פסטיבל סן רמו 2024 , המהדורה האחרונה של אמדאוס.

mati02021

Member
למרות הצלחת המהדורה האחרונה, פסטיבל סן רמו בשנה הבאה יהיה האחרון בהנחיית אמדאוס.
בראיון ארוך שהעניק לעיתון האיטלקי
Il Fatto Quotidiano Magazine,
אמדאוס הצהיר כי מהדורת 2024 של פסטיבל סן רמו תהיה האחרונה בהנחייתו. הוא הודה שאירוח חמש מהדורות גרמו לו לגאווה ולכבוד, אבל הוא מרגיש שהוא חייב להפסיק. אף על פי כן, הוא אינו שולל חזרה אפשרית בעתיד.

מספר המשתתפים עדיין לא ידוע - זה יהיה תלוי "ביופי של השירים שיוגשו". אמדאוס חשף כי אין לו בעיה עם המנכ"ל החדש של RAI, שמונה על ידי ממשלת ג'ורג׳ה מלוני ;אמדאוס התייחס לכך עקב דיווחים על התערבות של ממשלת איטליה הנוכחית לשינויים בתוכניות של הערוץ הלאומי RAI ובניהם גם בפסטיבל ,הפסטיבל האחרון כזכור לא היה לרוחם בלשון המעטה.מעורבות ממשלת איטליה בהליכים תפגע בסיכוי של זמרים מסויימים להתחרות בפסטיבל 2024
הדבר כבר הביא לתגובות של אמנים רבים, שצפויים לדחות השתתפות אפשרית בפסטיבל כאות מחאה. לפיכך, התקשורת האיטלקית מדווחת כי הסיכוי לראות אמנים כמו אכיל לאורו, פדז, רוזה כימיקל ומרקאש הוא קלוש.

https://eurovisionfun.com/en/2023/06/italy-changes-to-sanremo-2024-imposed-by-government-│-possible-participants-and-rejections/




אמדאוס טרם החליט מי יהיו שותפיו להנחיה בפסטיבל ,אמדאוס טען שהוא חשב על כמה שמות חשובים וע״פ דיווחים הוא רוצה מנחות שותפות כמו אנאליזה , אריסה, אלודי ואמה

https://news.italy24.press/tv/amp/620055
ואולי שוב את בלוגרית האופנה קיארה פרגני; באשר לשירים עצמם הוא יתחיל בחיפושים בחודשים הקרובים.

בראיון שהעניק אמדאוס הוא גם מתאר את דרך בחירת השירים המשתתפים בפסטיבל מדי שנה, ואומר שהוא תמיד מבקש מהאמנים לבחור לשלוח יותר משיר אחד. הוא לא מבהיר אם ב-2024 יהיו 28 שירים או פחות, ואומר שתמיד השירים ורמתם הם שיקבעו את המספר הסופי.

התקשורת האיטלקית, לעומת זאת, חוזה גם כמה שמות שאולי יהיו חיוביים להשתתפות בפסטיבל. הגדול מבין השמות הללו הוא אל באנו, ג'וזפה פוביה, דואט אפשרי של אב-בן מאת ג'יג'י ד'אלסיו ו-LDA, ריטה פבונה, אנריקו רוגירי, וגם זוכי הפסטיבל ונציגי איטליה לאירוויזיון 2015 Il Volo שהתראיינו ואמרו שעם השיר הנכון הם ינסו להתמודד שוב בפסטיבל.



. https://eurovisionfun.com/en/2023/06/italy-amadeus-announced-his-withdrawal-from-the-festival-of-sanremo/

כמו כן השמועות מספרות שאמדאוס רוצה את אנג׳ולינה מנגו כמתחרה בסן רמו 2024 ,היא הגיעה למקום השני בתחרות אמיצ׳י אך סיימה ראשונה מבין הזמרים אך הפסידה לרקדן. וכבר כתבתי עליה בשרשורים קודמים, ששני הוריה הם זמרים ואח שלה מתופף.



אביה הינו פינו מנגו זמר ויוצר שעבד עם מיטב הזמרים באיטליה בין היתר עם אנדרה בוצ׳לי וגם עם האחיות מיה מרטיני ולורדנה ברטה וכו׳
ובמהלך הופעה שלו לפני 9 שנים הוא חטף התקף לב והתמוטט על הבמה ,הוא הלך לעולמו עוד לפני שהגיע לבית החולים.הוא ליטרלי מת על הבמה, ימים אחדים לאחר מכן גם אחיו הגדול מת מאותה הסיבה.

אמה הינה לאורה ולנטה, היא החליפה את הסולנית המיתולוגית של להקת ׳מתיה בזאר׳( אנטולנה רוג׳ריו) בתחילת הניינטיז ועד שלהי הניינטיז. זוהי הלהקה שייצגה אותם בתחרות שהתקיימה בארץ ב 1979 והלהקה עברה אבולוציה שלזמרים ונגנים.



https://news.italy24.press/tv/amp/559726






ההצעות לג׳ובאני תפתחנה ב-15 ביוני וייסגרו ב-15 באוקטובר.ועדה מוזיקלית בראשות אמדאוס תבדוק את ההצעות ותבחר מספר קטן לאודישנים חיים. בסך הכל 12 אמנים ייבחרו להתחרות בגמר החי בדצמבר 2023,

12 האמנים מורכבים מ-8 זמרים מתהליך ההגשה ו-4 מסן רמו ארנה



הכללים של Sanremo Giovani 2023 גם פורסמו אשר התקיימו בחודש דצמבר שלושה אמנים יעפילו מהתחרות לפסטיבל הגדול בפברואר, הזמרים ייבחרו על ידי המנהל האמנותי והוועדות המוזיקליות שלכל אחד מהם יש 50% השפעה .



https://eurovoix.com/2023/06/05/italy-sanremo-giovani-2023-rules/
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
פתחו יומנים ורשמו את התאריכים של הפסטיבל;העניינים מתחממים לקראת הפסטיבל, אמדאוס החל להאזין לשירי המועמדים למהדורה הבאה. נכון לעכשיו דלפו פרטים מעטים על פסטיבל הזמר האיטלקי, וכרגע עדיין לא ידוע מי יצטרף להנחיה על הבמה. עם זאת, בשבועות הקרובים עשויות להגיע חדשות ראשונות, ובוודאי שהציפיות לא תאכזבנה.
בינתיים, הצגת לוחות הזמנים של ראי 2023/2024 התקיימה וכמובן הפרק המוקדש לפסטיבל לא היה חסר. למעשה, במהלך הכנס הוכרזו התאריכים הרשמיים של Sanremo, שיתקיימו בין ה-6 ל-10 בפברואר. אבל לא רק.
https://eurovisionfun.com/en/2023/07/italy-sanremo-2024-dates-announced/
ההנהלה הבכירה של Rai גם חשפה שהגמר של Sanremo Giovani ישודר ב Rai 1 ביום רביעי ה-20 בדצמבר 2023 משם יבחרו 3 הזמרים שימשיכו לפסטיבל הגדול בפברואר .
כמו כן אמדאוס הודיע שיהיו שינויים בפסטיבל הבא אך לא כל כך פירט: "זה יהיה שונה מהשנים שעברו"
מעריכים שיהיו שינויים גדולים בהסדרת תחרות השירים בחלוקת הערבים:״אני יכול לצפות שזה יהיה פסטיבל שונה מזה של שנים קודמות: אולי יהיו כמה חידושים"



https://tg24.sky.it/spettacolo/musica/2023/
06/19/sanremo-2024-regolamento/amp


כמו כו ידוע ששלישיית הטנורים שייצגה את איטליה באירוויזיון ב 2015 בוינה Il Volo (ויתכן ויקחו חלק בפסטיבל בשנה הבאה) מתכננת הופעה בישראל בהיכל מנורה ב 14/10 , רק חבל שהם לא יביאו איתם לארץ את האורחים שהשתתפו איתם בהופעה מלפני חודש כמו אירמה, אנאליזה ,פרנצ׳סקה מיקלין וכו׳ לביצוע קאברים




עדכון: אמדאוס כינס מסיבת עיתונאים כדי לחשוף תצוגה מקדימה של החידושים המרכזיים. ראשית נחשף שיתחרו 26 שירים כולל שלושת הזמרים מהג׳ובאני אך חידוש מרכזי הינו ההצבעה. אמדאוס החליט לחסל את הדמוסקופיה (300 שופטים שנבחרו מתוך מדגם מייצג לפי גיל, מגדר ומוצא גיאוגרפי) הם יוחלפו בחבר השופטים של הרדיו, שיכלול שדרנים ארציים, אזוריים ומקומיים, הם יצטרפו לשופטים של חדר העיתונאים וההצבעות של אנשי הטלוויזיה והרשת .כלומר יהיו שלושה
גורמים שיקבעו את התוצאה הסופית: הטלווטינג,
חברי חדר העיתונות של הטלוויזיה והרשת, וחבר השופטים של הרדיו, המורכב משדרני רדיו ארציים ומקומיים כאחד.

עוד חידושים הינו שינוי סדר השמעת השירים , כידוע הערב הראשון נפתח במחצית משירי הפסטיבל, בערב השני החצי השני ובערב השלישי כל השירים יחדיו, אז תשכחו מזה ,לא עוד.

בערב הראשון ישמעו כל 26 השירים המספר הכולל גם את 3 הפיינליסטים של סן רמו ג'ובאני בעוד חלוקת השירים תתקיימנה בערב השני והשלישי,עוד חידוש היות ובערב השני רק מחצית מהזמרים יקחו חלק ,דאג אמדאוס לשלב את החצי השני של הזמרים בכל זאת בערב השני ;הזמרים יקחו חלק בהנחיה ויציגו את ההופעות של עמיתיהם, ולמעשה יהפכו למארחים שותפים של פסטיבל סן רמו, וכך בערב השלישי, הזמרים שהתחרו בערב השני יהפכו למנחים בערב השלישי . ( אני מזכיר שבתגובה הראשונה שפירסמתי אמדאוס רצה להנחיה משותפת את הזמרות אמה,אלודי, אנאליזה ואריסה- זה אומר ש…) .
סיווג האמנים "המגישים" והאמנים "המבצעים" יתקיים בהגרלה פומבית, שתתקיים במהלך מסיבות העיתונאים היומיות בתאריכים 7 ו-8 בפברואר 2024.

עוד חידוש הינו בערב הרביעי כלומר בערב שבת המוקדש לקאברים ודואטים, בעבר היתה מגבלה לסוג השירים שיבוצעו בערב הקאברים [בעיקר מגבלה של מועד פרסום השיר,לדוגמא בערב הקאברים השנה הורשו להשתתף שירים משנות ה 60` ה 70` וה80`] אזי אמדאוס החליט לבטל כל סוג של מגבלה והזמרים יכלו לשיר כל שיר שירצו הזמרים בתחרות, בתמיכת אמן אורח, יפרשו שיר מפורסם - שזוהה על ידם בהסכמה עם המנהל האמנותי וראי - ונלקח מהרפרטואר האיטלקי והבינלאומי ופורסם עד 31 בדצמבר 2023.

הפודיום המוגדל וספרינט הסיום של חמשת הפנליסטים שיתחרו, בערב האחרון, על הזכיה של המהדורה ה-74 של פסטיבל הזמר האיטלקי אושרו מחדש.כלומר חמישה ולא שלושה בסופר פיינל.

אני יכול להבין את השיקול שכל שיר יקבל הזדמנות שווה כבר מהערב הראשון אך כיצד אפשר להתרשם מ 26 שירים בבת אחת ששומעים זאת בפעם הראשונה בפסטיבל?

 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
הציפייה ל-Sanremo 2024 הולכת וגוברת מכיוון שהיא תכריע את סופו של המסע של אמדאוס בתפקיד המנצח.
זו תצטרך להיות מהדורה מיוחדת כדי לסגור את המסע שלו בצורה הטובה ביותר, ולכן המנצח עובד באינטנסיביות הן בחזית ההנחיה והן בזו של הזמרים בתחרות.
בין השמות הגדולים הוא רוצה להציב לפחות שניים או שלושה כוכבים גדולים במיוחד על מנת להעלות את רף הפסטיבל וכאן השם הראשון ברשימה שלו הוא של אלסנדרה אמורוסו.
כבר לפני מספר שבועות נפוצה השמועה שאמדאוס פנה אל אלסנדרה אמורוסו כדי להציע לה מקום בין השמות הגדולים במירוץ. אולם, כמו בכל שנה,זה לא הסתייע והיא לא השתתפה . עם זאת, הדברים יכולים להיות שונים הפעם. שמה חזר להיות חלק מהזמרים שאמדאוס רוצה ל-Sanremo 2024 שכן בשלו התנאים להשתתפותה.

אמורוסו היא החלום של אמדאוס מאז שהחל להוביל את התחרות המפורסמת ביותר באיטליה, ולמרות שתמיד קיבל "לא" כתשובה, הוא מעולם לא ויתר. היות זוהי השנה האחרונה שלו,המנהל האמנותי מבקש מתנה מיוחדת מהזמרת. ובכן, רק כדי להשתתף בתחרות. אומרים שהצדדים החלו במשא ומתן רשמי על מנת לשכנע אותה להופיע בחלק התחרותי ולא כאורחת כדי לשמוע לבסוף "כן".
והפעם נראה שהסיכויים גבוהים מאד.
לא פחות חשוב הנחיה משותפת וכאן עולה מועמדותו להנחיה שלא אחר מאשר מרקו מנגוני

לאחר שניצח בהתחרות במהדורה הקודמת עם ה"Due Vite" שלו שאיפשר לו לזכות בגביע הנכסף, מתרבות השמועות לחזרתו לאריסטון היוקרתי. השמועות מגלות שאמדאוס רוצה שהוא יהיה מנחה שותף של ערב אחד לפחות של Sanremo 2024 ונראה שהזמר כבר קיבל את ההצעה. אומרים שהמשא ומתן כמעט הסתיים, גם אם המומחים אומרים כי יהיה צורך להגדיר כמה נקודות בחוזה. נקודה אחת במיוחד, זו שרואה את הזמר מופיע עם מחרוזת משיריו וגם שותף להנחיה.

אתר האינטרנט המוזיקלי הנחשב all music italia
פרסם מספר שמות שהסיכוי לראות אותם מתחרים הוא טוב, הוא מונה את הצמד Jalisse שניצחו בתחרות ב 97 ואף יצגו את איטליה באירוויזיון , כבר רשמתי מס׳ פעמים על הנסיונות שלהם להתקבל לתחרות ובכל שנה נכשלו אך הפעם השמועות מספרות שלא הם כתבו את השיר אלא דיודאטו ,

גם דיודאטו עצמו ברשימה של מי שמתכוונים לחזור לתחרות, 4 שנים לאחר ניצחונו,גם מחמוד, אמה, אריסה וארמל מטא וכמובן שלישית הטנורים איל וולו, כבר בשנה שעברה הרעיון היה באוויר שהם יחזרו אך שלישית הטנורים החליטו ברגע האחרון שלא לקחת חלק בפסטיבל אך הפעם נראה שהם יותר נחושים לחזור לתחרות שממש תגרום לרשתות החברתיות להתפוצץ .

אך אמדאוס עובד גם על כמה הופעת בכורה יוצאת דופן באמת, ארבעת פסטיבלי Sanremo הראשונים של אמדאוס בלטו במספר הגבוה מאוד של הופעת בכורה, יותר מ-50, והשנה החמישית שלו, וכרגע האחרונה, אמורה להמשיך במגמה הזו. בין השמות הבולטים הינו של Cesare Cremonin שהתארח בפסטיבל ב 2022 הזמר והיוצר של בולונז הוא אחד החלומות של אמדאוס לעשות את הופעת הבכורה שלו במהדורה האחרונה שלו כמתחרה






וכאמור אלסנדרה אמורוסו. בין הצעירים, הבולטים הם אלופי המכירות טדואה






וג'אולייר

בשנים האחרונות אמדאוס הצליח להביא לתחרות אמנים שעד לפני כמה שנים לא היו מתקרבים לפסטיבל כמו אלה ששולטים בטבלאות המכירות כמו בלנקו ולאצה.
מסיבה זו, המשא ומתן של המנהל האמנותי של האירוע כבר בעיצומו כדי שיהיו שניים מהאמנים, ראפרים, שהשתלטו על המצעדים בשנת 2023.
עבור שניהם זו תהיה הופעת בכורה, ולפחות כרגע, השני(ג׳אולייר) נראה משוכנע יותר להשתתף מאשר הראשון(טדואה)לערוך את הופעת הבכורה שלהם בפסטיבל, אבל גם ארניה, גאלי, מתאו פאוליו(עם יצירה קפדנית בנפוליטנית) רוז נבל, לוצ'ה, פרד דה פלמה, בייבי קיי(ינסו להתקבל ,גם אם בהשוואה לפני כמה שנים בפחות ודאות) ,בראש(השיג השנה את תהילתו בזכות שני סינגלים מצליחים)רוב, מתאו בוצ'לי ( הבן של אנדראה בוצ׳ילי) ואלפא.וכמובן איך לא אנג'לינה מנגו,

האתר מזכיר גם את הראפר הפרובוקטיבי Baby Gang, אבל ההשתתפות האפשרית של הראפר תיצור יותר מדי מחלוקות, מהן היה אמדאוס רוצה להימנע ב-Sanremo האחרון שלו.
בין החזרות המיוחלות ביותר הם שמותיהם של להקת נגרמארו שכבר כתבתי על הלהקה הזאת בעבר ,הלהקה בראשות ג'וליאנו סנג'ורג'י חגגה רק השנה עשרים שנות קריירה ובשנת 2024 יחלפו 19 שנים מאז השתתפותה הראשונה, ועד היום היחידה, בתחרות בסנרמו.






עוד מבין השמות החמים הם :הפינגוונים הטקטיים הגרעיניים, אנאליזה שהאתר מציין שהסיכוי לראות אותה חוזרת לתחרות בשנה הבאה גבוה מאד שהשמועות מספרות שאמדאוס גער בה בכל מפגש איתה על כך שלא שלחה את השיר״בליסימה״ לתחרות והעדיפה לשלוח שירים אחרים ( ולא התקבלה) וכעת זוכה להצלחה גדולה עם להיט אחר שלה
Mon Amour אך כעת עושה רושם שהמנהל האמנותי יהיה מוכן לקבל אותה בזרועות פתוחות לתחרות
, מיסטר ריין, ג'יג'י ד'אלסיו ודה קולורס, שאחרי הדחייה של השנים האחרונות, הם יכלו להיכנס חזק בדלת הכניסה משום שלהיט הקיץ הגדול ביותר באיטליה שייך להם עם השיר ״איטלודיסקו״ וכמו כל להיט קיץ גם הוא מלווה עם ריקוד טיפשי.




בין החוזרים יכולים להיות גם שני אמנים היקרים לאמדאוס, שניהם כבר עלו על במת הפסטיבלים בניהולו יותר מפעם אחת: אכיל לאורו ומעל הכל, אירמה ,האחרון הוציא אלבום משותף עם הזמר רקומי וכבר עובד על אלבום חדש.



עוד שמות הם של
סאנדג׳ובאני, GIANMARIA
, Aka7even , והצמד יקר מאוד לאמדאוס
Rappresentante di Lista,

אנריקו נגיוטי ,מארה סאטי,
את מכסת האמנים הותיקים תבטיח מרצ׳לה בלה, שתנסה לחזור למרוץ 17 שנים לאחר השתתפותה האחרונה.

לעת עתה אלו שמועות, אבל סביר להניח שאמדאוס עובד על כמה להיטים גדולים. גם אם לא הוזכרו על ידי All Music Italia, שמותיהם של אנטונלו ונדיטי, טיציאנו פרו וג'ובנוטי מסתובבים בסביבת המוזיקלית וההקלטה, אבל מתחת לרדאר...
אותו דבר לגבי פאביו רובאצי שיכול להשתמש בחלון הראווה של הפסטיבל כדי לפצות על התוצאה המאופקת של La Discoteca Italiana, סינגל קיץ 2023 עם אורייטה ברטי



https://www.allmusicitalia.it/news/festival-di-sanremo-2024-cast-cantanti.html/2





באשר לחלוקת הערבים של הפסטיבל :
לילה ראשון – יום שלישי 06/02/2024
לכל 26 האמנים המתחרים תהיה הזדמנות להציג את שירם. ההצבעה על כל השירים תתבצע רק על ידי חבר שופטים שיורכב על ידי עיתונאים מקצועיים מגופי טלוויזיה והרשת. לאחר מכן RAI תמשיך להכריז רק על 5 השירים המובילים שקיבלו את מירב הקולות


לילה שני – יום רביעי 07/02/2024
החצי הראשון של האמנים המתחרים (13 אמנים) יבצעו שוב את שירם. הפעם, ההצבעה על השירים תהיה מורכבת על ידי הציבור בבית (50% מהתוצאה) ועל ידי חבר שופטים המורכב משדרני רדיו (50% מהתוצאה). לאחר מכן, RAI תמשיך להכריז על 5 השירים המובילים שקיבלו את מספר ההצבעות הרב ביותר באותו ערב.



לילה שלישי – יום חמישי 08/02/2024

החצי השני של האמנים המתחרים (13 אמנים) יבצעו שוב את שירם. כמו בלילה הקודם ההצבעה תהיה מורכבת על ידי הציבור מהבית (50% מהתוצאה) ועל ידי חבר השופטים והמורכב משדרני רדיו (50% מהתוצאה). לאחר מכן, RAI תמשיך להכריז על 5 השירים המובילים שקיבלו את מספר ההצבעות הרב ביותר באותו ערב.



לילה רביעי – שישי 09/02/2024

כל זמר יבצע קאבר לשיר אחר, בין אם זה באיטלקית או באנגלית (או בכל שפה זרה אחרת). לאמנים המתחרים תהיה גם הזדמנות לבצע אותו עם אמן אורח, ההצבעה על השירים יורכבו ע״י הציבור מהבית (34% מהתוצאה), על ידי חבר השופטים המקצועי של העיתונאים (33% מהתוצאה), ועל ידי חבר השופטים המקצועי של שדרני הרדיו (33% מהתוצאה). לאחר מכן, RAI תמשיך להכריז על 5 השירים המובילים שקיבלו את מספר ההצבעות הרב ביותר באותו ערב. האמן שזכה למספר ההצבעות הגדול ביותר יוכרז כזוכה בלילה הרביעי. יווצר דירוג חדש.



לילה חמישי – שבת 10/02/2024

כל האמנים יחזרו ויבצעו שוב את שיריהם. ההצבעה הפעם תהיה מורכבת אך ורק על ידי הציבור מהבית בלבד: הממוצע בין הדירוג החדש לקודם יקבע את הדירוג הסופי . לחמשת השירים המובילים תהיה הזדמנות להופיע שוב, והפעם הם יבחרו על ידי הציבור מהבית (34% מהתוצאה), על ידי חבר השופטים המקצועי של עיתונאים (33% מהתוצאה) ועל ידי חבר השופטים המקצועי של שדרני הרדיו (33% מהתוצאה). לאחר מכן, השיר שקיבל את מירב ההצבעות יוכרז כזוכה ב-Sanremo 2024.



https://eurovoix.com/2023/07/10/sanremo-2024-rules-regulation-announced/
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
המהדורה של 2024 עשויה להיות המהדורה האחרונה בניהולו האמנותי של אמדאוס וייתכן שהמנצח החליט לסיים בסטייל והשמועות הם שהוא רוצה להזמין את להקת קולדפליי לאריסטון. אך מזכיר שבשנה שעברה השמועות היו על בריטני ספירס , לפני שנתיים להקת אבבא אד שירן וג׳ניפר לופז ולפני שלוש שנים ליידי גאגא ואף מדונה, כזכור אף אחד מהם
לא בא.

אחרי אמדאוס נראה שראי עשויה לבקש מאמן מתחום המוזיקה לקחת את תפקיד המנהל האמנותי ב 2025 ויש שמועות שבין המועמדים האפשריים הוא לא אחר מאשר נק,



https://www.spyit.it/sanremo-2024-
amadeus-fa-il-colpaccio-con-una-band-internazionale-famosissima/

רשימת השמות שיתכן ויקחו חלק בפסטיבל די חוזרות על עצמם נראה שאמדאוס מנהל שיחות עם הראפרים טדואה וג'אולייר. והוא היה רוצה את לוצ'ה, בייבי גאנג וארניה. גאלי יכול גם להופיע בתחרות. יש גם שמועות על נוכחותו של מתאו פאולילו, כישרון סדרת הטלוויזיה 'Mare fuori'

נראה שהמשא ומתן להביא את פרד דה פלמה ובייבי קיי לסנרמו לא מתקדם היטב.

בעוד אמדאוס מקווה להביא לפסטיבל את ברש, רוב, אנדריאה בוצ'לי אנג'לינה מנגו ואלסנדרה אמורוסו.
כמו גם צ'זארה קרמוניני






אנאליזה והפינגווינים הטקטיים הגרעיניים.






עוד שמות שצצים הם באוסטל, מיסטר ריין, נועמי, ארייטה, Le Deva , להקת דה קולרס שלהיט החם ביותר של הקיץ״איטלדיסקו״ שייך להם ואף זכה לפני מספר ימים בפרס

וסולן להקת הג׳ורנליסט
תומאסו פארדסיו


הנה דוגמא ליצירה פנטסטית בעיני שלו עם פרנקו 126 יצירה אוורירית, נוכחת מאוד אך מופנמת-וחרישית .

וגם שאר השמות שרשמתי בתגובה הקודמת חוזרים על עצמם כמו אמה מארון שאלבומה הבא צפוי להשתחרר בעוד כחודשיים וכבר שיחררה את הסינגל הראשון שאמור באופן אירוני לנעול את שירי האלבום


אריסה , אירמה,דיודאטו ,ארמל מטא,איל וולו,aka7seven ,מחמוד, לה רפריזנטנטה די ליסטה,סאנג׳ובאני,מארה סאטי,אנריקו ניגיוטי, Jalisse וכו׳
לגבי אורחים בפסטיבל עולה שוב שמו של שחקן הכדורגל השבדי שאמדאוס היה רוצה שוב לראות זלאטן איברהימוביץ', גם שמם של ג׳אני מורנדי( מי שהיה שותף להנחיה בפסטיבל האחרון אך הפעם כאורח קבוע בכל חמשת ימי הפסטיבל) ודרוסילה פור
ההשערה לאורח נוסף היא של אדריאנו צ`לנטנו `מולגיאטו` כמחווה לזכרו של הזמר טוטו קוטוניו שהלך לעולמו לפני ימים אחדים. צ`לנטנו כתב עבור קוטוניו את השיר 'האיטלקי' שתורגם לעברית ׳אני חוזר הביתה`





https://spettacolo.periodicodaily.com/ospiti-e-cantanti-a-sanremo-2024/
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
העניינים לגבי סן רמו מתחילים להתחמם אמדאוס העניק ראיון לקוריירה דלה סרה כשהוא מדבר על הפסטיבל :״ההצעות לשירים שאני מקבל מרוכזות בעיקר בין אוקטובר לנובמבר. אני יכול לחזות נוכחות בולטת.
בשנה שעברה האזנתי ל-300 שירים, השנה אני חושב שנגיע ל-400"
וממשיך "ברור שיש לי כבר כמה מחשבות, כמה רעיונות, לפעמים אני מתעורר בשלוש לפנות בוקר כדי לרשום נקודת התחלה ולהתפתח".

לאחר מכן הראיון התמקד בפוליטיקה ולהשפעות על הפסטיבל: "מעולם לא הייתה לי שום מערכת יחסים עם פוליטיקה, והסנרמו שלי מעולם לא היה סנרמו פוליטי. בעבר הותקפתי על ידי כולם: מימין ומשמאל, ממרכז-ימין וממרכז-שמאל, אז זה אומר שאני אדם חופשי. ואני חושב שזה נכון שהפוליטיקה לא עוסקת בלוחות הזמנים". גם לגבי הג׳ובאני העניינים מתחממים המנהל המוזיקלי יהיה שוב המאסטרו לאונרדו דה אמיציס. גם עבורו תהיה זו המהדורה החמישית ברציפות בהנחיית תזמורת תיאטרון אריסטון והוא ישמש כאיש קשר עם שאר הבמאים שיתחלפו על הבמה.
שלב הבחירה הראשון לג׳ובאני מתקיים בהאזנה פרטית לשיר על ידי הוועדה גם אם יש שמועות עקשניות שחלק מחברי ועדת המוזיקה הולכים לחברות תקליטים כדי להאזין לכמה שירים באופן אישי.
לאחר ההאזנה הפרטית, נבחרים המועמדים שיופיעו בהופעה חיה ברומא וביניהם יבחרו הפיינליסטים שיתחרו בגמר סן רמו ג'ובאני בדצמבר.

https://www.allmusicitalia.it/ma-qu...ne-ha-fatto-area-sanremo-sanremo-giovani.html



אחד הסממנים שהפסטיבל מתקרב הן הפצת השמועות לגבי אורח בינלאומי שיבוא להתארח אז בתגובה הקודמת דובר על להקת קולדפליי ועתה מדברים על סופרסטאר בינלאומי שעיקר פרסומו
מתחילת שנות האלפיים שמתנהל איתו מו״מ להתארח לפיכך מדברים שוב על בריטני ספירס.אשרי המאמין.


אמנם אמדאוס אירח בשנה החולפת את בלאק אייד פיז ודפש מוד אך אמדאוס שואף ליותר כדי לסגור את ההרפתקה שלו בסנרמו בסטייל.
והוא הבטיח מופע שאין שני לו, שמטרתו לאשר או להתעלות על שיא מהשנה החולפת. לשם כך, יהיה צורך במבנה מוצלח ביותר, עליו הוא כבר עובד. זה לא מקרי שחלק מאורחיו שחלקו איתו את אריסטון כבר אושרו: מרוזריו פיורלו וזלאטן איברהימוביץ' ועד ג'יאני מורנדי ודרוסילה פור. https://amp.anticipazionitv.it/gossip/sanremo-2024-superstar-internazionale.html


איל וולו בסבירות גבוה יקחו חלק בפסטיבל כמתחרים,והם אישרו זאת בצורה די סתמית, שלושת המוזיקאים אישרו בראיון שנראה כמו משהו ממש קונקרטי.הם התראיינו למנחה בתוכנית טלוויזיה ב rai לרגל סיבוב ההופעות האירופי שלהם , בין היתר גם בישראל ,אותו מנחה הוא זה ששיכנע אותם להתמודד ב 2015 בפסטיבל עם ׳גרנד אמורה׳ והם רצו להודות לו, ואז המנחה שאל אותם: ״אתם הולכים לסנרמו גם השנה?"
ומה שקרה הוא שקט, צחוק ותמונה של אמדאוס. כל הרמזים ש... ריח של אישור!




https://www.imusicfun.it/top-news/i...ezza-voce-in-gara-a-sanremo-2024-video/?amp=1

קשה להאמין שהם קיבלו את אישרו של אמדאוס שהם התקבלו לתחרות משום שבשנתיים האחרונות , כך לפחות נאמר, שהאמנים קיבלו אישור להשתתפותם בתחרות יחד עם כולם בהודעה שפירסם אמדאוס בטלוויזיה לצופים בתחילת דצמבר , ולפני שלוש שנים אמדאוס טילפן לזמרים ימים ספורים בלבד והודיע להם שהם התקבלו לתחרות לפני שיצא בהודעה רישמית .כך שיתכן מאד ששלחו שיר לתחרות אך זה לא אומר שהם התקבלו , אולי מוטב שעיתונאים ישראלים ישאלו אותם כשיגיעו לארץ למה התכוונו באותו ראיון? והאם הם יסכימו לייצג את איטליה בתחרות בשבדיה במידה ויזכו בסן רמו ?
אך התשובה לשאלה עלולה לסבך אותם והם עלולים להיפסל אם אכן קיבלו אישור מיוחד מאמדאוס ,
מי שמחליט כמובן הוא אמדאוס, אנאליזה שלחה כמה שירים בשנה שעברה ולא התקבלה , כניראה ששלחה גם את שיר זה שיצא לאחרונה עם לוק חדש ומפתיע וזוכה להצלחה ,היו מבקרים שהתלהבו מהשיר שלה וטענו שהקצב ששולט בפאתוס של השיר הופך אותו לרענן ומהנה בדרכו שלו בזכות התווים ארוכים ויפים, צלילים מלאי הדים ודגשים מרתקים אך היו כאלה שהתלהבו פחות ושהמבנה של השיר צפוי ובנאלי.
אנליזה צפויה לשחרר את אלבומה החדש בסוף חודש זה ב 29.9.23 מה שכביכול אמור להקטין את הסיכויים שלה להשתתף בפסטיבל אך יחד עם זאת בפעם הקודמת שהשתתפה ב 2021 עם השיר dieci קרה דבר זהה
היא שחררה את האלבום מס׳ חודשים לפני שהשתתפה בתחרות ולאחר מכן השיר שולב בהדפסה מחודשת של האלבום.






השמות די חוזרים על עצמם כמו שמו דיודאטו
אשר הוציא אלבום לפני חצי שנה והאלבום נכשל מבחינה מסחרית ולא זכה להצלחה אך מבקרים אהבו בין היתר את הבלדה האלגנטית והיפה הזו






עוד שם שחוזר הוא של אירמה, שאם יתחרה זאת תהיה הפעם הרביעית + פעם אחת בג׳ובאני שבה הפסיד לגבאני ב2016, הוא שיתף פעולה עם הזמר רקומי והשיתוף הפעולה הוליד את השיר המצליח Luna piena (ירח מלא) שיר עם מקצבים קריביים, מנגינה מהפנטת מילים פיוטיות וקליפ נהדר, אך אין קשר בין הקליפ לתוכן השיר המתאר לב שבור



שם נוסף שחוזר על עצמו הוא של אלפא,אלפא היה אמור להתחרות בג׳ובאני בשנה שעברה אך נפסל לפני האודישן האחרון והקובע משום שחלה (בקורונה?), יש לו קאבר מצליח של השיר snap שהתחרה באירוויזיון יחד עם אותה הזמרת רוזה שיצגה את ארמניה ב 2022 אך לאחרונה הוא הצליח מאד עם שיר אחר בשם bellissimissima


שוב נוסף שהתווסף לאחרונה הוא של אלודי, אלודי הוציאה לפני ימים אחדים להיט עם קצב אורבני משגע שכתבה לה אליסה שאף כתבה לה את השיר
Bagno a mezzanotte
שהפך ללהיט , השיר החדש שלה נקרא
A Fari Spenti (כשהפנסים כבויים) השיר שבר את הרשת לא רק בגלל השיר עצמו אלא בעיקר הקליפ הנועז שלו שאלודי מצטלמת בו בעירום, התגובות לקליפ מעורבות חלקם הסתייגו ממנו בגלל המוגזמות שלו ;שיער רטוב מכסה את שדיה, וידה, בעזרת רגלה, מכסה את איברי המין שלה. ושוב: מראה כובש ופירוט העיניים, שצבען אינו ירוק אלא כחול בוהק, אלמנט שישמש למשוך עוד יותר תשומת לב. בקיצור, צילום שלא חומק מהעין ושבאופן טבעי חילקו את דעת הקהל. היו כאלה שהחמיאו ואמרו שהיא פשוט אלה שעולה מן המים אך היו כאלה שאמרו שהקליפ שערורייתי במתכוון והסתייגו לגבי הבחירה הזו לקדם סינגל.




בין התגובות השליליות בנוגע לעירום של אלודי הם אלה שאינם מעריכים את השימוש האינסטרומנטלי בגוף כדי לקדם את השיר. בדיוק כמו שמבהירים שאין קשר בין גוף למוזיקה ולכן זו הייתה רק הדרך הקלה ביותר "לשכנע" אנשים להאזין לשיר. ובעוד הוויכוח נמשך בכל רחבי הרשת, הזמרת הגיבה לסערה שהקליפ יצר באינסטגרם, היא פרסמה תמונות של אמנים (כולם גברים) שהצטלמו בעירום בעבר. בין האמנים האיטלקיים יש גם את ביאג'יו אנטונאצ'י במגזין "ואניטי פייר", אבל איך ניתן לשכוח את מחמוד ובלנקו שגם הם הצטלמו בעירום וזכו רק לשבחים.
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
בעוד כחודש יכריז אמדאוס על הזמרים שהולכים לקחת חלק בפסטיבל אך הרחש בחש לגבי שמות הזמרים שהולכים לקחת חלק בפסטיבל בשיאו.

אנאליזה התראיינה לרגל הוצאת אלבומה היא נשאלה על אופציה לקחת חלק בפסטיבל וענתה שרק במידה ויהיה לה שיר חזק מאד אתר המוזיקה allmusicitalia שנחשב לאמין מדווח שהיא כן שלחה שיר לתחרות ואף תיאר את סגננו כמיד-טמפו עם פזמון מהפנט, עוד דברים שעולים מהאתר שאלסנדרה ארמוסו שלחה בלדה חזקה וכמעט אפשר לומר בודאות שהיא בפנים .

כמו כן השיר ששלחו איל וולו נכתב בין היתר על ידי אדווין רוברטס אשר היה שותף לכתיבת השיר המנצח של דיודאטו לפני 4 שנים.


האתר מדווח שאותו יוצר( רוברטס) כתב לעוד זמרים שסביר להניח הולכים להשתתף בתחרות .



https://eurovisionfun.com/en/2023/1...-of-the-rumoured-contestants-of-sanremo-2024/

האתר הרכיב 32 שמות של זמרים שסיכויים גבוהים לראות אותם בפסטיבל כולל כמה שכבר היו באירוויזיון: כאמור איל וולו, פרנצ׳סקו גבאני , מחמוד, אקיל לאורו ,ג׳לייסה ודיודאטו.

אמה מרון גם היא התראיינה לרגל הוצאת אלבומה וסיפרה שאין לה כוונה לקחת חלק בפסטיבל אך עדיין השם שלה
מופיע בבורסת השמות.

עוד מי שהתראיין והצהיר שאין לו כוונה לקחת חלק בתחרות הינם מתאו בוצ׳ילי ותומאסו פרדיסיו ,כנ״ל פדז הוא גם התראיין וסיפר שהוא לא מתכוון אף להופיע כאורח.

מי שלא פסלו אפשרות לחזור לפסטיבל הם ג׳ורג׳יה ,
שהולכת להוציא חלק שני לאלבומה blu
והתחרתה בשנה שחלפה ,ומיקלה בראבי.
https://www.imusicfun.it/top-news/sanremo-2024-fedez-non-ci-sara-altrimenti-divorzio/?amp=1



ויש אתר נוסף שמנסה לזהות
את שמות הזמרים והוא בנה טבלה
שמתארת באופן אינדיקטיבי את רמת ההשערה שאמן מסוים יופיע על במת האריסטון באחוזים כמתחרה הטבלה משתנה כל הזמן בהתאם לשמועות ולדיווחים בכלי התקשורת.
https://www.imusicfun.it/news/sanremo-2024-toto-nomi-in-tempo-reale-cast-in-continuo-aggiornamento/



לסן רמו ג׳ובאני הוגשו 564 שירים, 334 ע״י זמרים,
186 ע״י זמרות ו 44 ע״י הרכבים.
לאחר סינון 49 נבחרו לשלב הבא בתהליך, האמנים הנבחרים יעברו תהליך אודישן בשבועות הקרובים.
https://eurovoix.com/2023/10/28/italy-49-artists-for-sanremo-giovani-auditions/



בתום האודישנים ייבחרו 8 אמנים, אשר יתחרו בגמר Sanremo Giovani 2023, שייערך ב-19 בדצמבר (היה אמור להתקיים ב 13 בדצמבר אך נדחה). לשמונה אמנים אלו יתווספו ארבעה מסן רמו ארנה שלמסלול זה הוגשו 772 שירים ופורסם שלא מעט מהתמודדים השתתפו בעבר באקס פקטור ואמיצ׳י , שגם הם ייבחרו על ידי הוועדה המיוחדת של ראי בסוף נובמבר.
האמנים שיזכו בשלושת המקומות הראשונים בסן רמו ג'ובאני 2023 יהיו זכאים להשתתף בפסטיבל סן רמו ה-74 עם שיר אחר.
https://eurovisionfun.com/en/2023/10/italy-564-entries-submitted-for-san-remo-
giovani/



הזמר ארוס רמאזוטי פירסם ברשת החברתית
לרגל יום הולדתו ה 60 פוסט שבו הוא מסכם את הקריירה שלו כולל כמובן הזכיה שלו בסן רמו ב 1986
יש כאלה הסבורים שמתשתמע מהפוסט שיש לו כוונה לחזור לפסטיבל בעיקר לאחר שכתב ״אין דרך אחרת להודות לך על ההרפתקה הנפלאה הזו שאני מקווה שתמשיך, כן, כי אני עדיין רוצה לעשות את זה ולעשות את זה טוב למרות שהעולם השתנה לחלוטין באופן כללי.״ אך אני מתקשה להאמין שאכן יש לו כוונה להתחרות .



https://www.imusicfun.it/top-news/sanremo-2024-eros-ramazzotti-pensa-al-ritorno-al-festival/
עוד שמות בולטים בבורסת השמות הם סנג׳ובאני שהתחרה לפני שנתיים

וזמרת הרוק הותיקה בעלת הקול היחודי ג׳יאנה נניני
https://youtu.be/ohwFbV-6si=-3OAMeTTygNXMWbc


הראפר בראש


וראפר נוסף שהזכרתי אותו בתחילת השרשור
Geolier אשר כבש את טבלאות המכירות


ועוד ראפר בשם Matteo Professione אך מוכר יותר בשם הרניה


https://www.allmusicitalia.it/news/...r-a-il-volo-quali-sono-i-nomi-in-corsa.html/3
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
מרקו מנגוני הולך להיות אורח ושותף להנחיה של הערב הראשון של הפסטיבל ,וכבר כתבתי באוגוסט שמתנהל מו׳מ עמו לגבי הנחיה משותפת של ערב אחד הקרוב לסגירה .
https://eurovisionfun.com/en/2023/11/118194/

ישנן שמועות גם לגבי נינה זילי שאף היא תהיה מנחה אורחת באחד הערבים.


אמדאוס הכריז על 8 זמרים שיקחו חלק בתחרות הג׳ובאני



https://eurovoix.com/2023/11/11/first-eight-sanremo-giovani-2023-finalists-announced/
, השירים שלהם טרם שוחררו,
בין השמות ניתן למצוא את קלרה שיש לה דואט מצליח עם מיסטר ריין ( השתתף בשנה שעברה והגיע למקום שלישי ויש שמועות שגם בפסטיבל המתקרב הוא יחזור) שיצא לפני כ 3 שבועות שכתבה בין היתר פדריקה אבטה.



גם זמר בשם lore3n






להקת bnkr44 שהתארחה בפסטיבל הקודם בערב הקאברים עם הזמר סאט ( גם הוא הגיע מהג׳ובאני)



זמר בשם Tancredi שהתגלה למיטב ידעתי באמיצ׳י בעונה של סאנג׳ובאני




אך המתמודדים המסקרנים ביותר הם הצמד Santi Francesi אשר זכו בעונה ה 16 של אקס פקטור
המורכב מאלסנדרו דה סנטיס ומריו פרנצ'סה
שם ההרכב הוא משחק מילים בשמות המשפחה של החברים, מוכן כבר עכשיו לקחת הימור שהם יהיו בין שלושת הפיינליסטים בג׳ובאני ויתמודדו בפסטיבל הגדול ,לסולן של ההרכב יש כישרון הגשה המזכיר לי את סולן מנסקין דמיאנו דויד.
יש סרטון שמסכם יפה את הדרך שלהם באקס פקטור עד הזכיה שלהם.

כמו כן יש אתר המספר שאמדאוס הולך לחשוף את שמות המתמודדים ביום ראשון בתאריך 3/12/23 בשעה 13:00 שעון איטליה אך לא מצאתי לכך אישור רישמי, באותו אתר נרשם שיתכן והחשיפה תוזז יום או יומיים קודם.


. https://www.mondotv24.it/bop-sanremo-2024-ecco-quando-amadeus-comunichera-la-lista-dei-cantanti-in-gara/

עידכון:
רשת ראי פירסמה באתר שלה את 8 השירים מהג׳ובאני , צעד מאד מפתיע היות ולא נבחרו 4 השירים האחרים שאמורים לבוא ממסלול סן רמו ארנה שכניראה ייבחרו לקראת סוף החודש , היות ושלושת הפיינליסטים לא יקבעו ע״י הצבעת קהל על סמך שנים קודמות אולי כך ניתן להבין זאת.



https://www.raiplay.it/programmi/sanremogiovani?wt_mc=2.app.cpy.raiplay_prg_Sanremo+Giovani.&wt

(יתכן והאתר של RAI עושה בעיות למי שאינו תושב איטליה להאזין לשירים ,מוטב במקרה שכזה להיכנס דרך אתר הפייסבוק שלהם או דרך האפיקציה)
אני חייב לציין שהשיר של Santi Francesi די בינוני, הם זורחים בקאברים אך פחות בחומר מקורי, נקודת התורפה שלהם היא הכתיבה ,במידה ואכן יצליחו להשתחל לשלישית הפיינליסטים אני מקווה שהשיר שלהם לפסטיבל ייכתב ע״י כותבים מקצועים לעומת זאת השיר של קלרה די בולט לטובה ומופק היטב.

האתר המוזיקה allmusicitalia פרסם פרטים מעניינים לגבי שירים שהוגשו לתחרות בכל הקשור לכותבי השירים ,לדעתו, הוא מציין שני יוצרים שהולכים לבלוט בתחרות והם פדריקה אבטה ואדווין רוברטס, אך חשוב להדגיש שמדובר בשמועות , אין על כך אישור רישמי שהרי לא בטוח שהשירים התקבלו לתחרות .
על רוברטס כבר כתבתי שהוא היה שותף לכתיבת השיר הזוכה של דיודאטו לפני 4 שנים ומציין שרוברטס היה מעורב בכתיבת השיר שהגיש דיודאטו גם לתחרות המתקרבת , ושותף בכתיבת השיר של איל וולו ולשיר של דרגן דאמיקו.

פדריקה אבטה היתה שותפה לכתיבה של השיר שהגיש מיסטר ריין יחד עם הזמר עצמו ולורנצו ויזיני, זהו בדיוק הצוות שכתב את השיר של מיסטר ריין בשנה שעברה שעמו הגיע למקום השלישי עם השיר supereroi, כמו כן פדריקה שותפה לכתיבה לשיר של אלסנדרה אמרוסו יחד עם Jacopo Etorre אשר היו שותפים לכתיבת השיר של אלודי לתחרות בשנה שעברה אך הפעם מצטרפים לכתיבה הצמד Takagi & Ketra והשמועות מדברות על בלדה אמוציונלית חזקה.

כמו כן האתר מספר שפדריקה היתה שותפה לכתיבת השירים שהגישו אריסה ושל פיורלה מאנויה יחד עם קאופה ,אבטה וקאופה היו שותפים לכתיבת 2 השירים של מיקלה בראבי ב 2017 וב 2022 ,ואבטה כתבה גם לזמרת נוספת בשם רוז ויליאן.

את השיר שהגישה אנאליזה כתבו כניראה אותו צמד כותבים דוידה סימונטה ופאולו אנטונאצ׳י שהיו שותפים לכתיבת השיר שלה לפני 3 שנים לתחרות dieci
סימונטה כתב לה אף את השיר לתחרות ב 2018 Il mondo prima di te וקצרה היריעה לספר על כמה שירים הוא כתב לתחרות בחלוף השנים אז רק שניים אציין מהשנה שעברה שזכו להצלחה גדולה,הוא היה שותף לכתיבת השיר הזוכה של מרקו מנגוני והשיר של טנאנאי ״טנגו״ שהגיע למקום החמישי, מספרים שפאולו אנטונאצ׳י ינסה להתמודד בעצמו בתחרות ואף דובר שאותו צמד כתב את השיר שהגיש אקיל לאורו אע״פ שלאורו הצהיר באיזשהו ראיון שלא ניראה לו שהוא ישתתף השנה בתחרות אך השם שלו מופיע בבורסת השמות שהגישו שירים , גם מחמוד אמר דברים מעורפלים דומים כמו שהוא לא חושב על הפסטיבל ולא קיבל הזמנה מאמדאוס (כדי להשתתף בתחרות לא צריך הזמנה מאמדאוס צריך לשלוח שיר ולקוות שהשיר טוב על מנת שייבחר.)

עדכון נוסף:
אמדאוס התראיין שוב הפעם לרדיו וסיפר שהוא
מתלבט בין לפחות חמישים שירים , לטענתו הבעיה היא לא את מי להביא לסנרמו אלא את מי להסיר מ 50 אלה. יתר על כן ההרשמה לא נסגרה השירים יכולים להגיע עד יום שני 27 בנובמבר.

המועמדות לפסטיבל סן רמו 2024 עומדת להיסגר ואמדאוס הצהיר כי קיבל יותר מ-400 שירים וכי הוא מתלבט לגבי 50 שירים מתוכם הוא יבחר את ה-23 שנאזין להם בפברואר.
עדיין מגיעים עוד שירים, זה סוף השבוע האחרון ואז הוא נסגר". לבחירה הסביר אמדאוס כי התייחס לניסיון שנצבר ברדיו: "אני שומע את השירים מבוקר עד ערב, בנסיעות ברכב. יש לי את הטקטיקה שלי, האסטרטגיה מעבודתי ברדיו שעשיתי הרבה שנים. אני מתאר לעצמי שאם זה יעבור לרדיו , יאהבו? יש לי טעם בפופ, השירים חייבים לעבוד ברדיו ובסטרימינג" סיכם.
הוא אף ענה לגבי הכרזה הרישמית של הזמרים שהתקבלו לתחרות
"אעשה זאת ב-TG 1 ביום ראשון ה-3 בדצמבר, במהלך המהדורה של 13:30( שעון איטליה) בחודשים האחרונים האזנתי ליותר מ-400 שירים. מכל ההצעות האלה, אהבתי מאוד בערך 50 שירים"
הנוסחה המנצחת לא תשתנה: ״גם השנה לא יהיו אורחי על איטלקיים – מסביר אמדאוס – אלו שתראו יהיו במירוץ, בדיוק כמו בשנה שעברה. באשר לאורחים בינלאומיים, אם ההצעות שיגיעו או שהיינו מציעים תואמות לכיס שלנו, הן תתקבלנה בברכה. אבל לא יהיו אורחי על איטלקים, או שהם יהיו בתחרות או כשותפים להנחיה , כמו מרקו מנגוני שילווה אותי כמארח במהלך הערב הראשון.״


לאחר מכן הכריז אמדאוס על צוות השחקנים של התוכנית שתציג את Sanremo, הספין-אוף של הפסטיבל: ״פרימה פסטיבל הוא חלל חשוב עבורנו, שגדל מאוד בשנים האחרונות. לסיבוב הזה חשבתי על ארבעה שמות, החל מפאולה וקיארה ( התחרו בשנה שעברה) שקיבלו בשמחה את ההזמנה שלי להיות מארחות. לשתי הבנות הנהדרות הללו יהיו שני בנים צעירים שגיליתי בזכות הבן שלי ומגיעים מעולם המדיה החברתית, כלומר: מתיה סטארגה ודניאל קברס".



https://www.imusicfun.it/top-news/s...ella-situazione-alla-milano-music-week/?amp=1



עיתונאי בידור בשם דוויד מאג׳יו פירסם בטוויטר
שאנג׳לינה מנגו בוודאות תהיה בין ה 23 שייבחרו
לפסטיבל .

כניראה שמי שכתב לאנג׳לינה את השיר לתחרות הם זף ואלסנדרו לה קאווה שב 2022 כתב ללא פחות מ 4 זמרים שהשתתפו בתחרות כמו את השיר של סאנג׳ובאני שהגיע למקום החמישי.
היום הוא פירסם עוד 2 שמות נוספים שבודאות הולכים לקחת חלק בתחרות , לטעמו, והם:
IL VOLO
והראפר Geolier


השיר של The Kolors אמור לראות סוף סוף את החתימה של סולן הלהקה,סטאש יחד עם דויד פטרלה( שכתב להיטים רבים לתחרות וגם הוא כמו סימונטה היה שותף לכתיבת השיר הזוכה של מרקו מנגוני מלפני שנה ואף היה שותף לשיר שהגיע למקום השני של לאזה)
וכותב נוסף פרנצ'סקו קאטיטי.
והשיר שברש הגיש הוא כתב בעצמו יחד עם שיין ודיבלה .

אמש התקיימו האודישנים האחרונים במסלול ארנה שיצטרפו לג׳ובאני , הם צומצמו מ 46 לעשרה לבחירת האמנים שיושמעו על ידי אמדאוס לוועדת המוזיקה של Rai והיום מוטלת עליהם המשימה לבחור מתוך העשרה את ארבעת האמנים שישלימו את צוות השחקנים של Sanremo Giovani 2023).
אני משער שיתכן היום או מחר יודיעו על הארבעה שנבחרו ממסלול ארנה .

מחירי הכרטיסים השנה יהיו יקרים במיוחד
בעיקר בערב הגמר.
עלות כרטיס לערב הראשון יעלה בערך 230 יורו, תלוי במקום הישיבה .
בעוד שהערב האחרון, זה של הגמר, יכול להגיע ל-300 יורו. מי שרוצה לרכוש כרטיסים לכל 5 הערבים יצטרך להיפרד מ 1,290 יורו , העלות במושבים שביציע( גלריה) למעלה כמחצית מהסכום .

פורסמו 4 השמות ממסלול ארנה שנבחרו לג׳ובאני ואלו הם :
Dipinto – “Criminali”
Fellow – “Alieno”
Nausica – “Favole”
Omini – “Mare Forza 9oi”
עדיין לא ניתן להאזין לשירים שלהם

——
RAI פירסמה באתר שלה את 4 השירים האחרים
ממסלול סנרמו ארנה והם ניתנים להאזנה,השירים של
Fellow – “Alieno”
Nausica – “Favole”
טובים למדי
מקווה שהם יעפילו לגמר הגדול יחד עם
Santi Francesi ,

כמו כן פורסמו השותפים להנחיה של אמדאוס ,לכל ערב בפסטיבל יהיה מנחה שותף אחר לפסטיבל, כידוע מרקו מנגוני יהיה מנחה שותף בערב הראשון של הפסטיבל, הוא צפוי אף לשיר מחרוזת משיריו הכולל כמובן את השיר עמו זכה בשנה שעברה, בערב השני המנחה השותפה תהיה הזמרת ג׳ורג׳יה שהתחרתה בשנה שעברה והגיעה למקום השישי , מה שזה אומר שהיא כבר לא תהיה במירוץ השנה, בערב השלישי המנחה השותפה תהיה תרזה מניני
שהיא שחקנית קומית, בערב הרביעי מגישת טלוויזיה, רקדנית והזמרת
Lorella Cuccarini
ובערב החמישי שזהו הגמר במוצ״ש השותף להנחיה הינו פיורלו.

כמו כן גם התחרות הבאה בפברואר צפויה להימתח עד השעות המאוחרות של הלילה , כניראה לפחות עד 2:00 בלילה ובגמר עצמו במוצ״ש עד 3:00 בלילה שעון איטליה שזה אומר 4:00 לפנות בוקר שעון ישראל.
וכאמור ביום א׳ הקרוב בשעה 13:30 שעון איטליה אמדאוס יחשוף את רשימת הזמרים שהתקבלו לתחרות אך את שמות השירים והיוצרים הוא יחשוף רק בגמר הג׳ובאני.
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
בעוד שעה אמדאוס ימסור את שמות הזמרים שיקחו חלק בתחרות ,השמועות מתחילות לזרום, יתכן מאד שהולכים להגדיל את כמות הזמרים ל 30(!)
האתר imusicfun מדווח שהשתנה התקנון הרשמי של התחרות ומספר השמות הגדולים בתחרות הם 30 אמנים בסך הכל הכוללים את השלישייה שאמורה לעלות מהג׳ובאני.
כלומר אמדאוס יכריז על 27 זמרים עכשיו ולא 23.
לא זכורה כמות כל כך גדולה של זמרים בהיסטוריה של התחרות .בעוד כשעה נדע מי הזמרים .

אלו המשתתפים
🎙️
  1. 🎙️Fiorella Mannoia
  2. 🎙️Geolier
  3. 🎙️Dargen D’Amico
  4. 🎙️Emma
  5. 🎙️Fred De Palma
  6. 🎙️Angelina Mango
  7. 🎙️La Sad
  8. 🎙️Diodato
  9. 🎙️Il Tre
  10. 🎙️Renga / Nek
  11. 🎙️Sangiavanni
  12. 🎙️Alfa
  13. 🎙️il vollo
  14. 🎙️Ricchi e Poveri.
  15. 🎙️Alessandra Amoroso,
  16. 🎙️Gazzelle,
  17. 🎙️Negramaro,
  18. 🎙️Irama
  19. 🎙️Rose Villain
  20. 🎙️Mahmood
  21. 🎙️Loredana Berte
  22. 🎙️The Kolors
  23. 🎙️Big Mama
  24. 🎙️Ghali
  25. 🎙️Annalisa
  26. 🎙️Mr Rain
  27. 🎙️Maninni .


זוהי רשימה מרשימה למדי של ליין-אפ . יש שם 5 זוכי עבר שאף ייצגו אותם בתחרות האירוויזיון בעבר( מחמוד, אמה, דיודאטו, איל וולו Ricchi e Poveri.ויש זוכה עבר נוסף שלא היה באירוויזיון וזהו פרנצ׳סקו רנגה שזכה בפסטיבל ב 2005 עם שיר שהקדיש לבתו אנג׳לו,הפעם הוא ישיר דואט עם נק.
כמחצית מהמשתתפים זוהי הפעם הראשונה בסן רמו ,ועוד צפויים להצטרף 3 שמות מהג׳ובאני שגם להם מן הסתם זוהי התחרות הראשונה בהשתתפותם. רבים היו משוכנעים שג׳לייס הפעם כן יצליחו להשתחל לרשימה אך גם לא הפעם , אף אריסה, הפינגווינים , Cesare Cremonini ולה רפרזנטטה דה ליסטה ,ודואט בין נעמי לרקומי לא הצליחו להתקבל , אגב, מישהו זוכר את גאזל , עליו כתבתי מס׳ פעמים בפורום בעיקר על הלהיט שלו שהפך לשיר מאד מבוקש בתוכניות ראליטי מוזיקליים, הוא כן ברשימה.
בקרוב יתחילו ההימורים אני יכול לשער שאיל וולו, אנאליזה ואלסנדרה ארמוסו יובילו את הטבלאות,אך יש לי תחושה שיהיו הרבה הפתעות.
אגב, מי שהתגעגע למאדאם ואלודי, הן כניראה תתארחנה בפסטיבל בכיכר קולומבו הסמוך לאריסטון.
—-
החלו לפרסם הימורים, אמנם רק טבלה אחת אך עם מובילה מאד מפתיעה. זוהי להקת
Negramaro



להקה די ותיקה , שהופיעה לפני 19 שנה בסן רמו אך בג׳ובאני ולא זכתה , זוהי הופעת בכורה שלה בפסטיבל הגדול . אחריהם אנאליזה ומחמוד כשאיל וולו ואלכסנדרה ארמוסו משתרכים באופן מפתיע די מאחור.



https://eurovisionfun.com/en/2023/12/italy-the-first-betting-odds-for-sanremo-2024/



הזמרים שיקחו חלק בתחרות החלו לפרסם סרטונים משעשעים כשקיבלו את הבשורה שהם התקבלו לתחרות ועושה רושם שהדבר הופך להיות מסורת כי כך היה גם בשנה שעברה כמו התפרצות של שמחה של אמה או סרטונים מעט ביזארים כמו של סאנג׳ובאני .



https://www.imusicfun.it/news/sanremo-2024-le-reazioni-dei-cantanti-sui-social/?amp=1

למרבה התדהמה גם הזמר מיקלה בראבי פירסם סרטון ובו פניו העצובות והמאוכזבות שהבין שלא התקבל לתחרות.


https://youtube.com/shorts/dg70RfE3pDs?si=MGasYltjWgVLGT7G



נראה שהצמד ג׳ליסה( הנציגים שלהם לתחרות מ 1997) לקח זאת יותר בקלות את האכזבה והגיבו ברשתות החברתיות: "27 לא! אתה נופל מהאופניים שלך, אתה משפשף את הברך, אתה קם על ידי הסרת האבק ומתחיל מחדש" .
עבור ג'ליסה זהו הכישלון ה 27 להתקבל לתחרות נראה שפאביו ריצ'י ואלסנדרה דרוזיאן שלחו שני שירים ,שיר שהם שרים בו לבד ושיר נוסף עם הראפר Gionnyscandal. שני השירים לא שכנעו את אמדאוס.
אין מה לעשות אפילו לאריסה שפרסמה הבוקר צילום סטורי באינסטגרם (הוסרה מאוחר יותר) בו היא מצולמת עם אצבע למצלמה.

כישלון גם עבור מרסלה בלה, ארמל מטא,אל באנו ומישל זריו, אבל גם עבור Zero Assoluto שהציג יצירה שנכתבה והופקה יחד עם פרנקו126 .

כניראה האכזבה צורבת משום שהתקבלו לתחרות זמרים שכמעט איש לא מכיר כמו הזמר הצעיר מאני , הוא כמעט אלמוני לחלוטין הוא הופיע באמיצ׳י אך לא הגיע לשלבים מתקדמים בתחרות ,אין לו שירים מוכרים, כנ״ל ביג מאמא בת 23 שהופיעה בערב הקאברים בפסטיבל בשנה שעברה עם אלודי אך אין לה שירים מוכרים ואף היא יחסית די אלמונית.
שניהם לא קיבלו תקליטון פלטינה או זהב בקריירה שלהם עד היום גם להקת ׳לה סאד׳ יחסית אלמונים והביקורת שנשמעת כלפי אמדאוס שהיה מוטב להפנות אותם למסלול הג׳ובאני.
יש סרטון שעושה היכרות עם המתמודדים בעיקר אלה שכבר הופיעו בסן רמו.

מתחילים להגיע עוד טבלאות הימורים ושם אלסנדרה ארמוסו מובילה את הטבלה אך למרבה התדהמה IL VOLLO מחוץ לטופ 10
שלא לדבר על ההפתעה מי במקום האחרון בטבלה.


באתרי אינטרנט באיטליה ובאירופה ישנה התלהבות רבה והמילה שחוזרת כלפי הליין-אפ
הינה BLOODBATH

הביקורת על אמדאוס מתרחבת לגבי אותם שלושה די אלמונים שהתקבלו לתחרות : BIG MAMA, MANNINI ,LA SAD , הביקורת היא על העדר רגולציה , אם זמרים די אלמונים מתקבלים לתחרות הגדולה אז לשם מה צריך את הג׳ובאני ? הרי santi Francies מתמודדים בג׳ובאני והם הרבה יותר מפורסמים מהם שמאחוריהם חברת תקליטים יציבה לעומת להקת כמו לה סאד שמאחוריה חברת תקליטים די זניחה. שלא לדבר על כמות גדולה של זמרים מפורסמים ששלחו שירים ונותרו בחוץ כולל זמרים שזכו בתחרות כמו פרנצ׳סקו גבאני,אריסה, ארמל מטא, ג׳ליסה , פבריציו מורו , אל באנו וכו׳
מי שהולך לקחת חלק בהנחיה בערב הגמר פיורלו התלוצץ על הדחיה ה 27 של ג׳ליסה
״שאחרי ההכרזה על השמות הגדולים במירוץ, ג'ליסה שרטו את המכונית של אמדאוס"
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
גמר הג׳ובאני כבר החל שצפוי להימשך עד 1:00 בלילה, הזמרים שכבר התקבלו לתחרות חושפים את שמות השירים שלהם , כל אחד בתורו, השניים הראשונים הם :
🎙️אלסנדרו ארמוסו שם השיר שלה :Fino a qu (עד עכשיו)
🎙️גאלי שם השיר שלו
Casa mia ( הבית שלי)
🎙️אחריהם עלה גנזאל שם השיר שלו Tutto qui ( זה הכל) שיר שכתב בעצמו יחד עם Federico ו Nardelli שהפיק לו את מיטב שיריו כולל כמובן את destri .



🎙️שם השיר של דרגן ד׳אמיקו Onda alta ( גל גבוה)
🎙️השיר של Ricchi e Poveri נקרא Ma non tutta la vita(אבל לא כל החיים)את השיר שלהם כתבו אדווין רוברטס וקאופה.
🎙️שם השיר של פרד דה פלמה נקרא "Il cielo non ci vuole"( השמיים לא רוצים אותנו.)את השיר הוא כתב בעצמו יחד עם ג׳קופו אטורה.

🎙️ה
שיר של פיורלה מאנויה נקרא Mariposa
🎙️
השיר של אנג׳לינה מנגו נקרא la noia (שעמום)
🎙️
השיר של לורדנה בטא נקרא pazza (מטורף) את השיר שלה היא כתבה בעצמה יחד עם בין היתר לוקה קארבלי שכתב את השיר הזוכה ב 2017 לפרנצ׳סקו גבאני.

🎙️השיר של מיסטר ריין נקרא Due altalene ( שתי נדנדות) את השיר הוא כתב בעצמו יחד עם לורנזו ויצ׳יני יחדיו כתבו את השיר שלו בשנה שעברה אך בנתים לא נרשם שמה של פדריקו אבטה בקרדיטים .
🎙️השיר של ג׳ולייר נקרא Io sono per me, tu sei per te (אני בשבילי, את בשבילך) יתכן והשיר שלו בנפוליטנית
🎙️השיר של ניגראמרו נקרא Ricominciamo tutto ( בואו נתחיל הכל מחדש)
🎙️
השיר של רוז וילן נקרא click boom
https://fb.watch/p1PVsAuL5B/?

🎙️השיר של דיודאטו נקרא Ti muovi (אתה זז)
🎙️
השיר של מחמוד נקרא Tuta gold ( חליפת זהב) את השיר מחמוד כתב בעצמו יחד עם ג׳קפו אטורה וקאטו.

🎙️השיר של איל וולו נקרא Capolavoro ( יצירת מופת)
🎙️
השיר של אמה נקרא Apnea ( דום נשימה )
🎙️
השיר של אנאליזה נקרא Sinceramente ( בכנות )

🎙️השיר של פרנצ׳סקו רנגה ונק נקרא Pazzo di te ( מטורף עלייך )
🎙️ה
שיר של להקת דה סאד נקרא Autodistruttivo ( הרס עצמי) בין כותבי השיר שלהם הוא סולן להקת הפינגווינים טקטים גרעיניים ריקרדו זנוטי.
🎙️
השיר של אירמה נקרא Tu no ( אתה לא) .
🎙️
השיר של דה קלורס נקרא Un ragazzo una ragazza ( בן או בת)
🎚️
השיר של ביג מאמא נקרא La rabbia non ti basta (הכעס לא מספיק לך)
🎙️השיר של סאנג׳ובאני נקרא Finiscimi( תגמרי אותי)
🎙️השיר של tre נקרא Fragili ( שביר)
🎙️השיר של אלפא נקרא Vai (לך)
🎙️והשיר של מאניני נקרא Spettacolare (מרהיב).

נותרו רק השלושה מהג׳ובאני , ע״פ השמועות קלרה ו Santi Francesi אמורים להיות בשלישיה ויתכן שגם Nausica.

אז הזוכים בג׳ובאני די צפויים הם אכן קלרה ו
Santi Francesi אך מי שהצליח להשתחל לשלישיה הזאת היא לא Nausica שהייתה מצויינת אלא להקת הבנים הצעירה bnkr 44.
🎙️השיר בסן רמו של santi francesi נקרא
L'amore in bocca" ( אהבה בפה )
🎙️השיר של קלרה נקרא Diamanti grezzi" ( יהלומי גלם) את השיר שלה כתבו אלסנדרו לה קוואה וקאקטו.
🎙️והשיר של bnkr44 נקרא Governo punk" ( ממשלת פאנק)
▶️ כדאי לך לראות את סרטון ה-Reels הזה⁩ ⁨https://www.facebook.com/reel/361876849721191?fs=e&s=TIeQ9V&mibextid=0NULKw⁩
אם הבנתי נכון קלרה ניצחה בג׳ובאני והגיעה ראשונה אם זה אכן כך זה אומר שנשברה הבצורת מ 2009 שזמרת ניצחה בג׳ובאני אז זאת הייתה אריסה שניצחה, אולי זוהי הסנונית לגבי התחרות הגדולה שזמרת הולכת לנצח , גם כאן אריסה היתה האחרונה שניצחה ב 2014.


העיתונאים יאזינו לשירים ראשונים ב 15/1/24 , אמנם טבלאות ההימורים לסן רמו מרוכזים
באתר Eurovision world אך יש עוד אתרי הימורים שלא נכללו כמו האתר הזה

https://www.imusicfun.it/top-news/sanremo-2024-chi-sono-i-favoriti-a-due-mesi-dal-festival/?amp=1

אמנם באתר Eurovision world הטנורים il volo
מתאוששים, אך באתר שאני מצרף הם מחוץ לטופ 10.
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
מתפרסם פרטים לגבי השירים עצמם שהולכים להתחרות:

אלסנדרה ארמוסו: עד כאן
השיר שלה היא בלדה על מודעות עצמית.
מי שהיה שותף בכתיבת השיר שלה הם פדריקה אבטה,ג׳קפו אטורה, אלסנדרה עצמה,
Takagi & Ketra

אלפא -יבצע את השיר "Vai" ( קדימה) -הטון של השיר מזכיר את שיריו הקודמים. צעירים וההחלטות שהם חייבים לקבל בחיים הם נושאים במילים שלו.
הוא היה שותף לכתיבת השיר.



אנג'לינה מנגו-שיעמום
בקטעים מסוימים, לשיר "La Noia" של אנג'לינה יש מנגינה בקצב גבוה. המילים של השיר די מרגשות. ידוע שהיא היתה שותפה בכתיבת השיר.נחשף שמי שהיה עוד שותף בכתיבת השיר הם דארדסט ומאדאם והיא מזנקת בהימורים,



אנאליזה- כנות
ידוע שאנאליזה שותפה בכתיבת השיר והיא נתנה מעט מאוד מידע לגבי "Sinceramente"( כנות) השיר שלה רק ציינה שזו התחייבות. היא אמרה, "תן לי מקום וחופש, ואני אהיה שלך."
כפי שכתבתי קודם מי שעוד היו שותפים בכתיבת השיר הם דוד סימונטה ופאולו אנטונאצ׳י.
וS. Tognini


ביג מאמא- הכעס לא מספיק לך.
היא ציינה שלשיר יש מסר חזק,
העוסק בתגמול האישי שלו.השיר שלה כבר מעורר שערוריה משום שהיא בכלל לא שלחה אותו לפסטיבל הגדול , היא שלחה את השיר לג׳ובאני . אמדאוס סבר שהוא מתאים יותר לפסטיבל עצמו.לא ברור מי כתב את השיר עדיין.



דארגן ד'אמיקו- גל גבוה
השיר "Onda Alta" הוא איטלקי וסגנון ים תיכוני באופיו. זה שיר על כמה החיים משמחים.הוא כתב את השיר יחד עם אדווין רוברטס וקאופה.



דיודאטו- אתה זז
דיודאטו ישיר בלדה מרגשת. כאשר הוא מקווה שהקהל יחווה את אותה רמת אופוריה שהוא חווה בכל פעם.הוא היה שותף בכתיבת השיר השם של אדווין רוברטס לא רשום עדיין בקרדיטים .


אמה-היא החליטה לא לדון ב"דום נשימה" בשום פרט. היא רק אמרה שכל מי שישמע את זה יקום בגלל הקצב האנרגטי שלו. היא היתה שותפה לכתיבת השיר יחד עם דוד פטרלה ופאולו אנטונאצ׳י שכזכור היו שותפים בכתיבת השיר של אנאליזה.יחד עם
J. Boverod


פיורלה מנויה- פרפר( בספרדית)
כשהיא שרה את "Mariposa" , הקהל יבין את המשמעות העמוקה יותר שלו, שמתורגם ל"פרפר" בספרדית.היא כתבה את השיר יחד עם פדריקה אבטה וקאופה.



גאזל-זה הכל
למרות שיש לו גם אלמנטים אחרים, "Tutto qui" הוא שיר על אהבה.הוא כתב את השיר יחד עם פדריקו פרדלי.



ג׳אולייר- אני בשבילי, את בשבילך
לפי סוכני ההימורים נכון לרגע זה הוא הפייבוריט לזכיה השיר ע״פ שמו בנפוליטנית, השיר שלו הוא אפ-טמפו שמתאר זוג מאוהב עמוקות.הוא כתב את השיר עם מיכלאנג׳לו שהיה שותף בכתיבת השיר הזוכה ב 2022, בריבידי.
אך לשיר זה היו שותפים רבים נוספים של מיטב המוחות היוצרים כמו דוד סימונטה שכתב את השיר הזוכה בשנה שעברה למרקו מנגוני, פאולו
אנטונאצ׳י,ו G. Petito


גאלי-הבית שלי
גאלי כתב את השיר שלו בחלל… על חבר חייזר. מה שהחבר החייזר הזה צופה מלמעלה מתואר בשיר.גם כאן מיכלאנג׳לו היה שותף בכתיבת השיר יחד עם דויד פטרלה .



איל טרה-שביר
הוא חשף כי השיר עוסק בתקופה קשה שעבר לאחרונה ברמה האישית. לא רק שהוא ישיר, אלא גם יהיה קטע ראפ בשיר. הוא כתב את השיר יחד עם G. Di Mario, P. Zou, F. M. Aprili e I. Sinigaglia

איל וולו -יצירת מופת
הוא שיר על תקווה וחיפוש אחר תשובות מחוץ לעצמך כאשר דברים מתקשים להבין אותם. למרות שהשיר דבק בצליל הייחודי שלהם, השיר מייצג התפתחות בקריירה של איל וולו.
את השיר כתבו אדווין רוברטס,S. Marletta e M. Tenisci


אירמה-אתה לא.
אירמה אמר שזה השיר הכי טעון רגשית שכתב מזה זמן מה, יבצע שיר מרגש במהלך הפסטיבל.
לא ידוע זהות כותביו עדיין , הוא שותף בכתיבת השיר יחד עם Giulio Nenna – A ( Nenna היה שותף לכתיבת שני השירים הקודמים של אירמה בתחרות ב 2021 ו 2022)
Debernardi

לה סאד- הרס עצמי
זהו שיר פאנק-רוק הכולל מס׳ נושאים שלא פורטו. הלהקה מעוררת מחלוקת בגלל תכנים פרובוקטיביים בשיריה הקודמים שכללו אלימות כלפי נשים, אמדאוס דחה את הבקשה לפסול אותם וטען שמי שביקש לפסול אותם לא שמע את השיר ולא יודע מהו תוכנו , כאמור מי שהיה מעורב בכתיבת השיר שלהם הוא ריקרדו זנוטי הסולן של הפינגווינים.



לורדנה ברטה-שיגעון
היא מביאה שיר אוטוביוגרפי לפסטיבל.
היא כתבה את השיר יחד עם לוקה קארבלי,
יחד עם Bonomo e A. Pugliese

מחמוד- חליפת זהב
מחמוד מתאר את "club baile funk" כז'אנר השיר שלו "Tuta Gold". הוא משמש לחבר את ההווה עם העבר. הוא רוצה להראות צד אחר של עצמו. הוא גם הביע את הרצון להשתתף בסנרמו מדי שנה.הוא כתב את השיר יחד עם ג׳קובו אטורה ו F. Catitti

מאניני- מרהיב
הוא שיר פופ רוק. המילים שלו עוסקות בתשוקה ואהבה.הוא כתב את השיר יחד עם
  • , R. W. Guglielmi, G. Pollex, M. F Xefteris


מיסטר ריין- שתי נדנדות
זוהי בלדה. השיר עוסק באובדן של יקירים.
הוא כתב את השיר יחד עם
לורנזו ויזיני נכון להרגע שמה של פדריקה אבטה לא בקרדיטים לשיר.


נגרמארו-בואו נתחיל הכל מחדש
הנגרמארו מגיעים עם מנגינה שתואמת את צליל הרוק שלהם.את השיר כתב סולן הלהקה ג׳וליאנו
סאנג׳ירוג׳י.



פרנצ׳סקו רנגה ונק-משוגע עלייך
שני הגברים ישירו על המורכבות והשיאים והשפל של אהבה למבוגרים. המילים מדגישות את הקשיים שמובילים לכאב, אבל הן גם משמשות לאשש מחדש את הקשר הרגשי החזק.את השיר הם כתבו בעצמם יחד עם דארדסט ולוקה קארבלי.



רוז ויליאן- קליק בום.
הקסם התוסס והחיוניות של רוז משולבים עם הצד המלנכולי שלה ב"קליק בום", מה שיוצר חוויה מוזיקלית דינמית ומקיפה. היא כתבה את השיר עם בין היתר דוד פטרלה ואמן ההיפ-הופ אנדרה פררה



סנג'ובאני- תסיימי אותי
השיר "Finiscimi" מעורר נוסטלגיה וייאוש. סנג'ובאני הפציר במאזינים לפרש את השיר באופן שידבר אליהם באופן אישי, הוא כתב את השיר יחד עם בין היתר אנדרה פררה.



הקולורס- בן בת
הקולורס ישירו על מערכת יחסים בהתאם לטון ולכישרון שלהם.הם כתבו את השיר יחד עם דוד פטרלה ו F. Catitti.



bnkr44- ממשלת הפאנק
הלהקה עדיין בהלם מכך שהיא תשתתף בפסטיבל השיר עוסק בכמיהה של אדם צעיר לשינוי ולמהפכה.הם כתבו את השיר יחד עם
ג׳קפו אטורה



קלרה- יהלומים גולמיים
השיר מתעמק בנושאים הקשורים לחוסר ביטחון ותהליך ההתפתחות וההתבגרות האישית שכולנו עוברים.כתבו אותו אלסנדרו לה קאווה וקאטו.



Santi Francesi-אהבה בפה
הוא שיר פופ טהור, הם כתבו את השיר.



פרד דה פלמה וריצ'י אי פוברי לא מסרו פרטים על השירים שלהם.
את השיר של פרד דה פלמה הוא כתב בעצמו
יחד עם ג׳׳קובו אטורה( שיר רביעי שלו בתחרות ), e J. Boverod

את השיר של ר׳צי א פוברי כתבו אדוין רוברטס,
, S. Marletta, וקאופה https://eurovisionfun.com/en/2023/12/italy-the-first-details-about-the-songs-of-
sanremo-2024/



ראי הציעה לאמדאוס את תפקיד מנהל האמנותי בפעם השישית ברציפות , הוא לא נתן להם תשובה עדיין.
החלטה שתהיה תלויה כנראה גם בתוצאות הפסטיבל החמישי.
בראיון שהוא נתן לעיתון לה רפובליקה הוא הבטיח לחברה לתת תשובה להצעה של ראי כניראה רק אחרי הפסטיבל בעוד כחודש. "העובדה ששואלים אותי מעוררת בי גאווה כעניין של כבוד, למחרת נשב עם ראי ונתיחס לנושא. הפעם השישית תהיה השיא. אחת הסיבות שבגללן אני לא רוצה היא שאני לא מוצא שזה נכון מבחינה מוסרית לעשות אחד יותר ברציפות מפיפו (באודו) ומייק (בונג'ורנו)."( מנהלים אמנותיים קודמים)

באותו ראיון הוא מסביר שהפוליטיקה חייבת להיות רחוקה מהפסטיבל :״אני עובד באופן עצמאי. פוליטיקה תישאר מחוץ לפסטיבל סן רמו. המשפחה היא הכוח שלי. תמיד אני עצמי, אנשים מכירים אותי: אני לא מעמיד פנים"

״הפסטיבל הוא האירוע המוזיקלי הגדול בארץ ומי שעושה אותו חייב לעשות אותו בעצמאות מוחלטת. מעולם לא הצהרתי למי אני מצביע. אם הותקפתי מימין ומשמאל זה אומר שאני אדם חופשי. כשאני מקבל החלטה אני חושב רק על טובת התוכנית, לא על קבלת חברים שיכולים להועיל לי״


https://www.repubblica.it/spettacol...2024_amadeus_intervista-421822540/?ref=drrt-1
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
אז הסנונית שהפסטיבל מתקרב הגיעה,השירים הושמעו לעיתונאים , הדברים שאני כותב מתייחס למס׳ קטן יחסית של עיתונאים.
מעולם לא היו כל כך הרבה ריקודים בסן רמו. הבלדות,לעומת זאת, אפשר לספור באופן בלתי צפוי על אצבעות יד אחת. אותו דבר לגבי שירים המתייחסים לסוגיות הפוליטית או החברתית:מעט מאוד. הנושא הפופולרי ביותר נותר אהבה, כמו ב-2023: אהבה בוגרת וזו שנולדה, אהבה בסוף השורה וזו שכבר הסתיימה. אבל מי מנצח? תחרות לגמרי פתוחה.אין שיר קרוב לזכייה כמו Due vite של מרקו מנגוני בשנה שעברה ו-Brividi בשנה שלפני כן. עם זאת, שיר אחד קיבל ציון 10 מאחד העיתונאים .

אלפא-קדימה


מי שמצפה להמשך לבליסימיסימה לא מכיר את היכולת של אלפא להחליף עור מסינגל אחר סינגל. לשיר שהזמר-יוצר מביא לאריסטון ניחוח עממי עם מצב רוח לא צפוי שמזכיר את רוזה לין, ל"אה אה" הערמומי ולמשרוקית יש את כל המרכיבים של משפט קטן. הפזמון חזק הודות לאפקט הווקאלי המוצע, שיכול להיות אפילו יותר מעורר בלייב בזכות תמיכת הפזמון עם ליווי .
בטקסט מעניינות ההתייחסויות לחלום... שעומד להפוך למציאות.
"חולם על עצמי שר בתוך אולם ספורט"
"אני אכוון לשמים הפתוחים"

קטע אפ-טמפו מסודר נחמד לרדיו אבל זה לא נכנס להיסטוריה כיצירה שבין היתר אפשר לבסס עליה קריירה. בסדר בסה״כ.

״אמרו לי שהגורל נוצר רק על ידך״



אלסנדרה ארמוסו- עד כאן


התגובות לשיר מעורבות , אחד רשם שהבכורה של אלסנדרה אמורוסו ב-Sanremo משכנעת, הודות לבלדה מופנמת ומושכת. האינטרו והתווים הראשונים נעים עם צליל הפסנתר בלבד ומתארים בצורה מושלמת את המודעות והחרדות של לילה רומי.
"העיר הזאת מקשיבה לי כמו שאף אחת לא הקשיבה לי מעולם".

לחץ מתמשך עם טקסט עדין ולעולם לא צפוי וגשר שמתאפיין גם בהתייחסות לוואסקו.
בלייב היצירה יכולה רק לצמוח, עם הרגש שיהיה מוחשי.היהממי שהשווה אותה ל Ultimo אבל עם קול. למעשה, הקול באמת מטורף. יש ליישם את הפזמון: "אולי זה בגלל שהחיים האלה / אני אף פעם לא לוקח אותם ברצינות / ואולי יום אחד אתחרט על זה / אבל לא עכשיו". כי קלילות היא תמיד טובה ונכונה.
אך היה מי שכתב שאלסנדרה נאמנה לאלסנדרה,היא לא מציעה שום דבר חדש וגם אם הנושא חשוב, קרוב מדי לדברים שכבר גרמה להרגשה שהדמעות תמיד מעבר לפינה.



אנאליזה - בכנות / בכבוד רב

אנאליזה ממשיכה בעקבות השירים שהוצעו בשנה וחצי האחרונות וחוזרת לאריסטון עם אפטמפו בו החלק הראשון משאיר מקום לקולה.תוף הבס מלווה את הזמרת לקראת פזמון נפיץ.מחיאות כפיים על הגשר שעם סאונד קוהרנטי מבליט את קולה המיוחד של הזמרת שבאמת מכוונת גבוה לפודיום .
אל תצפו למשהו שונה מעבר לשיר שעובד, שמתנגן ודוחף לרקוד את מי שאפילו לא יודע להזיז את הרגליים.כמו תמיד,היא שרה טוב מאוד,אבל אם היא רצתה הייתה יכולה להעז יותר,אבל אין ספק שזה מגניב:״האמת מתי מתי מתי כשאני בוכה /גם אם לפעמים אני מתחבאת /אני לא חולמת לחתוך את פרקי הידיים /אני רועדת אני רועדת /אני רועדת לוקח צעד אחד קדימה וצעד אחד אחורה". אנאליזה שרה על חופש: לקחת את עצמך ברצינות,להיות שאפתנית,לבכות,להתלונן ולשמוח.סוכני ההימורים יכולים להיות צודקים:ראויה לפודיום.


לורדנה ברטה - מטורף.

היא מקבלת ציונים גבוהים מכולם , והיא זו שקיבלה ציון 10 מאחד העיתונאים ,
לורדנה שרה בכל הנחישות שלה: "אני מטורפת על עצמי / ואני רוצה לצעוק את זה שוב". פודיום מיידי, או לפחות פרס המבקרים, על הטקסט הזה שהוא שיר הלל על-עכשווי לעצמאות ולהגדרה עצמית.
הגשה רוקית, בהחלט עדכנית בכל הנוגע לניסיון שלה, יצירה סלעית מלאה בהצעות עם טקסט בנוי היטב העוסק בנושא המודעות האישית, שנרכשה עם הזמן.
"עכשיו אני הולכת ישר לכל צומת דרכים." "שנאתי את עצמי מספיק!"
אפשר לשמוע בבירור את שריטת הרוק של העיבוד שיצר לוקה קיארוואלי ואת המגע של אנדריאה בונומו.
הביצוע בלייב לטוב ולרע, יעשה את ההבדל. גם בעובדה שאחרי שנים שבהן היא נשפטה כמטורפת, לה דרייב, גרוב.

״ אני מטורפת על עצמי, על עצמי ואני רוצה לצעוק את זה שוב, אני לא צריכה מישהו שיסלח לי...״



ביג מאמא-כעס לא מספיק בשבילך

אחד הקטעים הבודדים המחויבים חברתית השנה. הנושאים המרכזיים של היצירה הם: בריונות, אלימות, חושך פנימי, אך גם כוח וגאולה. כלומר, סיפורם של אלה ששרים. אולי היא יכלה לדחוף עוד יותר, היינו מצפים לזה ממנה. בינתיים, טעימה: «קל להרוס את השבריריות ביותר / להכות ואז להטביע את אלה לבד / לכסות את הדמעות שלך סודות לשמור, אל תיתן לעצמך להתגלות / אתה יודע שהם לא צריכים להיות בבית, מה האם תצטרך לומר".
סיפור אישי קשה ובעייתי שמוצא מקום באפ-טמפו לוחץ עם קצב דופק והדוק. למרות טקסט צפוף, הוא מנוקד היטב ומתפוצץ לפזמון מלהיב שפוגע בלב. הבנייה אינה קלאסית והגשר תופס את הטקסט של הבית הראשון ומתפוצץ לפזמון אחרון שמזמין לזוז. ההפקה מעניינת במיוחד, הודות לשימוש באלמנטים כלל לא ברורים.
יש לשיר קצב אורבני,

״בת שמאבדת את מי שרוצה לקבל אותה/לכן פותחת פצעים אחרים/אתה רק רוצה גוף אחר, אבל באיזה מחיר?״



BNKR44- ממשלת הפאנק


השיר מלא בהתייחסויות לפופ רוק פאנק האופייני לשנות ה-90. קרשנדו מתמשך שמתפוצץ לפזמון מרתק ומשכנע. בקטעים השונים של השיר המיתרים והגיטרה החשמלית מעוררים את הציפייה הזו שמתפוצצת אז בפזמון. האפקט הווקאלי בחלק האחרון של הפזמון יכול להפוך ללהיט. הגשר המחולק לשני חלקים מעניין מבחינה סגנונית. קליל ולעיתים אפילו בלתי נסבל למצב רוח ילדותי. ובכל זאת מבחינה מוזיקלית זה היה יכול להגיד משהו יותר והם מקבלים ציונים יחסית נמוכים.״הבוקר אני מצחצח שיניים עם ג'ין".״אני כותב בתוך הגראג׳ , הראש שלי הוא קולאז' של שירים ורגעים עצובים; נגמרו לי הסיכויים״



קלרה- יהלומים גולמים


יצירה הנפתחת באינטרו ובחלק ראשון בהם המיתרים הם המאסטרים, כאשר קולה של קלרה ממלא את הסצנה. ואז נכנס תוף הבס ומתכתב בצורה מושלמת עם המרכיב המלודי יותר בשיר עם תחושה מודרנית, אבל שיש לו כמה אזכורים לשנות ה-90, בעיקר בגשר. חצי בלדה בסגנון אורבני מושלם שכל כך פופולרי היום. במקום פזמון בקצב אלקטרוני שבו המילים עוקבות זו אחר זו במהירות רבה, רק מעט מהטקסט ניתן להבין. זה קצת מזכיר את שיטת השירה של מארה סאטי.מבחינת הרדיו זה יכול להצליח. היצירה מתאפיינת בצורת קומפוזיציה קלאסית למדי, שיר אהבה מודרני שעובד בזכות שימוש מיומן באלמנטים השונים בשילוב מיומנות.

״ אנחנו לא יכולים בלי מילים/שכשהן מתרסקות משאירות את חותמן...״



דארגן ד׳מינקו- גל גבוה


הבסיס דומה פחות או יותר לזה של "Dove Si balla"השיר שלו לפסטיבל לפני שנתיים,
אפילו הקטע נפתח הקורא לציבור להשתתף... והוא ישתתף.
אבל קצת כושר המצאה.עם זאת, הטקסט פחות קל ממה שהוא נראה, אפילו אומר דברים חשובים וכנראה עם הגישה הנכונה שיש לפעול לפיו.
בתקווה. האירוניה של דארגן ד'אמיקו היא הצד החזק של שיר שהטקסט שלו חזק ומלא דימויים והצעות, עם ההוקעה החברתית שנשארה מוסתרת מדי ב-Dove si balla. קצב סוחף ומספר התייחסויות להפקות של ג'יג'י ד'אגוסטינו מתחילת שנות ה-2000. הפזמון, שיושר מהאזנה ראשונה, יכול לעבוד טוב מאוד גם בלייב בזכות תוף הבס וכלי המיתרים שתומכים בקולו של דרגן ופזמון עם ליווי שיהיה מעניין להבין איך הוא יבוצע בלייב.

״הפעם עשית בלגן אמיתי,/עם אש נ"מ על בלון..״



פרד דה פלמה - גן עדן לא רוצה אותנו


לאחר ההצלחה של אקסטאזי פרד דה פלמה ממשיך בפריצת הדרך הריקודית שלו, עם יצירה שמביעה מודעות לאחר סיפור גמור וקורצת לבית של סוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000. התוף בן 4 הקטעים לא מסתיר את הגישה הרמונית מקורית.
למרות שפרד דה פלמה ידוע בעיקר בזכות יצירות שונות, ניתן לזהות אותו, במיוחד בזכות הקול שלו שנע ללא מאמץ בין הסינת'ים. לפזמון יש בעיטה נהדרת ויש לו את כל האפשרויות לעבוד.
הקו שהפריד בינו לבין עמיתים כמו מחמוד או בלנקו התגבר במידה רבה. אין לו את הטון האופייני של הראשון ואת הכריזמה של האחרון. היצירה תהיה מאוד פופולרית ברדיו, אבל אפקט העייפות יכול להופיע כבר בהאזנה השנייה.

״אבל תבטיחו לי שנסתדר גם בגיהנום/גן עדן לא רוצה אותנו...״



דיודאטו - אתה זז

זה לא Fai rumore,שאיתו זכה אנטוניו בפסטיבל 2020. אבל זו עדיין בלדה סנטימנטלית שמושרת בטעם הטוב הרגיל שלו. מעודן, הוא מדבר על אהבה סוערת: "את מחפשת את החלק האחרון בי / שעדיין מאמין שזה אפשרי".
ליצירה של זמר-יוצר מובהק ישנה גישה עם חלק ראשון בו היא מאופיינת בדיאלוג בין גיטרה, פסנתר וכלי הקשה. הקצב בפזמון הופך למלא יותר ומלווה טקסט פשוט ונוגע ללב, בו מורגש הרצון לתת כבוד לצורת שיר איטלקית טיפוסית. הגשר האינסטרומנטלי מעניין, וכך גם פתיחת הפזמון, שמייצגת את אחת הנקודות החזקות של השיר. הסוף יפהפה עם גיטרה וכלי הקשה לפני אקורד פסנתר. בנוי בצורה מלודית עם הרבה זיכרונות ממוזיקה שהייתה ודיודאטו יודע לעשות זאת בצורה מושלמת, מעדכן אותה. זה בהחלט גדל עם בהופעה בלייב. חלל מיוחד נחמד לתזמורת ואם הוא ישיר כמו שהוא יודע לשיר, אריסטון תתגמל אותו.

״אבל גם אם אתה יודע שזה חסר תועלת, גם אם אתה יודע שזה חסר תועלת/אתה עדיין זז,כאן אתה זז/אתה מחפש את החלק האחרון בי...



אמה- דום נשימה


אמה חוזרת לפסטיבל עם ניחוח של ריקוד אפ-טמפו ,הרהור על סיפור של אהבה ומין.
"אני לא אוהבת כלום, אבל אתה עוצר לי את הנשימה"
הפזמון מאופיין בתוף בס ישר ובקולה של אמה שנע בצורה מופתית על קרקע חדשה עבורה. גישה אמינה הודות לדיאלוג המתמשך בין הקול למרכיבים השונים המרכיבים את ההפקה, הקשורים חזק לריקוד.
זו לא בלדה, ואתה לא מצפה לזה. קצב מעולה, נחישות גדולה. וציטוט נהדר: "אני אתקשר לעורך הדין". ובכל מקרה, אפילו אמה לא יכולה לעמוד בפני הקסם ומדברת על אהבה: "אני אשאיר לך עוד הודעה / אבל מה תעשה איתה / תגיד לי כמה אתה מתגעגע אליי / אתה כבר יודע".
גם כאן האריסטון תרקוד בזכות רמקול בסגנון שנות ה-80 המוקדמות, היא שיחקה טריק שאנשים כנראה לא ציפו ממנה
״תן לי להישאר בסערה שלך אם היא תרד/תחתוך לי את הלב אם אתה רוצה עם זוג מספריים..



גאזל-זה הכל


צליל הפסנתר פותח שיר אהבה היפר-מודרני, עם הגישה הזו שמייחדת את הגישה הסיפורית של גאזל.
יצירה בעלת בנייה קלאסית שהערך המוסף שלה הוא דווקא הזמר והיוצר הרומאי (שאף פעם לא מצליח להפיח חיים בעירו), שפשוט מציע יצירה אמינה שמעריציו יזהו כחלק ממסע ומי שמכיר רק מעט משיריו יהיה אישור לכישרון ההלחנה שלו. הסוף מרגש וחי את הרגש שהפרשנות של פלביו תעורר יכול לעשות את ההבדל
אך היצירה הזו של הזמר והיוצר הרומאי מוזרה, נעה לקרקע חורקת בסגנון תומאסו פראדסיו שם או שיש לך שיר יוצא דופן או שאתה משתלב עם הקהל. זה בהחלט מתאים לעיבודים תזמורתיים, אבל זה לא בולט

״אבל מחר נוכל גם לצחוק, או לפחות לחייך, זה הכל....״



ג׳ואלייר- אני בשבילי את בשבילך



מעוות את עצמו ומציע אפ-טמפו בשפה הנפוליטנית שעובד, אבל לא מעביר את האיזון יתר על המידה. הפזמון מתחיל בנגינת מיתרים ומתפוצץ לדיאלוג בין סינת', קול וכלי מיתר. הפזמון השני, לעומת זאת, הצד החזק שלו הוא הסגירה עם חזרה כמעט מטורפת על הכותרת השיר. קרשנדו מודגש גם על ידי גשר פשוט מבחינה סגנונית, אבל פונקציונלי לשיר. ליצירה יש זריקה טובה, אבל בהאזנה ראשונה נראה שלא סביר שהוא יוכל להילחם על הניצחון.
סאונד מודרני, התאמה מושלמת בסגנון אורבני שראה אותו בהדרגה הופך לגיבור. גם אם הוא מושר בנפוליטנית זה עדיין מובן לרוב לדוברי איטלקית אך לא לכולם .
השיר מתגלה כעוצמתי לרצות רבים. הפתיחה של השיר מצוינת והפעם היא גם תכבוש את עולם הרדיו שהוא אולי האחרון שנותר שצריך לתגמל אותו.

״מכל הדברים שעשיתי וכל מה שהפסדתי/אין שום דבר אחר שאני יכול לעשות...״
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
איל וולו- יצירת מופת

השתתפות שלישית ב-Sanremo for Il Volo שמציעים שיר שונה מהותית בהשוואה לקודמים שהובאו לתחרות באריסטון. החלק הראשון של השיר נע על פסנתר המלווה את קולו של ג'אנלוקה שמפרש כלאחר יד טקסט בו ניתן לחוש את ידו של אדווין רוברטס. לפזמון, שהופקד על איגנציו בפתיחה, מקדימה קו תחתון של פיירו שהופכת את היצירה ליקרה באמת. נגינת המיתרים לאחר הפזמון השני פותחת בסיום לניצחון. שיר המאופיין בקצב שמדגיש את האבולוציה הקולית של השלישייה. יצירה שמעצימה את הרעיון הקבוצתי, אבל גם את המוזרויות הקוליות והגישה הסגנונית של ג'אנלוקה, פיירו ואיגנציו.
חלוקת של חלקי השיר תמיד זהות והם, כמו תמיד, שווים לעצמם. השיר עוצמתי וגרר מחיאות כפיים קלות בחדר העיתונאים, זה אמור להשמע טוב עם התזמורת, דבר שאופייני גם לו. זה לא שיר רע, אבל איפה שהיינו עם "גרנדה אמור" אנחנו עדיין שם. טוב להם כי הם יכולים לעלות על הפודיום.הם מקבלים ציונים יחסית גבוהים .

״ליפול מהשמיים כמו יצירת מופת:לפניך לא היה שום דבר טוב...״



אירמה- אתה לא



בלדה מודרנית שבה הפסנתר הוא המרכיב הבסיסי, לשיר שבו הכותרת חוזרת על עצמה לא מעט, כדי לעורר את הייאוש שאתה מרגיש בסוף סיפור. פרשנות אינטנסיבית ליצירה שיכולה לצמוח רק האזנה אחר האזנה ושיש בה כל מה שצריך כדי להפתיע בלייב. מחיאות כפיים על הגשר בו נכנסות הכינורות בכוח לליווי, בו מעצימה המקהלה מסר כואב,יהיו לזה קשיים משלו בלייב כי יתכן ואירמה לא עשה את זה אי פעם בלייב עם התווים האלה. ההפקה על השירה שומרת על הכל סגור מדי במילים, חשוך ובכל מקרה רוחו של לואיס קפאלדי נוכחת מדי... הוא עדיין לא מצא את האור לעקוב.והוא מקבל יחסית ציונים נמוכים.

״חיפשת דרך להגן עליי אבל לא היית שם כשרציתי שתהיה כאן״



לה סאד- הרס עצמי



ההתייחסות הקולית ל-Offspring ול-Blink182 ברורה מדי. שלושת הבנים פשוט עושים את עצמם, מרככים מעט את המילים של שיר שמספר את סיפורו של אדם המבקש גאולה אישית וחברתית.
"זה הסיפור של עוד חיים מבוזבזים"
הפזמון עובד, אבל היצירה חסרה איזה ניצוץ יצירתי, למרות תרומתו הברורה של ריקרדו זנוטי מ-Pinguini Tattici Nucleari. מחיאות כפיים על העיבוד, שיהיה סקרן להאזין ללייב עם התזמורת.
גישה פאנקית ליצירה שעליה חתום ריקרדו מהפינגווינים וקצת מרגישים אותה. הטקסט מלא במשחקי מילים על ידי הליכה על החבל הדק בין דברים שאפשר לומר או שעדיף להימנע מהם. הם שיחקו את ההזדמנות שלהם היטב עבור קהל רחב יותר אבל בלי לעוות את עצמם.
״ ואני מכה במראה/אני לא יכול לשנות את מי שאני רואה משתקף...״



מחמוד- חליפת זהב



מחמוד מנסה את השלושער באפ-טמפו עם אפקט היפנוטי עם קצב דופק. הזמר והיוצר מציע שוב סיפור אישי (הפניות לאביו, בריונות ואפליה) עם מצב רוח מועדוני. הפירוש מורגש בנקודה הנכונה ולחיות זה יכול להיות רק נקודה חזקה. הפזמון, המושר בצורה מהודקת, הוא הצד החזק של יצירה שהפנינה שלה היא גם לפני פזמון השני שבו קולו של מחמוד משוחח עם המיתרים.
הפקה מודרנית וצעירה. הטקסט אומר מעט, הוא עוקב אחר ביטויים אופייניים של עולם שהאמן חי בו וממשיך להציע. זה לא מפתיע ואולי זה הפגם הגדול.

״כדי להיות בשכונה אתה צריך פאקינג אישיות. תגיד לי אם תעזוב/לאמא מי ינחם אותה״



אנג'לינה מנגו - שעמום

היא מקבלת ציונים גבוהים,
היצירה באמת סוחפת ומייצגת בצורה הטובה ביותר את הסינתזה בין מה שאנג'לינה היא היום לבין מה שהיא הייתה לפני חווית אמיצ'י. אפשר להרגיש את העט של מאדאם ואת היצירה של דרדאסט, אבל במקביל אפשר להרגיש את אישיותה של הזמרת. אפטמפו מרתק, סוחף, שיעבוד גם הודות ליכולתה של אנג'לינה לתקוף את הבמה.
"זאת הקומביה של השעמום"
הגשר שמתחיל בלי מוזיקה ומסתיים במיתרים מוביל לסיום שיפתיע את המאזינים.
גם מאדאם חתומה על השיר והתוצאה היא שיר מודרני שמתנגן במספר סגנונות, כולל קומביה( סגנון קולומביאני), בו היא מצליחה לחתום על מה שהיא שרה בגישה החצופה אך גם מזוהה שלה.הטקסט מקורי, שלה ושל מאדאם, המוזיקה המרתקת, למעלה, שגם דרדאסט תרם לה. המשפט שמכה בך בפעם הראשונה שאתה מקשיב? "והם אמרו לי שהחיים יקרים / אני לובשת אותם כשראשי מורם על צווארי". זה עובד ומאשר את אנג'לינה כאחת הדמויות הנשיות החזקות מבין המתמודדים החדשים אני משער שהיא תזנק שוב בהימורים והיא תתמודד על הניצחון .


״כתר קוצים יהיה השמלה למסיבה שלי״



מאניני- מרהיב


בלדת זמר-יוצר עם ניחוח קלאסי מפורש ומופק היטב. מניני נע בין בתים ופזמונים מלאי דימויים והצעות, בקרשנדו רגשי ומרתק. שיר אהבה יפהפה עם פזמון עם בנייה מסורתית, אבל פונקציונלי להצעה.
בלדה מדודה ומעוררת, עם אינטרו יפה, שחושף זמר-יוצר צעיר מאוד שמשחק את סיכוייו היטב. זה מגיע חזק וללא עזרה מהסטודיו.

״להחזיק אותך חזק מרהיב כמו היום הראשון של הקיץ/כמו תקליטים יפים שלא שוכחים...״



פיורלה מאנויה-MARIPOSA( פרפר בספרדית)



יצירה עם גיטרת קצב עם טקסט חזק, מלא בדימויים אפילו די גסים (אחד בלי מאה אלף). שיר שהפזמון בו חכם בנקודה הנכונה ('אחיה איה איה איה'), אך אינו מסיח את דעתו של המאזין מהנושא המועלה.
"אני האדמה, אני השמים, אני שווה זהב ופחות מאפס"
קצבי, מוחזק על ידי גיטרות שנשמעות איכשהו לטיניות וזוכרות במעורפל דברים שלעולם לא נדבר עליהם שוב. הציטוט נשאר בראש כי אפשר לזכור אותו לכל דור, גם לילדים. היא לא הפיורלה שציפית לה בסנרמו

קוראים לי בכל השמות/כל אלה שנתנו לי ועמוק בפנים אני חופשיה...״



מיסטר ריין- שתי נדנדות


הפסנתר מלווה את התווים הראשונים של השיר שבהם ניתן לזהות את גישתו של האמן כך גם נגינת המיתרים שמציגה את הבית השני בו מיסטר Rain ניגש לראפ. כלי ההקשה והכינורות הם מרכיבי הגשר המסתיים ב"נלמד ליפול" ואשר מציג פזמון בין פסנתר שמתפוצץ לאחר מכן בצליל התזמורת.
בשנה שעברה הוא ניצל צד מעניין, זה עם ילדים; היום, לעומת זאת, יש פתח לתזמורת ולתווים ולמרחבים המוזיקליים. זה תמיד זז בטווח הרגיל ואולי בהשוואה לשנה שעברה משתלם קצת שלא יהיה אפקט ההפתעה. שיר סביר, ממוצע.


ניגרמארו- בואו נתחיל הכל מחדש.

צליל הפסנתר מציג את השיר שבו קולו של ג'וליאנו נפתח לעולם אינטימי, פרטי אך בו זמנית מרתק. שיר קלאסי של Negramaro שמתפוצץ בפזמון בו נכנסת הלהקה ויוצרת את מצב הרוח הסאונד הייחודי והמזוהה שאפיין את עשרים שנות הקריירה של Negramaro. הפזמון השני מופק יותר ופחות אקוסטי.
הגשר מסתיים בספירה לאחור שנפתחת לניצחון ואז סיום מינימלי.
הרפרנסים ללוסיו בטיסטי חכמים בשיר שיעשה את ההבדל בלייב הודות לג'וליאנו סנג'ורג'י ( הסולן) שיוכל לפרש אותו בפאתוס הנכון.
באטיסטי מוזכר ביצירה שעם זאת לוקח זמן, אולי קצת יותר מדי, להיפתח, להשיג קצב שגם מעורר את נוכחות הלהקה. בסופו של דבר אתה רק מזהה את המהות האמיתית של הלהקה. מפרשת את הקשיים בלהיות ביחד לאורך השנים. יש את הים, יש את המלח ששורף את הפצעים, יש את המיטה הלא מסודרת, יש את הירידות והעליות,היו כמה כאלה שטענו שזה מזכיר את קולדפליי ,בהאזנה ראשונה זה לא מרשים

״ובכל פעם שהכל נראה מושלם/תמיד יש פיסה שחסרה לנו״



פרנצ׳סקו רנגה ונק- משוגע עלייך


שני החברים באריסטון בפעם הראשונה עם יצירה בעלת מבנה קלאסי מדי. מידטמפו שהוא השתקפות על אהבה. בלדת רוק מלודית שבה ניתן לזהות את קולם של שני האמנים, אך לעולם לא מתפוצצת.והם מקבלים ציונים נמוכים.
זה שבין פרנצ'סקו לפיליפו הוא שילוב שעשוי לעבוד, אבל השיר (קצת כמו האלבום) מאופיין גם בהפקה לא משכנעת מדי שלא עושה את ההבדל. הגשר עם מיתרים הוא הקלאסי ביותר שאתה יכול למצוא ביצירה של Sanremo.
ששניהם מוציאים את עצמם על חלקים קטנים יותר בהשוואה לקריירה שתמיד הייתה לה תפאורה משלה. הם יכלו להקליט בקלות את הבלדה הזו ב-2001...

״ורק אלוהים יודע מי יותר משוגע ממני, מתחת למעטה השמיים הזה״



ריצ׳י א בוני-אבל לא כל החיים


בקולו של אנג'לו שר... "איזה בלגן". אם-טמפו שבגישתו מזכיר את לונה פיינה מאת אורייטה ברטי ועם אפקטים ווקאליים שהופכים את היצירה למפתיעה באמת. בבית השני ניתן לשמוע גיטרת פלמנקו ברקע, בעוד שהגשר מנקודת מבט מלודית הוא התייחסות לכמה קטעי עבר של הלהקה. שיר מהנה שמזמין אותך לא לקחת את עצמך יותר מדי ברצינות.
הם מתלבשים בצורה עדכנית, אבל, במקרה שלהם, לפי המסורת אפשר לומר. ברור שהקולות כבר לא מה שהיו פעם, אבל היצירה זוכה לקונצנזוס בחדר העיתונאים, ומחזירה אותם לשירה המונית שעבורה הם בהחלט לא צריכים לבקש רשות מאף אחד. אם זו מסיבה, זו חייבת להיות מסיבה.

״אפילו הוורד הכי יפה הופך לקמל, בסדר אני אחכה לך אבל לא כל חיי״



סאנג׳ובאני- סיימי אותי


באחד הראיונות שהוא נתן הוא סיפר שזהו שיר העוסק בפרידה שלו מהרקדנית שניצחה אותו באמיצ׳י. בהחלט אישי בטקסט.
בלדה מודרנית, עם חלק ראשון כמעט אוורירי. מודעות לטעויות שנעשו בסיפור שנגמר בפרידה, אבל עדיין כואב. בפזמון המלווים המיתרים את קולו של סנג'ובאני, הרוס ונואש.

"אני לא יודע איך לשלוט ברגשות."

בבית השני כלי ההקשה מציעים היבט צליל לוחץ יותר, בעוד שהגשר מלווה את המאזין עד לפזמון האחרון עם הפסנתר בלבד, ומציע לזמר-יוצר הזדמנות להדגיש את הניואנסים הווקאליים ואת צמיחתו האמנותית.
בין אפקטים על הקול לתווים שבורים עם רוחות שנלקחו פה ושם, בוא נגיד שצורת הבלדה היא לא שלו.

״אני לא יודע לשלוט ברגשות/אז לפעמים הייתי קצת אידיוט״



סאנטי פראנסס SANTI FRANCES -אהבה בפה


הצמד מציגים את עצמם באריסטון עם בלדה שונה ממה שהוצע עד כה. היצירה מתחילה בצליל הפסנתר, אליו מתווסף קולו של אלסנדרו, שנע על שטיח סאונד מינימלי תחילה שלוחץ וגדל עד לפזמון מעניין, גם מבחינה הרמונית.
לבית השני יש מצב רוח שמזכיר את שנות ה-80 עם הקצב וההקשה הנכונים שמדגישים את המבנה הפשוט, הקלאסי, אך המנצח. לצמד יש גרוב כמו תמיד. הם מציעים דברים שיכולים להתאים , אבל הם עושים זאת מבלי לוותר על ה"סטייליות" שלהם, מבלי ליפול למובן מאליו. זה יכול לגדול בכל האזנה.

״השארת אותי עם אהבה בפה ובינתיים האור שלך עולה/חזק ושורף את עורי לפעמים...״



דה קלורוס- בן ובת


שיר קליט מאד,
התווים הראשונים מזכירים במעורפל את האינטרו של Pensare Male, השיר שהתחיל אמנותית ללהקה בראשות סטאש. ניתן להגדיר ילד נערה מבחינה מוזיקלית כהמשך הקוהרנטי ביותר לאיטלודיסקו, ברצף של התייחסויות לצלילי שנות ה-80 וה-90. מצב הרוח עובד, הלהקה אמינה וליצירה עדיין יש תחושה מקורית. הפזמון (במיוחד האחרון שמגיע בצורה כמעט מנצחת אחרי גשר מעניין) הוא פצצה אמיתית שתושר בראשכם כבר מההאזנה הראשונה.
הם מצאו את מצב הרוח הסופי שלהם והם גם מביאים אותו לקרשים של האריסטון והאריסטון תרקוד. לשיר לוקח בדיוק שתי דקות לאחר האזנה כדי היכנס לראש ולשחק בין צלילים שהיו של דיסקו שלא יוצא מהאופנה.


״אתה יודע שכשאתה חושב שאתה בסדר אז אתה מסיים מתחתיו/אתה כדור בלב אבל היה לי את הז'קט...״



רוז וילאן-לחץ על בום


השיר מתחיל בסאונד מינימלי, שנמשך עד הפזמון הראשון. ואז נכנס תוף הבס והיצירה פונה לעבר יקום אופטימי.

"אני לא יכולה להיות ברורה יותר"

החיפוש אחר מודעות אישית הוא הנושא של שיר מזוהם בו לא חסרים התייחסויות מוזיקליות אפילו ליקום סאונד שונים. הגשר מכין את המאזין לסיום שנראה מינימלי מבחינה ערכית, אבל אז מתפוצץ. לא האזנה ראשונה, אבל זה עובד.
החדשות הן שרוז באמת שרה כאן, ומציעה קווים מלודיים שיש להם זיכרונות מבריטניה. את ההופעה החיה נותר לראות כי היצירה לא קלה במיוחד לביצוע. פזמון כובש, אחד מאלה שנשאר בראש.


״ואני לא מפחדת מהחושך /אלא להתעורר עם מישהו לידי״
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
גאלי- הבית שלי

"כולנו זומבים עם טלפונים בידיים שלנו."
חלומות שאבדו בים / ילדי מדבר רחוק / שתוק אני לא יכול לדבר על זה". גאלי הולך על יצירה פוליטית (רק הוא ודרגן עושים את זה). הוא עושה טוב
.

דיאלוג שמהווה השתקפות על החברה המודרנית ואפ-טמפו שמתחיל במה שמתגלה כפרה-פזמון, שמתנגן על הצבעים ירוק וכחול. טקסט שהוא משחק מילים מעניין שמתבסס על סתירות של אקטואליה בליווי צליל שמזכיר את הקטעים הכי קליטים וידידותיים לרדיו של גאלי.
הוא מצא גרוב טוב אבל המילים די צפויות. ברור שהוא יודע להפוך את נושא ההכלה לשלו, רק שהוא יכול היה לגשת אליו בצורה פחות פשטנית
אולם קטע בפיסקה השניה מושך את תשומת לב, זה המתייחס להפצצות על פיסת אדמה.

״הדרך לא מובילה הביתה /אם אתה לא יודע מה הבית שלך״.







איל טרה( שלוש) - שביר


בלדה שמתחילה בסאונד מינימלי שלאחר מכן צומחת הודות לכלי הקשה לוחצים שמובילים את השיר לעבר פזמון בו נשמעים המיתרים בצורה די מובהקת. בבית השני אפשר לחוש גם את יחס הראפ של האמן שעוסק ביצירה שהיא בסך הכל פשוטה, אבל מזוהמת.
קרשנדו המיתרים מאפיין את הגשר המוביל לפזמון האחרון שמתחיל רק בצליל הגיטרה.
האינטרו של השיר נשמע מוכר, יצירה שברירית, שאפילו הרדיו אולי יאהב, אבל מותירה מעט מאוד אחריה. הכל כבר נשמע בעבר , אפילו
מבנה השיר.היה מישהו שטען שהפזמון מזכיר את השיר של לאזה בשנה שעברה .
למעשה ישנם עוד שני שירים שהעיתונאים סבורים שהשיר שלהם דומה ל LAZZA מהשנה שעברה השיר הזה, השיר של פרד דה פלמה והשיר של ג׳לייאר , על כך מתרבה הביקורת כלפי אמדאוס שהוא בוחר שירים הדומים זה לזה והוא מקובע לפיכך גם יוצרי השירים חוזרים על עצמם .הם טוענים שהפסטיבל הנוכחי מלא בלהיטי קיץ
אך לא מדובר ביצירות מופת שישארו לתקופה ארוכה.. יש הרבה שירים שמדברים על אותם דברים ובאותו אופן, כי הם נכתבים לרוב גם על ידי אותם מחברים, וזה מוביל להשטחה כללית של התוכן והריבוי. יש מעט מאוד שירים שמעוררים רפלקציה, שנכנסים לעומק, מסתירים משמעויות נסתרות ולכן אפשר לראות איך תשומת הלב של אמדאוס מתמקדת כמעט לגמרי במשפטי מחץ' וכל מה שמיידי. זה יהיה פסטיבל מושלם לצעירים והרבה פחות מתאים למאזין הבוגר יותר,


״אבל אנחנו שבירים כמו שלג, כמו שני סדקים״

הסנונית שעליה כתבתי בתחילת התגובה
מתייחס לאורחים
הרבים שהולכים לפקוד את הפסטיבל מתחילים להחשף , השחקן האוסטרלי ראסל קרואו יתארח ביום השלישי של התחרות , כלומר ביום חמישי בערב והוא יבצע שיר וינגן קטע בלוז עם להקתו.

עוד ברשימת האורחים ארוס ראמזוטי שגם הוא יתארח ביום השלישי של התחרות ביום חמישי בערב שיבצע את השיר עמו ניצח והתפרסם לפני 40 שנה בג׳ובאני של אז , קראו לזה בעבר Nuove Proposte (הצעות ראשונות) ולשיר קוראים Terra Promessa, גם ג׳ליולה צ׳ינקווטי ברשימת האורחים בגמר התחרות במוצ״ש לכבוד ניצחונה לפני 60 שנה בפסטיבל שלאחר מכן המשיכה איתו lלאירוויזיון
Non ho l'eta

אם לעשות סדר באורחים עד כה

אז ביום הראשון של התחרות שיוצא ביום שלישי בערב מרקו מנגוני יהיה מנחה אורח ומי שיתארח בפיאצה קולומבו הינו מי שדורג אחריו בפסטיבל הקודם , הראפר lazza .וראפר נוסף בבמת קוסטה סמרלדה , הראפר טדואה.

ביום השני של התחרות המנחה האורחת הינה ג׳ורג׳יה בפיאצה קולומבו יתארח רוזה כימיקל
והתקליטן והמפיק הצרפתי בוב סינקלר,

ביום השלישי של התחרות שיוצא יום חמישי בערב יתארחו ארוס ראמזוטי , ראסל קראו ופאולה וקיארה,והראפר ברש.

ביום הרביעי של התחרות ערב שבת תתארח אריסה וג'יג'י ד'אגוסטינו.

במוצ״ש בגמר יתארחו ג׳יליולה צינקווטי, טננאי ושוב הראפר טדואה.

נחשפו שמות השירים והדואטים בערב הקאברים שיתקיים ביום 4 לפסטיבל כלומר ביום שישי בעוד שבועיים.
ואלו השמות
🎙️אלסנדרה אמורוסו תצוות לבומדבאש
וישירו מחרוזת של שירים.
🎙️אמה תצוות לראפר בראש והם ישירו
מחרוזת משיריו טציאנו פרו.
🎙️פיורלה מנויה תצוות לפרנצ'סקו גבאני
וזה באמת דואט מעניין משום שהם ישירו את השירים שהם שהתחרו ראש
בראש בפסטיבל 2017 וסיימו במקום הראשון
והשני
הוא עם Occidentali’s karma ( הקראמה המערבית ) והיא עם Che sia benedetta
🎙️אנאליזה תצוות לה פרזנטנטה די ליסטה
והם יבצעו קאבר ללהיט מהאייטיז של היורתמיקס
sweet dreams
🎙️אנג׳לינה מנגו תצוות לרביעיית כלי המיתרים של תזמורת רומא והם יבצעו קאבר לשיר של אביה
פינו מנגו הנקרא
La Rondine
🎙️דיודאטו יצוות לזמר ג׳ק סאבורטי והם ישירו
Amore che vieni, amore che vai di Fabrizio De André
אהבה שבאה, אהבה שהולכת מאת פבריציו דה אנדרה
🎙️אלפא יצוות לרוברטו וקיוני וישירו חלום, ילד, חלום
Sogna, ragazzo, sogna
🎙️איל טרה יצוות לפברציו מורו והם ישירו מחרוזת
משיריו של פברציו
🎙️איל וולו יצוותו לסטף ברנס (הגיטריסט של ואסקו רוסי) והם ישירו את
מי רוצה לחיות לנצח מאת קווין
🎙️אירמה יצוות לריקרדו קוצ'אנטה וישירו כשמסתיימת אהבה(
Quando finisce un amore)
🎙️מחמוד יצוות
Tenores di Bitti
והם ישירו את שירו של לוצ׳יו דאלה
כמה עמוק הים (
Com’è profondo il mare )
🎙️מאניני יצוות לארמל מטא והם יבצעו קאבר לשיר הזוכה מ 2018 לא עשית לי שום דבר
Non mi avete fatto niente
🎙️פרד דה פלמה יצוות ל
Eiffel 65 והם יבצעו מחרוזת משיריהם של
Eiffel 65
🎙️לה סאד יצוותו לדונטלה רטורה והם ישירו
את Lamette
🎙️דה קלורס יצוותו לאומברטו טוצי והם ישירו מחרוזת משיריו של אומברטו.
🎙️פרנצ׳סקו ונק ישירו גם הם מחרוזת שירים.
🎙️Bnkr44 יצוות ל
Pino D’Angiò
לקאבר לשיר איזה רעיון
Ma quale idea
🎙️ביג מאמא תצוות ל

La Niña e Sissi –
והם ישירו ליידי מרמלדה
🎙️דארגן ד'אמיקו עם תזמורת BabelNova -ויבצעו הומאז' לאניו מוריקונה
🎙️גאלי יצוות ל
Ratchopper שירו מחרוזת גם הם
🎙️רוז וילאן תצוות לג׳יאנה נאניני גם הם ישירו מחרוזת
🎙️Santi Francesi יצוותו ל
Skin והם יבצעו קאבר לשיר של לאונרד כהן הללויה

🎙️ג׳ואלייר יצוות לג׳יג׳י ו Luchè דאליסיו.גם הם ישירו מחרוזת שירים
🎙️לורדנה ברטה עם ונרוס -
Ragazzo mio di Luigi
מאת לואיג'י טנקו יחד עם איבנו פוסטי
🎙️מיסטר ריין יצוות ל
Gemelli Diversi
וישירו״ מרי״
Mary
🎙️ניגרמארו יצוותו למליקה איינה לקאבר לשיר

של לוסיו בטיסטי שיר השמש
La canzone del sole
🎙️קלרה תצוות לאיוונה ספניה ומקהלת הילדים של תיאטרו רג'יו של טורינו ויבצעו קאבר למעגל החיים
🎙️גאזאל יצוות
לפולמינאצ'י ויבצעו קאבר ללילה לפני הבחינות מאת אנטונלו ונדיטי
🎙️סנג'ובאני עם איטנה מחרוזת של שני שירים
פרפרים השיר עמו השתתף לפני שנתיים
ומריפוסאס
Mariposas
🎙️ריצ׳י א פובי יצוותו לפאולה וקיארה - מחרוזת
Sara perché ti amo e Mamma Maria


מילות השירים לפסטיבל סן רמו פורסמו אמש,
בלינק שאני מצרף עם המילים באיטלקית אך עד הפסטיבל כל השירים יתורגמו לאנגלית,
בינתיים רק השיר של איל וולו תורגם לאנגלית


https://lyricstranslate.com/en/collection/sanremo-2024



מאד תפס אותי המילים של מיסטר ריין, כשהושמע השיר לעיתונאים לפני שבועיים נרשם שתוכן השיר על אובדן קשר וחוסר ודאות לגורלם של יקירים כניראה ילדים , לפיכך אי אפשר שלא להיזכר בהורים וקרובי משפחה של החטופים בעזה שלפני ימים אחדים התקבצו על גבול עזה וקראו ברמקול ליקרים שלהם, ואלו מילות השיר

״שתי נדנדות ״



״לדבר איתך על מה שאני מרגיש
נראה לי בלתי אפשרי
כי אין מילים להגיד לך מה את בשבילי
לימדת אותי לצחוק
לימדת אותי לבכות
למדתי איתך שלפעמים
פרח גדל אפילו בדמעות
אבל זה לא קל
אם את לא איתי
את ואני עוצרים את העולם כשאנחנו ביחד
גם אם זה נמשך שנייה כמו כוכב שביט
אני אצעק, אצעק את שמך
עד שאאבד את הקול שלי
תחת הגשם, תחת השלג
תלוי באוויר כמו שתי נדנדות
כמה פעמים מצאנו את עצמנו בתחתית
מעבר מחלום לסיוט
אפילו זריחה הופכת לשקיעה
בהתאם למקום שבו את נמצאת בעולם
לא היה איש בסביבה
אבל את היית שם, אני זוכר את זה
ריפאת את הצלקות שאפילו דיו לא יכול לרפא
אני מחזיק את ידך
גם אם ניפול אני הולך לכל מקום שאת הולכת
אנחנו הולכים רחוק למקום שמעולם לא ראינו
בעיצומה של הסערה אנו מאחדים את החבורות שלנו כמו שני אוקיינוסים בלתי נתנים לחלוקה
אבל זה לא קל
אם את לא איתי
את ואני עוצרים את העולם כשאנחנו ביחד
גם אם זה נמשך שנייה כמו כוכב שביט
אני אצעק, אצעק את שמך
עד שאאבד את הקול שלי
בגשם, בשלג
תלוי באוויר כמו שתי נדנדות
כמו באגדות, בכל פעם אני אחזור אליך
אולי אף אחד לא מאמין לנו
ואני רק אנצח רק איתך בכל המלחמות שבתוכי
נלמד ליפול
את ואני עוצרים את העולם כשאנחנו ביחד
גם אם זה נמשך שנייה כמו כוכב שביט
אני אצעק, אצעק את שמך
עד שאאבד את הקול שלי
בגשם, בשלג
תלוי באוויר כמו שתי נדנדות.״



בשולי הדברים ,באתרי ההימורים 4 מתוך 5 המובילים הן זמרות, לא מובן מאליו כשמדובר באיטליה כשרק אחת מהן הביאה בלדה ( אלכסנדרה ארמוסו)
כך שסיכוי גבוה מאד שהמנצחת בתחרות הולכת להיות זמרת וכניראה שזאת לא בלדה.

כשהשירים הושמעו לעיתונאים 4 מהם התייחסו לשירים מתוך הרשימה המתאימים לאירוויזיון
שניים מהם אמרו שהשיר של אנאליזה הכי מתאים לאירוויזיון , אחד אמר שדווקא השיר של אמה מתאים ורביעי אמר השיר של דה קלורס מכיוון שהוא קליט ונדבק לראש. אך היה עוד אחד שטען שאם תהיה הפתעה בסן רמו היא תבוא מכיוון
SANTI FRANCESI
עוד אורחים ידועים שאמדאוס אישר את השתתפותם הם הטניסאי האיטלקי יאניק סינר והשחקן ג׳ון טרבולטה.
המסך עולה לקראת הפסטיבל ה-74

המסך עולה הערב בפסטיבל סן רמו ה-74. במסיבת העיתונאים, בנוסף לאמדאוס ומרקו מנגוני, הם פרסמו את סדר השמעת השירים הערב והוסיפו זו שהפסטיבל ייפתח על ידי תרועה Carabinieri אשר יבצעו את "la Fantastica", ולאחר מכן תהיה גולשת הסקי פדריקה בריניונה, אמו של Giambattista Cutolo, המוזיקאי הצעיר שנהרג בנאפולי בסוף אוגוסט אשתקד. ותהיה גם מחווה לטוטו קוטוניו.
זהו סדר השמעת השירים להערב שתפתח עם קלרה ויסתיים עם Il Tre:

Clara – Diamanti Grezzi

Sangiovanni – Finiscimi

Fiorella Mannoia – Mariposa

La Sad – Autodistruttivo

Irama – Tu no

Ghali – Casa Mia

Negramaro-Ricominciamo tutto

Annalisa – Sinceramente

Mahmood – Tuta gold

Diodato – Ti muovi


Loredana Bertè – Pazza

Geolier – I p' me, tu p' te

Alessandra Amoroso – Fino a qui

The Kolors – Un ragazzo una ragazza

Angelina Mango – La noia

Il Volo – Capolavoro


Big Mama – La rabbia non ti basta

Ricchi e Poveri – Ma non tutta la vita

Emma – Apnea

Renga e Nek – Pazzo di te

Mr. Rain – Due altalene

BNKRR 44 - Governo punk

Gazzelle – Tutto qui

Dargen D'Amico – Onda alta

Rose Villain – Click boom

Santi Francesi – L'Amore in bocca

Fred De Palma – Il cielo non ci vuole

Maninni – Spettacolare

Alfa – Vai

Il Tre – Fragili
 
נערך לאחרונה ב:

mati02021

Member
איזה ערב! איזה פסטיבל ! ועושה רושם שמדובר באחד הפסטיבלים הטובים ביותר ואולי אף הטוב ביותר ואע״פ שהסתיים ב 3:30 בלילה השירים הושמעו כמעט בזה אחר זה עם מעט יחסית קטעי קישור עם קשת רחבה של סגנונות , מעט בלדות, רובם שירי אפ-טמפו קליטים וזה מרגיש שזה הולך לנצחון מוחץ של הזמרות אני חושב שחמישית הגמר תהיה אנאליזה , אנג׳לינה מנגו,מחמוד
, אירמה( שלא נבחר בחמישייה בהצבעת העיתונאים אך אני משער שיסחוף הצבעות בטלווטינג בעיקר של צעירים)
וכניראה לורדנה ברטה שניצחה בהצבעת העיתונאים אך איני רואה אותה סוחפת מצביעים בטלווטינג בודאי שלא אצל צעירים והשירים של דיודאטו ואמה לטעמי הרבה יותר טובים משלה. בסופו של דבר

המהמרים צודקו זה אכן הולך לקרב בין אנאליזה
לאנג׳לינה מנגו
ואם לא תהיינה הפתעות זה הולך לנצחון סוחף של אנאליזה, יש לה את הכמות הצפיות הגדולה ביותר מבין המתמודדים מההופעה אמש בפסטיבל,יש לה הכי הרבה לייקים והיא כבר זינקה למקום הראשון במצעד האייטונס , אם לא תהיינה הפתעות הבצורת שנמשכה עשור שלם הולכת להישבר וזמרת הולכת לנצח, וזה כנראה הולך לכיוון אנאליזה.אך אנג׳לינה הצליחה לעקוף את אנאליזה בהימורים ויש לה אף יותר צפיות עתה מאנאליזה מהופעה מאמש.
זהו הליין אפ להערב

פרד דה פלמה -מי שיציג אותו יהיה גאלי

Renga and Nek -ומי שיציגו אותם הם לה סאד

אלפא ומי שיציג אותו יהיה מר ריין

Dargen d'Amico ומי שיציג אותו דיודאטו
Il Volo תציג אותם רוז נבל

ג׳אזל יוצג עי bnqr44

אמה אשר תוצג ע״י סאנטי פראנסי

מחמוד יוצג ע״י אלסנדרה אמורוסו

Big Mama תוצג ע״י Il Tre

דה קלורס יוצגו ע״י אנג'לינה מנגו

Geolier יוצג ע״י פיורלה מנואה

לורדנה ברטה תוצג ע״י סנג'ובאני

אנאליסה תוצג ע״י מניני

אירמה יוצג על ידי ריצ׳י אה פוביי

וקלרה שתסגור את הלין אפ תוצג על ידי ניגרמארו.
 
נערך לאחרונה ב:
איזה ערב! איזה פסטיבל ! ועושה רושם שמדובר באחד הפסטיבלים הטובים ביותר ואולי אף הטוב ביותר ואע״פ שהסתיים ב 3:30 בלילה השירים הושמעו כמעט בזה אחר זה עם מעט יחסית קטעי קישור עם קשת רחבה של סגנונות , מעט בלדות, רובם שירי אפ-טמפו קליטים וזה מרגיש שזה הולך לנצחון מוחץ של הזמרות אני חושב שחמישית הגמר תהיה אנאליזה , אנג׳לינה מנגו,מחמוד
, אירמה( שלא נבחר בחמישייה בהצבעת העיתונאים אך אני משער שיסחוף הצבעות בטלווטינג בעיקר של צעירים)
וכניראה לורדנה ברטה שניצחה בהצבעת העיתונאים אך איני רואה אותה סוחפת מצביעים בטלווטינג בודאי שלא אצל צעירים והשירים של דיודאטו ואמה לטעמי הרבה יותר טובים משלה. בסופו של דבר

המהמרים צודקו זה אכן הולך לקרב בין אנאליזה
לאנג׳לינה מנגו
ואם לא תהיינה הפתעות זה הולך לנצחון סוחף של אנאליזה, יש לה את הכמות הצפיות הגדולה ביותר מבין המתמודדים מההופעה אמש בפסטיבל,יש לה הכי הרבה לייקים והיא כבר זינקה למקום הראשון במצעד האייטונס , אם לא תהיינה הפתעות הבצורת שנמשכה עשור שלם הולכת להישבר וזמרת הולכת לנצח, וזה כנראה הולך לכיוון אנאליזה.אך אנג׳לינה הצליחה לעקוף את אנאליזה בהימורים ויש לה אף יותר צפיות עתה מאנאליזה מהופעה מאמש.
זהו הליין אפ להערב

פרד דה פלמה -מי שיציג אותו יהיה גאלי

Renga and Nek -ומי שיציגו אותם הם לה סאד

אלפא ומי שיציג אותו יהיה מר ריין

Dargen d'Amico ומי שיציג אותו דיודאטו
Il Volo תציג אותם רוז נבל

ג׳אזל יוצג עי bnqr44

אמה אשר תוצג ע״י סאנטי פראנסי

מחמוד יוצג ע״י אלסנדרה אמורוסו

Big Mama תוצג ע״י Il Tre

דה קלורס יוצגו ע״י אנג'לינה מנגו

Geolier יוצג ע״י פיורלה מנואה

לורדנה ברטה תוצג ע״י סנג'ובאני

אנאליסה תוצג ע״י מניני

אירמה יוצג על ידי ריצ׳י אה פוביי

וקלרה שתסגור את הלין אפ תוצג על ידי ניגרמארו.
מחמוד צריך לנצח. יש לו את השיר הכי טוב ביי פאר. אני אוהב את אנאעליזה, ואת אירמה-שיר מהמם. אני מאוד מקווה שאנג'לינה לא תזכה כי היא אמנם נהדרת על הבמה, אבל השיר כשלעצמו פחות טוב מהנ"ל שציינתי.
סן רמו אכן נהדר השנה. יש עוד שירים יפים- עילוולו, רנגה ונק, אמה, דיאודעטו, קלרה, ועוד. כל הכבוד לאמדאוס, אני מתחיל להצטער שהוא עוזב. נקווה שהרמה הגבוהה תישמר גם בשנה הבאה.
 

mati02021

Member
בלאגן בסן רמו, אמש הסתיים ערב הקאברים בצעקות בוז מהקהל כלפי הזוכה , זה היה ג׳ואלייר ,


הוא ניצח בערב הקאברים בדואט עם ג׳יג׳י דאליסיו, בערב הקאברים הצביעו הקהל , שדרני הרדיו והעיתונאים ,כל אחד עם שליש כח הצבעה, ובאוויר מדברים על הצבעה מאסיבית של תושבי נאפולי שהתגייסו להצביע לו בהמוניהם והוא קיבל אחוז הצבעות גבוה מאד בטלווטינג , הוא גם מוביל בהשמעות ספוטיפי ;




הקהל באולם וגם ברשתות החברתיות סבר שהניצחון מגיע לאנג׳לינה מנגו ששרה אמש קאבר לשיר של אביה וקיבלה ביקורות מצויינות היו כאלה שכתבו שזה היה ביצוע כל כך אמוציונלי שאפילו הקירות באריסטןן בכו מהביצוע שלה.




התחרות מתעתעת, מספיק להבין זאת כשמסתכלים בטבלאות ההימורים המשתנות חדשות לבקרים, אנג׳לינה ואנאליזה מובילות במדד צפיות לביצוע של השיר שלהם ביוטיוב בערב הראשון של התחרות באריסטון ובפער על השאר, יש להן פי 3 כמות צפיות מג׳ולייאר שיש לו בערך מליון צפיות, לאיל וולו שכלל לא בתמונת הניצחון יש יותר צפיות ממה שיש לו, כנ״ל לגבי לייקים אין בכלל תחרות הן מביסות אותו ,גם במצעד האייטונס אנאליזה מובילה , אנג׳לינה אחריה וג׳אולייר רק שמיני. בהשמעות ברדיו אנאליזה מובילה שאחריה דה קלורס ואנג׳לינה שלישית ג׳אולייר לא בטופ 5 אך הוא ראשון בצפיות במדד צפיות לקליפ.
בהימורים אנג׳לינה ראשונה ג׳ואלייר שני ואנאליזה נחלשה מאד והיא במקום השלישי בפער גדול יחסית מהם.
מזכיר שרק התפרסמו שמות המשתתפים להקת ניגרמארו הובילו וג׳ולייאר היה שני ולאחר מכן אלסנדרו ארמוסו הובילה יחד עם ג׳ואלייר לסרוגין , באמצע ינואר כשהתפרסמו הביקורת של השופטים הוא נחלש
והחל להדרדר , עם סיום הערב הראשון כאשר הצביעו רק העיתונאים ביום שלישי הוא לא היה בטופ 5 והוא המשיך להידרדר בהימורים אך ביום השני לתחרות הוא ניצח בהצבעת הטלווטינג והרדיו והחל להתחזק ולטפס שוב בהימורים אך מה שקרה אמש טרף את הקלפים שלא שיערו שהוא ינצח; צעקות הבוז נמשכו שבא גם לקבל את הפרס עבור הקאבר , הקהל צעק מנגו.

מי שעוד בלטו אמש היה הראפר גאלי ששר מחרוזת שירים שהחלה בשיר בערבית המתאר הגירה ונדודים ( מתוניס לאיטליה )






עוד מי שבלט הינה אנאליזה שסיימה שוב במקום השלישי;היא סיימה שלישית בערב הראשון , וגם בערב השני שבו התחרו רק 15 זמרים ואמש שוב סיימה שלישית בערב הקאברים לשיר של היורתמיקס sweet dreams יחד עם דה רפריזנטטה די ליסטה



 

mati02021

Member
אז עם מה להתחיל אולי במילים המתבקשות ביותר : הבצורת נשברה , סוף סוף זמרת ניצחה בסן רמו ולא עם בלדה אחרי 10 שנות בצורת אחרי הניצחון של אריסה אני מזכיר שהבצורת אף נשברה בג׳ובאני השנה כאשר קלרה ניצחה ושברה בצורת יותר ארוכה של 14 שנה ששוב היתה זאת אריסה שממנה החלה הבצורת ב 2009.

וזה גם מעגל יפה שנסגר שהרי כתבתי על כך בסוף השרשור הקודם על כמות הזמרות המצוינות שיש באיטליה יותר מכל מדינה אחרת באירופה ומניתי כמות גדולה של זמרות אדירות וסיימתי את אותן פוסט מלפני שנה על… אנג׳לינה שהחלה רק התמודדותה באמיצ׳י והמנטורית שלה היא… אריסה. אף דיווחתי עליה בשרשור מלפני שנתיים

כשניסתה להתקבל לג׳ובאני ונכשלה.

ועם אנג׳לינה פתחתי את השרשור הנוכחי ואיתה אני מסיים עם הזכיה המונומנטלית שלה בסן רמו שהייתה למעשה הצבעת שופטים שהעניקה לה את הניצחון כי ג׳ואלייר הביס את כולם בהצבעת הטלווינג וגרף למעלה מ 60% מהקולות כשהוא משאיר לארבעת המתמודדים האחרים בסופר פיינל להתחלק בניהם ב 40% שנותרו .

נכון לכתיבת שורות אלו היא טרם נתנה את הסכמתה לנסוע לתחרות במאלמו מאד מקווה שכן,

אני מזכיר שאת השרשור מלפני 3 שנים פתחתי עם מונסקין וצירפתי לתגובה הראשונה אז 3 קליפים שלהם , הם ניצחו בסן רמו ולאחר מכן זה נמשך לניצחון האירוויזיון אז…בהצלחה .




ואסיים בברכות לאמדאוס שהביא את הפסטיבל הטוב ביותר בכל הזמנים והרייטינג שהביא מדבר בעד עצמו
בערב הראשון הרייטינג שמר על מומצע של למעלה מ 60% ובפיק הרייטינג נסק למעלה מ 70% , הפסטיבל לא ראה רייטינג כזה מאז 1995 , עוד לפני תופעת האינטרנט. ובקיצור אמדאוס- תישאר!
 
למעלה