~צרצור צרצרים רחוק~

~צרצור צרצרים רחוק~../images/Emo29.gif../images/Emo32.gif

דלת שלא שומנה זה מכבר חרקה על צריה. קורי עכביש סמיכים בצבע פנינה היו תלויים בין פינות החדר וכל צעד שלקחתי העלה עננות אבק קטנות.הריצפה חרקה בצורה מדאיגה והעלתה ריח של עצים רקובים. מבין הקרשים שסומרו אל החלונות היו חריצים קטנים, כך שאור קלוש של ירח כסוף האיר את החדר הקודר. כנראה הייתי היחידה שנכנסה לתוך החדר מזה שנים רבות. הכל היה כל כך שקט ומדוכך. זה היה כה עצוב, כאילו שהחדר פעם שרץ בשמחה ובאדם, אך כעת כל הדברים הטובים והשמחים העלו אבק וננטשו בחדר הקטן הלה. קראתי מעט את הגרפיטי על קירות החדר ונאנחתי. "כמה חבל" מלמלתי לעצמי ופניתי לצאת החוצה. סגרתי את דלת החדר ובהיתי לרגע בשלט שנתלה לידה. כעת, השלט התנדנד על שרשרת אחת שחוברה למסמר. סידרתי את השלט על המסמר השני הרופף וניגבתי בשרוולי את הכתוביות שהתנוססו עליו:"פורום פאנפיקים"
~נסקלת~
אמ....
תתעעעעווווררררררררוווו
 
../images/Emo46.gif ../images/Emo57.gif

אולי תפסיקו להתלונן על זה שהפורום יבש?!. כמו שאמרתי לאלו בפורום טרי פראצ´ט שמתלוננים על כך שאנחנו לא עוברים עמוד ביומיים: יבש לכם? תרטיבו!. בתור מנהלת פורום אני יודעת כמה זה מעצבן שמתלוננים שהפורום יבש. האנשים יודעים שהפורום יבש, אתם לא צריכים להבהיר להם את זה. הם שמו לב בעצמם! אם לא מוצא חן בעיניכם שהפורום איטי: תתחילו לזוז. רעיונות לפאנפיקים, פאנדומים שעוד לא מוצו (בשורות טובות למשל ^_^ וגם עולם הדיסק) וכו´ וכו´ וכו´. רק תפסיקו להתלונן!
 

סנדרין

New member
מצטרפת לאגודת "מחיים את הפורום"

שזה אומר, שכל מי שנכנס לכאן, ינסה לחשוב על טופיק ולפתוח אחד. וגם, שכל חברי הפורום הקבועים (אמממ? אאוין הרוהירית, נעץ, הגברת האפורה, המכשפה הרעה מהמערב? ואולי, אם זה ייתכן, המנהלת?), יפרסמו את הפורום בכל שאר הפורומים שהם משתתפים בהם. לא בהודעות חדשות - אין צורך להגזים... למרות שצירוף הערה לחתימה, בסגנון "חברה באגודת ´מחיים את פורום פאנפיקים - 414#´" יכול להיות רעיון שימושי. מאחר ובחתימה שלי יש את המדוזה, שימיה בפורום חלפו, אני לא אעשה זאת, אבל אולי אתם?..
 
זה משש...יפה!

תשמעי....את כישרונית! בהתחלה הייתי בטוחה שזה ציטוט של איזה ספר...כי איזלו ילדים כותבים ככה? וגם הרעיון הכללי! ענק! זה היה כזה...בקטע של הפורום פאנפיקים...הלב שלי קפץ כזה בהסכמה. אני גם אפרסם את הפורום! זה כל כך מרומם נפש! יהי! בואו נצא לדרכים להפיץ את דת הפורום בכל רחבי העולללללללםםםם!!!!
 
חמודה??!!!!

חח.. כבר אמרו לי, שאני סוטה, מוזרה, מעוותת, מפגרת, מזוייפת, מהממת, מעצבנת, סדיסטית, סתומה, שקסית, מפחידה ואנטי ממסדית, אבל אף פעם לא אמרו לי שאני חמודה. o_O תודה...איי גס.
 

Pomo girl

New member
יפהההההההההה...

בהתחלה לא הבנתי למה צריך לפתוח בשביל זה הודעה חדשה...כי זה כזההההההה קטן...אבל זה שווה את זה!
... ובאמת לא צריך לכעוס על זה...תאמיני לי...ואני שומעת שכולם אומרים...אנחנו מרטיבים...חעחע...
 

טלוש2

New member
תגידו,

איך עושים קישור לפורום? כי אני משתתפת בהרבה פורומים, אבל אני לא יכולה לפרסם כי אין לי מושג עם עושים קישור... באסות!
 
למעלה