכישלון הצפוי של מרדימי שוב ינופפו בקלף האנטישמיות, כי אסור להגיד שמרדימי מרדים, חייבים לפרגן.
יואב צפיר כבר אמר "נראה לכם שיתנו לנו לזכות פעמיים?" - אם היית דואג שיבחר זמר אמיתי ולא מארגן לוויות, אז כן.
 

babyface19

New member
אתה רק שוכח דבר אחד....

יש הוראות מגבוה ,כלומר "כאן" , שלא להביא דאבל ורק מהסיבה הכלכלית, כי אם זה קורה (כלומר דאבל זכיות) ,הם חיש מהר מודיעים על פשיטת רגל.
יתרה מכך , אם ניכנס לעובי הקורה, אז את ההפקה לא כל כך מעניין את מי הקהל, ואני לא פוסל בכלל שהיתה הצבעה אמתית בקהל באירוע הגמר, ואני אוסיף ואומר שההצבעה של אמדורסיקי ובן אל ביטאה את הכנות שלהם ברצון האמתי של מי שהם באמת רצו לראות אותו מתמודד ב"אקספו" וזה בטח לא מרימי, אלא שפיטה.
להערכתי זה גם הקש שישבור את גב הגמל ואולי (אני לא בטוח ב-100%) בעקבות הפרסומים שהיו לא מכבר על שינוי בצוות השופטים לעונה הבאה, אז אני חושש שאולי סטטיק ובן אל וגם אמדורסקי לא ימשיכו.
&nbsp
אגב, אם יש מישהו שניתן להתחיל להאשים בבוטום 6 אותו ו/או אותה יש לדייק, היא קרן פלס, שפתחה בפייסבוק בעמוד של מרימי עצומה להחזיר אותו לתכנית לאחר ההודעה שלו ברבע הגמר. היא לא ידעה לכבד את החלטת הצופים באולפן ויתר חבריה השופטים ,כשמרימי הודח ברבע הגמר. לא אשכח אך היא התנפלה על שירי מיימון על זה שהיא לא הצביעה. גועל נפש שלא ברא השטן. רק בגלל קרן פלס "ארגנו" בהפקה תוכנית "גלגל הצלה" למרימי. לדעתי ,מבין 6 העונות של ה"כוכב הבא" זאת הזכייה הכי מושחתת שהיתה. אני מציע לכל מעריצי מרימי באשר הם להתגאות בבוטום 6 שהוא הולך להביא לנו דווקא כשאנחנו מארחים. זמר הוא לא , ניסיון בתיאטרון לא מביא עמו כלום (ע"ע מיי פיינגולד). אני מודה שגם את כותב השיר,אוהד שרגאי אני לא מסמפט בלשון המעטה עוד מימיו כמתמודד ב"כוכב נולד" של צביקה הדר, כך שלא מפתיע לגלות על המוצר מוגמר של "יצירת המופת" שהוא ושותפתו כתבו.
לצערי הרב (הלוואי שאתבדה) אני הולך לחזות במציאות בבושה כאן בבית של בוטום 6 ,ואולי להיות באותו הסיר של פורטוגל, אוסטריה ואוקראינה ,כשהן ארחו את התחרות בשנים האחרונות.
&nbsp
 

סטילהוק

New member
נראה שהמדינה הזוכה המארחת לרוב לא ממש רוצה לזכות

נראה שהמדינה הזוכה המארחת לרוב לא ממש רוצה לזכות, חוץ משבדיה. ולכן היא בוחרת מראש את השיר הכי חלש ואת המבצעים בעלי הסיכויים הכי נמוכים להביא דאבל, בגלל ההוצאות הכספיות הכבדות שזה יעלה לה אם תארח שנתיים ברציפות את התחרות על כל שלושת חלקיה הגרנדיוזיים, כולל כל החזרות וההכנות הדרושות לפי כללי וחוקי ה EBU הנוקשים שמחייבים את המדינה המארחת לעמוד בהם.

כשיזהר כהן ודנה זכו זה היה סיפור אחר, אז לא היו חצאי גמר והיה רק ערב אחד לארגן ולממן, אך מאז העידן החדש של התחרות ההוצאות הכספיות על המדינה המארחת את התחרות הרבה יותר כבדות והכללים והחוקים לאירוח התחרות הרבה יותר נוקשים ומורכבים ממה שהיה בעבר.

ולכן לא מפליא אותי כלל שכאן והכוכב הבא מכרו לוקשים לצופים שהמטרה בקדם השנה היא להביא דאבל, ובעיקר כשהחזירו ישירות לגמר את מרדימי שהודח כבר ברבע הגמר, בעוד שכל שאר הפיינליסטים נאלצו לעבור את כל המסלול ובסוף ההפקה ירקה בפניהם עם משחק מכור מראש, שיבטיח שלא נזכה בתחרות שנה שנייה ברציפות.
 

babyface19

New member
בדיוק. שר האוצר דאז הטיל וטו על תקציב לרשות השידור כדי לארח

שנה שנייה ברציפות, ולכן הולנד נבחרה לארח במקומנו את התחרות ,ואם לא די בכך נקבע על ידה ואיגוד השידור האירופי תאריך לתחרות של ערב יום זיכרון. לא חושב שאפילו לפחות נתנו את הזכות לישראל להשתתף בדיון על קביעת התאריך לתחרות במקרה מיוחד כזה.
 

babyface19

New member
את האמת? בעידן של התחרות כיום בכללי קשה לזכות בדאבל, ולכן...

אני כבר כתבתי כאן בעבר עוד לפני שמרימי נבחר , שאני לא מבקש/בונה על דאבל נוסח 78-79.
רק ביקשתי בקשה צנועה :שהנציג שיבחר השנה לא יבייש את הפירמה דווקא כאן בבית ויביא אותנו לטופ 10 בגמר, ולו רק כדי ליצור המשכיות של הצלחות. כן, בעידן של היום עם כמות רבה מאוד של משתתפות זה בדרך כלל נחשב הישג טוב, אם המדינה שלך יוצרת מסורת של טופ 10 הגמר.
 

בלואנגל

New member
ואו קרן פלס... |מקיא|

מזמן אני סולד מההתנהלות המגעילה שלה.
"איפה אמא שלך? הא, בקבר? הא, עכשיו את בוכה בגלל ששאלתי? איזה באסה, לא ידעתי! אם הייתי יודעת לא הייתי שואלת למה לא הבאת את אמא שלך!"
&nbsp
כל הההתערבות הזאת למען המלצר המזמר הייתה בגדר שערוריה, היא אפילו לא הסתירה את זה שהיא נותנת לו כחול גם כשהביצועים שלו גרועים.
 

VIK האחד

New member
זה אולי היה נכון אם הייתה חובה לארח במקרה של ניצחון

אלא שה-EBU לא מחייב את המדינה המנצחת לארח את התחרות, הוא רק מעניק לה את המנדט לעשות את זה.
 

Shirly23

New member
פספוס מאוד גדול של הפקת הכוכב שלא השכילו להבין

שבשנה שאנחנו מארחים ויש בארץ באזזזז כל כ"כ גדול סביב האירוע - היו חייבים להביא שיר שמתכתב עם מה שהולך היום בסצנת המוזיקה בארץ. היו צריכים לבחור זמר שאפשר להדביק לו שיר מזרחי, מקפיץ ומרים - שהיה חורש את הרדיו, הופעות על בימות ומסעות קידום בחו"ל - כי זה מה שאנחנו רוצים להראות לעולם בתור המדינה המארחת - שאנחנו מדינה שובבה, מקפיצה, חוצפנית ואסלית. פספוס מאוד גדול שיהיו לו השלכות רבות במדינה ואכן נזכה כצפוי בבוטום 5.
 

בלואנגל

New member
אכן. הרייטינג של התחרות שנה שעברה אומר המון

כשיש שיר טוב אז הרייטינג גבוה. כששולחים שירי פח הרייטינג בתחתית.
אני מניח השנה הרייטינג יהיה גבוה, אבל בגלל שהתחרות משודרת מישראל.
 

GM1988

Well-known member
מפתיע אותי שאומרים שאלני בכלל לא הזיזה לאף אחד עד ההופעה

לא הייתי ככ מעודכן שנה שעברה בכל הבאזז סביב השירים, אבל מדובר בשיר מושלם! שלא לדבר על ההופעה האשכרה פואגו שהיא נתנה שם.
אני עד עכשיו מתרגש כשאני רואה את ההופעה הזו, ועוד יותר, כשאני רואה את הסרטון שכל הקהל והמתמודדים עצמם התפראו בהופעה שלה.
זה הכי ווינרי בעולם


שמחתי שישראל זכתה, אבל וואלה, הייתי עף אם קפריסין הייתה זוכה.

באופן אירוני זה היה קרב בין מלכת הכיתה לחנונית. לא צריך להסביר מי זו מי.
וכמו בכל סרט שמציג סיפור כזה, החנונית לוקחת כשהיא מפנה עורף למלכת הכיתה.
 

VIK האחד

New member
לדעתי אין בכלל ספק שהגיע לקפריסין לזכות

לי הספיקה שמיעה אחת כדי להבין שמדובר בשלאגר שעוד יפתיע הרבה אנשים.
אלא שמסיבה מאד תמוהה ולא מובנת השיר פשוט חמק מתחת לרדאר של הרבה חובבי אירוויזיון. הזוי לחשוב שעד תחילת חודש מאי אלני עוד דשדשה בין מקומות 20-30 בהימורים.
 

Brady

New member
זו הגזמה

אלני לא הייתה בטופ 10 של ההימורים - זה נכון.
&nbsp
אבל המון חובבים עפו על השיר הזה מההתחלה. יש את האתר הזה:
http://www.escstats.com/
שאלני הייתה מקום 4 בסקר (גדול ומוכר) שם, והוא נסגר לפני החזרות. ובעצם בכל סקר אחר שראיתי בשנה שעברה היא הייתה בטופ 10. השיר היה אחד האהובים על החובבים שנה שעברה, ומשום מה שוכחים לציין את זה... יש להיות סינדרלה, ואני הכי שמח שקפריסין הייתה כזו, אבל מנסים להציג אותה כאילו היא הייתה ברמה של איסלנד/סן מרינו וזה מגוחך!
&nbsp
גם אני לא ראיתי את המקום השני בא, למרות שהשיר היה בטופ 10 שלי מהרגע שנחשף. מגיע לה המון קרדיט על זה
אבל בואו לא נסחף.
 
למעלה