פרויקט "הנתיב הקריטי" מתחיל לגרום להשבתות:

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
בתחנת ראשון לציון, נכון לכיום אין צורך בתיאום


אי אפשר לקיים לו"ז כזה - זה גם יבלבל את הנוסעים וגם יהיה
בלתי אפשרי לתאם את קווי ההזנה ללו"ז הרכבת ולבצע תיאום בין הקו לקווים אחרים של הרכבת.

תחשוב על התיאום שצריך לעשות עם מטרופולין בכפר סבא והוד השרון, עם קווים (אפיקים בקרוב) בראש העין, עם קווים (בעתיד אפיקים) בפתח תקוה, עם דן ואגד בחולון ובת ים, עם אגד בראשון לציון, עם אפיקים ביבנה, עם אגד תעבורה (בעתיד אפיקים) באשדוד, עם דן בדרום באשקלון, שדרות, נתיבות ואופקים.

וצריך לתאם גם בין החלופות השונות של הקו - הקצרה (מ/עד ראשל"צ), הבינונית (מ/עד אשקלון) והארוכה (מ/עד באר שבע).

זה לא מעשי.
בתחנת ראשון לציון, נכון לכיום אין צורך בתיאום

קווי האוטובוסים של "אגד" (למשל 6, 7 או 84) ושל "דן" (למשל 10) הם קווים, שחולפים באזור.
באתר "קו רציף" התחנה לא מופיעה.
בעיקר מה, שרואים בתחנה הזו, זה הסעות עובדים פרטיות לאזורי התעסוקה בעיר.
 

אורי404

New member
גם בשעות אחרות יש איחור

כי אתה נוסע בקו שמאז שהוסיפו לאחת מחלופותיו רכבת רביעית
אין לו כמעט סיכוי לעמוד בזמנים.
בטווח הנראה לעין, רק ביטול הרכבת הרביעית יחזיר את הקו הזה לעמוד בזמנים ויותר מזה - להיות הקו האמין ביותר של הרכבת מבחינת עמידה בזמנים.

אבל משרד התחבורה מעדיף את הרכבת הרביעית במחיר של איחורים, על פני ויתור עליה לטובת דיוק הרכבות.
והעליה בביקוש ובשימוש בקו מראה שייתכן שהוא צודק, לאור ההשפעה של העבודות על הקו האדום על גוש דן.

בנסיבות הללו אין ברירה אלא להתייחס לאיחורים בקו הזה כעובדה ולקחת אותם בחשבון.
גם בשעות אחרות יש איחור
כמו, שכתבתי בסביבות 11:00, כאשר פועלות שתי רכבות לשעה, היה איחור למעלה מרבע שעה.
 
א. יש השפעה מצטברת שמשפיעה גם מעבר לשעות השיא

גם בשעות אחרות יש איחור
כמו, שכתבתי בסביבות 11:00, כאשר פועלות שתי רכבות לשעה, היה איחור למעלה מרבע שעה.
א. יש השפעה מצטברת שמשפיעה גם מעבר לשעות השיא
ב. איחור מסויים יכול גם לנבוע מאירוע חד-פעמי, כמו תקלה

בדרך כלל בשעות השפל אין איחורים.

אבל באופן ברור ביותר ההוספה של הרכבת הרביעית בכל כיון הפכה את הקו המדייק ביותר של הרכבת לקו המאחר ביותר של הרכבת.

את הטענות יש להפנות למדינה שדורשת מהרכבת להפעיל רכבת רביעית, אבל לא מתעדפת בסדר העדיפות הגבוה ביותר את המסילה הרביעית באיילון.
 

אורי404

New member
או שזה בגלל העומס במסילת איילון או בגלל עומס באזור אחר

א. יש השפעה מצטברת שמשפיעה גם מעבר לשעות השיא
ב. איחור מסויים יכול גם לנבוע מאירוע חד-פעמי, כמו תקלה

בדרך כלל בשעות השפל אין איחורים.

אבל באופן ברור ביותר ההוספה של הרכבת הרביעית בכל כיון הפכה את הקו המדייק ביותר של הרכבת לקו המאחר ביותר של הרכבת.

את הטענות יש להפנות למדינה שדורשת מהרכבת להפעיל רכבת רביעית, אבל לא מתעדפת בסדר העדיפות הגבוה ביותר את המסילה הרביעית באיילון.
או שזה בגלל העומס במסילת איילון או בגלל עומס באזור אחר
אולי דרומית לאשקלון יש עומס מצטבר של הרכבות בקו כפר סבא-אשקלון-באר שבע, ביחד עם רכבות המשא ואולי גם רכבות נוסעים ריקות נוסעות שם או ציוד מכני הנדסי.
אני לא בטוח, שבזוג המסילות האחרות באיילון, בהן נוסעים כל הקווים, למעט קו כפר סבא-ראשון לציון-אשקלון-באר שבע, הלחץ יותר קטן. אולי גם להיפך.
אני לא אומר, שלא צריך להוסיף מסילה רביעית באיילון. כנראה כן יש צורך בזה. אבל עד אז ייתכן, שהעומס הוא בגלל העומס באזור אחר, רחוק ממסילת איילון.
 
זה לא עניין של לחץ והאיחורים נובעים בוודאות מהמסילה הבודדת

או שזה בגלל העומס במסילת איילון או בגלל עומס באזור אחר
אולי דרומית לאשקלון יש עומס מצטבר של הרכבות בקו כפר סבא-אשקלון-באר שבע, ביחד עם רכבות המשא ואולי גם רכבות נוסעים ריקות נוסעות שם או ציוד מכני הנדסי.
אני לא בטוח, שבזוג המסילות האחרות באיילון, בהן נוסעים כל הקווים, למעט קו כפר סבא-ראשון לציון-אשקלון-באר שבע, הלחץ יותר קטן. אולי גם להיפך.
אני לא אומר, שלא צריך להוסיף מסילה רביעית באיילון. כנראה כן יש צורך בזה. אבל עד אז ייתכן, שהעומס הוא בגלל העומס באזור אחר, רחוק ממסילת איילון.
זה לא עניין של לחץ והאיחורים נובעים בוודאות מהמסילה הבודדת
באיילון.
עומס של רכבות במסילה הכפולה דרומית לאשקלון לא גורם לאיחורים כאלה.
ואיזה עומס יכול באמת להיווצר שם?

האיחורים נגרמים בגלל הצורך של רכבות באיילון להמתין לרכבות מהכיוון השני
חד-משמעית.

כשצריך להעביר 8 רכבות בשעה במסילה בודדת בשני כיוונים מנוגדים אי אפשר למנוע איחורים משמעותיים.

עובדה שלפני הוספת הרכבת הרביעית (שנוספה רק בקטע הוד השרון - משה דיין) לא היו כמעט איחורים בקו הזה.
 

benshap2

New member
אני כרגע על רכבת שמאחרת בכמה דקות

זה לא עניין של לחץ והאיחורים נובעים בוודאות מהמסילה הבודדת
באיילון.
עומס של רכבות במסילה הכפולה דרומית לאשקלון לא גורם לאיחורים כאלה.
ואיזה עומס יכול באמת להיווצר שם?

האיחורים נגרמים בגלל הצורך של רכבות באיילון להמתין לרכבות מהכיוון השני
חד-משמעית.

כשצריך להעביר 8 רכבות בשעה במסילה בודדת בשני כיוונים מנוגדים אי אפשר למנוע איחורים משמעותיים.

עובדה שלפני הוספת הרכבת הרביעית (שנוספה רק בקטע הוד השרון - משה דיין) לא היו כמעט איחורים בקו הזה.
אני כרגע על רכבת שמאחרת בכמה דקות
החא התחילה בתל אביב מרכז ותסיים במשה דיין. היא ריקה, והציר ריק אף יותר. אין כל סיבה לאיחור, חוץ מהרצון, אולי, לשמור על רקורד איחורים של של 100%...
חברה בושה.
 

benshap2

New member
10 דקות איחור ברכבת למשה דיין, וגם הרכבת דרומה יותר מאחרת

אני כרגע על רכבת שמאחרת בכמה דקות
החא התחילה בתל אביב מרכז ותסיים במשה דיין. היא ריקה, והציר ריק אף יותר. אין כל סיבה לאיחור, חוץ מהרצון, אולי, לשמור על רקורד איחורים של של 100%...
חברה בושה.
10 דקות איחור ברכבת למשה דיין, וגם הרכבת דרומה יותר מאחרת
חצי שעה אחרי, בלי שום קשר בין האיחורים, וכאשר המסילות ריקות לחלוטין. עכשיו 17:10 ולרכבת של 17:05 ממשה דיין לאשקלון עוד אין זכר באופק.
100% איחורים - גם כשיש רק רכבת או שתיים לשעה בקו. לא רק 4.
&nbsp
זו החברה, לא משרד התחבורה.
 
איך זה שרכבות s-bahn בוינה מופיעות בתדירות של חמש דקות?

או שזה בגלל העומס במסילת איילון או בגלל עומס באזור אחר
אולי דרומית לאשקלון יש עומס מצטבר של הרכבות בקו כפר סבא-אשקלון-באר שבע, ביחד עם רכבות המשא ואולי גם רכבות נוסעים ריקות נוסעות שם או ציוד מכני הנדסי.
אני לא בטוח, שבזוג המסילות האחרות באיילון, בהן נוסעים כל הקווים, למעט קו כפר סבא-ראשון לציון-אשקלון-באר שבע, הלחץ יותר קטן. אולי גם להיפך.
אני לא אומר, שלא צריך להוסיף מסילה רביעית באיילון. כנראה כן יש צורך בזה. אבל עד אז ייתכן, שהעומס הוא בגלל העומס באזור אחר, רחוק ממסילת איילון.
איך זה שרכבות s-bahn בוינה מופיעות בתדירות של חמש דקות?
על כל רציף מופיעה רכבת חשמלית אבל כבדה כל חמש דקות.
ואצלינו לא מסתדרים עם רבע שעה.
מה אחראי לפער הזה?
 
הבעיה היא שרכבות בכיוונים מנוגדים משתמשות במסילה בודדת

איך זה שרכבות s-bahn בוינה מופיעות בתדירות של חמש דקות?
על כל רציף מופיעה רכבת חשמלית אבל כבדה כל חמש דקות.
ואצלינו לא מסתדרים עם רבע שעה.
מה אחראי לפער הזה?
הבעיה היא שרכבות בכיוונים מנוגדים משתמשות במסילה בודדת
בין תחנת ההגנה לתחנת סבידור מרכז.
כשהמסילה תפוסה על ידי רכבת בכיוון אחד גם הקוסם המוכשר ביותר לא יצליח להעביר בה שתי רכבות שנוסעות זו מול זו.

לכן המסילה הרביעית באיילון הכרחית וקריטית, על מנת להשתחרר מהמצב בו רכבות בכיוונים מנוגדים משתמשות באותה מסילה.

למעשה, לא מדובר במסילה רביעית, אלא בהכפלת המסילה הבודדת שמשמשת את קו הוד השרון - משה דיין / אשקלון / באר שבע בין תחנות ההגנה וסבידור מרכז.
מסילה רביעית נשמעת כמותרות, אבל הכפלת מסילה בודדת מסבירה יותר טוב את הצורך.
 

Rubim88

New member
זה אפילו פחות מ5 דקות, מינימום של 3 דקות ובקטע מסויים

איך זה שרכבות s-bahn בוינה מופיעות בתדירות של חמש דקות?
על כל רציף מופיעה רכבת חשמלית אבל כבדה כל חמש דקות.
ואצלינו לא מסתדרים עם רבע שעה.
מה אחראי לפער הזה?
זה אפילו פחות מ5 דקות, מינימום של 3 דקות ובקטע מסויים
גם כל 2.5 דקות, מדובר שם בציר ראשי בעל 2 מסילות ומערכת איתות "קונבנציונלית"(דומה לזו שבשימוש ר"י) עם קיבולת מקסימלית של20/24 רכבות בשעה לכיוון כשכיום עוברות בשעת השיא 16 רכבות בשעה לכיוון. ה"סוד" שלהם(ושל מקומות אחרים שבהם מעבירים על זוג מסילות 20-24 רכבות בשעה) זה שימוש בקרנועים חשמליים בעלי תאוצה גבוהה שמסוגלים לעצור זמן קצר בתחנות(הרבה דלתות להחלפת נוסעים מהירה), וקיצור מקטעי האיתות בתוואי(לדוגמא בין כל תחנה יש מספר מקטעים ולא מקטע יחיד). כמו שכבר הוסבר, המסילה היחידה(המזרחית באיילון) בין ת"א מרכז להגנה היא זו שמגבילה את העניין, וזמן ה"תפיסה" שלה(לפי הלו"ז כיום מדובר ב6 דקות, ועם 8 רכבות בשעה ופה ושם איחורים זאת אומרת כמעט תפיסה מלאה עד מלאה) הוא זה שבעצם קובע את התדירות המקס' האפשרית.


,
 
זה הדבר הכי לא ברור שקראתי אי פעם

פרויקט "הנתיב הקריטי" מתחיל לגרום להשבתות:
סגירה זמנית של תחנת הרצלייה ושינויים זמניים בתנועת הרכבות

בשל עבודות תשתית לשיפור השירות, החל בלילה שבין יום ד' 13.4.16 ליום ה' 14.4.16 (בשעה 00:01) ועד יום ו' 15.4.16 כולל, תיסגר תחנת הרצלייה ויחולו שינויים במסלולי הרכבות מ/אל התחנות שמצפון להרצלייה.
במוצ"ש 16.4.16, תיפתח תחנת הרצלייה, אך חלק מהשינויים בתנועת הרכבות ימשכו.
לרשותכם יעמדו שירותי הסעות ותתוגבר התחבורה הציבורית בין תחנות הביניים.

להלן פירוט השינויים:
יום חמישי 14.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת חיפה חוף הכרמל ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/ראשל"צ-הראשונים - נתניה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.
קו באר שבע מרכז - חיפה מרכז השמונה: הרכבות היוצאות בשעות מטה תבוטלנה, עפ"י הפירוט הבא:
רכבות מבאר שבע מרכז לחיפה מרכז השמונה (שעת יציאה מבאר שבע מרכז): 06:38, 07:38, 08:38, 14:38, 15:38, 16:38, 17:38, 18:38.
רכבות היוצאות מחיפה מרכז השמונה לבאר שבע מרכז (שעת יציאה מחיפה מרכז השמונה): 06:36, 07:36, 08:36, 09:36, 15:36, 16:36, 17:36, 18:36.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

יום שישי 15.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

מוצ"ש 16.4.16:
קו נהרייה - מודיעין:
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין מרכז בשעת 21:11 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:04, אשר תסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין בשעה 22:11 תצא מתחנת תל אביב סבידור-מרכז ותצא בשעה 23:04 (במקןם 22:52) בכדי לתת מענה לנוסעים לתחנות הצפוניות.

קו נהרייה - באר שבע: הרכבת היוצאת מתחנת באר שבע מרכז בשעה 21:01 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:34, משתסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).

רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה תפעלנה כרגיל.

לבדיקת זמני נסיעה מעודכנים אנא היכנסו ל"תכנון מסלול נסיעה" באתר או באפליקציה.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.
זה הדבר הכי לא ברור שקראתי אי פעם
ואני עדיין לא מבין אם אפשר יהיה להגיע מחיפה לתל אביב.
 
כפי שכתבתי, בימים חמישי-שבת בעוד שבועיים בת'כלס אי אפשר

זה הדבר הכי לא ברור שקראתי אי פעם
ואני עדיין לא מבין אם אפשר יהיה להגיע מחיפה לתל אביב.
כפי שכתבתי, בימים חמישי-שבת בעוד שבועיים בת'כלס אי אפשר
יהיה לנסוע בין תל אביב לצפון ברכבת.

המסילות בין ת"א האוניברסיטה לבית יהושע יושבתו והשאטלים שיופעלו לא יתנו מענה לקישור בין הצפון לתל אביב.
קווי האוטובוס (שיתוגברו) יהיו האלטרנטיבה התח"צית.
 

scooby5

Member
לא מבין את הרעיון מאחורי

פרויקט "הנתיב הקריטי" מתחיל לגרום להשבתות:
סגירה זמנית של תחנת הרצלייה ושינויים זמניים בתנועת הרכבות

בשל עבודות תשתית לשיפור השירות, החל בלילה שבין יום ד' 13.4.16 ליום ה' 14.4.16 (בשעה 00:01) ועד יום ו' 15.4.16 כולל, תיסגר תחנת הרצלייה ויחולו שינויים במסלולי הרכבות מ/אל התחנות שמצפון להרצלייה.
במוצ"ש 16.4.16, תיפתח תחנת הרצלייה, אך חלק מהשינויים בתנועת הרכבות ימשכו.
לרשותכם יעמדו שירותי הסעות ותתוגבר התחבורה הציבורית בין תחנות הביניים.

להלן פירוט השינויים:
יום חמישי 14.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת חיפה חוף הכרמל ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/ראשל"צ-הראשונים - נתניה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.
קו באר שבע מרכז - חיפה מרכז השמונה: הרכבות היוצאות בשעות מטה תבוטלנה, עפ"י הפירוט הבא:
רכבות מבאר שבע מרכז לחיפה מרכז השמונה (שעת יציאה מבאר שבע מרכז): 06:38, 07:38, 08:38, 14:38, 15:38, 16:38, 17:38, 18:38.
רכבות היוצאות מחיפה מרכז השמונה לבאר שבע מרכז (שעת יציאה מחיפה מרכז השמונה): 06:36, 07:36, 08:36, 09:36, 15:36, 16:36, 17:36, 18:36.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

יום שישי 15.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

מוצ"ש 16.4.16:
קו נהרייה - מודיעין:
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין מרכז בשעת 21:11 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:04, אשר תסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין בשעה 22:11 תצא מתחנת תל אביב סבידור-מרכז ותצא בשעה 23:04 (במקןם 22:52) בכדי לתת מענה לנוסעים לתחנות הצפוניות.

קו נהרייה - באר שבע: הרכבת היוצאת מתחנת באר שבע מרכז בשעה 21:01 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:34, משתסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).

רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה תפעלנה כרגיל.

לבדיקת זמני נסיעה מעודכנים אנא היכנסו ל"תכנון מסלול נסיעה" באתר או באפליקציה.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.
לא מבין את הרעיון מאחורי
ביטול הרכבות המהירות מבאר שבע לתל אביב
 
צודק. זה כנראה מעיד על יחסה של הרכבת לקו באר שבע - תל אביב

לא מבין את הרעיון מאחורי
ביטול הרכבות המהירות מבאר שבע לתל אביב
צודק. זה כנראה מעיד על יחסה של הרכבת לקו באר שבע - תל אביב
אם אין חיפה, אז "לא צריך" את הרכבת...
 

scooby5

Member
לא נראה לי.

יכול להיות שפיצול הקווים לשניים יוצר בעיה של ציוד נייד
לא נראה לי.
תחשוב שרכבת נמצאת סהכ שעה ב"עבודה" במקום שעתיים.
חשבתי שזה עניין של דיור, אבל אפשר לפתור את זה בלי בעיה על ידי הארכה של הקו לבני ברק או פשוט שימוש ברציף 3 שם לדיור הרכבת
 
אבל יש מספר קווים שמתפצלים והצורך בציוד ובצוותים לא נשאר זהה

לא נראה לי.
תחשוב שרכבת נמצאת סהכ שעה ב"עבודה" במקום שעתיים.
חשבתי שזה עניין של דיור, אבל אפשר לפתור את זה בלי בעיה על ידי הארכה של הקו לבני ברק או פשוט שימוש ברציף 3 שם לדיור הרכבת
אבל יש מספר קווים שמתפצלים והצורך בציוד ובצוותים לא נשאר זהה
הוא לא עולה פי 2 אבל הוא בכל זאת עולה.

אגב, בבני ברק מדיירים רכבות נוסעים לא רק ברציף 3 אלא גם במתחם המטענים.
הדיור אינו הבעיה.

אם יש בעיה (ולא סתם חוסר רצון להפעיל את הקו) היא כנראה קשורה לציוד הנייד ו/או לכוח אדם.
 
הייתי מצפה מרכבת ישראל לתת דין וחשבון על הנושא הזה.

אבל יש מספר קווים שמתפצלים והצורך בציוד ובצוותים לא נשאר זהה
הוא לא עולה פי 2 אבל הוא בכל זאת עולה.

אגב, בבני ברק מדיירים רכבות נוסעים לא רק ברציף 3 אלא גם במתחם המטענים.
הדיור אינו הבעיה.

אם יש בעיה (ולא סתם חוסר רצון להפעיל את הקו) היא כנראה קשורה לציוד הנייד ו/או לכוח אדם.
הייתי מצפה מרכבת ישראל לתת דין וחשבון על הנושא הזה.
 

scooby5

Member
לדעתי אין השפעה

אבל יש מספר קווים שמתפצלים והצורך בציוד ובצוותים לא נשאר זהה
הוא לא עולה פי 2 אבל הוא בכל זאת עולה.

אגב, בבני ברק מדיירים רכבות נוסעים לא רק ברציף 3 אלא גם במתחם המטענים.
הדיור אינו הבעיה.

אם יש בעיה (ולא סתם חוסר רצון להפעיל את הקו) היא כנראה קשורה לציוד הנייד ו/או לכוח אדם.
לדעתי אין השפעה
הקווים גם מתקצרים. במקום להחזיק צוות שעתיים, הוא עובד שעה וחצי.
הגיוני בעיני שבסוף זה מתקזז
 
מישהו יודע מה היעדים מבחינת העבודות עבור הימים האלה?

פרויקט "הנתיב הקריטי" מתחיל לגרום להשבתות:
סגירה זמנית של תחנת הרצלייה ושינויים זמניים בתנועת הרכבות

בשל עבודות תשתית לשיפור השירות, החל בלילה שבין יום ד' 13.4.16 ליום ה' 14.4.16 (בשעה 00:01) ועד יום ו' 15.4.16 כולל, תיסגר תחנת הרצלייה ויחולו שינויים במסלולי הרכבות מ/אל התחנות שמצפון להרצלייה.
במוצ"ש 16.4.16, תיפתח תחנת הרצלייה, אך חלק מהשינויים בתנועת הרכבות ימשכו.
לרשותכם יעמדו שירותי הסעות ותתוגבר התחבורה הציבורית בין תחנות הביניים.

להלן פירוט השינויים:
יום חמישי 14.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת חיפה חוף הכרמל ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/ראשל"צ-הראשונים - נתניה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.
קו באר שבע מרכז - חיפה מרכז השמונה: הרכבות היוצאות בשעות מטה תבוטלנה, עפ"י הפירוט הבא:
רכבות מבאר שבע מרכז לחיפה מרכז השמונה (שעת יציאה מבאר שבע מרכז): 06:38, 07:38, 08:38, 14:38, 15:38, 16:38, 17:38, 18:38.
רכבות היוצאות מחיפה מרכז השמונה לבאר שבע מרכז (שעת יציאה מחיפה מרכז השמונה): 06:36, 07:36, 08:36, 09:36, 15:36, 16:36, 17:36, 18:36.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

יום שישי 15.4.16:
רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת נתניה ותחנת נתב"ג - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - באר שבע: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת באר שבע מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו נהרייה - מודיעין: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת נהרייה - תחנת בנימינה ותחנת מודיעין מרכז - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו אשקלון/רחובות - בנימינה: הרכבות תפעלנה בשני מסלולים:
תחנת בית יהושע - תחנת בנימינה ותחנת אשקלון/רחובות - תחנת תל אביב סבידור-מרכז.
קו ירושלים - בית שמש - הרצלייה: הרכבות תפעלנה במסלול מקוצר ותסיימנה נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.

שירותי הסעות שתפעיל הרכבת:
בין תחנת בית יהושע לאצטדיון נתניה, במהלך כל שעות הפעילות, בשיטת מלא וסע,בשני הכיוונים.
בין תחנת נתניה לתחנת נתב"ג בשלושה מסלולים:
מסלול ישיר ללא עצירות מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24.
מסלול מאסף מתחנת נתניה לתחנת נתב"ג עם עצירות בתחנת הרצלייה ותל אביב סבידור-מרכז: ההסעות תצאנה בשעות 01:42, 02:42, 03:42, 04:42, 05:24 (ההסעה היוצאת בשעה 05:24 תעצור גם בתחנת בית יהושע).
מסלול מאסף מתחנת תל אביב סבידור-מרכז לתחנת נתניה עם עצירה בתחנת הרצלייה: ההסעות תצאנה בשעות 01:03, 02:03, 03:03, 04:03, 05:03.

חברות האוטובוסים תתגברנה את שירותי האוטובוסים בין חיפה - חדרה - פרדס חנה-זכרון יעקב - תל אביב.

מוצ"ש 16.4.16:
קו נהרייה - מודיעין:
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין מרכז בשעת 21:11 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:04, אשר תסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).
הרכבת היוצאת מתחנת מודיעין בשעה 22:11 תצא מתחנת תל אביב סבידור-מרכז ותצא בשעה 23:04 (במקןם 22:52) בכדי לתת מענה לנוסעים לתחנות הצפוניות.

קו נהרייה - באר שבע: הרכבת היוצאת מתחנת באר שבע מרכז בשעה 21:01 תסיים נסיעתה בתחנת תל אביב סבידור-מרכז. הנוסעים יוכלו להמשיך נסיעתם לתחנות הצפוניות באמצעות רכבת היוצאת מתחנת תל אביב סבידור-מרכז בשעה 22:34, משתסיים נסיעתה בתחנת נהרייה (במקום תחנת בנימינה).

רכבות הלילה בין תחנות נתב"ג ונהרייה תפעלנה כרגיל.

לבדיקת זמני נסיעה מעודכנים אנא היכנסו ל"תכנון מסלול נסיעה" באתר או באפליקציה.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית.
מישהו יודע מה היעדים מבחינת העבודות עבור הימים האלה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה