זה תלוי בחישוק ותצטרך כמובן גם ונטיל מתאים
חישוקי טיובלס מגיעים בדרך כלל מצויידים בחור המותאם לוונטיל פרסטה (״צרפתי״) ויש מבחר נאה של וונטילים מתאימים שקל להרכיבם בחישוק ולבצע איטום סביב הוונטיל שימנע בריחת אויר (וחומר ואטימה) החוצה מסביב לוונטיל, וגם לחלל שבין דפנות החישוק הפנימית והחיצונית (בחישוק כפול דופן).
בהנחה שהחישוק שלך ברוחב פנימי שמאפשר הרחבת החור לוונטיל שרדר (״גרמני״ או ״אוטו״) תוכל לאלתר איטום באמצעות פנימית.
1. מרחיבים את החור באמצעות מקדח לרוחב 8 מ׳מ שמאפשר הכנסת וונטיל שרדר.
2. לוקחים פנימית במידה קטנה לעומת החישוק (לחישוק 29 - קח פנימית 27.5 או 26) וגזור סביב-סביב מהחלק הפנימי, זה שאמור לגעת בחישוק, טבעת ברוחב של בערך ס׳מ או שניים יותר מרוחב החישוק - שכוללת בתוכה גם את הוונטיל.
3. מכניסים את הוונטיל לחור בחישוק, עוטפים את החישוק ברצועת הפנימית כך שהיא מחזיקה את הוונטיל במקום.
4. מלבישים את הצמיג ודוחפים את רצועת הפנימית שעוטפת את החישוק כך שקצותיה נמצאים בתוך הצמיג ולא בין הצמיג לחישוק.
5. ממלאים את הצמיג בחומר איטום (אפשר דרך הוונטיל, או עם קצת אקרובטיקה - להשאיר חלק מהצמיג מחוץ לחישוק ולשפוך את חומר האיטום דרכו).
6. מנפחים ורוכבים.
השיטה הזו טובה גם עבור חישוקים שאינם מיועדים לטיובלס. גזרת הפנימית אוטמת את החישוק. יש גם רצועות כאלו מותאמות לחישוקים שונים. בדוק את Stan's No-Tubes.
אם תמצא וונטיל שרדר שניתן להבריגו לחישוק כמו וונטיל פרסטה טיובלס - ובאם יש לך חישוק טיובלס- תוכל לחסוך את סיפור הפנימית. לא מכיר וונטילים כאלה לאופניים, והוונטילים שמיועדים לגלגלי רכב גדולים מדי ולא מתאימים לחישוק אופניים (מלבד, אולי, חישוקים רחבים במיוחד).