פרידה לאחר זוגיות של חמש שנים וקצת...

נמר211

New member
הוא טוען שהוא עבר משבר בעקבות הפרידה

ותהליך מסוים שגרם לו להיות אפטי וחסר רגש כלפי, מה שהיה לי קשה לעיכול אחרי 5 ומשהו שנים של זוגיות , הוא לא חש שהוא רוצה עימי קשר רומנטי, אבל לא אכפת לו להיות ידידים, מה שלא אפשרי מבחינתי
 
אתה חייב לקבל את התוצאות של ההחלטה שלך

הוא כיסה את עצמו בשכבה מגינה, שאתה, כיוזם סיום הקשר, לא היית זקוק לה. לכן הוא מסוגל להיות ידיד גם בלי להיות בן זוג. אתה, מחוסָר שכבת המגן, שחזרת בכך ורוצה לסובב את הגלגל לאחור, מרגיש את מלא הכאב שבדחיה העכשיווית. הפתרון היחיד עבורך הוא להתרחק ממנו.
 

נמר211

New member
פרידה לאחר זוגיות של חמש שנים וקצת...

שלום אני בחור בן 28 , ונפרדתי מבן זוגי לאחר זוגיות של 5 שנים, קשה לי , אני לא מסוגל לחיות עם האובדן , למרות שאני הפסקתי את הקשר , אני מרגיש שאני רוצה לחזור אחרי 3 חודשי פרידה, ניסיתי לשוחח עימו אך הוא אפטי ואדיש לגבי ולא רוצה שום קשר רומנטי איתי אלא רק ידידותי אני מתוסכל ואבוד
 

נמר211

New member
אבל זה כ"כ קשה , אני לא מבין מדוע

כול כך קשה לי הנתק הזה, הראש אומר דבר אחד והרגש דבר אחר, אני יודע שלא היה לנו טוב ואין עתיד לקשר הזה אך אני לא יכול להפסיק לחשוב עליו , קשה לי עם החלל שנוצר, החור הענקי , הלבד הזה
 

yosef 30

New member
ערב טוב נמר

אין ספק שפרידה אחרי כלכך הרבה שנים היא קשה, גם אם אתה היוזם של הפרידה. אתה צודק פתאום יש חלל גדול, משהו בהרגל היומיומי כבר איננו וזה מאוד קשה. המוח מתחיל לעבוד, לשאול שאלות, הקושי שנוצר בעקבות החלל מנסה להתמלא דרך מציאת פתרונות ורצון לחזור ולהתעלם מהקושי שהיה וסביר להניח שיהיה במידה ותחזרו. אך הגעגוע לא ממש נותן להיגיון אם אפשר לקרוא לזה מנוח - הצורך במגע, בקירבה, בשיתוף שכה עושה לנו טוב בביחד שלנו, לעשות דברים ביחד לכל זה אתה רוצה לחזור - ומתקשה להבין שעם האדם הנוכחי זה כנראה לא ממש יעבוד ולא עבד לאחרונה. אני יודע שאולי זה נשמע כמו קלישאה - אך הזמן באמת עושה את שלו. וזה לקוח זמן. אני מצטרף לדעתו של פורטי וחושב שניתוק כרגע זה הדבר הכי בריא לשניכם. אין פתרון קסם, אין דרך קיצור - גם אתה מתאבל כרגע על מה שהיה ואיננו וסביר להניח לא יחזור לקדמותו. במקום לנסות לברוח מהכאב אולי תתן לו מקום, תכאב, תצטער, תתגעגע, תבכה - כל אלה הם רגשות שכדאי לך לשחרר שב עם חברים תבכה להם קצת, תשתף - אני בטוח שייחזקו אותך ברגעים הקשים לא ניתן לברוח מהם. אני ממש יכול להבין מה עובר עליך וכמה זה קשה - אין מנוס. חיבוק גדול לחורף קר וגשום. יוסף.
 
אתה רוצה בחידוש הקשר מהסיבות הלא-נכונות

אתה בעצם אומר זאת כאן בעצמך, שלא אותו אתה רוצה, אלא אתה רוצה את מילוי החלל והחור הענקי שנוצר, להימנע מן הלבד הזה. אז הצעתי היא שלאחר תקופת האֵבל והכאב, תתחיל למלא את החלל במישהו אחר, לא בו.
 
חזרה אחורנית כמעט אף פעם אינה מצליחה

אני מציע שתתן לעצמך תקופת מנוחה והתאוששות. דגים רבים ישנם באותו ים ממנו ההוא בא. ובינתיים חכה קצת.
 

נמר211

New member
הגעגועים לא מרפים

והייתי אצלו היום, וביקשתי שאני רוצה שישקול חזרה והוא סרב בתוקף והיה קר ואפטי, ואח"כ מצאתי אותו באטרף אחרי שכול הדרך חזרה הבייתה בכיתי אני לא מסוגל שהוא קר אליי כ"כ , ביקשתי חיבוק של פרידה והוא לא הסכים.......
 
למה?

למה הפסקת את הקשר? בן הזוג יוזם הפרידה בדרך כלל חסין מפניה יותר מהשני. הוא כנראה סבל מאד כשאתה יזמת פרידה ועבר ייסורים דומים לשלך עכשיו. ייתכן שהוא רוצה להחזיר לך מנה אחת אפיים, וייתכן גם שהוא חושש שתכאיב לו שוב, כפי שעשית לפני חודשים אחדים. ייתכן שהוא כבר לא אוהב אותך. אולי תצליח לברר איזו משלוש האפשרויות נכונה.
 

נמר211

New member
כי סבלנו הרבה, דיכינו את היצרים ולא היינו

מאושרים, זה נמשך כמעט שנה כך, ולכן לא רציתי שהסבל ימשיך עבור שנינו, אבל בכל זאת הגעגועים קשים, והרצון להציל את הקשר עולה שוב ושוב, אך זה לא משנה כי הוא לא מעוניין אדיש ואפטי. אני מקווה שאתגבר, החל מהיום ניתקתי כל קשר עימו מה שלא נעשה בשלושת חודשי הפרידה ( אנחנו שמרנו על קשר ידידותי ) וכמובן לו זה לא מפריע כיוון שאין לו רגשות יותר אבל אני לא מסוגל להישאר בידידות עימו .
 

סורנטו

New member
מצד אחד זה הגיוני מה שכתבת פורטי כי ההחלטה

והזמן מרחיק במיוחד שהצד שנפרדו ממנו מרגיש טוב עם עצמו אחרי הפגיעה של הדחייה אבל ולא רוצה לתת תקווה שלא תהפוך לסתם אשליה, למה אף פעם לא חושבים שלחזור אחורנית לא מצליח? אני מכירה זוגות שהיו יחד וחזרו והכול בסדר, אחיין שלי בגד!!! בגד בחברה שלו שאהב ביותר, היה בלאגן, פרידה ונסיונות אין ספור לחזור אליה ובסופו חזרו והם שנה יחד והכול "דבש" באמת, הכול בסדר, הבטיחו לא לדבר על שום דבר מהמקרה כי אהבתם גדולה יותר וגם לא לעשות רע לעצמם ולקשר, אז במקרים מסויימים אפשר ותלוי בשני בני הזוג...כך אני. לפעמים זה רק אגו. שבת שלום ושנה אזרחית מוצלחת.
 
למעלה